0
zpět
 

diskuze k tématu: Citroën v roce 2009 - všechno je jinak

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.02.2009 15:10, Ano, to je ta správná cesta.
Blahopřeji automobilce k tak chválihodnému činu. Je to asi to jediné, co může v konkurenci výrazně pomoci. Zlevňovat rpakticky není kam. Ale zkvalitňovat? Tady je pole neorané. Obvzláště pak u nás v ČR co se servisu týče. Jen mám mírné obavy, protože tato reforma tak nějak přichází zhora a otázkou zůstává, co s ní udělají ti dole. Zajímavé by např. bylo, kdyby ono kontaktování po prodeji/servisní prohlídce bylo prováděno shora (tzn. přímo zastoupením automobilky), aby byl na dealery dohled.
Být přítomen u servisu je určitě dobrá věc, zajímalo by mě, jak to budou řešit s BOZP (nebo jak tomu nadávají). Již dnes u slušného prodejce není problém být přítomen servisním úkonům. Ale člověk si o to musí říct...
Ano Citroene, jestli to půjde i s kvalitou tímto směrem, budu jen rád a třeba si tě pak i koupím. Možná....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.02.2009 17:22, Presne tak
Doufam ze konci cesta oskubavani zakaznika za kazdou cenu,rad si priplatim(oproti neautorizovanemu),ale musim videt ochotu i kvalitu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.02.2009 08:09, Snad...
Dokud jsem servisoval fiaty, myslel jsem, že takové praktiky jsou normální - většinu z toho, co je uvedeno výše, jsem bral za běžné. S fordem jsem poznal, že například očekávat od přijímacího technika, že by osobně a konkrétně převzal auto, dal igelit na sedadlo v mé přítomnosti, "ofáčoval" volant a hlavici řadičky fólií, opsal si stav km a paliva a obešel auto, je bláhové. Obdobně, že mi osobně předá vůz a "provede zpětný postup". Ale jak už jsem psal v jiné diskuzi, je to vždycky o lidech jejich přístupu.

Pokud však na tom Citroën "zamaká" a bude to u něj opravdu běžný standard, pak budu jen rád, jestli se mi do budoucna rozšíří okruhy pro potenciální vůz. Takže fandím, ať se to podaří, proteď gratuluji aspoň k rozhodnutí se pokusit o nějaké zlepšení!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.02.2009 23:25, Ubohost..
To jsou věci,které jsou snad naprosto samozřejmé a oni teď píšou,že je to něco "nového". Dělají z lidí fakt blbce. Chovat se slušně je základ úspěchu a né že si to musíme zasloužit. A´t jdou do p*dele.
Když jsem jezdil kdysi do autorizovaných servisů,tak jsem tento soupis úkonú a postupů vždy vyžadoval a vždy mi bylo vyhoveno.
Měli by se všechny servisy a prodejci stydět,jestli takto nepostupují!!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.02.2009 07:55, RE: Ubohost..
Marcus napsal:
To jsou věci,které jsou snad naprosto samozřejmé a oni teď píšou,že je to něco "nového". Dělají z lidí fakt blbce. Chovat se slušně je základ úspěchu a né že si to musíme zasloužit. A´t jdou do p*dele.
Když jsem jezdil kdysi do autorizovaných servisů,tak jsem tento soupis úkonú a postupů vždy vyžadoval a vždy mi bylo vyhoveno.
Měli by se všechny servisy a prodejci stydět,jestli takto nepostupují!!!!!
Tak třeba u autorizovaných servisů Ford to rozhodně samozřejmé není. Byť, včera, když jsem v TV viděl reklamu na novou fiestu, mi došlo, že tím možná jen naplňují svůj slogan "Feel the difference" - to je pravda, nic tak otřesného, co s fordem a ve Fordu, jsem s fiatem a ve Fiatu nezažil. A fakt jsem to pocítil.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.