0
zpět
 

diskuze k tématu: Odstoupení od kupní smlouvy

kategorie zařazení tématu: poradna, ostatní, italská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.11.2006 01:31, ???
Já jsem sice naprostý amatér. Ale selským rozumem by přece by mělo záležet na tom co je v té kupní smlouvě. Zdali autobazar byl pouze zprostředkovatel prodeje = 1. možnost. A nebo auto koupil a byl majitel a pak prodal = 2.možnost. Pokud je to ta druhá, tak ta nová paní co jí to zlobí má v první řadě reklamovat u bazaru ! A ne si zjišťovat komu to patřilo kdysi. Pokud byl bazar pouze prostředníkem, pak máte pravdu a problém má pisatelka.

PS: bazaristi mnohdy autům doopravdy nerozumí
PS2: vyjímečně rozumí dobře, ale dělají blbé a čekají jak člověk bude reagovat a co všecko sežere
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.11.2006 01:39, poučení
....a ták, to je Fiat Punto, pak je to dvojnásob jasné. Základní věta zní, od Fiatu a Alfy ruce pryč!!!!! Vyjímka potvrzuje pravidlo, aby někdo neřekl.

A opravdu kvalitní auto v bazaru téměř nenajdete, muselo by to být totiž zachovalé Piáno ve stavu 1A , přinejhorším nějaká novější Toyota
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.11.2006 08:23, RE: poučení
Ráďa napsal:
....a ták, to je Fiat Punto, pak je to dvojnásob jasné. Základní věta zní, od Fiatu a Alfy ruce pryč!!!!! Vyjímka potvrzuje pravidlo, aby někdo neřekl.

A opravdu kvalitní auto v bazaru téměř nenajdete, muselo by to být totiž zachovalé Piáno ve stavu 1A , přinejhorším nějaká novější Toyota
Piáno, 1A ?????? Was ist das??
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.11.2006 08:24, RE: poučení
Ráďa napsal:
....a ták, to je Fiat Punto, pak je to dvojnásob jasné. Základní věta zní, od Fiatu a Alfy ruce pryč!!!!! Vyjímka potvrzuje pravidlo, aby někdo neřekl.