0
zpět
 

diskuze k tématu: Denní svícení přinese servisům milióny

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.06.2006 06:44, SVĚTLA
JÁ TEDA NEVÍM NECHAL JSEM SI NAMONTOVAT DO MAZDY PÍPÁK,KTERÝ MĚ UPOZORNÍ ŽE NEMÁM ROZSVÍCENO.PÍPÁK STÁL 150KČ A MONTÁŽ 50KČ.MYSLÍM ŽE TO BOHATĚ STAČÍ.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.06.2006 06:54, RE: SVĚTLA
74 napsal:
JÁ TEDA NEVÍM NECHAL JSEM SI NAMONTOVAT DO MAZDY PÍPÁK,KTERÝ MĚ UPOZORNÍ ŽE NEMÁM ROZSVÍCENO.PÍPÁK STÁL 150KČ A MONTÁŽ 50KČ.MYSLÍM ŽE TO BOHATĚ STAČÍ.
To je chytrý nápad, proč dávat 1000 - 2000 za relé když stačí upozrovnit zvukem. A pípá vám to i když opouštíte auto a necháte rozsvícená světla?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.06.2006 10:01, RE: SVĚTLA
Martin napsal:
To je chytrý nápad, proč dávat 1000 - 2000 za relé když stačí upozrovnit zvukem. A pípá vám to i když opouštíte auto a necháte rozsvícená světla?
Mám to samé zařízení, píská i při rozsvícených světlech.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.06.2006 10:19, Drahe sviceni
anonym napsal:
Mám to samé zařízení, píská i při rozsvícených světlech.
Teda nevim co by melo byt na dennim sviceni drahe. 3 roky svitim celorocne a zarovku jsem menil jednu.. drhay to bude asi pro serie skodovek s vadou na napajeni..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.06.2006 10:33, RE: Drahe sviceni
Prox napsal:
Teda nevim co by melo byt na dennim sviceni drahe. 3 roky svitim celorocne a zarovku jsem menil jednu.. drhay to bude asi pro serie skodovek s vadou na napajeni..
Jenže to zaleži na konkr. voze.
A ted si vemte, že v ČR je 5,4 milionu aut, viz článek.
Chcete na to kalkulačku????
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.06.2006 11:02, RE: Drahe sviceni
Prox napsal:
Teda nevim co by melo byt na dennim sviceni drahe. 3 roky svitim celorocne a zarovku jsem menil jednu.. drhay to bude asi pro serie skodovek s vadou na napajeni..
Drahý je to v tom smyslu, že to zvyšuje spotřebu přibližně o 0,3 litru na 100km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.06.2006 11:12, RE: Drahe sviceni
Prox napsal:
Teda nevim co by melo byt na dennim sviceni drahe. 3 roky svitim celorocne a zarovku jsem menil jednu.. drhay to bude asi pro serie skodovek s vadou na napajeni..
kvoli spotrebe, je to mozno 0.5 dcl /100 km....ale kolko je aut a kolko x 100km... Ziarovky by som neriesil, tie odidu tak ci tak
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.06.2006 13:07, Osvětlení v interiéru
Celodenní svícení je určitě přínos, protože auta budou výrazněji vidět, jenže kromě mírně vyšší spotřeby paliva a častější výměny žárovek ve světlometech půjdou rychle do háje i veškeré osvětlovací prvky v palubovce a spínačích, které se často mění velmi obtížně a rozmontovat celou palubovku kvůli žárovce třeba v tachometru je u mnohých aut velmi náročnou záležitostí. Takže sice přes den bude provoz bezpečnější, jenže v noci třeba nebude časem polovina věci v interiéru svítit, leda že by to majitelé nechávali pravidelně opravovat. Spíš by mi přišlo zajímavé, kdyby se dalo pro denní svícení odpojit to podsvícení v interiéru, stejně některé displeje s rozsvícením světel poblednou, aby v noci neoslňovaly, jenže takto je přes den nebude skoro vidět. Škoda, že výrobci s touhle věcí nepočítají.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.06.2006 15:57, RE: Osvětlení v interiéru
The best napsal:
Celodenní svícení je určitě přínos, protože auta budou výrazněji vidět, jenže kromě mírně vyšší spotřeby paliva a častější výměny žárovek ve světlometech půjdou rychle do háje i veškeré osvětlovací prvky v palubovce a spínačích, které se často mění velmi obtížně a rozmontovat celou palubovku kvůli žárovce třeba v tachometru je u mnohých aut velmi náročnou záležitostí. Takže sice přes den bude provoz bezpečnější, jenže v noci třeba nebude časem polovina věci v interiéru svítit, leda že by to maj...
U vecsiny aut kde pri zapnuti svetiel poblednou displaye sa da intenzita osvetlenia nastavit, v tom by problem nebol, a nemyslim si, ze je taky velky problem raz za par rokov vymenit ziarovky v osvetleni palubovky, mam taky dojem ze su aj modely, kde to svieti stale, ale nie som si s tym 100-percentne isty.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.06.2006 17:12, RE: Osvětlení v interiéru
make napsal:
U vecsiny aut kde pri zapnuti svetiel poblednou displaye sa da intenzita osvetlenia nastavit, v tom by problem nebol, a nemyslim si, ze je taky velky problem raz za par rokov vymenit ziarovky v osvetleni palubovky, mam taky dojem ze su aj modely, kde to svieti stale, ale nie som si s tym 100-percentne isty.
Ano dá se udělat všechno jenže ony ty žárovičky nejsou zrovná levná záležitost a ty za pár korun z "hobby shopu" moc nevydrží. Led jsou odolnější, ale taky se spálí. A i když se to zdá banální tak výměna podsvícení palubní desky je u mnoha aut záležitost pro autorizovaný servis, ono každý není kutil a velmi snadno se dá cokoliv poškodit. Plastové zácvaky v moderních autech jsou tak na jedno použití, pokud vyloženě neprasknou při demontování, moc dobře už nedrží. Rozhodně to je daleko dražší a náročnější záležitost než výměna žárovek ve světlometech. Navíc mnohá tlačítka mají osvětlení integrované a nedá se to vyměnit samostatně, ale jen jako celý spínač, což je velmi drahé zejména u luxusních zahraničních vozů, kde se ceny takových elektro součástek pohybují řádově v tisících. Intenzita osvětlení displeje se nastavit dá, ale je to třeba dělat pokaždé, když chci změnit stávající nastavení a to je otravné (nastavení ve dne vs. nastavení v noci).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.06.2006 17:41, RE: Osvětlení v interiéru
F1 napsal:
Ano dá se udělat všechno jenže ony ty žárovičky nejsou zrovná levná záležitost a ty za pár korun z "hobby shopu" moc nevydrží. Led jsou odolnější, ale taky se spálí. A i když se to zdá banální tak výměna podsvícení palubní desky je u mnoha aut záležitost pro autorizovaný servis, ono každý není kutil a velmi snadno se dá cokoliv poškodit. Plastové zácvaky v moderních autech jsou tak na jedno použití, pokud vyloženě neprasknou při demontování, moc dobře už nedrží. Rozhodně to je daleko dražší a ná...
ja na to kašlu...koupil jsem xenony a hotovo...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.06.2006 18:49, RE: Osvětlení v interiéru
The best napsal:
Celodenní svícení je určitě přínos, protože auta budou výrazněji vidět, jenže kromě mírně vyšší spotřeby paliva a častější výměny žárovek ve světlometech půjdou rychle do háje i veškeré osvětlovací prvky v palubovce a spínačích, které se často mění velmi obtížně a rozmontovat celou palubovku kvůli žárovce třeba v tachometru je u mnohých aut velmi náročnou záležitostí. Takže sice přes den bude provoz bezpečnější, jenže v noci třeba nebude časem polovina věci v interiéru svítit, leda že by to maj...
Nova oktavka za 500kc mi to prekodovali a nesviti mi pres den palubka vubec!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.06.2006 19:52, svícení
Osobně si dejte ruku všichni na srdce a řekněte jestli je auto se zapnutými světli lépe vidět. Sice žárovka praskne časteji, spotřeba je zanedbatelná, a ta přístrojovka je taky přehnaná, osobně svítím celoročně více jak 2 roky a zatím jsem neměnil ani jednu žárovku. A i kdybych ji měnit měl, tak si myslím, že vyšší bezpečnost za to stojí. Ale více než od světel si slibuji větší bezpečnost od bodového systému.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.06.2006 21:31, RE: svícení
Martin napsal:
Osobně si dejte ruku všichni na srdce a řekněte jestli je auto se zapnutými světli lépe vidět. Sice žárovka praskne časteji, spotřeba je zanedbatelná, a ta přístrojovka je taky přehnaná, osobně svítím celoročně více jak 2 roky a zatím jsem neměnil ani jednu žárovku. A i kdybych ji měnit měl, tak si myslím, že vyšší bezpečnost za to stojí. Ale více než od světel si slibuji větší bezpečnost od bodového systému.
Souhlas se vším až na poznámku o bodovém systému. Stran osvětlení interiéru bych se ničeho nebál, co řídím tak svítím celodenně a u žádného auta, co jsem s ním jezdil, jsem nikdy žádnou žárovku osvětlení přístrojů neměnil. Tedy až na Š120 na které jsem před 10 lety začínal, tam to praskalo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.06.2006 22:28, RE: svícení
Figo napsal:
Souhlas se vším až na poznámku o bodovém systému. Stran osvětlení interiéru bych se ničeho nebál, co řídím tak svítím celodenně a u žádného auta, co jsem s ním jezdil, jsem nikdy žádnou žárovku osvětlení přístrojů neměnil. Tedy až na Š120 na které jsem před 10 lety začínal, tam to praskalo.
Svícení je na hov.. , přes den svítily motorky aby byly vidět. Teď bude svítit každej, ta výhoda pro motorkáře zanikne. A už to vidim půlka lidí bude svítit dálkovejma aniž si to uvědomí. A ta pokuta, ty lidi asi nejsou normální, zapomenu a dva tisíce, to musel navrhnout jen absolutní debil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.06.2006 13:08, RE: svícení
halogen napsal:
Svícení je na hov.. , přes den svítily motorky aby byly vidět. Teď bude svítit každej, ta výhoda pro motorkáře zanikne. A už to vidim půlka lidí bude svítit dálkovejma aniž si to uvědomí. A ta pokuta, ty lidi asi nejsou normální, zapomenu a dva tisíce, to musel navrhnout jen absolutní debil.
Souhlas, ze 2 tis je orpavdu az moc za tak maly prestupek. Mylsim ze to je az moc prehnane
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.06.2006 15:29, RE: svícení
halogen napsal:
Svícení je na hov.. , přes den svítily motorky aby byly vidět. Teď bude svítit každej, ta výhoda pro motorkáře zanikne. A už to vidim půlka lidí bude svítit dálkovejma aniž si to uvědomí. A ta pokuta, ty lidi asi nejsou normální, zapomenu a dva tisíce, to musel navrhnout jen absolutní debil.
souhlas, sou to jenom dalsi ukryte dane
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.06.2006 18:42, RE: svícení
Martin napsal:
Osobně si dejte ruku všichni na srdce a řekněte jestli je auto se zapnutými světli lépe vidět. Sice žárovka praskne časteji, spotřeba je zanedbatelná, a ta přístrojovka je taky přehnaná, osobně svítím celoročně více jak 2 roky a zatím jsem neměnil ani jednu žárovku. A i kdybych ji měnit měl, tak si myslím, že vyšší bezpečnost za to stojí. Ale více než od světel si slibuji větší bezpečnost od bodového systému.
Nevím, ale myslím, že svícení má na bezpečnost zcela zanedbatelný vliv. Mnohem víc by pomolho, kdyby přestali po silnicích jezdit hovada, co předjíždí na dvojté plné a přes dědinu to valí na 120. Prostě až začnou, tedy kdyby začli, jezdit lidé slušně, tak by nehod ubylo o 90%.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.06.2006 20:51, A co altík s baterkou?
Se svícením souhlasím,ta spotřeba se o tolik nezvedne,jak zde někdo uved. Ale pokuta dva litry je demagogie. Trochu mě zaráží,že různí tuneři,ba i výrobci montují relé,které spíná cca sekundu po startu. Nechtěl bych být altíkem a baterkou v mínus dvaceti a zažívat proudové kolapsy,kdy se altík připosere aby vyrovnal propast vzniklou v ledové baterce hned po startu a jako bonus mu budou svítit palubka,světla většinou jde ventilátor atp. Znám lidi z opel klubu renbau,kteří to vyřešili šalamounsky se spožďovačem na parkovačky a pak na potkávačky- 5s a 15 sekund +-.
PS: znám je jen z vebu... ))
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.