0
zpět
 

diskuze k tématu: Extrém downsizingu: 200 kW z litru

kategorie zařazení tématu:
duch
počet příspěvků57
datum registrace16.12.2008
Středa 12.08.2015 12:28, Všudypřítomné turbo.
Ono v poslední době sehnat klasickou atmosféru v relativně "normálním autě" s objemem 2 - 3 litry je skoro nemožné. Proto "oprašuji" svůj starý dvoulitr a marně přemýšlím kam dál - nakonec mi asi nezbyde nic jiného, než nějaký ten "oturbený vysavač"
reagovat
bitner
počet příspěvků216
datum registrace19.06.2012
Středa 12.08.2015 12:50, 2,0 TCe
Relativne pouzitelne vypada Renault Megane v kombajnu GT 220. Ma to dvoulitr sice s turbem, ale nic jineho tam neni. Je to neprimovstrik a 162 kW z toho dela docela slusny sleeper. Mit zbytecnych 600 000, tak do toho du v bile barve.
reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Středa 12.08.2015 15:19, RE: Všudypřítomné turbo.
duch napsal:
Ono v poslední době sehnat klasickou atmosféru v relativně "normálním autě" s objemem 2 - 3 litry je skoro nemožné. Proto "oprašuji" svůj starý dvoulitr a marně přemýšlím kam dál - nakonec mi asi nezbyde nic jiného, než nějaký ten "oturbený vysavač"


Tak ještě pořád je tu Mazda. Není to sice pro každého, ale použitelné to je.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1230
datum registrace08.09.2009
Středa 12.08.2015 18:42, RE: Všudypřítomné turbo.
Koloss napsal:
duch napsal:
Ono v poslední době sehnat klasickou atmosféru v relativně "normálním autě" s objemem 2 - 3 litry je skoro nemožné. Proto "oprašuji" svůj starý dvoulitr a marně přemýšlím kam dál - nakonec mi asi nezbyde nic jiného, než nějaký ten "oturbený vysavač"
Tak ještě pořád je tu Mazda. Není to sice pro každého, ale použitelné to je.


A jaká, prosím tě? Poslední byla 3MPS před 5 lety, nebo kdy. A nová zatím není. Nebo myslíš tu dnešní zadušeninu? A ta, která má 88kW? ANi ta 165 koňová není co. Proti předchozímu 2 litru je udušená, dole se nic neděje.
reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Středa 12.08.2015 20:15, RE: Všudypřítomné turbo.
Zdeny60 napsal:
Koloss napsal:
duch napsal:
Ono v poslední době sehnat klasickou atmosféru v relativně "normálním autě" s objemem 2 - 3 litry je skoro nemožné. Proto "oprašuji" svůj starý dvoulitr a marně přemýšlím kam dál - nakonec mi asi nezbyde nic jiného, než nějaký ten "oturbený vysavač"
Tak ještě pořád je tu Mazda. Není to sice pro každého, ale použitelné to je.
A jaká, prosím tě? Poslední byla 3MPS před 5 lety, nebo kdy. A nová zatím není. Nebo myslíš tu dnešní zadušeninu? A ta, která má 88kW? ANi ta 165 koňová není co. Proti předchozímu 2 litru je udušená, dole se nic neděje.


Četl jsi vůbec, na co jsem reagoval?
reagovat
Petr S
počet příspěvků1241
datum registrace28.11.2008
Středa 12.08.2015 23:48, RE: Všudypřítomné turbo.
Zdeny60 napsal:
Koloss napsal:
duch napsal:
Ono v poslední době sehnat klasickou atmosféru v relativně "normálním autě" s objemem 2 - 3 litry je skoro nemožné. Proto "oprašuji" svůj starý dvoulitr a marně přemýšlím kam dál - nakonec mi asi nezbyde nic jiného, než nějaký ten "oturbený vysavač"
Tak ještě pořád je tu Mazda. Není to sice pro každého, ale použitelné to je.
A jaká, prosím tě? Poslední byla 3MPS před 5 lety, nebo kdy. A nová zatím není. Nebo myslíš tu dnešní zadušeninu? A ta, která má 88kW? ANi ta 165 koňová není co. Proti předchozímu 2 litru je udušená, dole se nic neděje.


Třeba 2.5L 141 kW. Mazda 6 žádný 88 kW motor dnes nemá. Atmo 2.0 litr má 107 kW, resp. 121 kW.

MPS bylo přeci turbo ne? A řešilo se tu, že je problém sehnat 2-3L bez turba
reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Čtvrtek 13.08.2015 09:43, RE: Všudypřítomné turbo.
Petr S napsal:
Zdeny60 napsal:
Koloss napsal:
duch napsal:
Ono v poslední době sehnat klasickou atmosféru v relativně "normálním autě" s objemem 2 - 3 litry je skoro nemožné. Proto "oprašuji" svůj starý dvoulitr a marně přemýšlím kam dál - nakonec mi asi nezbyde nic jiného, než nějaký ten "oturbený vysavač"
Tak ještě pořád je tu Mazda. Není to sice pro každého, ale použitelné to je.
A jaká, prosím tě? Poslední byla 3MPS před 5 lety, nebo kdy. A nová zatím není. Nebo myslíš tu dnešní zadušeninu? A ta, která má 88kW? ANi ta 165 koňová není co. Proti předchozímu 2 litru je udušená, dole se nic neděje.
Třeba 2.5L 141 kW. Mazda 6 žádný 88 kW motor dnes nemá. Atmo 2.0 litr má 107 kW, resp. 121 kW.MPS bylo přeci turbo ne? A řešilo se tu, že je problém sehnat 2-3L bez turba


Naprosto přesně řečeno, co jsem měl na mysli. Dokonce i ten 2.5 v Mazdě 6 jsem uvažoval. Je to teda jen čtyřválec, ale výkon slušný. Neznám průběh krouťáku, ale při tom objemu to snad nebude v nízkých otáčkách mrtvola. A podle spritmonitor.de má i dost dobrou spotřebu.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.