0
zpět
 

diskuze k tématu: David Matásek - auta mají karmu

kategorie zařazení tématu:
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Čtvrtek 20.02.2014 10:14, karma
Měl zůstat u té Vespy, takhle si tu karmu zkazil nákupem řidičáku na motorku nejvyšší třídy. Já taky přemýšlím nad doplněním řidičáku a představa, že bych mohl přijít o to, co už mám, mě moc netěší, ale tuhle zkratku bych asi přece jen vynechal.
reagovat
donald
počet příspěvků30
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 20.02.2014 10:53, Karma
Nevím, jestli auta, ale jejich vlastníci - řidiči určitě. Často se stane, že předchozímu člověku auto funguje ke vší spokojenosti, aby potom potrápilo dalšího vlastníka. Případně naopak. Karma je karma, o tom žádná. Můžete s tím nesouhlasit, protestovat, ale to je to jediné........
reagovat
David V
počet příspěvků2055
datum registrace16.05.2007
Čtvrtek 20.02.2014 11:23, RE: karma
Koloss napsal:
Měl zůstat u té Vespy, takhle si tu karmu zkazil nákupem řidičáku na motorku nejvyšší třídy. Já taky přemýšlím nad doplněním řidičáku a představa, že bych mohl přijít o to, co už mám, mě moc netěší, ale tuhle zkratku bych asi přece jen vynechal.


Jo, článek od Matáska jsem ani nečetl, právě z výše popsaných důvodů.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Čtvrtek 20.02.2014 20:25, RE: karma
David V napsal:
Koloss napsal:
Měl zůstat u té Vespy, takhle si tu karmu zkazil nákupem řidičáku na motorku nejvyšší třídy. Já taky přemýšlím nad doplněním řidičáku a představa, že bych mohl přijít o to, co už mám, mě moc netěší, ale tuhle zkratku bych asi přece jen vynechal.
Jo, článek od Matáska jsem ani nečetl, právě z výše popsaných důvodů.


Hoši, ani nebudu psát, jakým způsobem jsem k řidičskému oprávnění na velkou motorku přišel já, abyste mně neodsoudili /leč myslím, že je to dostatečně jasné/
Takže můj názor je tento: když půjdu a udělám si v 18 letech řidičské oprávnění na osobní automobil, můžu si klidně koupit sedmilitrového Vipera a z fleku s ním jezdit a nikdo mi nemůže nic říct. Proč tedy dělit motocykly podle výkonu? Buď totéž zaveďte i s automobily (což se částečně děje,
můžeš řídit od 16 takovou tu kapotovanou motorku s konstrukční rychlostí tuším 50 km/h), anebo
zrušte řidičák na motorky podle výkonu. Protože dávat člověku naprosto bez zkušeností do rukou skůtr s obsahem 125 ccm mi dává menší smysl, než zakazovat někomu, kdo je vyježděný na dejme tomu šestikilu, aby řídil litr.
Vždycky je to jen a jen o řidiči. Klučina s kšiltem dozadu zabije tři kamarády po cestě z diskotéky ve staré stovce. Já jsem si pořídil hned napoprvé GS 1200 protože jsem věděl, že když koupím slabší,
po roce budu prodávat a kupovat novou. Takhle jsem se naučil jezdit a pomalu přidával na rychlosti.



reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Čtvrtek 20.02.2014 20:26, btw.
na Matáskovi mi mnohem víc vadí jeho minulost, než to, že si koupil papíry...
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Čtvrtek 20.02.2014 20:41, RE: Karma
donald napsal:
Nevím, jestli auta, ale jejich vlastníci - řidiči určitě. Často se stane, že předchozímu člověku auto funguje ke vší spokojenosti, aby potom potrápilo dalšího vlastníka. Případně naopak. Karma je karma, o tom žádná. Můžete s tím nesouhlasit, protestovat, ale to je to jediné........


No nevím, tohle je taková romantická teorie. Alfa a Land Rover se budou sr.át každému a Toyota bude jezdit a jezdit... Zrovna tak 1,9 TDI přežije věky a 3,2 benzín od VW bude do sto tisíc na kusy...

reagovat
donald
počet příspěvků30
datum registrace09.05.2007
Pátek 21.02.2014 08:50, RE: Karma
Reno napsal:
donald napsal:
Nevím, jestli auta, ale jejich vlastníci - řidiči určitě. Často se stane, že předchozímu člověku auto funguje ke vší spokojenosti, aby potom potrápilo dalšího vlastníka. Případně naopak. Karma je karma, o tom žádná. Můžete s tím nesouhlasit, protestovat, ale to je to jediné........
No nevím, tohle je taková romantická teorie. Alfa a Land Rover se budou sr.át každému a Toyota bude jezdit a jezdit... Zrovna tak 1,9 TDI přežije věky a 3,2 benzín od VW bude do sto tisíc na kusy...


Reno,
dostáváme se do oblasti víry. A já tomu věřím, protože to mám ověřené.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pátek 21.02.2014 09:31, RE: karma
Reno napsal:
David V napsal:
Koloss napsal:
Měl zůstat u té Vespy, takhle si tu karmu zkazil nákupem řidičáku na motorku nejvyšší třídy. Já taky přemýšlím nad doplněním řidičáku a představa, že bych mohl přijít o to, co už mám, mě moc netěší, ale tuhle zkratku bych asi přece jen vynechal.
Jo, článek od Matáska jsem ani nečetl, právě z výše popsaných důvodů.
Hoši, ani nebudu psát, jakým způsobem jsem k řidičskému oprávnění na velkou motorku přišel já, abyste mně neodsoudili /leč myslím, že je to dostatečně jasné/Takže můj názor je tento: když půjdu a udělám si v 18 letech řidičské oprávnění na osobní automobil, můžu si klidně koupit sedmilitrového Vipera a z fleku s ním jezdit a nikdo mi nemůže nic říct. Proč tedy dělit motocykly podle výkonu? Buď totéž zaveďte i s automobily (což se částečně děje,můžeš řídit od 16 takovou tu kapotovanou motorku s konstrukční rychlostí tuším 50 km/h), anebozrušte řidičák na motorky podle výkonu. Protože dávat člověku naprosto bez zkušeností do rukou skůtr s obsahem 125 ccm mi dává menší smysl, než zakazovat někomu, kdo je vyježděný na dejme tomu šestikilu, aby řídil litr.Vždycky je to jen a jen o řidiči. Klučina s kšiltem dozadu zabije tři kamarády po cestě z diskotéky ve staré stovce. Já jsem si pořídil hned napoprvé GS 1200 protože jsem věděl, že když koupím slabší,po roce budu prodávat a kupovat novou. Takhle jsem se naučil jezdit a pomalu přidával na rychlosti.

jen malá technická-Viper má obsah 8-8.4. jinak máš pravdu, to dělení motorek podle obsahu/výkonu mi přijde ujeté, stejně to jde vždy obejít. nehledě na to že motorkář v 99% případů uškodí jen sám sobě ale blbeček s placatým kšiltem ve votuzingovaném golfu může zabít ty tři kamarády které poveze a sám s největší pravděpodobností přežije.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 21.02.2014 10:35, RE: karma
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
David V napsal:
Koloss napsal:
Měl zůstat u té Vespy, takhle si tu karmu zkazil nákupem řidičáku na motorku nejvyšší třídy. Já taky přemýšlím nad doplněním řidičáku a představa, že bych mohl přijít o to, co už mám, mě moc netěší, ale tuhle zkratku bych asi přece jen vynechal.
Jo, článek od Matáska jsem ani nečetl, právě z výše popsaných důvodů.
Hoši, ani nebudu psát, jakým způsobem jsem k řidičskému oprávnění na velkou motorku přišel já, abyste mně neodsoudili /leč myslím, že je to dostatečně jasné/Takže můj názor je tento: když půjdu a udělám si v 18 letech řidičské oprávnění na osobní automobil, můžu si klidně koupit sedmilitrového Vipera a z fleku s ním jezdit a nikdo mi nemůže nic říct. Proč tedy dělit motocykly podle výkonu? Buď totéž zaveďte i s automobily (což se částečně děje,můžeš řídit od 16 takovou tu kapotovanou motorku s konstrukční rychlostí tuším 50 km/h), anebozrušte řidičák na motorky podle výkonu. Protože dávat člověku naprosto bez zkušeností do rukou skůtr s obsahem 125 ccm mi dává menší smysl, než zakazovat někomu, kdo je vyježděný na dejme tomu šestikilu, aby řídil litr.Vždycky je to jen a jen o řidiči. Klučina s kšiltem dozadu zabije tři kamarády po cestě z diskotéky ve staré stovce. Já jsem si pořídil hned napoprvé GS 1200 protože jsem věděl, že když koupím slabší,po roce budu prodávat a kupovat novou. Takhle jsem se naučil jezdit a pomalu přidával na rychlosti.
jen malá technická-Viper má obsah 8-8.4. jinak máš pravdu, to dělení motorek podle obsahu/výkonu mi přijde ujeté, stejně to jde vždy obejít. nehledě na to že motorkář v 99% případů uškodí jen sám sobě ale blbeček s placatým kšiltem ve votuzingovaném golfu může zabít ty tři kamarády které poveze a sám s největší pravděpodobností přežije.


jo, máš recht, V10 z lodi je to tuším, ne? motor z lodi a podvozek z náklaďáku

reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pátek 21.02.2014 11:30, RE: karma
Reno napsal:
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
David V napsal:
Koloss napsal:
Měl zůstat u té Vespy, takhle si tu karmu zkazil nákupem řidičáku na motorku nejvyšší třídy. Já taky přemýšlím nad doplněním řidičáku a představa, že bych mohl přijít o to, co už mám, mě moc netěší, ale tuhle zkratku bych asi přece jen vynechal.
Jo, článek od Matáska jsem ani nečetl, právě z výše popsaných důvodů.
Hoši, ani nebudu psát, jakým způsobem jsem k řidičskému oprávnění na velkou motorku přišel já, abyste mně neodsoudili /leč myslím, že je to dostatečně jasné/Takže můj názor je tento: když půjdu a udělám si v 18 letech řidičské oprávnění na osobní automobil, můžu si klidně koupit sedmilitrového Vipera a z fleku s ním jezdit a nikdo mi nemůže nic říct. Proč tedy dělit motocykly podle výkonu? Buď totéž zaveďte i s automobily (což se částečně děje,můžeš řídit od 16 takovou tu kapotovanou motorku s konstrukční rychlostí tuším 50 km/h), anebozrušte řidičák na motorky podle výkonu. Protože dávat člověku naprosto bez zkušeností do rukou skůtr s obsahem 125 ccm mi dává menší smysl, než zakazovat někomu, kdo je vyježděný na dejme tomu šestikilu, aby řídil litr.Vždycky je to jen a jen o řidiči. Klučina s kšiltem dozadu zabije tři kamarády po cestě z diskotéky ve staré stovce. Já jsem si pořídil hned napoprvé GS 1200 protože jsem věděl, že když koupím slabší,po roce budu prodávat a kupovat novou. Takhle jsem se naučil jezdit a pomalu přidával na rychlosti.
jen malá technická-Viper má obsah 8-8.4. jinak máš pravdu, to dělení motorek podle obsahu/výkonu mi přijde ujeté, stejně to jde vždy obejít. nehledě na to že motorkář v 99% případů uškodí jen sám sobě ale blbeček s placatým kšiltem ve votuzingovaném golfu může zabít ty tři kamarády které poveze a sám s největší pravděpodobností přežije.
jo, máš recht, V10 z lodi je to tuším, ne? motor z lodi a podvozek z náklaďáku

z náklaďáku je motor, jen ´´trochu´´ upravený od Lamborghini které v té době spadalo pod koncern Chrysler stejně jako Dodge. každopádně se jedná o největší obsah u sériových aut. bohužel asi už navždy. jako kluk jsem snil že poletím do Států, koupím si tam Vipera, projezdím celou Ameriku a potom si ho odvezu domů... bohužel zůstalo jen u snu, když jsem ho mohl realizovat tak už byly děti a byl by to ekonomický nerozum. ale sen to byl hezkej.
reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Pátek 21.02.2014 14:03, kategorie a nákupy
Ono je to tak - k papírům na auto dávali papíry na 50 ccm automaticky, protože se předpokládalo, že na kole to umí každej a fichtl jede asi tak jako se dá jet na kole z kopce. Přesednout na litr, kterej zvládne 200+ bez nějaké praxe by byla výroba dárců orgánů, ať si říká kdo chce co chce. Dnes už těch děcek na kole tolik nejezdí a automatické přidávání skůtrů k papírům na auto je nerozumné. A myslet si, že každý zvládne s litrem jezdit napřed pomalu a až časem bude zrychlovat, to je naivita.

U toho Matáska to je složitější. On papíry měl, jezdit umí, jen si to rozšířil a víceméně nikoho neohrozil ani nikomu neublížil. Tak se asi na to díval, když do toho šel. Jenže ten průser je v tom, že tímto přístupem podpořil systém, který prodal papíry i lidem, kteří o ježdění nic nevěděli a někteří pak zabili sebe nebo někoho jiného. To je fakt, bylo to víc případů.

A většina těch případů, kdy někdo zabije své kamarády v autě a občas sám přežije, to bývá způsobeno alkoholem a ne tím, že by nebyli dostatečně zkušení.
reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Pátek 21.02.2014 14:06, RE: btw.
Reno napsal:
na Matáskovi mi mnohem víc vadí jeho minulost, než to, že si koupil papíry...


V minulosti byl každej mladej a hloupej, možná měl jen špatné vzory a příklady. Teď už by měl mít rozum. A když už udělám takovýto průser, tak nejdu motoristického magazínu vykládat o svém ježdění.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 21.02.2014 14:51, RE: kategorie a nákupy
Koloss napsal:
Ono je to tak - k papírům na auto dávali papíry na 50 ccm automaticky, protože se předpokládalo, že na kole to umí každej a fichtl jede asi tak jako se dá jet na kole z kopce. Přesednout na litr, kterej zvládne 200+ bez nějaké praxe by byla výroba dárců orgánů, ať si říká kdo chce co chce. Dnes už těch děcek na kole tolik nejezdí a automatické přidávání skůtrů k papírům na auto je nerozumné. A myslet si, že každý zvládne s litrem jezdit napřed pomalu a až časem bude zrychlovat, to je naivita. U toho Matáska to je složitější. On papíry měl, jezdit umí, jen si to rozšířil a víceméně nikoho neohrozil ani nikomu neublížil. Tak se asi na to díval, když do toho šel. Jenže ten průser je v tom, že tímto přístupem podpořil systém, který prodal papíry i lidem, kteří o ježdění nic nevěděli a někteří pak zabili sebe nebo někoho jiného. To je fakt, bylo to víc případů. A většina těch případů, kdy někdo zabije své kamarády v autě a občas sám přežije, to bývá způsobeno alkoholem a ne tím, že by nebyli dostatečně zkušení.


Spousta úrazů na motorce je způsobená řidiči "plechovek". Nedání přednosti apod. Jenomže kdo má vidět motorku, která se přiřítí ve 200 km rychlosti - ohlídneš se a v zrcátku nic, o sekundu později tě míjí mašina rychlostí blesku...
Supersportovní mašiny a kožené kombinézy patří na okruh, na tom se asi shodneme. Mně se tenhle druh nikdy nelíbil, nic mi neříkal, já radši cestovní sportovní, cestovní enduro atd. Výkon je fajn, na té silnější nemusíš tolik řadit.
200+ už dneska zvládne myslím i 600ka... mám za to, že zatímco super výkonné stroje jsou na stovce za +- 3 sekundy, ty 6kila jsou tam za sekund 5 a to není až tak velký rozdíl...

reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Pátek 21.02.2014 17:21, RE: kategorie a nákupy
Reno napsal:
Spousta úrazů na motorce je způsobená řidiči "plechovek". Nedání přednosti apod. Jenomže kdo má vidět motorku, která se přiřítí ve 200 km rychlosti - ohlídneš se a v zrcátku nic, o sekundu později tě míjí mašina rychlostí blesku...


Jo, to je přesně to o čem mluvím - obecně zvládne řídit motorku každý, ale jen ten zkušený ví, že když už jede rychle, tak musí počítat se vším, tedy i s tím, že ho ostatní nevidí, nebo ho prostě nevidí včas. Ten nezkušenej se pak diví, proč mu někdo nedal přednost, tedy pokud to přežije.
reagovat
David V
počet příspěvků2055
datum registrace16.05.2007
Pátek 21.02.2014 17:35, RE: kategorie a nákupy
Koloss napsal:
Reno napsal:
Spousta úrazů na motorce je způsobená řidiči "plechovek". Nedání přednosti apod. Jenomže kdo má vidět motorku, která se přiřítí ve 200 km rychlosti - ohlídneš se a v zrcátku nic, o sekundu později tě míjí mašina rychlostí blesku...
Jo, to je přesně to o čem mluvím - obecně zvládne řídit motorku každý, ale jen ten zkušený ví, že když už jede rychle, tak musí počítat se vším, tedy i s tím, že ho ostatní nevidí, nebo ho prostě nevidí včas. Ten nezkušenej se pak diví, proč mu někdo nedal přednost, tedy pokud to přežije.


Jo tohle máme v rodině. Tchán vjel z vedlejší a "nedal" přednost rychle jedoucímu motocyklisovi, který nebyl vidět, tudíž mu v rozhodujícím okamžiku nešlo přednost dát. Nicméně soud to viděl tak, že nedání přednosti je horší přestupek než jízda o 30% nad rychlostním limitem...
Takže argumenty typu, že někdo nedal přednost motorce beru dost s rezervou.
reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Pátek 21.02.2014 18:10, RE: kategorie a nákupy
David V napsal:
Koloss napsal:
Reno napsal:
Spousta úrazů na motorce je způsobená řidiči "plechovek". Nedání přednosti apod. Jenomže kdo má vidět motorku, která se přiřítí ve 200 km rychlosti - ohlídneš se a v zrcátku nic, o sekundu později tě míjí mašina rychlostí blesku...
Jo, to je přesně to o čem mluvím - obecně zvládne řídit motorku každý, ale jen ten zkušený ví, že když už jede rychle, tak musí počítat se vším, tedy i s tím, že ho ostatní nevidí, nebo ho prostě nevidí včas. Ten nezkušenej se pak diví, proč mu někdo nedal přednost, tedy pokud to přežije.
Jo tohle máme v rodině. Tchán vjel z vedlejší a "nedal" přednost rychle jedoucímu motocyklisovi, který nebyl vidět, tudíž mu v rozhodujícím okamžiku nešlo přednost dát. Nicméně soud to viděl tak, že nedání přednosti je horší přestupek než jízda o 30% nad rychlostním limitem... Takže argumenty typu, že někdo nedal přednost motorce beru dost s rezervou.


Před dvěma lety mi takhle nedal přednost starší pražák-podnikatel.. Byl na stopce (mimo město), já jel +- 80 km/h. Měl jsem svítivě žlutou yamahu xj600. Vjel přede mě ve chvili kdy jsem byl uprostřed křižovatky. Ty vteřiny bych nikomu nepřál zažít. Jenže daleko bylo horší co se dělo potom. On se šel kouknout jak má rozbity auto a já chcípal na silnici.. a pak se hádal s policajtama..měl jsem rozdrcenou nohu a ruku..

Na moto jsem jezdil od mala a jezdil jsem hodně. březen-listopad cca 15 tisíc ročně. Plechovkáři jsou hrozný prasata.

Ale souhlasim s tim, že je omezený výkon od 18 let. Kdo někdy jezdil na větším obsahu ví o čem mluvím. Nedá se to srovnávat se silným autem. Já osobně bych to omezil ještě víc. Znal jsem několik borců, co jezdili max na fichtlovi pak si koupili litra - R1 a do měsíce je škrábali z asfaltu..
Jezdil jsem víc strojů, ale i starší XJ600 (4vál) měl 45kW, výkon nic moc a sto dávala pod 5s. Ted si přestavte ještě cca o 100kW víc (R1)


reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 21.02.2014 18:34, RE: kategorie a nákupy
Zvirak napsal:
David V napsal:
Koloss napsal:
Reno napsal:
Spousta úrazů na motorce je způsobená řidiči "plechovek". Nedání přednosti apod. Jenomže kdo má vidět motorku, která se přiřítí ve 200 km rychlosti - ohlídneš se a v zrcátku nic, o sekundu později tě míjí mašina rychlostí blesku...
Jo, to je přesně to o čem mluvím - obecně zvládne řídit motorku každý, ale jen ten zkušený ví, že když už jede rychle, tak musí počítat se vším, tedy i s tím, že ho ostatní nevidí, nebo ho prostě nevidí včas. Ten nezkušenej se pak diví, proč mu někdo nedal přednost, tedy pokud to přežije.
Jo tohle máme v rodině. Tchán vjel z vedlejší a "nedal" přednost rychle jedoucímu motocyklisovi, který nebyl vidět, tudíž mu v rozhodujícím okamžiku nešlo přednost dát. Nicméně soud to viděl tak, že nedání přednosti je horší přestupek než jízda o 30% nad rychlostním limitem... Takže argumenty typu, že někdo nedal přednost motorce beru dost s rezervou.
Před dvěma lety mi takhle nedal přednost starší pražák-podnikatel.. Byl na stopce (mimo město), já jel +- 80 km/h. Měl jsem svítivě žlutou yamahu xj600. Vjel přede mě ve chvili kdy jsem byl uprostřed křižovatky. Ty vteřiny bych nikomu nepřál zažít. Jenže daleko bylo horší co se dělo potom. On se šel kouknout jak má rozbity auto a já chcípal na silnici.. a pak se hádal s policajtama..měl jsem rozdrcenou nohu a ruku..Na moto jsem jezdil od mala a jezdil jsem hodně. březen-listopad cca 15 tisíc ročně. Plechovkáři jsou hrozný prasata.Ale souhlasim s tim, že je omezený výkon od 18 let. Kdo někdy jezdil na větším obsahu ví o čem mluvím. Nedá se to srovnávat se silným autem. Já osobně bych to omezil ještě víc. Znal jsem několik borců, co jezdili max na fichtlovi pak si koupili litra - R1 a do měsíce je škrábali z asfaltu.. Jezdil jsem víc strojů, ale i starší XJ600 (4vál) měl 45kW, výkon nic moc a sto dávala pod 5s. Ted si přestavte ještě cca o 100kW víc (R1)


To jsi neubrzdil osmdesátku? To ti tam musel vjet hodně na poslední chvíli...
hele, známej má kluka, kterej strávil po bouračce v nemocnici 2,5 roku!!! od 21 do skoro 24 ležel ve špitále a měl 9 nebo 10 operací. už zase jezdí, ale říká: nevěřím tomu, když někdo říká, že mu nedal na motorce přednost. prakticky vždycky je to chyba motorkáře. jeho sejmuli ve 180...
pitomec se vybourá na pětikilu, kdo má pud sebezáchovy, může jezdit na silné motorce a zvládne to.
vždycky jsi to ty, kdo tahá za plyn...
a že je to v autě jiné? tak se svez v tom Viperu, co dostane hodiny klidně ve 200 km rychlosti...

reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Pátek 21.02.2014 20:07, RE: kategorie a nákupy
Reno napsal:
Zvirak napsal:
David V napsal:
Koloss napsal:
Reno napsal:
Spousta úrazů na motorce je způsobená řidiči "plechovek". Nedání přednosti apod. Jenomže kdo má vidět motorku, která se přiřítí ve 200 km rychlosti - ohlídneš se a v zrcátku nic, o sekundu později tě míjí mašina rychlostí blesku...
Jo, to je přesně to o čem mluvím - obecně zvládne řídit motorku každý, ale jen ten zkušený ví, že když už jede rychle, tak musí počítat se vším, tedy i s tím, že ho ostatní nevidí, nebo ho prostě nevidí včas. Ten nezkušenej se pak diví, proč mu někdo nedal přednost, tedy pokud to přežije.
Jo tohle máme v rodině. Tchán vjel z vedlejší a "nedal" přednost rychle jedoucímu motocyklisovi, který nebyl vidět, tudíž mu v rozhodujícím okamžiku nešlo přednost dát. Nicméně soud to viděl tak, že nedání přednosti je horší přestupek než jízda o 30% nad rychlostním limitem... Takže argumenty typu, že někdo nedal přednost motorce beru dost s rezervou.
Před dvěma lety mi takhle nedal přednost starší pražák-podnikatel.. Byl na stopce (mimo město), já jel +- 80 km/h. Měl jsem svítivě žlutou yamahu xj600. Vjel přede mě ve chvili kdy jsem byl uprostřed křižovatky. Ty vteřiny bych nikomu nepřál zažít. Jenže daleko bylo horší co se dělo potom. On se šel kouknout jak má rozbity auto a já chcípal na silnici.. a pak se hádal s policajtama..měl jsem rozdrcenou nohu a ruku..Na moto jsem jezdil od mala a jezdil jsem hodně. březen-listopad cca 15 tisíc ročně. Plechovkáři jsou hrozný prasata.Ale souhlasim s tim, že je omezený výkon od 18 let. Kdo někdy jezdil na větším obsahu ví o čem mluvím. Nedá se to srovnávat se silným autem. Já osobně bych to omezil ještě víc. Znal jsem několik borců, co jezdili max na fichtlovi pak si koupili litra - R1 a do měsíce je škrábali z asfaltu.. Jezdil jsem víc strojů, ale i starší XJ600 (4vál) měl 45kW, výkon nic moc a sto dávala pod 5s. Ted si přestavte ještě cca o 100kW víc (R1)
To jsi neubrzdil osmdesátku? To ti tam musel vjet hodně na poslední chvíli...hele, známej má kluka, kterej strávil po bouračce v nemocnici 2,5 roku!!! od 21 do skoro 24 ležel ve špitále a měl 9 nebo 10 operací. už zase jezdí, ale říká: nevěřím tomu, když někdo říká, že mu nedal na motorce přednost. prakticky vždycky je to chyba motorkáře. jeho sejmuli ve 180...pitomec se vybourá na pětikilu, kdo má pud sebezáchovy, může jezdit na silné motorce a zvládne to.vždycky jsi to ty, kdo tahá za plyn...a že je to v autě jiné? tak se svez v tom Viperu, co dostane hodiny klidně ve 200 km rychlosti...


Vjel mi tam, když už jsem byl uprostřed křižovatky, přímo přede mně. Zareagoval jsem okamžitě, strhnul jsem ji, ale stejně jsem mu to čelně prásknul mezi přední kolo a dveře řidiče. naštěstí jsem přelítl přes haupnu a letěl dalších cca 20 metrů. V protisměru jel nákladák, kterej jsem minul asi o jeden a půl metru. S tim jsem fakt nemohl nic dělat. Ten řidič se vykecával se spolujezdcem a nedával pozor. btw. soud trval rok a půl...
Vipera si ale v osmnácti nekoupíš nebo takovejch je málo. Naopak silnou motorku za pár desítek kč si koupí v 18 každej druhej lempl.
Souhlas s tím, že na motorce si musíš dávat daleko většího majzla než v autě..
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Neděle 23.02.2014 13:30, RE: kategorie a nákupy
David V napsal:
Koloss napsal:
Reno napsal:
Spousta úrazů na motorce je způsobená řidiči "plechovek". Nedání přednosti apod. Jenomže kdo má vidět motorku, která se přiřítí ve 200 km rychlosti - ohlídneš se a v zrcátku nic, o sekundu později tě míjí mašina rychlostí blesku...
Jo, to je přesně to o čem mluvím - obecně zvládne řídit motorku každý, ale jen ten zkušený ví, že když už jede rychle, tak musí počítat se vším, tedy i s tím, že ho ostatní nevidí, nebo ho prostě nevidí včas. Ten nezkušenej se pak diví, proč mu někdo nedal přednost, tedy pokud to přežije.
Jo tohle máme v rodině. Tchán vjel z vedlejší a "nedal" přednost rychle jedoucímu motocyklisovi, který nebyl vidět, tudíž mu v rozhodujícím okamžiku nešlo přednost dát. Nicméně soud to viděl tak, že nedání přednosti je horší přestupek než jízda o 30% nad rychlostním limitem... Takže argumenty typu, že někdo nedal přednost motorce beru dost s rezervou.


V tomhle s tebou Davide kategoricky nesouhlasím. I kdyby jela motorka 200, má pořád přednost. Pokud někdo nevidí svítící pohybující se objekt, případně nedokáže odhadnout jeho rychlost, měl by se zamyslet sám nad sebou, zda nemá odevzdat řidičák. Ono totiž v dnešním provozu nestačí kouknout do strany, říct si "dobrý to stihnu" a jet - tohle si člověk mohl dovolit tak před dvaceti lety, dnes ani náhodou.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Neděle 23.02.2014 19:18, RE: kategorie a nákupy
Pavlik napsal:
David V napsal:
Koloss napsal:
Reno napsal:
Spousta úrazů na motorce je způsobená řidiči "plechovek". Nedání přednosti apod. Jenomže kdo má vidět motorku, která se přiřítí ve 200 km rychlosti - ohlídneš se a v zrcátku nic, o sekundu později tě míjí mašina rychlostí blesku...
Jo, to je přesně to o čem mluvím - obecně zvládne řídit motorku každý, ale jen ten zkušený ví, že když už jede rychle, tak musí počítat se vším, tedy i s tím, že ho ostatní nevidí, nebo ho prostě nevidí včas. Ten nezkušenej se pak diví, proč mu někdo nedal přednost, tedy pokud to přežije.
Jo tohle máme v rodině. Tchán vjel z vedlejší a "nedal" přednost rychle jedoucímu motocyklisovi, který nebyl vidět, tudíž mu v rozhodujícím okamžiku nešlo přednost dát. Nicméně soud to viděl tak, že nedání přednosti je horší přestupek než jízda o 30% nad rychlostním limitem... Takže argumenty typu, že někdo nedal přednost motorce beru dost s rezervou.
V tomhle s tebou Davide kategoricky nesouhlasím. I kdyby jela motorka 200, má pořád přednost. Pokud někdo nevidí svítící pohybující se objekt, případně nedokáže odhadnout jeho rychlost, měl by se zamyslet sám nad sebou, zda nemá odevzdat řidičák. Ono totiž v dnešním provozu nestačí kouknout do strany, říct si "dobrý to stihnu" a jet - tohle si člověk mohl dovolit tak před dvaceti lety, dnes ani náhodou.


však psal, že ji neviděl...

reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.