0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW řada 5 E39 - jakou je ojetinou?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2009 06:48, rada
Měl jsem stejný záměr před cca půl rokem, kdy se nám rozrosla rodina. S těmito kilometry které požadujete se rozlučte předem pokud požadujete 530d ( 525d mě přišla slabá). 30tisíc km/rok není až tak velký nájezd a proto bych za sebe doporučil 530i. Spotřeba 11l/100km a myslím že se bude lépe shánět zachovalejší kus než 530d a bude i za příznivější cenu.
Abych se vrátil k mému záměru: nakonec jsem to po shlédnutí cca 10 kusů vzdal a koupil Cmaxe. Možná bych dnes zvážil dovoz z D kde je větší výběr a je i dnes opět malinko příznivější kurz ojra
Každopádně přeju hodně štěstí protože ho budete potřebovat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2009 08:53, rada
Sam jezdim BMW a po faceliftu do 150 tis,se sehnat da jedine stoceny kram.Tyto auta nejsou Skodovky aby se po 200k rozsypaly,takze si klidne kup i neco co ma ke 200k najeto.Pri 10k najezdu se vubec diesel nevyplati,muzes mit kliku a pak budes jen jezdit,ale u vozu z ceska je to sazka do loterie.Benzin by byl vyhodnejsi,pokud chces jezdit na spotrebu nech si to predelat na LPG.Jinak je to velmi spolehlive auto,proste kvalitka.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2009 09:16, rada
Já bych spíš šel do e46 330i pokud nehcete takovej obsah tak pak 325i
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2009 10:46, rada
sám jsem měl 520i, spotřeba kolem 11-12l město, zvažoval bych koupi 530i spotřeba skoro stejná a jede o dost líp
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2009 11:01, rada
diesel bude vylítaná a stočená mrdka,lépe hledat benzíny 523 a více.Na benzínech se už nemá co podělat,nebál bych se benzínu s 200tkm a více,jde o to co auto zažilo s předchozím majitelem
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2009 11:17, rada
Ahoj, jelikož dělám v jednom velkém nejmenovaném autobazaru tak s klidem mohu potvrdit že se bude velmi těžko hledat zachovalý kus BMW v naftě. Běžně mají vozy najeto okolo 350000-450000kč. Je ale pravdou co kus to originál. Kolega měl úplně nové BMW 530D a turbo odešlo při 45000km, nádledovala lambda sonda, váha vzduchu atd. Vše se opravilo v rámci záruky a od té doby vcelku v pohodě. Spotřeba je okolo 7,3-8,5 litrů na sto kilometrů. reálně má najeto 358754km( měsíčně okolo 3000km).
P.S. někdo tady hanil Škodu Octavii 1.9TDi 81KW, mám na ni najeto neuvěřitelných 683521km (jsem druhý majitel-první telecom) a je absolutně bez problémů. Spotřeba 4.4- 5.3. Díly za pár korun a spolehlivost úžasná. Vetší oprava byla poloosa. Turbo je původní!!!!Rok 1998 Elegance
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2009 11:59, rada
Ahoj, jsem rád, že redakce otiskla můj dotaz. Abych ho upřesnil, tak nyní již mám celkem jasno a nejvíc přemyšlím o e39 530i sedan (kdyby se našla hezká 525i tak se jí také nebráním). Po projetí se ve dvou e39 v bazarech u nás v ČR jsem již plně rozhonutý, že auto budu kupovat v německu. Proto prosím, kdyby reakce a především vaše zkušenosti směřovaly tímto směrem. Tzn. nákup aut v Německu a 530i. Předem děkuji za rady :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2009 12:05, rada
Já má E39 530dA z roku 2003, takže jeden z posledních kusů a mám na ní najeto postivejch 139 tis.km se serviskou. Takže sehnat se dá, ale bude to na delší shánění, protože většina má opravdu najeto hodně přes 200.. Turbo jsem měnil na 120tis km, ale jinak spolehlivost dobrá.. Gudlak
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2009 12:22, rada
Takže došlo na moje doporučení. 530i. Parvděpodobně bych asi volil manulní převodovku (automat v ojetině je svým způsobem riziko), a už nezbývá nic jiného než nalistovat jednoho či více inzertních serverů (www.mobile.de. www.autoscout24.de tyto jsou asi nejnámější). Je dobré podle PSČ si zadat nějaký bližší okruh těsně za hranicema. A pak už jen hledat a hledat. Možná bych malinko raději volil Touring pro jeho případný lepší další prodej.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2009 12:45, rada
Jsem sklerotik. Ještě doplním, že chci určitě manuál. Touring nehci proto, že je těžší a má tvrdší podvozek a to prý celkem výrazněji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2009 12:53, rada
ještě pro upřesnění,vyžaduji pouze automat a pouze sedan.Díval jsem se na německé servery,budu hledat model max do 80 000km najeto a po 1.majiteli.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2009 12:55, rada
Tak tady asi máme dva pány Stejskaly. Jeden chce určitě manuál, dryhý pouze automat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2009 13:04, rada
Druhý pan Stejskal, který chce automat, je zřejmě vtipálek a nebo jmenovec, který zvažuje také koupi e39. Ale vhledem k tomu, že druhý pan Stejskal chce automat s 80tis km, tak bych spíš řekl, že je blázen ;)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2009 14:35, rada
V tom benzínu klidně automat!!Nebývají s ním problémy!!Na mobile D s vašimi poždavky bude to auto stát celkem balík!!Tak r.v.03 min. 12.000Euro!!Sám mám E39 520i před faceliftem a sháním i jinde třeba v It, beru od tam auta jiné, a je to problém,dal bych za pěkný kus tak max.8000,-.V naftě jich je na výběr o hodně víc!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2009 15:05, rada
Zdravím,
hned ze začátku bych se pozastavil u těch km. Řekl bych z vlastní zkušenosti, že je prakticky nemožné sehnat BMW (ať už v naftě, nebo benzínu) s poctivými 150tkm. Zdůvodnil bych to jednoduše tím, že člověk, který si koupí BMW, ho jednoznačně nebude používat na cesty do Tesca 2x týdně.
Mám BMW 530d E39 (2001 facelift, 142kW, sedan) a při koupi mělo najeto 168 000km (kupoval jsem v Německu od autorizovaného prodejce BMW, se serviskou samozřejmě). Nyní po 2 letech má 220 000km a můžu říct, že šlape jako hodinky. samozřejmě že náklady na opravy dieselu jsou dražší, ovšem i tady záleží na jednotlivém kusu auta. V podstatě bych jednoznačně doporučil jet koupit auto do Německa - za stejné peníze koupíš mnohem líp vybavené a v lepším stavu! Co se týče oprav provedených na autě
- xkrát měněný olej (longlife 25 000km - 3 000,-)
- senzor předřadného tlaku a senzor hmotnosti vzduchu do turba (7 000,-)
- 2x žhavící svíčka (už nevím kolik Kč, ale nic hrozného)
- termostat klimy (7 000,-)
- obě xenonové výbojky, aby svítily stejně (900,-/kus)
- ložisko kladky (asi 1 500,-)
- pneu vydrží tak jednu sezónu (12 500,- za 4ks Michelin Pilot Sport)
Takže tak nějak budou vypadat náklady po koupi třílitrového dieselu ve velmi zachovalém stavu. Co se týče tvých obav o turbo, tady opět platí co kus to kus. Pokud s ním majitel jezdil šetrně, nevypínal přehřátý motor atd, pak obavy nejsou na místě. Jinak nové (repas) turbo vyjde na 3 500,-, což zase tak strašná pálka není (úplně nové kolem 15 000,-).
Nebál bych se koupit BMW i s 200 000km, přece jenom je to auto, které už něco vydrží. A je jednoznačně lepší 200 000km se serviskou, než 120 000km bez servisky.
Co ti ještě můžu poradit, tak se mrkni na www.moje.auto.cz Najdeš tam hodně rad od lidí, co mají stejná auta mezi jakými ty vybíráš.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2009 17:14, rada
mm
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2009 17:30, rada
všude to stojí okolo 10, za 3.5 už neuděláš repas ani na 1.9 a nikdo ti ho neudělá pořádně protože se nevyráběj sady přímo na tenhle motor, takže si musej upravovat jiný a nikdy se jim to nepovede pořádně dovážit. Jinak taky by mě zajímalo, kde seženu nový turbo za 15?? Od Garetta stojí 25 a origo v BMW 35 bez daně..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2009 18:18, rada
Zdravím,
máte někdo zkušenosti s 525 TDS, automat?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2009 19:27, rada
Viděl jsem mazla v Renocar Brno BMW 535 za 150 000 Kč v pné
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2009 19:49, rada
Já být Vámi, tak bych koupil BMW v dieselu. Mám E39 po faceliftu 525d touring r.v.03, jsem s ní náramně spokojen, sebere mě kolem 7l na 100km, záleží jak mám těžkou nohu a na to ježdění po těch našich silnicích to stačí, na dálnici to 200km/h udělá hračkou, mám ho v automatu a najeto mám 186.000km se serviskou, neměl jsem s ním žádné problémy až na čidlo chladící kapaliny to nějak odešlo, tak jsem koupil za 250Kč nové a pohoda. Jedině kde je asi problém, tak je ten že mám 3 děti, které mi chtě nechtě rostou a vzadu je jim těsno, tak se budu muset s řádou 5 rozloučit a jako další plánuji 745iL, tam už by jim tak těsno být nebylo. Kdyby jste měl o tuto verzi zájem, tak mi stačí napsat na subro@seznam.cz .Poslal bych Vám foto a výbavu, vozidlo jsem kupoval od BMW Munchen jezdil s ním nějaký manažer BMW. Vůz mám plnou výbavu včetně elektrického kufru, komfortních kožených sedadel, navigace atd. Poslední servis byl ve 177.000km.
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.