0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 730D rok 2000

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Pátek 19.12.2014 18:50, RE: Olej v automatu
BMW528i napsal:
Neviděl bych v tom takový problém, a nutnost měnit ho po 40tkm. vzhledem k cěně výměny oleje mi to přijde i nerentabilní. tady se bavíme o autě na který není problém sehnat starší automat za 5- 10tis, takže já osobně bych se na olej vykašlal, protože s prací a filtrem bude výměna taky tak 5-7000kč, v klidu bych tento automat nechal žít dokud bude a pokud ještě budu mít auto až se rozsype, tak bych si koupil automat za 5-10tis uděl za 5-7 olej dal 2000 za práci a vesele jezdil dál.zase několik set tkm...


Tak buď si zase nerozumíme a nebo nebudu souhlasit. Rozhodně bych na výměnu oleje nekašlal. Můžu sehnat použitý automat, ale v jakém stavu? Kolik bude stát výměna a bude to nakonec šlapat dobře a jak dlouho? Sice si nemyslím, že by se nutně musel olej měnit po 30-40 tisících, ale záleží na provozu a pak taky ceně, za kterou to někdo udělá. Myslím, že sympatico jasně popsal, že ví dobře co dělá a i když je to možná trochu moc opatrné, tak je lepší autu neuškodit, než ho pomalu ničit.
reagovat
martin.volek1FB
počet příspěvků13
datum registrace12.11.2013
Neděle 21.12.2014 16:29, olej v automatu
olej se v automatu má měnit cca po 60.000km u škodovek, po 100.000km u bafika, nebo benzu. kde je ta sedma, dá se najít na inzerci?
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Pondělí 22.12.2014 08:24, RE: starý BMW a bezpečnost
Zdeny60 napsal:
Je celkem srandaAni BMW z let 80. a 90. nepatřily v rámci bezpečnosti a ochrany posádky mezi reference.Jinak k automatům - kdo maže, ten jede. Starý pravidlo starých fachmanů. Není důvod, aby automatická převodovka byla nějakou výjimkou.Slušné automobilky výměnu předepisují Například Subaru.


Řeč je tu o e38 která má 4* v crash testu, tohoto hodnocení dosáhla moderní Dacia poprvé až letos, tak nevím jestli je bmw špatné v bezpečnosti. moc aut v letech 95-2000 tak bezpečných není.
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Pondělí 22.12.2014 08:39, RE: Olej v automatu
Koloss napsal:
BMW528i napsal:
Neviděl bych v tom takový problém, a nutnost měnit ho po 40tkm. vzhledem k cěně výměny oleje mi to přijde i nerentabilní. tady se bavíme o autě na který není problém sehnat starší automat za 5- 10tis, takže já osobně bych se na olej vykašlal, protože s prací a filtrem bude výměna taky tak 5-7000kč, v klidu bych tento automat nechal žít dokud bude a pokud ještě budu mít auto až se rozsype, tak bych si koupil automat za 5-10tis uděl za 5-7 olej dal 2000 za práci a vesele jezdil dál.zase několik set tkm...
Tak buď si zase nerozumíme a nebo nebudu souhlasit. Rozhodně bych na výměnu oleje nekašlal. Můžu sehnat použitý automat, ale v jakém stavu? Kolik bude stát výměna a bude to nakonec šlapat dobře a jak dlouho? Sice si nemyslím, že by se nutně musel olej měnit po 30-40 tisících, ale záleží na provozu a pak taky ceně, za kterou to někdo udělá. Myslím, že sympatico jasně popsal, že ví dobře co dělá a i když je to možná trochu moc opatrné, tak je lepší autu neuškodit, než ho pomalu ničit.


Psal jsem tu že je nejlepší olej měnit po 60-80tkm, ale max ho nechat 200tkm. Ale bavíme se tu o autě na které není problém sehnat tu převodovku az pár korun (být to nař mondeo, kde se automaty sypou a není jich tolik, tak bych olej určitě vyměnil a modlil se at řadí). pokud je doleožené, kdy byl olej měněný, tak není špatné pokračovat, ale pokud ne, tak někdo říká, že po výměně se automat zadře. Obvykle to bývá usazeninama v rožkách, které se uvolní do nového oleje, to že se olej nevymění, neznamená, že po překročení 60tkm se automat rozsype, takže u automatu s nejasným původem bychs e vykašlal na výměnu oleje a jezdil, možná mě výměna automatu ani nepotká, ale peníze na výměnu oleje bych si nechal a když automat přestane řadit, sehnal bych si převodovku u které mi někdo doloží, že olej měnil, propláchnul bych ji když bude mimo auto a vyměnil olej a za životnost auta už to nebude potřeba řešit. (na ten olej co bych v ní vyměnil najede nejmín 200tkm, což je přes 10 let ježdění u tazatele).
Já u svého automatu olej neměl, předchozí majitel ho dělal cca ve 120 a ve 220tkm, ted mám 315 a olej plánuju až někde před 400tkm, protože těch 200tkm vydrží. Jen hlídím, že je převodovka suchá. u bmw se převodovky zadřou většinou z důvodu množství oleje ne kvality.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pondělí 22.12.2014 12:13, RE: starý BMW a bezpečnost
BMW528i napsal:
Zdeny60 napsal:
Je celkem srandaAni BMW z let 80. a 90. nepatřily v rámci bezpečnosti a ochrany posádky mezi reference.Jinak k automatům - kdo maže, ten jede. Starý pravidlo starých fachmanů. Není důvod, aby automatická převodovka byla nějakou výjimkou.Slušné automobilky výměnu předepisují Například Subaru.
Řeč je tu o e38 která má 4* v crash testu, tohoto hodnocení dosáhla moderní Dacia poprvé až letos, tak nevím jestli je bmw špatné v bezpečnosti. moc aut v letech 95-2000 tak bezpečných není.


Nejsem si uplně jistý, ale myslím že se od té doby minimálně jednou měnily podmínky pro ty hvězdy. Je téměř jisté že dnes by E38 ty čtyři nedala, už jen proto že dnes hodně záleží i na ochraně chodců v čemž její nízký předek nejspíš nevyniká... Ale pokud nebude bouraná nebo shnilá samozřejmě bude bezpečnější než většina aut z té doby.

reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Pondělí 22.12.2014 12:48, RE: starý BMW a bezpečnost
PetrT napsal:
BMW528i napsal:
Zdeny60 napsal:
Je celkem srandaAni BMW z let 80. a 90. nepatřily v rámci bezpečnosti a ochrany posádky mezi reference.Jinak k automatům - kdo maže, ten jede. Starý pravidlo starých fachmanů. Není důvod, aby automatická převodovka byla nějakou výjimkou.Slušné automobilky výměnu předepisují Například Subaru.
Řeč je tu o e38 která má 4* v crash testu, tohoto hodnocení dosáhla moderní Dacia poprvé až letos, tak nevím jestli je bmw špatné v bezpečnosti. moc aut v letech 95-2000 tak bezpečných není.
Nejsem si uplně jistý, ale myslím že se od té doby minimálně jednou měnily podmínky pro ty hvězdy. Je téměř jisté že dnes by E38 ty čtyři nedala, už jen proto že dnes hodně záleží i na ochraně chodců v čemž její nízký předek nejspíš nevyniká... Ale pokud nebude bouraná nebo shnilá samozřejmě bude bezpečnější než většina aut z té doby.


e38 už jsem nenašel, ale e39 ze stejné doby má i v novém hodnocení 4* shnilých 7 a 5 je minimum, obvykle to souvisí s tím první, nehodou. v e39 jsem boural a vydrží dost stál jsem v koloně a paní s MB vito si kolony nevšimla a tlačila mě a já octavii předemnou a nic nebylo hnuté, nosníky v pořádku, vzadu to odnesl nárazník s výztuhou a vepředu jen po chladičovku, i chladiče zůstaly.
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.