0
zpět
 

diskuze k tématu: Citroen Saxo 1,1i

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2007 07:16,
Dobrý.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2007 07:31, Jméno bazaru
Snad by nebylo od věci napsat, který bazar to auto potom prodával jako perfektní, aby si lidi dali pozor na takové zprominutím kurvy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2007 07:39, RE: Jméno bazaru
Jarek napsal:
Snad by nebylo od věci napsat, který bazar to auto potom prodával jako perfektní, aby si lidi dali pozor na takové zprominutím kurvy.
To je pravda, to by nebylo k zahození.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2007 07:47, RE: Jméno bazaru
Jarek napsal:
Snad by nebylo od věci napsat, který bazar to auto potom prodával jako perfektní, aby si lidi dali pozor na takové zprominutím kurvy.
...řekl bych, že tenhle "problém" se týká přinejmenším každého druhého bazaru...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2007 08:46,
Pěkná recenze .. jen více takových
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2007 09:27, náklady
Recenze má hlavu a patu, čtenář se dozví vše, kromě jména autobazaru. Snad ji nebude číst ten, co to auto koupil. Stejně ale v těchto případech záleží hlavně na štěstí při koupi a je klidně možné, že nový majitel v klídku najede za dva roky dalších 50 tisíc a v pohodě ho prodá dál, přičemž v autobazaru pak jen upraví údaj tachometru na obvyklých 100 tisíc.
Co mě zaujalo, je fakt, že se původní první majitel dostal s náklady za pokles tržní ceny vozu pod 1 Kč/km. O tom se novopečeným majitelům větších hlavně korejských aut nemůže ani zdát a i u 3 roky staré Felicie 1,6 se 40t na tachu to bylo 4 Kč/km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2007 11:10, RE: bez předmětu
Zdeněk napsal:
Pěkná recenze .. jen více takových
Taky se mi dobře četla. Se stejným autem - 1,1i s nutnou klimatizací jsem na dovolené projel polovinu Kréty. Až jsem se divil, jak je auto poslušné a živé, nutno ale uznat, že (jak píše autor) je pouze pro 2 lidi + mazlíka. Jiná je ovšem otázka bezpečnosti, tuším, že Saxo spolu se sourozencem 106 je až na chvostu...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2007 12:41, Saxo
Recenze se me velmi libila, vyborne se cetla. Jinak velice me prekvapilo, ze auto, krome lanka, nemelo jedinou zavadu, ukazuje to na to, ze kdyz se o auto starate a je jednodussi kontrukce s minimum elektronikou tak bude slouzit. Dneska koupit jakekoliv auto, znamena, ze za 180 tis a 6 let provozu budete v sevise mnohem casteji. Jinak spotreba taky vyborna. Klasicky 8V. Na jezdeni po Praze a okreskach vyborny auticko i motor
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2007 13:48, RE: Saxo
mufik.martin napsal:
Recenze se me velmi libila, vyborne se cetla. Jinak velice me prekvapilo, ze auto, krome lanka, nemelo jedinou zavadu, ukazuje to na to, ze kdyz se o auto starate a je jednodussi kontrukce s minimum elektronikou tak bude slouzit. Dneska koupit jakekoliv auto, znamena, ze za 180 tis a 6 let provozu budete v sevise mnohem casteji. Jinak spotreba taky vyborna. Klasicky 8V. Na jezdeni po Praze a okreskach vyborny auticko i motor
Jj, soused ho ma na chalupe. Taky spokojenej (po Facku prijemna zmena).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2007 13:53, podtáčení a jiné
Je s podivem že motor přežil jízdu na pětku na volnoběh asi povolenou rychlostí ve městě, to bylo tak 1000 ot./min., ne? Jelikož máme s autorem podobné srovnání, clio 2 1.2 což je 43 kW a 93 Nm, tak zírám. Pokud jde o to že se auto v pohodě prodalo, je každého věc si vzít k sobě technika, nevěřím že "autobus v kufru" se dá opravit bez stop, sklo a lak nemůže být všude zcela OK...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2007 14:21, Jan Wagner
jmeno bazaru? na co, kdyz vime, ze to tak delaji vsichni, jen si to zrovna u toho, nami koupeneho nepripoustime. Pred pul rokem jsem v autobazaru Autotrans (sidli v chuchli, naproti dostihove draze) koupil Ford Focus 99 a protiuctem jsem prodal Felicii 1.9D 96. Stav Felicie: 205 tkm, pred generalkou predni napravy a brzd. Lehce bourana na predni levy bok, vse poctive receno, i proto byl protiucet jen 33 tisic. Ford Focus bourany lehce na predek (zatajili by, ale i neexpert jako ja to poznal), s mizrenym vyfukem a viditelnym odstavenim nekde na parkovisti i za snehu (expert mi pak rekl, ze je to zrejme auto s doplacenym leasingem proticutovanym na novy leasing, ktere zustalo stat dlouho na parkingu u leasingovky). Stav po tydnu: Felicia na strankach autobazaru - stav perfektni, tachometr 105 tkm (NEKECAM!!!) Ford Focus s odrenyma usima dojel po tydnu do servisu se rzi zlikvidovanyma loziskama (pri prodeji nebyla moznost poznat - tzv. oprava na par desitek km) zjisteny zasahy do elektroniky - snaha o neodbornou opravu cidla tachometru (nastesti snad nikdo nesahal na odometr...)... No ale sem nakonec rad, ze sem rad... auto jezdi...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2007 15:31, RE: podtáčení a jiné
SY35 napsal:
Je s podivem že motor přežil jízdu na pětku na volnoběh asi povolenou rychlostí ve městě, to bylo tak 1000 ot./min., ne? Jelikož máme s autorem podobné srovnání, clio 2 1.2 což je 43 kW a 93 Nm, tak zírám. Pokud jde o to že se auto v pohodě prodalo, je každého věc si vzít k sobě technika, nevěřím že "autobus v kufru" se dá opravit bez stop, sklo a lak nemůže být všude zcela OK...
Nevim, jestli vase Clio je tkay 8V, ale ja v Praze pokud je krasna rovinka a jedu sam nebo ve dvou a jedu 60 tak tam taky hodim petku, pri 60 tocim na petku 1500 otacek. Na 8V to neni podtaceni dle meho nazoru, nebo ano? Pokud od motoru nechci vykon a jen tak jedu po rovine.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2007 15:38, xxx
porovnejte s:
http://auto.idnes.cz/citroen-saxo-spolehlivy-trpaslik-drj-/auto_ojetiny.asp?c=A070404_195308_auto_ojetiny_fdv
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2007 17:09, RE: podtáčení a jiné
mufik.martin napsal:
Nevim, jestli vase Clio je tkay 8V, ale ja v Praze pokud je krasna rovinka a jedu sam nebo ve dvou a jedu 60 tak tam taky hodim petku, pri 60 tocim na petku 1500 otacek. Na 8V to neni podtaceni dle meho nazoru, nebo ano? Pokud od motoru nechci vykon a jen tak jedu po rovine.
1500 otacek je trapeni motoru v kazdem pripade ( u osobniho auta). navic takovyto rezim nemuze byt nejvyhodnejsi ani pro spotrebu. v takto nizkych otackach nedochazi k idealnimu plneni valcu a spotreba nemuze byt nizsi nez pri otackach v oblasti maximalniho kroutaku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2007 17:19, RE: podtáčení a jiné
Gravedigger napsal:
1500 otacek je trapeni motoru v kazdem pripade ( u osobniho auta). navic takovyto rezim nemuze byt nejvyhodnejsi ani pro spotrebu. v takto nizkych otackach nedochazi k idealnimu plneni valcu a spotreba nemuze byt nizsi nez pri otackach v oblasti maximalniho kroutaku.
43 kW = se u motoru 1.2 Renault prosím 8 ventilů. 1500 ot. je pro takhle malý motůrek jak do travní sekačky skoro zvýšený volnoběh, takže bych očekával v brzké době klikovou hřídel na ulici. Jsem rád že se moje slečna už naučila řadit, ale když jsme se poznali, skoro bych řekl že se to učila od Vás)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2007 19:12, RE: podtáčení a jiné
SY35 napsal:
43 kW = se u motoru 1.2 Renault prosím 8 ventilů. 1500 ot. je pro takhle malý motůrek jak do travní sekačky skoro zvýšený volnoběh, takže bych očekával v brzké době klikovou hřídel na ulici. Jsem rád že se moje slečna už naučila řadit, ale když jsme se poznali, skoro bych řekl že se to učila od Vás)
Mám taky saxo 1.1i (40kw) má menší výkon je dovezene z D u nás má tento motor 44kw. S tou spotřebou se mi to nezda. Spotřebu pod 5 a to konkretně 4,8l/100km jsme měl při cestě do Maďarska a zpatky(2 osoby+kufr). Normalně jezdim za 6 v zimě po městě popojiždim za 8l/100km. Jinak jezdění v saxo po rovině pod nějakých 65-70km/hna 5 stupeň nerozumím. Ten člověk to podtačel a ta spotřeba se mi moc nezda,ale na 5 stupeň 50km/h hmmmm vše je možne i ty 4 litry. Snad se s novým autem naučí normálně jezdit.......
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2007 19:40, RE: podtáčení a jiné
VLK napsal:
Mám taky saxo 1.1i (40kw) má menší výkon je dovezene z D u nás má tento motor 44kw. S tou spotřebou se mi to nezda. Spotřebu pod 5 a to konkretně 4,8l/100km jsme měl při cestě do Maďarska a zpatky(2 osoby+kufr). Normalně jezdim za 6 v zimě po městě popojiždim za 8l/100km. Jinak jezdění v saxo po rovině pod nějakých 65-70km/hna 5 stupeň nerozumím. Ten člověk to podtačel a ta spotřeba se mi moc nezda,ale na 5 stupeň 50km/h hmmmm vše je možne i ty 4 litry. Snad se s novým autem naučí normálně jezdit.......
Spotreba okolo 5 litru neni spatna a veril ybch ji. Ja osobne na Puntu 1.2 8V mam 5.5, ale jezdim hodne po praze, psal jsem i recenzi ted nedavno, je to to oranzove punto. A punto je rekl bych tezsi mozna jak to Saxo, mam hmotnsot 980 kg. Dan za vyssi bezpecnsot. Takze te spotrebe bych veril. Kdyz jedu po okreskach a je volno ve 2 lidech tka 80 az 100 tak se dostanu taky pod 5 litru, sice tesne ale dostanu a to se nemusim nejak extremne hlidat, jedu proste konstatne
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2007 20:05, RE: xxx
xxxx napsal:
porovnejte s:
http://auto.idnes.cz/citroen-saxo-spolehlivy-trpaslik-drj-/auto_ojetiny.asp?c=A070404_195308_auto_ojetiny_fdv
Ano, server iDNES stejně jako Lidovky.cz od TipCars.com přebírají vybrané texty o ojetých vozech.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2007 20:09, Pěkná recenze
Pěkná recenze
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2007 21:53, servis
autíčko není špatné, měl jsem ho v dieslu. najel asi 110 tkm za 3 roky, ke konci trochu zlobila elektrika. kromě prasklého brzd.kotouče (v jednom ze "značkových" servisů to nepoznali!!!) žádné zvláštní závady. ale např. zmiňovaná 206 ka je mnohem pohodlnější.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.