0
zpět
 

diskuze k tématu: Daewoo Leganza 2.0i - jaké je při 236 tis. km?

kategorie zařazení tématu: korejská vozidla
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Čtvrtek 05.02.2015 12:56, díky
dlouho jsem se tak od srdce upřímně nezasmál, děkuju
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Čtvrtek 05.02.2015 12:57, O5 vtipné
Auto nezná servis. Jen když potřebuje zgenerálkovat motor
reagovat
Kojot027
počet příspěvků111
datum registrace02.01.2011
Čtvrtek 05.02.2015 13:40, Uff
Neznám servis, my Daewooooo přesně víme o čem to je, všichni okolo jsou blázni jen já sem letadlo.... Bezva článek, ale poradil bych pisateli skončit s drogama..
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Čtvrtek 05.02.2015 13:45, RE: O5 vtipné
David V napsal:
Auto nezná servis. Jen když potřebuje zgenerálkovat motor


A hned 2x za 11100km :D a po 11100km už se hlásí znovu náprava, to je slušná životnost. já byl v pondělí s e39 na STK a řekli mi že mám volný tyčky stabilizátoru př. nápravy, ale najeli jen u mě 65000km a to nikdo neví jak dlouho jsou tam před koupí :D
reagovat
_Mailo_
počet příspěvků9
datum registrace16.01.2015
Čtvrtek 05.02.2015 14:55, ??
Naučte sa čítať páni
Asi nezvládate presne slovenský preklad.
Je snáď jasne viditeľné, že GO motora bola nutná kvôli zlyhaniu servisu. Bolo mi to urobené zadarmo po uznaní chyby.
A druhýkrát je jasne uvedené, že zadná náprava sa pýta po najazdení 170 000 km od predošlej výmeny. Takže aké dve návštevy servisu od mojich najazdených 11 000 ? Používajte translator, ak máte problémy prekladať
reagovat
eCORE
počet příspěvků94
datum registrace12.03.2014
Čtvrtek 05.02.2015 15:30, Koroze
Zajímalo by mně, jak je na tom vůz s korozí - přeci jen r.v. je konec devadesátek a daewo se protikorozní ochranu učilo u Opelu?
reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 05.02.2015 16:14, RE: ??
_Mailo_ napsal:
Naučte sa čítať páni Asi nezvládate presne slovenský preklad.Je snáď jasne viditeľné, že GO motora bola nutná kvôli zlyhaniu servisu. Bolo mi to urobené zadarmo po uznaní chyby.A druhýkrát je jasne uvedené, že zadná náprava sa pýta po najazdení 170 000 km od predošlej výmeny. Takže aké dve návštevy servisu od mojich najazdených 11 000 ? Používajte translator, ak máte problémy prekladať


Aha, takže když má auto najeto 236tkm a tlumiče se hlásí o slovo po 170tkm najetých znamená, že první výměna byla v 66tkm? A pocit bezpečí v tomhletom? Možná po lysohlávkách
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Čtvrtek 05.02.2015 18:52, trocha zkušeností by neškodila
Možná by měl autor přestat pózovat u svého korejského zázraku a než mu hluk z reprobeden zcela odstraní mozek, zkusit se skutečně projet v normálních autech. Už jen opěvování Nexie signalizuje naprostý nedostatek soudnosti a zkušeností a celý zbytek tohoto "uživatelského popisu" to jen potvrzuje. Osobně jsem měl možnost tento "zázrak" jednou řídit a jediné s čím se mohu s autorem shodnout, je nabídka velkého prostoru za minimální cenu. Vše ostatní je příšerné, brzdy, řízení, převodovka, podvozek, kvalita zpracování a v neposlední řadě i bezpečnost.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pátek 06.02.2015 09:33, RE: ??
_Mailo_ napsal:
Naučte sa čítať páni Asi nezvládate presne slovenský preklad.Je snáď jasne viditeľné, že GO motora bola nutná kvôli zlyhaniu servisu. Bolo mi to urobené zadarmo po uznaní chyby.A druhýkrát je jasne uvedené, že zadná náprava sa pýta po najazdení 170 000 km od predošlej výmeny. Takže aké dve návštevy servisu od mojich najazdených 11 000 ? Používajte translator, ak máte problémy prekladať


´´Čo sa týka servisu, tak ten moje auto nepozná. Len 2x tam bol - na GO motora.´´ za tímto je TEČKA. tedy konec věty, sdělení. takže sa nauč písať bratko. jinak obsah tvé ´´obhajoby´´ je ještě o něco zoufalejší než článek. jak už zde někdo napsal-už to nehul, nepij, nežer. jen bych dodal že jsem ještě neviděl servis který by dobrovolně uznal chybu při výměně oleje a zaplatil go po zadření. pekné kokotiny nám tu rozprávaš, bratko :_)
reagovat
Kojot027
počet příspěvků111
datum registrace02.01.2011
Pátek 06.02.2015 10:49, Daewo
Měl jsem možnost tento typ auta řídit asi 600 km a ano je prostornější uvnitř, víc než se zvenku zdá. Bohužel auto nedrželo ve zvoleném přímém směru, stále se muselo drbat do volantu at doleva či doprava, do zatáček mě předbíhal zadek. Navíc auto uplně tristně brzdilo. Po zmačknutí pedálu do místa, kdy byl cítit odpor pedálu se v podstatě nic nedělo a najednou se brzdy hryzly, že si všichni uvnitř málem natloukli. Auto mělo v tu dobu něco kolem 80 tis km a měl za sebou několikrát návštěvu servisu po tom co odmítalo nastartovat. Servis prý vždy poslal technika, ten zahýbal svazkem kabelů pod palubkou a auto najednou opět fungovalo. Vím taky že nešly stahovat okna vzadu, řešilo se to na garanci, ale už to byla třetí závada stejného typu. Pak jsem jezdil s DW Lanos asi dva roky jako služební přibližovadlo. Tam musím uznat, že to bylo v podstatě srovnatelné s felicii, jen tam opět bylo víc místa. Nejtragičtější ale byly malé DW Matiz.. auto poskakuje jak blecha, panicky brzdí jen se člověk dotkne pedálu a po dvou letech prorezla na 5 místech karoserie. Měli jsme v práci asi 4 tyto malá autíčka a všechny měly nachlup stejný problémy. Holky ze sekretariátu s tím odmítaly jezdit. To jen na okraj moje zkušenosti s vozy Daewo.
reagovat
_Mailo_
počet příspěvků9
datum registrace16.01.2015
Pátek 06.02.2015 10:50, RE:Koroze
Možno ťažko uveriteľné, ale okrem prednej kapoty, kt. je obúchaná od kamienkov nieje korózia vôbec nikde. Spodok auta na tie km moc dobrý, výfuk nebol ešte menený a čo sa týka kasne, ani jediného bôbka . Kľudne predvediem. Leganze boli v tom roku výroby stredné až vyššie stredné triedy a o antikoróznu ochranu nebolo vôbec núdze.
Tatko má Opel Astra G r.v. 2000 a ten je takteiž čistý. Neviem, odkiaľ berete všetci túto nechutnosť k automobilom koncernu GM .
reagovat
_Mailo_
počet příspěvků9
datum registrace16.01.2015
Pátek 06.02.2015 10:58, RE: ??
tomaskrtek napsal:
_Mailo_ napsal:
Naučte sa čítať páni Asi nezvládate presne slovenský preklad.Je snáď jasne viditeľné, že GO motora bola nutná kvôli zlyhaniu servisu. Bolo mi to urobené zadarmo po uznaní chyby.A druhýkrát je jasne uvedené, že zadná náprava sa pýta po najazdení 170 000 km od predošlej výmeny. Takže aké dve návštevy servisu od mojich najazdených 11 000 ? Používajte translator, ak máte problémy prekladať
´´Čo sa týka servisu, tak ten moje auto nepozná. Len 2x tam bol - na GO motora.´´ za tímto je TEČKA. tedy konec věty, sdělení. takže sa nauč písať bratko. jinak obsah tvé ´´obhajoby´´ je ještě o něco zoufalejší než článek. jak už zde někdo napsal-už to nehul, nepij, nežer. jen bych dodal že jsem ještě neviděl servis který by dobrovolně uznal chybu při výměně oleje a zaplatil go po zadření. pekné kokotiny nám tu rozprávaš, bratko :_)


Usudzujem, že si ešte asi nemal rannú cigaretku, alebo si daj kávu, poprípade pirulu proti spavosti. Za tou vetou je totiž ešte jedna, kt. píše , že druhýkrát bol v servise na tlmiče Hľadať chybu v bodkách, kt. nemajú vôbec zmysel s chápaním ako celku, je zúfalé.
Neviem odkiaľ si, ale kľudne sa prídi pozrieť ku nám do Dubnice a ja Ti ukážem servisnú knižku aj s preplatenými bločkami samého servisu
Takže na mňa neútoč a pracuj na sebe .
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pátek 06.02.2015 12:15, RE: ??
_Mailo_ napsal:
tomaskrtek napsal:
_Mailo_ napsal:
Naučte sa čítať páni Asi nezvládate presne slovenský preklad.Je snáď jasne viditeľné, že GO motora bola nutná kvôli zlyhaniu servisu. Bolo mi to urobené zadarmo po uznaní chyby.A druhýkrát je jasne uvedené, že zadná náprava sa pýta po najazdení 170 000 km od predošlej výmeny. Takže aké dve návštevy servisu od mojich najazdených 11 000 ? Používajte translator, ak máte problémy prekladať
´´Čo sa týka servisu, tak ten moje auto nepozná. Len 2x tam bol - na GO motora.´´ za tímto je TEČKA. tedy konec věty, sdělení. takže sa nauč písať bratko. jinak obsah tvé ´´obhajoby´´ je ještě o něco zoufalejší než článek. jak už zde někdo napsal-už to nehul, nepij, nežer. jen bych dodal že jsem ještě neviděl servis který by dobrovolně uznal chybu při výměně oleje a zaplatil go po zadření. pekné kokotiny nám tu rozprávaš, bratko :_)
Usudzujem, že si ešte asi nemal rannú cigaretku, alebo si daj kávu, poprípade pirulu proti spavosti. Za tou vetou je totiž ešte jedna, kt. píše , že druhýkrát bol v servise na tlmiče Hľadať chybu v bodkách, kt. nemajú vôbec zmysel s chápaním ako celku, je zúfalé.Neviem odkiaľ si, ale kľudne sa prídi pozrieť ku nám do Dubnice a ja Ti ukážem servisnú knižku aj s preplatenými bločkami samého servisu Takže na mňa neútoč a pracuj na sebe .

zoufalé jsou akorát tvé pokusy obhájit svou pseudogramatiku a svůj vlhký daewoosen. ano, ta věta tam je, ale jako třetí. bez zjevné souvislosti s první. back to school, čobolko
reagovat
gottak
počet příspěvků206
datum registrace10.06.2010
Pátek 06.02.2015 13:58, CHudak majitel
2 krat na GO motoru, a jeste si mysli kdoviconemazakaru. Z toho ho nedostane ani Chocholousek........
reagovat
eCORE
počet příspěvků94
datum registrace12.03.2014
Pátek 06.02.2015 15:31, Koroze
Dotaz vycházel z osobních zkušeností s Racerem, Nexií a Astrou (1. gen). U všech těchto typů se objevovala velmi silná koroze na identických místech (prahy, lemy, kapoty, dveře, blatníky), která de facto znamenala pro všechny 3 vozy konec v lisu...
Proto mě zajímalo, zda se u nástupců tento problém podařilo výrobci vyřešit?
reagovat
_Mailo_
počet příspěvků9
datum registrace16.01.2015
Pátek 06.02.2015 17:12, RE: Koroze
eCORE napsal:
Dotaz vycházel z osobních zkušeností s Racerem, Nexií a Astrou (1. gen). U všech těchto typů se objevovala velmi silná koroze na identických místech (prahy, lemy, kapoty, dveře, blatníky), která de facto znamenala pro všechny 3 vozy konec v lisu...Proto mě zajímalo, zda se u nástupců tento problém podařilo výrobci vyřešit?


Zcela určite podarilo . Mal som Nexiu, taktiež začala posledné dva roky silno reznúť, tak som ju predal ešte v zachovalom stave. Staršie modely Daewoo nezinkovalo (Racer, Nexia, staršie Lanosy) . Avšak novšie ako bol Lanos, Nubira, Leganza, Evanda a Kalos jazdí doteraz bez hrdze. Sú výnimky, takteiž poznám Leganze hrdzavé, ale to sú majitelia prasce.
Ak to zrovnám s Feliciou, tak Nexia bola na tom s koróziou oveľa lepšie, i keď išlo o patent z roku 80'.
reagovat
Svoro
počet příspěvků4
datum registrace10.04.2009
Pátek 06.02.2015 18:20, Leganza
Tú Leganzu u nás v Dubnici je vidieť dosť často. Tuším bývaš na Kollárovej, že? Musím povedať že kasňa naozaj nie je v zlom stave. Raz som mal možnosť riadiť toto auto, síce krátka trasa v rámci bazáru - leštím totižto autá a svetlá a za ceny, ktoré sa predáva to naozaj nie je zlé auto. Vo výbave, pohodlné a naozaj priestranné. Bezpečnosť nehodnotím, asi to vzhľadom k veku a vtedajšej technológií už asi nebude Bohviečo, ale pri porovnaní s autami z tej doby, to nemusí byť zlé. Dnes už ale asi nič moc. Ale prečo vlastne píšem, sorry ale prib.lblé poznámky niektorých "účastníkov" diskusie..., škoda sa vyjadrovať. Ak niekomu stačí ku šťastiu takéto auto, prečo nie, niekomu ide naozaj o pohodlie a priestor a to doslova za pár korún. A to to auto spĺňa úplne v pohode. Ja som majiteľom staršej Marei (pre 90 percent z Vás starého vraku), ale mne to ku šťastiu stačí taktiež. Motor 1,9jTD, asi naj motor z dnešných dieslových motorov, je to Weekend, takže odvezie hocičo a hlavne neskutočne dobré pruženie - neznášam totižto tvrdé autá. Prvá Marea poslúžila vynikajúco vyše 4 rokov, predaná len kvôli tomu, že to bol sedan, inak veľmi spoľahlivá a táto takisto bez závad. Tiež by som ich tu musel v prípade písania recenzie vychváliť do neba, lebo tak bezporuchové auto som predtým nemal - jedine Hondu Legend, ale s tou sa to porovnávať nedá , ale recenziu nenapíšem, lebo pokiaľ človek nie je minimálne majiteľom Lexusu 450h, tak sa to tu ani neoplatí dávať a človek si vyslúži od "diskutujúcich odborníkov" tak maximálne posmech.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Pátek 06.02.2015 20:54, RE: Leganza
Svoro napsal:
Tú Leganzu u nás v Dubnici je vidieť dosť často. Tuším bývaš na Kollárovej, že? Musím povedať že kasňa naozaj nie je v zlom stave. Raz som mal možnosť riadiť toto auto, síce krátka trasa v rámci bazáru - leštím totižto autá a svetlá a za ceny, ktoré sa predáva to naozaj nie je zlé auto. Vo výbave, pohodlné a naozaj priestranné. Bezpečnosť nehodnotím, asi to vzhľadom k veku a vtedajšej technológií už asi nebude Bohviečo, ale pri porovnaní s autami z tej doby, to nemusí byť zlé. Dnes už ale asi nič moc. Ale prečo vlastne píšem, sorry ale prib.lblé poznámky niektorých "účastníkov" diskusie..., škoda sa vyjadrovať. Ak niekomu stačí ku šťastiu takéto auto, prečo nie, niekomu ide naozaj o pohodlie a priestor a to doslova za pár korún. A to to auto spĺňa úplne v pohode. Ja som majiteľom staršej Marei (pre 90 percent z Vás starého vraku), ale mne to ku šťastiu stačí taktiež. Motor 1,9jTD, asi naj motor z dnešných dieslových motorov, je to Weekend, takže odvezie hocičo a hlavne neskutočne dobré pruženie - neznášam totižto tvrdé autá. Prvá Marea poslúžila vynikajúco vyše 4 rokov, predaná len kvôli tomu, že to bol sedan, inak veľmi spoľahlivá a táto takisto bez závad. Tiež by som ich tu musel v prípade písania recenzie vychváliť do neba, lebo tak bezporuchové auto som predtým nemal - jedine Hondu Legend, ale s tou sa to porovnávať nedá , ale recenziu nenapíšem, lebo pokiaľ človek nie je minimálne majiteľom Lexusu 450h, tak sa to tu ani neoplatí dávať a človek si vyslúži od "diskutujúcich odborníkov" tak maximálne posmech.


Je to tak. Maximy, Legendy, Lexusy a ostatní auta s V6 motory končí na Blízkém východě. Daewoo a Fiaty na východě ještě bližším. Taky jezdím ve staré levné popelnici, ale ve srovnání s tímto v opravdu spolehlivé, prostorné a nehnijící. Ale hlavně z toho nedělám modlu. O to tady jde.
reagovat
_Mailo_
počet příspěvků9
datum registrace16.01.2015
Neděle 08.02.2015 11:40, RE: Leganza
Svoro napsal:
Tú Leganzu u nás v Dubnici je vidieť dosť často. Tuším bývaš na Kollárovej, že? Musím povedať že kasňa naozaj nie je v zlom stave. Raz som mal možnosť riadiť toto auto, síce krátka trasa v rámci bazáru - leštím totižto autá a svetlá a za ceny, ktoré sa predáva to naozaj nie je zlé auto. Vo výbave, pohodlné a naozaj priestranné. Bezpečnosť nehodnotím, asi to vzhľadom k veku a vtedajšej technológií už asi nebude Bohviečo, ale pri porovnaní s autami z tej doby, to nemusí byť zlé. Dnes už ale asi nič moc. Ale prečo vlastne píšem, sorry ale prib.lblé poznámky niektorých "účastníkov" diskusie..., škoda sa vyjadrovať. Ak niekomu stačí ku šťastiu takéto auto, prečo nie, niekomu ide naozaj o pohodlie a priestor a to doslova za pár korún. A to to auto spĺňa úplne v pohode. Ja som majiteľom staršej Marei (pre 90 percent z Vás starého vraku), ale mne to ku šťastiu stačí taktiež. Motor 1,9jTD, asi naj motor z dnešných dieslových motorov, je to Weekend, takže odvezie hocičo a hlavne neskutočne dobré pruženie - neznášam totižto tvrdé autá. Prvá Marea poslúžila vynikajúco vyše 4 rokov, predaná len kvôli tomu, že to bol sedan, inak veľmi spoľahlivá a táto takisto bez závad. Tiež by som ich tu musel v prípade písania recenzie vychváliť do neba, lebo tak bezporuchové auto som predtým nemal - jedine Hondu Legend, ale s tou sa to porovnávať nedá , ale recenziu nenapíšem, lebo pokiaľ človek nie je minimálne majiteľom Lexusu 450h, tak sa to tu ani neoplatí dávať a človek si vyslúži od "diskutujúcich odborníkov" tak maximálne posmech.


Áno, áno, na Kollárke bývam . Zaujímalo by ma, či sa aj poznáme ?
Kasňa je zachovalá, iba z pravej strany zozadu je buchnutá od predošlého majiteľa.
O Mareu som mal kedysi záujem, mal som totiž na výber medzi Bravou, Mareou, Nexiou a Puntom. Vtedy mali všetky autá nejaký problém, okrem Nexie, ta kvyhrala tá. Odvtedy sa vláčim s automobilkou Daewoo a nemôžem na ňu povedať ani jedného zlého slova. Dostupnosť origo dielov nieje problém zohnať, je to koncernová automobilka, čiže kde nie je napísané GM, nie je origo diel. (sú aj fakei, bohužiaľ) . Veľa iných automobiliek má s týmto fasovaním origo dielov problém, nakoľko nevedia, kam ich diel patrí.
Zmámi majú Mareu a je to skutočne nezmar auto. HOLD podarený model .
Tak nech slúži a možno sa dakedy stretneme na hambáči
reagovat
_Mailo_
počet příspěvků9
datum registrace16.01.2015
Neděle 08.02.2015 11:46, RE: Leganza
Pepe napsal:
Svoro napsal:
Tú Leganzu u nás v Dubnici je vidieť dosť často. Tuším bývaš na Kollárovej, že? Musím povedať že kasňa naozaj nie je v zlom stave. Raz som mal možnosť riadiť toto auto, síce krátka trasa v rámci bazáru - leštím totižto autá a svetlá a za ceny, ktoré sa predáva to naozaj nie je zlé auto. Vo výbave, pohodlné a naozaj priestranné. Bezpečnosť nehodnotím, asi to vzhľadom k veku a vtedajšej technológií už asi nebude Bohviečo, ale pri porovnaní s autami z tej doby, to nemusí byť zlé. Dnes už ale asi nič moc. Ale prečo vlastne píšem, sorry ale prib.lblé poznámky niektorých "účastníkov" diskusie..., škoda sa vyjadrovať. Ak niekomu stačí ku šťastiu takéto auto, prečo nie, niekomu ide naozaj o pohodlie a priestor a to doslova za pár korún. A to to auto spĺňa úplne v pohode. Ja som majiteľom staršej Marei (pre 90 percent z Vás starého vraku), ale mne to ku šťastiu stačí taktiež. Motor 1,9jTD, asi naj motor z dnešných dieslových motorov, je to Weekend, takže odvezie hocičo a hlavne neskutočne dobré pruženie - neznášam totižto tvrdé autá. Prvá Marea poslúžila vynikajúco vyše 4 rokov, predaná len kvôli tomu, že to bol sedan, inak veľmi spoľahlivá a táto takisto bez závad. Tiež by som ich tu musel v prípade písania recenzie vychváliť do neba, lebo tak bezporuchové auto som predtým nemal - jedine Hondu Legend, ale s tou sa to porovnávať nedá , ale recenziu nenapíšem, lebo pokiaľ človek nie je minimálne majiteľom Lexusu 450h, tak sa to tu ani neoplatí dávať a človek si vyslúži od "diskutujúcich odborníkov" tak maximálne posmech.
Je to tak. Maximy, Legendy, Lexusy a ostatní auta s V6 motory končí na Blízkém východě. Daewoo a Fiaty na východě ještě bližším. Taky jezdím ve staré levné popelnici, ale ve srovnání s tímto v opravdu spolehlivé, prostorné a nehnijící. Ale hlavně z toho nedělám modlu. O to tady jde.


Nikto tu z auta nedelá modlu, len vyjadruje maximálnu spokojnosť vzhľadom cena/výkon.
Ale je to je ťažko vysvetliteľné niektorým zakomplexovaným ľuďom voči kórejským automobilkám.
To je tak ťažké pochopiť, že európske autá sa predávajú v Europe a ázijske sa predávajú vo zvyšku sveta ?
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.