0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 530d E39: doporučíme jej pro každodenní cestu do práce?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.10.2011 16:18, RE: dovětek k článku
Paul napsal:
Souhlasím, pěkně napsaný článek, akorát mi tam chybělo vyjádření o automatu. Jasně, nehrozí v s ním kolaps dvouhmoty, ale radši kolaps dvouhmoty než kolaps automatu, který je kvůli zanedbané údržbě, zvlášť u vozidel provozovaných v ČR pravděpodobný. Výrobce to pohnojí nesmyslně dlouhým intervalem výměny oleje v automatu (nebo jako u MB řekne že je doživotní) a chudák kluk pak zjistí, že tenhle důležitý úkon vyjde na půl jeho výplaty a vykašle se na to.

Takže bych tady jednoznačně radil koupit m...
Petr-Tipcars: S výměnou oleje u automatu je to ožehavé téma. Já osobně mám tendenci všechno v řádný čas měnit (a pokud možno sám). Většina závad navíc posílá příslušné "poslíčky" před tím, než se z nich vyklubou velké problémy. U náplně automatu je důležité vědět, zda to v daném servisu umí a jedná se o jednu z položek, kde bych vyloženě doporučil návštěvu autorizovaného servisu (cena by měla být kolem 6000Kč a je to víceméně jednorázovka, tedy pokud je provedeno správně). Druhá možnost je věřit těm uživatelům, kteří tvrdí: nemontuj se do něčeho, co funguje a řeš až případné varovné signály. Otázkou je, jestli běžný uživatel takové signály dokáže odhalit. Podle mne spíš nikoli. Je to o zvážení rizika poruchy automatu versus cena výměny oleje v automatu. Každý má vnímání rizika nastaveno individuálně...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.10.2011 16:27, RE: Hezké počtení
Pavlik napsal:
Takže platí co jsem napsal - všechna "stará" auta vyžadují náklady, buď větší nebo menší. Nicméně 15 tisíc za originální páčku není nic neobvyklého - na peugeota stojí okolo 8 000. Ale to si zájemce musí zvážit a propočítat sám.
K tvému psaní - asi bys měl tedy psát pomaleji (asi jako my ostatní), neb jinak se to po tobě opravdu nedá číst - a to ať jsem hloupý nebo ne.
OK - zkusím si dát bacha, ale výsledek nezaručuji .-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.10.2011 00:41, RE: Hezké počtení
Zdeny60 napsal:
Tak na dnešní pátek jsem se těšil: A v duchu jsem si uzavíral sázky, v jaké "naladění" dnešní komen tář bude. A výsledke splnil moje očekávání.

Když to shrnu, tak takto:... a teď tu naši, muziko, hraj , tři - čtyři - turbo, dvouhmota a vstřik, EGR a klpaky si vstrč v řiť.

Aspoň, že se nenašel nějaký fanatický věřitel, že BMW se potíže obloukem vyhýbají ))

Já jen uvedu svůj názor, získaný věkem, že BMW této řady a tohoto věku koupený u nás = vražda, protože díky mrzkým cenám na toto a...
Jsem tu prvně, a nedá mi to abych nezareagoval na ty primitivní, duchapřítomný a omezený slova Zdenyho60. Slova typu uzenáč, rybíz, plečka apod. nebo jeho další rakce na jiný článek o E39 - cituji: "Tazatel buď pracuje u hodně slušně prosperující fimry, z čehož se asi bude opdvíjet jeho nadprůměrný plat, nebo je majitel hodně mladý = nezlušený a potřebuje autem premiového výrobce něco dohánět (možná, že jde jen o malé sebevědomí nebo jiný komplex)" nebo "pak nechápu, proč kupovat skoroveterána - 5er báwo z roku jedna dvě (10-11 let staré tam už nutně patří) apod..
Reaguji protože E39 3.0d 142 kW mám již druhou, mezitím jsem vyzkoušel i novější model E61 taky 3.0d. A určitě se necítím patřit do skupiny lidí o kterých tak hezky píše Zdeny60. Zabývám se oceňováním a přeprodejem vozidel u leasing. společnosti, vyzkoušel jsem všechny auta a můžu si i jakýkoliv vybrat a vybral jsem si právě E39 - Proč? Protože se jedná opravdu o dílensky, podvozkově, motoricky a i designově o povedený auto. To je názor můj, ale řekne Vám ho i kdokoliv kdo se mezi auty opravdu pohybuje. Značná část dnešní automobilový produkce má co se týče dílenského zpracování oproti E39 co dohánět. Zní to možná všechno až růžově, ale oprvadu poměr cena x výkon jak se říká je u tohoto modelu bezkonkurenční.
První E39 jsem kupoval jako 6ti letou a měla najeto 250 tis. km bez žádné vedené servisní knihy, prodával jsem jí měla naj. 320 tis. km, po celou doby bez problémů (nepočítám silentbloky ramen, kotouče apod.) Aktuálně má druhá E39 je r.v. 2000 (Zdeny60 by řekl plečka), jedna z prvních facelift 142kW, naj. 200 tis. km po 1. maj. 100%servisovné u dealera BMW, opět auto bez chyby. Nevím jestli mám štěstí, každopádně ten pravý kus je nutné vybírat, vybírat a vybírat jako vždy.
Zátah řadového 6ti válce, automat, vysoká výbava, kvalita zpracování, spotřeba kolem 8l a samozřejmě rozumná cena pro mě aktuálně u tohoto modelu vyhrávají. Auto používám taky denně na dojíždění do práce, tak že dobrý kus mohu opravdu doporučit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.10.2011 07:23, RE: Hezké počtení
6134 napsal:
Jsem tu prvně, a nedá mi to abych nezareagoval na ty primitivní, duchapřítomný a omezený slova Zdenyho60. Slova typu uzenáč, rybíz, plečka apod. nebo jeho další rakce na jiný článek o E39 - cituji: "Tazatel buď pracuje u hodně slušně prosperující fimry, z čehož se asi bude opdvíjet jeho nadprůměrný plat, nebo je majitel hodně mladý = nezlušený a potřebuje autem premiového výrobce něco dohánět (možná, že jde jen o malé sebevědomí nebo jiný komplex)" nebo "pak nechápu, proč kupovat skoroveterána -...
Nj, je to tak
Auto, které má na kontu 250 a více tisíc km (realita bude obzvláště při zakoupení u našich bazarníku poněkud odlišná od údaje počítadla kilometrů) je holt technicky dávno za zenitem a to i takové značky, jako BMW. Prostě pochop už, ty číslicový nicku, že "TO" sice jezdit bude, ale o projevu takového vozidla si iluze už drahně let nedělám, taky jsem si tímto "vývojem" kdysi pršel, to buď v klidu a pár aut s takovými nájezdy jsem dokonce i měl a hodně jich řídil. Takže přesvědčovací metody si ponechej pro sebe a sobě rovné a klidně dál žij v blaženosti, že 11 letý báwo ti dělá radost.

Jasně, že dokáže člověk najít BMW z roku 2000, co bude v perfektním stavu a bude mít dokonce i málo najeto, ale to je případ 1 z tisíce. A jsi li trochu soudný, tak potvrdíš, když jsi de facto odborníkm přes automobily, jak vypadá u nás průměrný 10-11ti letý vůz. Jde v řadě případů o vybydlené plečky, které by měly být dávno zgenerálkovány a návštěva českých bazarů to jen dokládá.

A tyto vozy, v rukou mladých vlastníků, v kombinaci s jejich jednáním, chováním a příjmy pak mnohdy nekončívají dobře - jsou prostě dobité, protože mnohdy už není na servis, čemuž se nedivím, ne moc mládenců po škole či vyučení má na to, aby tyto vozy servisovali v servisech s pořádnými náhradními díly a postupy - a výsledek? Je, takový jaký je.

Ale jak říkám, výběr vozu je věcí každého z nás, ale prudí mě, když si někdo che koupit např. A 8 z roku 1998 a první, co shání na netu, je spotřeba a kolik stojí servis. To už o něčem svědčí a to samé jsem měl a mám na mysli, když se webová diskuze točí kolem BMW....

Jinak, pokud tě to potěší, ano, i mně se E39 líbí a dokonce jsem o ní před 7-8 lety i uvažoval, ale s přestěhováním do podhůří jsem ji ( a ostatně i stejné jiné koncepce) zavrhnul. Takže proti BMW nemám rozhodně nic, ale nemám rád, když se z běžného auta dělá naduato. BMW je jenom obyčejné auto, které má možná vněkterých ohledech lepší kvalitu provedení, než konkurence. Jinak to není nic víc, nic míň. Jen u nás se z "báwa" dělá NĚCO.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.10.2011 16:23, RE: Hezké počtení
Zdeny60 napsal:
Nj, je to tak
Auto, které má na kontu 250 a více tisíc km (realita bude obzvláště při zakoupení u našich bazarníku poněkud odlišná od údaje počítadla kilometrů) je holt technicky dávno za zenitem a to i takové značky, jako BMW. Prostě pochop už, ty číslicový nicku, že "TO" sice jezdit bude, ale o projevu takového vozidla si iluze už drahně let nedělám, taky jsem si tímto "vývojem" kdysi pršel, to buď v klidu a pár aut s takovými nájezdy jsem dokonce i měl a hodně jich řídil. Takže přesvědčov...
Příjde mi podúroveň reagovat na někoho kdo používá takový druh vyjadřování jaký používá. Slova typu" PŘESVĚDČOVACÍ METODY SI NECHEJ PRO SEBE A SOBĚ ROVNÉ" jsou fakt výstavní !!! Opravdu velmi vysoká úroveň komunikace a vyjadřování!!
I když Vám nejsem aktuálně rovný, pže mám aktuálně tedy E39, tak za svým názorem si 100% stojím. Jel jsem tisíci vozidly různého stáří a všech značek v cenovém rozpětí 5tis. až 5 mil. Kč a názor tímto podložený jsem si udělal. Tzn. dobrý kus E39 3.0d aut. , 142kW je v cenové relaci kolem 150 tis. Kč velmi doporučení hodný, a to pro Ty kdo hledají velmi solidní jízdní vlastnosti, vysoký zátah šestiválcového naftového motoru, kvalitní řažení automatu, rozumnou spotřebu k danému výkonu a kvalitní dílenské zpracování.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.10.2011 20:08, RE: Hezké počtení
Zdeny60 napsal:
Nj, je to tak
Auto, které má na kontu 250 a více tisíc km (realita bude obzvláště při zakoupení u našich bazarníku poněkud odlišná od údaje počítadla kilometrů) je holt technicky dávno za zenitem a to i takové značky, jako BMW. Prostě pochop už, ty číslicový nicku, že "TO" sice jezdit bude, ale o projevu takového vozidla si iluze už drahně let nedělám, taky jsem si tímto "vývojem" kdysi pršel, to buď v klidu a pár aut s takovými nájezdy jsem dokonce i měl a hodně jich řídil. Takže přesvědčov...
Musím plně souhlasit s reakcí 6134 na tento příspěvěk a doplním ještě několik vlastních postřehů k Zdenymu.
Zdeny, ty se tu prezentuješ jakorádoby vyzrálý a zkušený člověk, ale některé tvoje názory a dedukce jsou z mého pohledu dost zcestné.
Jestli je auto technicky za zenitem, nebo ne vůbec nesouvisí s najetými km a dokonce ani rokem výroby.
Proč by mladý člověk po škole či vyučení nemohl mít na servis bežné E39? Takový kluk ušetří (nezaměňujme s - vydělá) v pohodě víc než muž středního věku s hypotékou na krku a dvěma capartama a třeba ještě manželkou na mateřský. Navíc teda nemám pocit, že by se kolem mě proháněly hordy mladých kluků v E39.
Samozřejmě , že nejsem naivní a vím, že jsou na trhu vyběhané kusy - ale bude si něco takovýho rozumně uvažující člověk kupovat? To si koupí jedině nějaký hlupák, který potom vykřikuje, že desetiletý auta jsou plečky.
Pokud si vezmu, že tazatel shání 8-10 letý auto a bude ho kupovat od někoho kdo ho neprodává po půl roce užívání (už to by bylo dost podezřelé), ale od někoho kdo si ho koupil před 4-5 lety, tak si uvědom kolik stály tehdy 3-6 letý E39. Bude to nějaký chudák, který nemá na to se o auto postarat?
A že je BMW běžné auto? Běžné jako co? Jako Mercedes? Audi? To ano. A dál?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.10.2011 22:13, RE: Hezké počtení
TOM napsal:
Musím plně souhlasit s reakcí 6134 na tento příspěvěk a doplním ještě několik vlastních postřehů k Zdenymu.
Zdeny, ty se tu prezentuješ jakorádoby vyzrálý a zkušený člověk, ale některé tvoje názory a dedukce jsou z mého pohledu dost zcestné.
Jestli je auto technicky za zenitem, nebo ne vůbec nesouvisí s najetými km a dokonce ani rokem výroby.
Proč by mladý člověk po škole či vyučení nemohl mít na servis bežné E39? Takový kluk ušetří (nezaměňujme s - vydělá) v pohodě víc než muž středního věku...
Petr-Tipcars: Se vám do toho na moment vložím, jestli dovolíte. Pokud se chceme bavit jen o prémiových značkách a ponechat stranou značky luxusní, tak dál už...nic. Odstup, mezera. Pak další značky (poněkud přehlížený Lexus, pak zase chvíli nic, pak zřejmě Jaguar, zase chvíli pauza...Volvo, atd. atd. až po Dacii a Tatu). Ale jak už jsem nadhodil v diskuzi před uvedením tohoto článku, snažím se spíš posuzovat konkrétní modely (a motorizace) bez ohledu na to, k jaké značce patří. Příjde mi to férovéjší, protože mnoho automobilek disponuje zajímavými modely, i když jejich celková paleta produkce může být velmi nevyrovnaná. Hodně automobilek disponuje například jedním, dvěmi podařenými motory a je otázka, u kterého modelu si "sednou s podvozkem", nebo jak je konstruktéři poladí v nějaké spešl verzi. Osobně mám u mnoha nových modelů problém s nekomunikativním řízením. Btw. dnes přišlo BMW s novou trojkou-článek je v novinkách, naštěstí do ní montují i šestiválec (bohužel foukaný). Na první krasavce v ostrém provozu si asi v ČR budeme muset počkat do jara 2012. Oproti nové jedničce je to auto takhle z obrázků fantastické.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.10.2011 22:16, RE: Hezké počtení
TOM napsal:
Musím plně souhlasit s reakcí 6134 na tento příspěvěk a doplním ještě několik vlastních postřehů k Zdenymu.
Zdeny, ty se tu prezentuješ jakorádoby vyzrálý a zkušený člověk, ale některé tvoje názory a dedukce jsou z mého pohledu dost zcestné.
Jestli je auto technicky za zenitem, nebo ne vůbec nesouvisí s najetými km a dokonce ani rokem výroby.
Proč by mladý člověk po škole či vyučení nemohl mít na servis bežné E39? Takový kluk ušetří (nezaměňujme s - vydělá) v pohodě víc než muž středního věku...
Kluci, já si přečet tu reakci Zdenyho a rozhodně mi nepřijde závadná a mnohem blíže realitě, než ten virtuální svět, který se tady snažíte prezentovat vy, a to nejde jen o BMW, ale skutečně průřez auty. Takže jestli je nebo není auto za zenitem sice úplně nesouvisí s kilometry, protože některá auta jsou za zenitem po 5-ti letech a 100 tisících a některá prostě ve 1/4 mio nemají motoricky problém (o podvozku bych to tvrdit nedokázal). Snažíte se navodit dojem, že super Báwa stáří 10-ti let jsou na každým rohu, respektive, že každý desetiletý Báwo bude v poho. Ne, u nás desetiletý auta rozhodně nejsou v poho a musí se hodně dobře vybírat. A auto po prvním majiteli, to je náhoda jak blázen, protože na to se v inzerátech reaguje velmi rychle. Často má takové auto neuspokojivou výbavu. Bráchanec si teď koupil E36, na pohled auto vypadá slušně a on je přesně ten mladej, co bydlí doma a vydělává love, takže ji může servisovat, tak uvidíme. No zatím místo generálky brzd si upgradoval hi-fi soustavu...inu pořádnej subwoofer je základ.
Přečtěte si můj článek o servisování 10 let starého Mondea, aby to bylo auto v pořádku a pak tu diskusi, kde mě málem lidi označili za magora, že cpu prachy do starýho auta. A to jsem dělal investice i do věcí, které mi prostě na tom autě nevyhovovaly (a nebylo to rádio).
To je u nás takový paradox. Nikdo přece nebude cpát prachy do starýho auta, ale starý auta jsou v pohodě, udržovaný a rozhodně nejsou za zenitem. Trochu se proberte. 10 let starý Báwo bude popelnice, jako kterákoliv jiná, ale uvedení do bezvadného stavu může být finančně dost náročné a teď skutečně nemluvím o opotřebitelných dílech za stejné ceny, jako na Fabii.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.10.2011 23:00, RE: Hezké počtení
David V napsal:
Kluci, já si přečet tu reakci Zdenyho a rozhodně mi nepřijde závadná a mnohem blíže realitě, než ten virtuální svět, který se tady snažíte prezentovat vy, a to nejde jen o BMW, ale skutečně průřez auty. Takže jestli je nebo není auto za zenitem sice úplně nesouvisí s kilometry, protože některá auta jsou za zenitem po 5-ti letech a 100 tisících a některá prostě ve 1/4 mio nemají motoricky problém (o podvozku bych to tvrdit nedokázal). Snažíte se navodit dojem, že super Báwa stáří 10-ti let jsou n...
Nikdo přece netvrdí a ani se nesnaží navodit dojem, že desetiletá auta v super stavu jsou na každém rohu a určitě nejsou všechna v pohodě. Ale stejně tak ať mi nikdo netvrdí, že jsou to všechno popelnice či plečky hodné sešrotování.
Je prostě potřeba umět vybírat. Na tom se snad shodnem.
A ani si snad někdo nemyslí, že sežene 8-10 letá BMW po prvním majiteli. To tu přece taky nikdo neříkal.
Davide, tys měl Kadeta, Vectru a ted Mondeo, tak se nesnaž zobecňovat, že desetiletý báwo bude popelnice. Já měl desetiletých bavoráků několik a všechny byly ve stavu, že jsem se absoluně nebál se pohybovat nad200km rychlostmi, projíždět zatáčky rychlostmi, že ....Řeknu to jinak - tam kde v Golfu máš pocit, že dobře v tý zatáčce sedí, tak v BMW při stejný rychlosti koukáš do zrcátka a přemýšlíš - kde že byla ta zatáčka?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.10.2011 23:11, RE: Hezké počtení
TOM napsal:
Nikdo přece netvrdí a ani se nesnaží navodit dojem, že desetiletá auta v super stavu jsou na každém rohu a určitě nejsou všechna v pohodě. Ale stejně tak ať mi nikdo netvrdí, že jsou to všechno popelnice či plečky hodné sešrotování.
Je prostě potřeba umět vybírat. Na tom se snad shodnem.
A ani si snad někdo nemyslí, že sežene 8-10 letá BMW po prvním majiteli. To tu přece taky nikdo neříkal.
Davide, tys měl Kadeta, Vectru a ted Mondeo, tak se nesnaž zobecňovat, že desetiletý báwo bude popelnic...
A ještě něco se zeptám, kohokoliv - co jiného z běžných aut (když udajně to BMW je tak běžný) by se dalo koupit pokud požaduji dostatečnou výkonovou rezervu oproti na silnici se bežně pohybujícím autům při rozumné spotřebě i servisních nárocích a spolehlivosti?
Moje volba by byla zde 530i. Kdo má lepší motor, který bere mín spojený s lepším podvozkem? Napište mi 5 srovnatelných aut mimo Mercedes a Audi. Jen pro zajímavost AR 166 s 3,2 motorem bere cca o 3 litry víc a o spolehlivosti, hm......
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.10.2011 23:55, RE: Hezké počtení
TOM napsal:
A ještě něco se zeptám, kohokoliv - co jiného z běžných aut (když udajně to BMW je tak běžný) by se dalo koupit pokud požaduji dostatečnou výkonovou rezervu oproti na silnici se bežně pohybujícím autům při rozumné spotřebě i servisních nárocích a spolehlivosti?
Moje volba by byla zde 530i. Kdo má lepší motor, který bere mín spojený s lepším podvozkem? Napište mi 5 srovnatelných aut mimo Mercedes a Audi. Jen pro zajímavost AR 166 s 3,2 motorem bere cca o 3 litry víc a o spolehlivosti, hm......
Pohybujeme se po dvou rovinách a míjíme se. Auta po 10-ti letech u nás bývají popelnice, a to zejména ta auta, která se jako 10-ti letá prodávajív bazaru. Je jich statisticky více, a proto to zobecňuji. Ano dá se vybrat kousek, ale to chce štěstí a trpělivost a mnohdy něco slevit (já musel oželet tempomat u Mondea a u Vectry jsem měl švihadla a laso). Na tom se tady shodujem.
Druhá rovina je základní nastavení kritérií, které samo určí, v jakých vodách se bude lovit, přičemž souhlasím, že potom BMW z toho vyjde jako vítěz, když se ta kritéria vhodně zvolí. Nicméně, původní dotaz zněl na 530d a po přečtení článku (já i před ním, moje radikální názory na naftové pohony asi nikoho nepřekvapují) bych do 10-ti leté chrochty byť od BMW nešel a rozhodně to nemůžu doporučit a v podstatě o tom začala celá ta diskuze.
Spolehlivost se taky těžko definuje. Poslední 2 auta mě vždycky dovezla tam i z5, ale párkrát to bylo "s odřenýma ušima" a vyžadovala servisní zásah, který ovšem nebyl většinou drahý. Byla spolehlivá nebo ne?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.10.2011 12:24, RE: Hezké počtení
David V napsal:
Pohybujeme se po dvou rovinách a míjíme se. Auta po 10-ti letech u nás bývají popelnice, a to zejména ta auta, která se jako 10-ti letá prodávajív bazaru. Je jich statisticky více, a proto to zobecňuji. Ano dá se vybrat kousek, ale to chce štěstí a trpělivost a mnohdy něco slevit (já musel oželet tempomat u Mondea a u Vectry jsem měl švihadla a laso). Na tom se tady shodujem.
Druhá rovina je základní nastavení kritérií, které samo určí, v jakých vodách se bude lovit, přičemž souhlasím, že potom...
Hlavní co mi přišlo na této debatě mimo zdravé chápání, je jak někdo hází majitele 10ti letých E39 do jednoho pytle a nazývá je rybízky, nevybouřenými kloučky co se musejí nějak masírovat a lidi kteří si jsou rovni jen sami mezi sebou. Lidi kteří nejsou rovni lidem kteří jezdí v novějších autech s méně km, to je myšlení které je opravdu na úrovni nechci říct koho, protože bych nutně někoho urazil.
Znovu se budu bavit o dobrém kusu E39. Poměr ceny k tomu co to auto nabízí je opravdu vynikající. Spousta nových aut hlavně korejského a francouzského původu jsou na tom co se týče nastavení podvozku, reakcí řízení a hlavně celkové dílenské kvality zpracování i dnes za tímto modelem pořád pozadu. Za cca 150 tis. Kč je u E39 prostě hodně muziky za málo peněz. Samozřejmě že se dá za 150 tis. koupit i něco jinýho novějšího méně provozně náročnějšího, s nižší pojistkou, nižší spotřebou, ale nebude to určitě nabízet to, kvůli čemu si lidé auta této kategorie kupují.
Mám možnost denně sedět ve vozech ze zabavených i řádně ukončených leasingů, tak že mohu srovnávat jak vypadají různé značky a modely aut třeba po 100 nebo po 200 tis. naj. km. Vidím jak ty auta více či méně trpí různým druhem provozu, jak jsou opotřebované podvozkově, motoricky, déle vrzající plasty, ošoupané volanty, interiér cekově atd.. je toho více. A když prostě vedle sebe postavím běžně řádně servisovanou 10ti letou E39 s naj. např. 200 tis. km a k tomu dám vedle 90% automobilový produkce ve stáří např. 4-6 let se stejným nájezdem km nebo klidně i menším (stačí kolem 150 tis. km), tak E39 v tomto srovnání vyjde určitě vítezně. Za tím si stojím a proto nyní i E39 používám.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.03.2012 12:36, RE: Hezké počtení
Pavlik napsal:
Takže platí co jsem napsal - všechna "stará" auta vyžadují náklady, buď větší nebo menší. Nicméně 15 tisíc za originální páčku není nic neobvyklého - na peugeota stojí okolo 8 000. Ale to si zájemce musí zvážit a propočítat sám.
K tvému psaní - asi bys měl tedy psát pomaleji (asi jako my ostatní), neb jinak se to po tobě opravdu nedá číst - a to ať jsem hloupý nebo ne.
Přesně tak a navíc u toho Peugeota řešíte takové věci co 3 roky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.03.2012 13:03, RE: Hezké počtení
6134 napsal:
Hlavní co mi přišlo na této debatě mimo zdravé chápání, je jak někdo hází majitele 10ti letých E39 do jednoho pytle a nazývá je rybízky, nevybouřenými kloučky co se musejí nějak masírovat a lidi kteří si jsou rovni jen sami mezi sebou. Lidi kteří nejsou rovni lidem kteří jezdí v novějších autech s méně km, to je myšlení které je opravdu na úrovni nechci říct koho, protože bych nutně někoho urazil.
Znovu se budu bavit o dobrém kusu E39. Poměr ceny k tomu co to auto nabízí je opravdu vynikající. ...
Naprostý souhlas.
reagovat
Nazmi
počet příspěvků3
datum registrace09.01.2013
Středa 09.01.2013 12:55, E39
Já si pořídil E39 530d touring r.v. 2000 (před faceliftem) a nemůžu si stěžovat. Problém je spíš najít slušnej kus. Díky proporcím mu hodně uživatelů dává poměrně zabrat a nemůžeme se proto divit že hodně soudobých E39 už mají "po sezoně". Svoje bouřlivý léta mam už dávno za sebou a nevim proč by mně měl někdo odsuzovat že jsem si koupil BMW místo třeba Octavie. Já si pro E39 zajel do DE, záměrně se vyhnul tureckým překupníkům a auto koupil přímo v autosalonu BMW. Byla k němu plná servisní historie, první majitel se k němu choval slušně ( já jsem 2.) a mělo to najeto 176tkm. Přijde mi smutný když čtu CZ recenze kde se s tim driftuje, pálí pneumatiky a pak se E39 ODBORNĚ odsoudí jako nákladný auto a jeho majitel je očastován jako mladej blbec, machírek apod.... Holt lidi jsou různý a některý ještě různější .
reagovat
lisakubaFB
počet příspěvků2
datum registrace03.02.2013
Neděle 03.02.2013 19:56, dotaz
zdravím, za kolik se dá přibližně sehnat E39 ve slušném stavu, aby vydržela alespon ještě 5 let, motorizace nejlépe v dieslu, ale prosím klidně i benzin, případně LPG,
Díky
reagovat
Nazmi
počet příspěvků3
datum registrace09.01.2013
Čtvrtek 07.02.2013 11:21, E39 cena
Těžká otázka, E39 ve slušnym stavu se pohybujou kolem 4000 eur asi 100000 tis kč. Dá se i levněji, ale tam už jde spíš o štestí narazit na zachovalý auto. Benzinový verze jsou o něco levnější, ale myslim že to je v řádech několika tisíc kč, podstatnej rozdíl tam neni.
reagovat
Nazmi
počet příspěvků3
datum registrace09.01.2013
Čtvrtek 07.02.2013 11:43, E39 výběr
......asi nejzdařilejší výběr je na , přivézt si auto od našich "západních" sousedů sice neni cenově výhodnější, počítam-li náklady na dopravu a dovozní stk (3000 kč), ale většinou tam nebouraný auto opravdu nebouraný je a stav km odpovídá realitě. Vcelku jednoduše se tam auto nechá prověřit u prodejce BMW v databázi.
reagovat
BurisE39
počet příspěvků1
datum registrace07.02.2013
Čtvrtek 07.02.2013 15:07, RE: E39 výběr
Nazmi napsal:
......asi nejzdařilejší výběr je na , přivézt si auto od našich "západních" sousedů sice neni cenově výhodnější, počítam-li náklady na dopravu a dovozní stk (3000 kč), ale většinou tam nebouraný auto opravdu nebouraný je a stav km odpovídá realitě. Vcelku jednoduše se tam auto nechá prověřit u prodejce BMW v databázi.


Zdravím všechny fanoušky. Reaguji na předešlou odpověď, že velký výběr je těchto vozů na stránkách Já takhle řešil koupi mého E39, 530d.
Také jsem uvažoval nad autem do cenové relace 4000E. Jelikož jsem před jeho koupí občas odvezl kamaráda s jeho 530d, 135Kw, tak se mi velmi zalíbyly jizdní vlastnosti a možná pro mě ten konzervativní vzhled.
Na základě toho jsem začal aktivně shánět uvedené auto na daných D stránkách, kde jsem měl vybraných více vozidlel. Vždy jsem ale oslovoval soukromé prodejce.
Nakonec jsem koupil 530d, 135 Kw, touring, rv. 2000.
Najeto 305 tis Km. Předešlý a to první majitel se o vůz dobře staral. Uvedl, že měnil turbo, komplet brzdy a podvozek M paket dva roky zpět před koupí. Je ale pravdou, že vzhed nebyl úplně nejlepší, občas nějaký škrábabec, ale vše plně fungovalo. Cenu jsem usmlouval na 3000E.
Auto mám dva roky, najeto cca 50 tis. Km. Do současnosti jsem vyměnil Hardy spojku a výfukové vlnovce. Jinak pouze provozní věci. Podotýkám, že mě čeká přední náprava, tu nechám na jaro, už jdou slyšet čepy, ale pořád to není tak strašné, Interiér je celkem slušný.
Dobrým kamarádem jsem nechal zvýšit výkon hned po koupi, protože se mi nelíbilo, že zátah byl zřetelná od cca nad 2000 otáček. Po zvýšení výkonu je značně citelný zátal od 1500 otáček.
Jezdím pravidelně každým rokem na servisní prohlídky ke stejnému mechanikovi.
Ke spotřebě uvádím, že jezdím cca. 6,5 litru/100Km. Delší trasy do 6 litrů. Určitě jsem průměrně snad nikdy nepřetál 8l/100Km.
Já tady pouze píšu mou zkušenost, že se mi podařilo koupit za celkem slušné peníze, ač s velkýn nájezdem Km. ,pro mě dobré auto. A dlouhé trasy jsou pro toto auto, jak ryba ve vodě.
Časem bych si rád koupil 530d, E61.

reagovat
Luigi65
počet příspěvků5
datum registrace28.06.2012
Sobota 27.04.2013 11:10, 530d
Jen je prostě škoda, že do 3,0d dávali AT převodovku od GM, čímž si to zkazili, protože u 525d přesahuje krouťák už o 50nm
reagovat
  1 ... 3 4 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.