0
zpět
 

diskuze k tématu: Jak hodnotí LOGAN MCV otec šestičlenné rodiny?

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.02.2009 13:22, RE: Milý Gravedigger(e)!
Kylie napsal:
Já tedy NEjsem žádná "motorodbornice", ale to co Pepe nasal "smysl" dává. Asi se úplně zobecňovat NEhodí, ale ... já se domnívám že "vpodstatě" pravdu má ...
PS: Dokonce, když si na nějaký 8V vzpomenu ... tak to "odpovídá" - který(é) KONKRÉTNĚ 8V motor(y) máte na mysli, že "....nad 5000 ot. "radostné/živé" j(e)sou? Dle mých zkušeností (i jakýchs/takýchs teoretických znalostí) tam opravdu běžné 8V motory (vw, renault, PSA...) spíše "končily" ... připomínám, že zde mluvíme o 1.6 (Vzpomínáte na...
Mluvit o 8 V jako o motorech které netočí je pěkná blbost. Znám spoust 8 V, které točí více (a tím myslím tak, že je tam skutečně větší tah) než v 16 V. To jste snad nikdy nejeli třeba ve Fiatu 128 SC 1,3L 8V, který mý výkon v 6600 rpm? Nebo v Porsche 944 Turbo, který kolem 5000 rpm má teprve ten správný tlak? A to nemluvě o takových skvostech jako Simca 1200S, která má v 1,2L 8V výkon 85 HP.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.02.2009 20:35, RE: Kvalita odpovídá ceně
rohYpnol napsal:
Já naopak Loganům fandím a neodsuzuji nikoho, kdo si jej koupí. Ale sám bych si jej asi nikdy nekoupi. Právě kvůli antikorozní úpravě. Ano, 6 let to vydrží. Jenže pro soukromé účely kupovat auto každých 6 let? Pokud koupíte "neošizené" nové vozidlo, pak i po 10 letech může být (téměř) jako nové. Nevím, ale já už dnes od automobilu požaduji "nehnijící" kastli. A považuji to za samozřejmost. Zkrátka běhat kolem vozu a odrezovat a natírat? Ne, o to nemám zájem. Podle mě bude odolnost vůdči korozi p...
Přesně tenhle názor sdílím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.02.2009 20:38, RE: Kvalita odpovídá ceně
T.tom napsal:
S tou korozí to není tak hrozný. Náš tříletej Logan s 50.000 km, zatím nemá nic. Měl jsem ho i na zvedáku a dole taky nic. Koroze bývá problém u prvních ročníků a hlavně barev nemetalických (konkrétně červená).

Je pravda, že je to nenáročný dělník na ten náš tankodrom. Potěšení z řízení žádné. Ale kvůli tomu jsme ho nekupovali. Většinou ho haní ti, kdo v něm nikdy nejeli. Já jsem k němu přistupoval tak, že bude 6 let sloužit a pak nazdar. Zůstatková cena žádná. Beru ho jako spotřební zboží s ...
Po třech letech je na korozi opravdu brzy (nechci se chlubit, ale nedávno jsem vlezl pod své 8 let staré auto a na kastli ani známka koroze, jediný maličký povrchový flíček byl na vlečných ramenech zadní nápravy). Jestli to tak berete, že po 6 letech nazdar, pak určitě zklamán nebudete. Ale přijde mi to škoda, počítat s životností auta na 6 let.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.02.2009 21:07, RE: Milý Gravedigger(e)!
Taskr napsal:
Mluvit o 8 V jako o motorech které netočí je pěkná blbost. Znám spoust 8 V, které točí více (a tím myslím tak, že je tam skutečně větší tah) než v 16 V. To jste snad nikdy nejeli třeba ve Fiatu 128 SC 1,3L 8V, který mý výkon v 6600 rpm? Nebo v Porsche 944 Turbo, který kolem 5000 rpm má teprve ten správný tlak? A to nemluvě o takových skvostech jako Simca 1200S, která má v 1,2L 8V výkon 85 HP.
To je hezké co píšete (s uvedenými vozy opravdu nemám nejmenší zkušenost) a v žádném případě to nebudu nijak zpochybňovat. Ale asi je dobré si taky uvědomit, že uvedené vozy jsou pomalu veteráni (nebo jimi i jsou doopravdy). Čili trošku starší vozy, než o kterých se tu běžně diskutuje. Ono emise jsou svině ;) Za chvíli někdo vymyslí, že z auta nesmí vyletět nic jiného, než O2 a budeme kupovat malé chemické laboratoře...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.02.2009 21:09, RE: Kvalita odpovídá ceně
Muroň napsal:
Po třech letech je na korozi opravdu brzy (nechci se chlubit, ale nedávno jsem vlezl pod své 8 let staré auto a na kastli ani známka koroze, jediný maličký povrchový flíček byl na vlečných ramenech zadní nápravy). Jestli to tak berete, že po 6 letech nazdar, pak určitě zklamán nebudete. Ale přijde mi to škoda, počítat s životností auta na 6 let.
Tak tak. 6 let je dnes mladý vůz. Obvzláště v ČR. Chleba se láme později.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.