0
zpět
 

diskuze k tématu: Jak vyřešit vrzání přední nápravy u Fiatu Bravo?

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, italská vozidla
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Středa 27.02.2013 22:03, RE: Nafta+sport
Citroenak napsal:
Tiez uz nie som zastancom nafty, ale zial, seat leon toho s tym naftovym motorom povyhraval naozaj dost, a trojkove bavoraky, ktore nahanal v serialy cestnych aut, to dost hnevalo...Ale je pravda, ze nemal 150kw, a tiez som viac zastanca benzinov.


nedá se srovnávat sériovka se speciálem. to je jako bys prohlásil že když Cruze vyhrává WTCC či co tak je super sportovní auto. nic proti němu, v oblasti lowcost sedanů by to byl můj favorit.
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Čtvrtek 28.02.2013 10:41, naběhl si
Johntom si hned ze začátku naběhl trochu krutým výrokem na adresu Fiatu. Mé mínění na tuto značku sice není dvakrát valné (až na vybrané modely), ale tato závada nesvědčí ani tak o špatné konstrukci, jako spíš o neschopnosti autorizovaného servisu se nad problémem zamyslet (natož ho vyřešit). Podobné nepříjemnosti se u nových aut řeší napříč značkami (a autorizovanými servisy), až to dojde tak daleko, že majitel pak jede za garážistou, ten něco promaže, za 100 Kč a většinou na počkání je problém vyřešen. Hodně by mně zajímalo, co vše bylo naúčtováno majiteli a co šlo na záruku. Ohledně johntomova Leona. Sám jsem uživatelem naftového i benzínového vozu a každý má své pro a proti. Naftové auto obecně bych za sportovní v pravém slova smyslu neoznačil, ale pro rychlé silniční přesuny s trochou adrenalinu, proč ne? Není to žádná tuctovka a věřím, že dokáže potrápit i papírově daleko výkonnější auta.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.