0
zpět
 

diskuze k tématu: Citroën C3 1.6 HDi v testu spotřeby obstál na výbornou

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.05.2010 09:55, Vzhled
tak po nove C5 je tu dalsi Citroen, ktery ma hezk jak zevnejsek tak i interier. Bravo....A DS3 je jeste o kousek hezkci, takze palec nahoru. Spotreba opravdu vyborna na vykon motoru. Jeste se chci zeptat, cim to je, ze nektere palubni pocitace ukazuji spotrebu realnou, nektere nizsi a nekdy byva rozdil i vice jak pul litru? napriklad me mondeo TDCI je optimistictejsi o 0.5 litru....tim, ze to vim, tak vzdy k udaji na displeji pripoctu pul litru....jde to nejak seridit? Nebo nastavit aby ukazoval vzdy o pullitru vice ?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.05.2010 10:51, RE: Vzhled
mufik.martin napsal:
tak po nove C5 je tu dalsi Citroen, ktery ma hezk jak zevnejsek tak i interier. Bravo....A DS3 je jeste o kousek hezkci, takze palec nahoru. Spotreba opravdu vyborna na vykon motoru. Jeste se chci zeptat, cim to je, ze nektere palubni pocitace ukazuji spotrebu realnou, nektere nizsi a nekdy byva rozdil i vice jak pul litru? napriklad me mondeo TDCI je optimistictejsi o 0.5 litru....tim, ze to vim, tak vzdy k udaji na displeji pripoctu pul litru....jde to nejak seridit? Nebo nastavit aby ukazova...
No mufiku, na tom je postavena celá marketingová strategie. Přece se ví, že TDI žere pod 3.9 l.
Ale vážně, u mého CRDi je počítač nastaven pesimisticky a musím odečíst 0.4 l, abych se dostal na skutečnou spotřebu. PC pak vypočítá spotřebu přesně. Podobnou zkušenost mají i jiní "kolegové", provozovatelé tohoto auta /elantra/.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.05.2010 11:24, RE: Vzhled
donald napsal:
No mufiku, na tom je postavena celá marketingová strategie. Přece se ví, že TDI žere pod 3.9 l.
Ale vážně, u mého CRDi je počítač nastaven pesimisticky a musím odečíst 0.4 l, abych se dostal na skutečnou spotřebu. PC pak vypočítá spotřebu přesně. Podobnou zkušenost mají i jiní "kolegové", provozovatelé tohoto auta /elantra/.
Pokud už se tady rozjíždí vlákno a přesnosti PP, tak na mém Mondeu je přesný s odchylkou maximálně +/- 0,1 l/100 km.
Nízká spotřeba je určitě příjemná, nicméně nevím jak komu, ale mně naftová auta jedoucí přede mnou smrdí a jezdit neustále na uzavřenou vnitřní cirkulaci nelze. Zajímalo by mě, jestli si někdo jiný všiml toho, že i osobní vozy s naftovým motorem byť s poslední emisní normou prostě pořád dost páchnou. A teď to nemyslím, jako nějakou narážku, ale holý fakt.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.05.2010 11:46, RE: Vzhled
David V napsal:
Pokud už se tady rozjíždí vlákno a přesnosti PP, tak na mém Mondeu je přesný s odchylkou maximálně +/- 0,1 l/100 km.
Nízká spotřeba je určitě příjemná, nicméně nevím jak komu, ale mně naftová auta jedoucí přede mnou smrdí a jezdit neustále na uzavřenou vnitřní cirkulaci nelze. Zajímalo by mě, jestli si někdo jiný všiml toho, že i osobní vozy s naftovým motorem byť s poslední emisní normou prostě pořád dost páchnou. A teď to nemyslím, jako nějakou narážku, ale holý fakt.
Já jsem taky benzínovej typ, i když momentální osaj garáže tomu teď neodpovídá.
Co se týče toho pachu. Má 330d smrdí bezprostřeně po nastartování a ženy Cmax, 2,0TDCi (HDi) není cítit vůbec.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.05.2010 14:29, C3
Moje žena má starou C3 1.4 Hdi 66kw a nová C3 mám motor 1.6Hdi 66kw tedy výkon naprosto stejný potom trochu nechápu proč u nás nenabízí nejsilnější verzi 1.6 Hdi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.05.2010 15:25, RE: Vzhled
David V napsal:
Pokud už se tady rozjíždí vlákno a přesnosti PP, tak na mém Mondeu je přesný s odchylkou maximálně +/- 0,1 l/100 km.
Nízká spotřeba je určitě příjemná, nicméně nevím jak komu, ale mně naftová auta jedoucí přede mnou smrdí a jezdit neustále na uzavřenou vnitřní cirkulaci nelze. Zajímalo by mě, jestli si někdo jiný všiml toho, že i osobní vozy s naftovým motorem byť s poslední emisní normou prostě pořád dost páchnou. A teď to nemyslím, jako nějakou narážku, ale holý fakt.
Kecání PP částečně souvisí s délkou trasy, jaká se jede. Obvykle při kratších trasách je můj PP mírně optimistický (poslední odchylka vyšla na 0.16), na delších štrekách vychází dost přesně. Obecně to kecání spotřeby může souviset s tím, jak kecá tachometr, já ho mám přesný dost, takže na štrekách počítač nekecá.

Smrdění dieslu si všímám taky, vzpomínám si, že mne na to kdysi dávno poprvé upozornil kamarád, sám uživatel tehdy nového TDI. Co jsem si všimnul, tak více aromatické jsou moderní motory s turbem a přímým vstřikem, starší předkomůrkové sice víc čoudily, ale nebyly tak "voňavé". Také méně smrdí náklaďáky, si díky nižším otáčkám dochází k jinému spalování, než u vyšlechtěných commonrailů s turbem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.05.2010 19:41, RE: Vzhled
David V napsal:
Pokud už se tady rozjíždí vlákno a přesnosti PP, tak na mém Mondeu je přesný s odchylkou maximálně +/- 0,1 l/100 km.
Nízká spotřeba je určitě příjemná, nicméně nevím jak komu, ale mně naftová auta jedoucí přede mnou smrdí a jezdit neustále na uzavřenou vnitřní cirkulaci nelze. Zajímalo by mě, jestli si někdo jiný všiml toho, že i osobní vozy s naftovým motorem byť s poslední emisní normou prostě pořád dost páchnou. A teď to nemyslím, jako nějakou narážku, ale holý fakt.
Mě zase smrdí favority, felicie a podobné vraky + všechna auta s přestavbou na LPG. Tím neříkám, že mají zmizet z cest - sám jsem dříve vůz s LPG používal s velkou spokojeností. Je to věcí názoru nebo možná faktu, že starý vrak se dá snadno předjet, ale u moderního dieselu to tak lehce nejde. S diesely se nicméně budete muset smířit - jejich procento mezi prodanými vozy totiž stále roste.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.05.2010 19:47, RE: Vzhled
David V napsal:
Pokud už se tady rozjíždí vlákno a přesnosti PP, tak na mém Mondeu je přesný s odchylkou maximálně +/- 0,1 l/100 km.
Nízká spotřeba je určitě příjemná, nicméně nevím jak komu, ale mně naftová auta jedoucí přede mnou smrdí a jezdit neustále na uzavřenou vnitřní cirkulaci nelze. Zajímalo by mě, jestli si někdo jiný všiml toho, že i osobní vozy s naftovým motorem byť s poslední emisní normou prostě pořád dost páchnou. A teď to nemyslím, jako nějakou narážku, ale holý fakt.
Tak o tvých preferencích mají stálí diskutující dávno jasno...
Sousedka mě tak často otravovala smradama z jejích čvochů, který se k nám dostávaly přes VZT, až mě donutila kloupit a do digestoře namontovat zpětnou klapku a mám klid. V autě to jde snad vyřešit uhlíkovým kabinovým filtrem s fialkovou parfemací...
Ale vážně. Znám člověka, co ročně najede po krajském městě 40tkm, má na to T. Yaris D4D. Na dálky MB CDI. A je to typ člověka, co to má až moc dobře spočítaný. Každopádně malých aut s dieselem jezdí stejně málo, tak co...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.06.2010 08:13, RE: Vzhled
David V napsal:
Pokud už se tady rozjíždí vlákno a přesnosti PP, tak na mém Mondeu je přesný s odchylkou maximálně +/- 0,1 l/100 km.
Nízká spotřeba je určitě příjemná, nicméně nevím jak komu, ale mně naftová auta jedoucí přede mnou smrdí a jezdit neustále na uzavřenou vnitřní cirkulaci nelze. Zajímalo by mě, jestli si někdo jiný všiml toho, že i osobní vozy s naftovým motorem byť s poslední emisní normou prostě pořád dost páchnou. A teď to nemyslím, jako nějakou narážku, ale holý fakt.
Mozna mam necitlivy nos, ale nikdy jsem si nevsiml, ze bych citil naftaka predemnou....to spis vetsinou zaregistruji LPG, favorit, felicie s jejich typickym zapachem, ale naftaky nejak nevnima....musim rict, ze ani v kolone jsem si nejak nevsiml kdyz predemnou stoji naftak at uz jde o TDI nebo konkurencni comonraily. Jinak PP u toho mondea TDCI keca hodne lidem, nasle jsem to prace i na netu od uzivatelu a sami tady na tipcars kdyz testovali spotrebu mondea tak jim vysla priblizne pullitrova odchylka....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.06.2010 09:17, RE: Vzhled
Pavlik napsal:
Mě zase smrdí favority, felicie a podobné vraky + všechna auta s přestavbou na LPG. Tím neříkám, že mají zmizet z cest - sám jsem dříve vůz s LPG používal s velkou spokojeností. Je to věcí názoru nebo možná faktu, že starý vrak se dá snadno předjet, ale u moderního dieselu to tak lehce nejde. S diesely se nicméně budete muset smířit - jejich procento mezi prodanými vozy totiž stále roste.
Jo, souhlasím, stará benzínová auta smrdí taky a LPG jak by smet.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.06.2010 11:31, RE: Vzhled
Pepe napsal:
Tak o tvých preferencích mají stálí diskutující dávno jasno...
Sousedka mě tak často otravovala smradama z jejích čvochů, který se k nám dostávaly přes VZT, až mě donutila kloupit a do digestoře namontovat zpětnou klapku a mám klid. V autě to jde snad vyřešit uhlíkovým kabinovým filtrem s fialkovou parfemací...
Ale vážně. Znám člověka, co ročně najede po krajském městě 40tkm, má na to T. Yaris D4D. Na dálky MB CDI. A je to typ člověka, co to má až moc dobře spočítaný. Každopádně malých aut s di...
Já nechtěl rozpoutávat rozdmýšky na téma Otto/Diesel, to se tu probíralo nesčetněkrát a stejně si každý hájí svou "pravdu", jen jsem poukázal na to, že prostě nafťáky smrdí, teda já to alespoň cítím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.06.2010 12:07, RE: Vzhled
mufik.martin napsal:
Mozna mam necitlivy nos, ale nikdy jsem si nevsiml, ze bych citil naftaka predemnou....to spis vetsinou zaregistruji LPG, favorit, felicie s jejich typickym zapachem, ale naftaky nejak nevnima....musim rict, ze ani v kolone jsem si nejak nevsiml kdyz predemnou stoji naftak at uz jde o TDI nebo konkurencni comonraily. Jinak PP u toho mondea TDCI keca hodne lidem, nasle jsem to prace i na netu od uzivatelu a sami tady na tipcars kdyz testovali spotrebu mondea tak jim vysla priblizne pullitrova odchylka....
Já se zase přidám, že nemám představu, že by nějak extra smrděly Favority a Felicie. Spíš cítím u benzíňáků obecně auta, která spalujou olej a z výfuku jde namodralý kouř. Ale že by to byly zrovna nutně Felicie a Favority, to ne. Taky jsem nezaznamenal, že by nějak extra smrděl LPG a kamarád ho má. Sám občas cítím svoje auto, když parkuju couváním a hned vystoupím, tak vlezu do toho, co jsem si nasmrděl. Ale není to nějak strašné a emise mám OK.

Moderní diesly cítit jsou, ne že by to bylo extra odporné, ale u toho si uvědomuju, že jsou to škodliviny, tak mi to vadí víc. Co je ale vítaná změna, když nějaký diesel jede na rostlinný olej. To je jakoby jel člověk za friťákem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.06.2010 13:28, smrad
U naftakov vseobecne smrdia starsie motory (TD, TDi). Drviva vacsina novych naftakov ma katalyzator + filter pevnych casti. U nich uz dym len tak lahko neuvidite, a klasicky smrad urcite nie. Skor citit "nasladly" zapach - vdaka katalyzatoru
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.06.2010 14:51, RE: Vzhled
David V napsal:
Já nechtěl rozpoutávat rozdmýšky na téma Otto/Diesel, to se tu probíralo nesčetněkrát a stejně si každý hájí svou "pravdu", jen jsem poukázal na to, že prostě nafťáky smrdí, teda já to alespoň cítím.
Cítím to naprosto stejně. Upřímně nejhorší puch mi přijde ne ze starých TDi, ale z generace TDi-PD. A především z moderních dieselů od BMW či adekvátních jiných. Čmoud již není vidět, puch je citelně jiný než dříve, ale přijde mi o to dusivější.
Abych ale nepsal o nových dieselech jen ošklivě - velmi mě překvapil nějaký moderní diesel v busu (už přesně nevím, jestli to byla nová "karosa" nebo Mercedes-Benz) - to mi fakt celkem spadla čelist - nebylo cítit vůbec nic, žádný čmoud, žádný puch, prostě nic. Takže myslím, že když se do kamen narve trochu technologie z chemické laboratoře, tak i diesel může být v pohodě (ale servisovat bych to opravdu nechtěl).
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.