zpět
 

diskuze k tématu: Výběr SUV - cena kolem 200t (benzín + ideálně lpg)

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, francouzská vozidla, japonská vozidla, korejská vozidla, hybridy, cng, lpg
muf_auto
počet příspěvků8
datum registrace09.07.2016
Sobota 28.01.2017 12:11, Výběr SUV - cena kolem 200t (benzín + ideálně lpg)
Dobrý den,

potřeboval bych lehce poradit s výběrem vozu, je to vůz pro ženu a taky rodinný. Denní nájezd cca 70-100km, měsíční cca 2.000km, ročně kolem 25.000km.

Stávající vůz již dosluhuje (problémy s naftou HDI a 350.000km) tak se spíše obracím k benzínu a potažmo plynu. Manželka zatoužila po kategorii SUV. Tak jsem začal pátrat zde.

Chevrolet Captiva - recenze mě lehce odrazují
Citroen C-crosser - se snad v benzínu nenajde
Dacia Duster - zatím černý kůň, sice některé recenze jsou divoké, ale nevyřazuji ho z výběru
Honda CRV - můj tajný favorit, motor 2.0, cena lehce vyšší než 200t
Huyndai Santa Fe, Tucson - moto 2.0 žádná sláva, slabý a velký žrout
KIA Sportage - to samé co Huyndai
MAZDA cx7 - krasavec, o kterém nevím nic, kromě toho že Mazdy trpí korozí
Mitsubishi Outlender - málo benzínových verzí
Mitsubishi ASX - vyšší cena, jinak převažují kladné reference
Nissan Qashqai - ajaj tajný kůň manželky, možnost lpg tady je
Opel Antara - opět relativně horší recenze
Škoda yeti - motory TSI, vzhled se ženě nelíbí
Suzuku Grand Vitara - málo na trhu v benzínu
Suzuki SX4 - příjde mi malé
Toyota RAV4 - vysoká cena a malý výběr
VW a volvo vynechám z výběru

je toho hodně, spíše bych rád nějaké doporučení z tohoto výběru. Jak vidíte zatím vítězí Nissan Qashqai, Duster a Hondou CRV.

Díky za tipy na motorizaci, kerá nemá problém s přestavbou na lpg.


reagovat
Valnoha
počet příspěvků284
datum registrace03.01.2011
Sobota 28.01.2017 13:10, Hhhhh bbbbb nnnnnn
Potrebujete mermomoci 4x4?
reagovat
muf_auto
počet příspěvků8
datum registrace09.07.2016
Sobota 28.01.2017 13:38, výběr SUV
pohon 4x4 není priorita, spousta vozů má náhon jen předek. Vozidlo má sloužit na denní dojíždění do práce (denně cca 70km), víkendy jako rodinný vůz (2 dospělí a jedno dítě), a případné cesty na lyže, v létě nějaké výlety a případná dovolená k moři.

Takže bych spíše preferoval dvojkolku s lepší spotřebou. Případná možnost LPG je jen plus.

reagovat
PatM
počet příspěvků199
datum registrace07.08.2016
Sobota 28.01.2017 14:57, RE: výběr SUV
muf_auto napsal:
pohon 4x4 není priorita, spousta vozů má náhon jen předek. Vozidlo má sloužit na denní dojíždění do práce (denně cca 70km), víkendy jako rodinný vůz (2 dospělí a jedno dítě), a případné cesty na lyže, v létě nějaké výlety a případná dovolená k moři.Takže bych spíše preferoval dvojkolku s lepší spotřebou. Případná možnost LPG je jen plus.


SUV 4x2 na hory Nestačilo by normální auto? u toho nedostanou všichni ostatní záchvat smíchu až zapadnete
reagovat
muf_auto
počet příspěvků8
datum registrace09.07.2016
Sobota 28.01.2017 15:15, výběr SUV
Ano tohle auto je prioritně pro ženu, takže 90% využítí je na ní. Tak si vybírá vůz dle vzhledu a ne dle použití. Ano já bych preferoval klasické kombi, ale to nechce.

reagovat
Bronn
počet příspěvků95
datum registrace23.11.2014
Sobota 28.01.2017 20:44, RE: výběr SUV
muf_auto napsal:
Ano tohle auto je prioritně pro ženu, takže 90% využítí je na ní. Tak si vybírá vůz dle vzhledu a ne dle použití. Ano já bych preferoval klasické kombi, ale to nechce.


ááááno už je to tady zase... co jiného koupit ženě než velké SUV...
už si chystejte peníze bokem na opravy po bouračkách
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků913
datum registrace08.09.2009
Neděle 29.01.2017 16:27, /smazáno admin/, .... tak poradím něco k věci
Moje volab by byla Honda CR-V a 2,0i s manuální převodovkou. Důvodem by bylo:
- výborná spolehlivost auta jako celku
.- velmi slušná odolnost vůči korozi
doporučil bych ale řešit nástřik spodku, jsou na něm místa,. která sice nejsou exponovaná,a le také nejsou vůbec ošetřená - například plošina podlahy)
- motor sám na benzín má výtečnou spotřebu navzdory velikosti auta - já jsem s tím "dokázal" jet dost pod 8/100, takže běžný průměr bude někde 8/100
- ticho uvnitř - aerodynamický huk je nízký, valivý hluk od kol také, plasty nevržou (hovořím o autě, které mělo cca 140tkm)
motor se dá přestavět na LPG,ale jelikož je to japonský motor, je třeba bedlivě dbát, komu to svěřit- japonci a LPG moc k sobě nepasují, ale jezdí jich dost. Je třeba být obezřetný (ono nakonec u všech motor dnešní doby je to riziko).
- místo uvnitř, pohodlná sedadla
- vybíral jsem v Honda Liberec. měli tam slušný výběr a velmi slušný přístup, zvednutí na zvedák, načtení, test drive asi 25km po silmici i kousek terénem. Sice jsem nakonec nekoupil, neb jsem zůstal věrný Subaru, ale pokud ojetou Hondu, mrknul bych tam.

Kdo překousne technicky slabý pohon 4x4, je spokojen.- Ono se sice na netu ukazují desítky videí, jak to 4x4 u CR-V nefunguje, ale při běžné jízdě to stejnak nepotřebuješ a pokud se nejedná o použití v extrémních podmínkách, pak i tento systém "nějak" pomůže.

Ještě pár slov k CR-7. POkud mě pamět neklamě, tak se do ní dával jen jeden benzínový nagregát a to 2,3DISI turbo. Na LPG nepříliš vhodný (jde o přímovstřik) a zejéna CR-7 a benzín není šťatsná kombinace kvůli vysoké spotřebě. Jinak tento vůz je zvenku hezk (i dnes), ovšem uvnitř už tolik nadšení nebudí. Provedení je dost odfláknuté. CR-V je ze zcela jiného světa, tomuse tato Mazda nemlže ani byť jen přiblížit. Doslova tragické je provedení spodku - antikorozní ochrana žalsotná, koberce v podbězích (tzv. nadkolí) je mizerné tvarované, takž se za něj dostává kpa bordelu, navíc v zimě nacucá solí a umýt to prakticky nelze. Otevřeš kufr, tak provedení textilních výplní je tragické, nějaké odhlučnění plechových panelků abys pohledal. Přední sedačky nemají vůbec žádné boční vedení (zde je CR-V opět o kus lepší), am celé auto působí jako šité horkou jehlou. Je ale fakt, že je slušně spolehlivé - hovořím o benzínovém agregátu. Jeho nevýhodou je vysoká spotřeba a nutnost používat výhradně olej předepsané specifikace (je samosebou patřišně "levný"). měl jsem tento motor v Mazdě 3MPS a dostat spotřebu pod 8,5/100 u tak lehkého auta byl docela problém. u CX-7 bude velmi výrazně nad 10/100 (počítám kolem 12). Ale projev motoru je famozní Jen o tohoto crossoveru nemá smysluplné využití. Nevím, jak se chová 4x4, moc se o něm nepíše. Takže asi funguje.
reagovat
muf_auto
počet příspěvků8
datum registrace09.07.2016
Neděle 29.01.2017 17:42, Honda
Díky za konečně smysluplný příspěvek. Nevím proč se tady vyrojilo taková spousta reakcí na výběr vozu pro ženu. Asi to bude tím, že takoví mají doma hodně špané řidičky, tak to berou všeobecně. Bohužel, manželka jezdí stávajícím vozem již 7 let a za tu dobu má najeto minimálně 150.000km.
A pokud se dobře dívám na rozměry Hondy CR-V , stavající kombi je o 20cm delší, tak bych řekl, že i parkování bude bezpečnější.

Jediné co mě trošku od Hondy odrazuje, je málo zajímavých kusů. Stáří a nájezd.

Měl jsem možnost vyzkoušet KIA Sportage 2.0 z roku 2009, první majitel, přestavba LPG, najeto cca 140t km, kdyby tam byl jiný motor tak to beru hned, ale tento motor je asi lenivec, navíc si docela vezme, jezdil jsem město a pak ještě mimo cca 240km a na plyn to vzalo 11,5l, nemá někdo zkušenost s chipováním, našel jsem, že umí vymážknout ze 104kW až 10kW navíc, lepší krouťák a spotřeba.

reagovat
6M/T
počet příspěvků47
datum registrace10.09.2016
Neděle 29.01.2017 20:10, RE: Honda
muf_auto napsal:
Díky za konečně smysluplný příspěvek. Nevím proč se tady vyrojilo taková spousta reakcí na výběr vozu pro ženu. Asi to bude tím, že takoví mají doma hodně špané řidičky, tak to berou všeobecně. Bohužel, manželka jezdí stávajícím vozem již 7 let a za tu dobu má najeto minimálně 150.000km. A pokud se dobře dívám na rozměry Hondy CR-V , stavající kombi je o 20cm delší, tak bych řekl, že i parkování bude bezpečnější.Jediné co mě trošku od Hondy odrazuje, je málo zajímavých kusů. Stáří a nájezd. Měl jsem možnost vyzkoušet KIA Sportage 2.0 z roku 2009, první majitel, přestavba LPG, najeto cca 140t km, kdyby tam byl jiný motor tak to beru hned, ale tento motor je asi lenivec, navíc si docela vezme, jezdil jsem město a pak ještě mimo cca 240km a na plyn to vzalo 11,5l, nemá někdo zkušenost s chipováním, našel jsem, že umí vymážknout ze 104kW až 10kW navíc, lepší krouťák a spotřeba.


Jakékoliv ´´čipování´´ atmosférického benzínového motoru je nesmysl, a obvykle se jedná o podvod.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1000
datum registrace09.05.2007
Pondělí 30.01.2017 08:15, RE: Aby se Reno nepos*al, tak poradím něco k věci
Zdeny60 napsal:
Moje volab by byla Honda CR-V a 2,0i s manuální převodovkou. Důvodem by bylo:- výborná spolehlivost auta jako celku.- velmi slušná odolnost vůči korozidoporučil bych ale řešit nástřik spodku, jsou na něm místa,. která sice nejsou exponovaná,a le také nejsou vůbec ošetřená - například plošina podlahy)- motor sám na benzín má výtečnou spotřebu navzdory velikosti auta - já jsem s tím "dokázal" jet dost pod 8/100, takže běžný průměr bude někde 8/100- ticho uvnitř - aerodynamický huk je nízký, valivý hluk od kol také, plasty nevržou (hovořím o autě, které mělo cca 140tkm)motor se dá přestavět na LPG,ale jelikož je to japonský motor, je třeba bedlivě dbát, komu to svěřit- japonci a LPG moc k sobě nepasují, ale jezdí jich dost. Je třeba být obezřetný (ono nakonec u všech motor dnešní doby je to riziko).- místo uvnitř, pohodlná sedadla- vybíral jsem v Honda Liberec. měli tam slušný výběr a velmi slušný přístup, zvednutí na zvedák, načtení, test drive asi 25km po silmici i kousek terénem. Sice jsem nakonec nekoupil, neb jsem zůstal věrný Subaru, ale pokud ojetou Hondu, mrknul bych tam.Kdo překousne technicky slabý pohon 4x4, je spokojen.- Ono se sice na netu ukazují desítky videí, jak to 4x4 u CR-V nefunguje, ale při běžné jízdě to stejnak nepotřebuješ a pokud se nejedná o použití v extrémních podmínkách, pak i tento systém "nějak" pomůže.Ještě pár slov k CR-7. POkud mě pamět neklamě, tak se do ní dával jen jeden benzínový nagregát a to 2,3DISI turbo. Na LPG nepříliš vhodný (jde o přímovstřik) a zejéna CR-7 a benzín není šťatsná kombinace kvůli vysoké spotřebě. Jinak tento vůz je zvenku hezk (i dnes), ovšem uvnitř už tolik nadšení nebudí. Provedení je dost odfláknuté. CR-V je ze zcela jiného světa, tomuse tato Mazda nemlže ani byť jen přiblížit. Doslova tragické je provedení spodku - antikorozní ochrana žalsotná, koberce v podbězích (tzv. nadkolí) je mizerné tvarované, takž se za něj dostává kpa bordelu, navíc v zimě nacucá solí a umýt to prakticky nelze. Otevřeš kufr, tak provedení textilních výplní je tragické, nějaké odhlučnění plechových panelků abys pohledal. Přední sedačky nemají vůbec žádné boční vedení (zde je CR-V opět o kus lepší), am celé auto působí jako šité horkou jehlou. Je ale fakt, že je slušně spolehlivé - hovořím o benzínovém agregátu. Jeho nevýhodou je vysoká spotřeba a nutnost používat výhradně olej předepsané specifikace (je samosebou patřišně "levný"). měl jsem tento motor v Mazdě 3MPS a dostat spotřebu pod 8,5/100 u tak lehkého auta byl docela problém. u CX-7 bude velmi výrazně nad 10/100 (počítám kolem 12). Ale projev motoru je famozní Jen o tohoto crossoveru nemá smysluplné využití. Nevím, jak se chová 4x4, moc se o něm nepíše. Takže asi funguje.


Z nabídnutí Cristiana Ronalda "na svezení" bude manželka nadšena. Nebo je CR-7 jen nějaká speciální edice?
reagovat
KoobaS
počet příspěvků516
datum registrace23.04.2014
Pondělí 30.01.2017 11:20, RE: Jzrbb zffbftgtzggtzdd jztzutzu
Pro tazatele: Myslím, že CRV je dobrou volbou, výhodou nissanu je velký výběr v cenách do 200 tisíc. Musím se ale přiznat, že s vozy SUV mám mizivou zkušenost...
reagovat
Pepe
počet příspěvků1000
datum registrace09.05.2007
Pondělí 30.01.2017 11:28, RE: Jzrbb zffbftgtzggtzdd jztzutzu
KoobaS napsal:
6M/T napsal:
KoobaS napsal:
6M/T napsal:
Reno napsal:
Dobra zprava je, ze i ty sam jsi schopen rozeznat, kdy se chovas jako hulvat, treba to casem budes schopen kontrolovat:)
Vždyť má pravdu. Nejviditelnější část řidiček SUV či offroads jsou stupid blonds na jehlách a jediný důvod proč ten vůz mají je že jako green widows s celodenní péčí o sebe a hlavně bussinesmanovo potomstvo musí zůstat naživu. Což v A-class či 1er při střetu třeba s tramvají či truckem není pravděpodobné. Obvykle je jejich zvýšená koncentrace u Shopping center, co nejblíže vchodu a obvykle napříč třemi parkovacími místy pro tělesně postižené. Bohužel toto není jen zdejší fenomén, stejně je to napříč světem. Možná jen v RF je to ještě markantnější. Další skupinou jsou very busy podnikatelky, podle movitosti obvykle small size SUV Tiguan/Q5/Macan. Ty jsou možná v provozu ještě nebezpečnější.
To, že je nějaká skupina nejviditelnější, neznamená, že je to skupina nejpočetnější...
Nemusí tomu tak být ale obvykle tomu tak je.
Jenže ono tak tomu není. Ale cokoliv, co udělají lidé v takovýchto autech si do paměti zapíšeš výrazněji. Pokud ti nedá přednost blonďatá pipina ve starém Saxu,tak to nějak přejdeš. Pokud ti tu přednost nedá v Q7, tak to tak snadno nerozdejcháš...Já si naopak u prémiových aut (nejen SUV) všímám častého telefonování bez handsfree. Stejně tak si ho všímám ale i u jiných vozidel, obvykle dodávek.Pro tazatele: Myslím, že CRV je dobrou volbou, výhodou nissanu je velký výběr v cenách do 200 tisíc. Musím se ale přiznat, že s vozy SUV mám mizivou zkušenost...


Tohle taky nepochopím, u aut dejme tomu 0,5Mio a výš nemít (resp nepoužívat) HF = póza. Ale je na "orgánech" vynutit si dodržování vyhlášky.
CR-V měl kamarád, v 2,0i, a spokojenej, vyjel, kam potřeboval, spotřeba kolem 9l. Ale za 200 to nebude žádnej zázrak...
reagovat
sheogorath
počet příspěvků408
datum registrace27.05.2016
Pondělí 30.01.2017 12:07, RE
je fakt, ze me to telefonovani fakt vytoci, kdyz to dela treba ta osoba v Q7/Q5/Macan/Touareg apod, kde je handsfree vestaveny od vyrobce. Sparovat telefon s bluetooth je fakt strasne slozity a zabere spoustu casu ze.....

A kdyz clovek vidi (temer denne), jak se nekdo snazi zaparkovat, nebo vyjet, u toho drzi telefon u hlavy.... no comment...

reagovat
brin
počet příspěvků725
datum registrace28.03.2011
Pondělí 30.01.2017 14:26, Problém
Největší problém je obecně to, že je nutný zapnout bluetooth v telefonu. Spáruje se to totiž samo automaticky :D Alespoň v mým BWM.
reagovat
KoobaS
počet příspěvků516
datum registrace23.04.2014
Pondělí 30.01.2017 15:28, RE: Problém
brin napsal:
Největší problém je obecně to, že je nutný zapnout bluetooth v telefonu. Spáruje se to totiž samo automaticky :D Alespoň v mým BWM.


A to včetně prvního spárování? Potom už se připojuje automaticky, to je jasný. Proto mám na firemním telefonu BT neustále zaplý...
reagovat
brin
počet příspěvků725
datum registrace28.03.2011
Pondělí 30.01.2017 16:34, Ne
První spárování je třeba udělat ručně. Myslel jsem ty další.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků913
datum registrace08.09.2009
Pondělí 30.01.2017 17:04, RE: Aby se Reno nepos*al, tak poradím něco k věci
Pepe napsal:
Zdeny60 napsal:
Moje volab by byla Honda CR-V a 2,0i s manuální převodovkou. Důvodem by bylo:- výborná spolehlivost auta jako celku.- velmi slušná odolnost vůči korozidoporučil bych ale řešit nástřik spodku, jsou na něm místa,. která sice nejsou exponovaná,a le také nejsou vůbec ošetřená - například plošina podlahy)- motor sám na benzín má výtečnou spotřebu navzdory velikosti auta - já jsem s tím "dokázal" jet dost pod 8/100, takže běžný průměr bude někde 8/100- ticho uvnitř - aerodynamický huk je nízký, valivý hluk od kol také, plasty nevržou (hovořím o autě, které mělo cca 140tkm)motor se dá přestavět na LPG,ale jelikož je to japonský motor, je třeba bedlivě dbát, komu to svěřit- japonci a LPG moc k sobě nepasují, ale jezdí jich dost. Je třeba být obezřetný (ono nakonec u všech motor dnešní doby je to riziko).- místo uvnitř, pohodlná sedadla- vybíral jsem v Honda Liberec. měli tam slušný výběr a velmi slušný přístup, zvednutí na zvedák, načtení, test drive asi 25km po silmici i kousek terénem. Sice jsem nakonec nekoupil, neb jsem zůstal věrný Subaru, ale pokud ojetou Hondu, mrknul bych tam.Kdo překousne technicky slabý pohon 4x4, je spokojen.- Ono se sice na netu ukazují desítky videí, jak to 4x4 u CR-V nefunguje, ale při běžné jízdě to stejnak nepotřebuješ a pokud se nejedná o použití v extrémních podmínkách, pak i tento systém "nějak" pomůže.Ještě pár slov k CR-7. POkud mě pamět neklamě, tak se do ní dával jen jeden benzínový nagregát a to 2,3DISI turbo. Na LPG nepříliš vhodný (jde o přímovstřik) a zejéna CR-7 a benzín není šťatsná kombinace kvůli vysoké spotřebě. Jinak tento vůz je zvenku hezk (i dnes), ovšem uvnitř už tolik nadšení nebudí. Provedení je dost odfláknuté. CR-V je ze zcela jiného světa, tomuse tato Mazda nemlže ani byť jen přiblížit. Doslova tragické je provedení spodku - antikorozní ochrana žalsotná, koberce v podbězích (tzv. nadkolí) je mizerné tvarované, takž se za něj dostává kpa bordelu, navíc v zimě nacucá solí a umýt to prakticky nelze. Otevřeš kufr, tak provedení textilních výplní je tragické, nějaké odhlučnění plechových panelků abys pohledal. Přední sedačky nemají vůbec žádné boční vedení (zde je CR-V opět o kus lepší), am celé auto působí jako šité horkou jehlou. Je ale fakt, že je slušně spolehlivé - hovořím o benzínovém agregátu. Jeho nevýhodou je vysoká spotřeba a nutnost používat výhradně olej předepsané specifikace (je samosebou patřišně "levný"). měl jsem tento motor v Mazdě 3MPS a dostat spotřebu pod 8,5/100 u tak lehkého auta byl docela problém. u CX-7 bude velmi výrazně nad 10/100 (počítám kolem 12). Ale projev motoru je famozní Jen o tohoto crossoveru nemá smysluplné využití. Nevím, jak se chová 4x4, moc se o něm nepíše. Takže asi funguje.
Z nabídnutí Cristiana Ronalda "na svezení" bude manželka nadšena. Nebo je CR-7 jen nějaká speciální edice?


´S mě dostal Ale hlavně, že jsi to pochopil...

A propos, ten pohon 4x4 u CX-7 je stejnej, jako v 6MPS? S ním byly docela potíže, pokud mě pamět neklame....
reagovat
Pepe
počet příspěvků1000
datum registrace09.05.2007
Pondělí 30.01.2017 21:06, RE: Aby se Reno nepos*al, tak poradím něco k věci
Zdeny60 napsal:
Pepe napsal:
Zdeny60 napsal:
Moje volab by byla Honda CR-V a 2,0i s manuální převodovkou. Důvodem by bylo:- výborná spolehlivost auta jako celku.- velmi slušná odolnost vůči korozidoporučil bych ale řešit nástřik spodku, jsou na něm místa,. která sice nejsou exponovaná,a le také nejsou vůbec ošetřená - například plošina podlahy)- motor sám na benzín má výtečnou spotřebu navzdory velikosti auta - já jsem s tím "dokázal" jet dost pod 8/100, takže běžný průměr bude někde 8/100- ticho uvnitř - aerodynamický huk je nízký, valivý hluk od kol také, plasty nevržou (hovořím o autě, které mělo cca 140tkm)motor se dá přestavět na LPG,ale jelikož je to japonský motor, je třeba bedlivě dbát, komu to svěřit- japonci a LPG moc k sobě nepasují, ale jezdí jich dost. Je třeba být obezřetný (ono nakonec u všech motor dnešní doby je to riziko).- místo uvnitř, pohodlná sedadla- vybíral jsem v Honda Liberec. měli tam slušný výběr a velmi slušný přístup, zvednutí na zvedák, načtení, test drive asi 25km po silmici i kousek terénem. Sice jsem nakonec nekoupil, neb jsem zůstal věrný Subaru, ale pokud ojetou Hondu, mrknul bych tam.Kdo překousne technicky slabý pohon 4x4, je spokojen.- Ono se sice na netu ukazují desítky videí, jak to 4x4 u CR-V nefunguje, ale při běžné jízdě to stejnak nepotřebuješ a pokud se nejedná o použití v extrémních podmínkách, pak i tento systém "nějak" pomůže.Ještě pár slov k CR-7. POkud mě pamět neklamě, tak se do ní dával jen jeden benzínový nagregát a to 2,3DISI turbo. Na LPG nepříliš vhodný (jde o přímovstřik) a zejéna CR-7 a benzín není šťatsná kombinace kvůli vysoké spotřebě. Jinak tento vůz je zvenku hezk (i dnes), ovšem uvnitř už tolik nadšení nebudí. Provedení je dost odfláknuté. CR-V je ze zcela jiného světa, tomuse tato Mazda nemlže ani byť jen přiblížit. Doslova tragické je provedení spodku - antikorozní ochrana žalsotná, koberce v podbězích (tzv. nadkolí) je mizerné tvarované, takž se za něj dostává kpa bordelu, navíc v zimě nacucá solí a umýt to prakticky nelze. Otevřeš kufr, tak provedení textilních výplní je tragické, nějaké odhlučnění plechových panelků abys pohledal. Přední sedačky nemají vůbec žádné boční vedení (zde je CR-V opět o kus lepší), am celé auto působí jako šité horkou jehlou. Je ale fakt, že je slušně spolehlivé - hovořím o benzínovém agregátu. Jeho nevýhodou je vysoká spotřeba a nutnost používat výhradně olej předepsané specifikace (je samosebou patřišně "levný"). měl jsem tento motor v Mazdě 3MPS a dostat spotřebu pod 8,5/100 u tak lehkého auta byl docela problém. u CX-7 bude velmi výrazně nad 10/100 (počítám kolem 12). Ale projev motoru je famozní Jen o tohoto crossoveru nemá smysluplné využití. Nevím, jak se chová 4x4, moc se o něm nepíše. Takže asi funguje.
Z nabídnutí Cristiana Ronalda "na svezení" bude manželka nadšena. Nebo je CR-7 jen nějaká speciální edice?
´S mě dostal Ale hlavně, že jsi to pochopil...A propos, ten pohon 4x4 u CX-7 je stejnej, jako v 6MPS? S ním byly docela potíže, pokud mě pamět neklame....


Chápavej jsem dostatečně, dík za poklonu.
Já jsem CX-7 jen zkoušel jako předváděčku. Benzín neuživitelnej, nafta neuservisovatelná (což jsem tenkrát nevěděl). Neprošlo výběrkem kvůli interiéru a hlavně kvůli (ne)výhledu přes A sloupek. Na vysvětlenou - měla s tím problém manželka, ne já. Takže CX-7 byla vyřazena. Naštěstí.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.