0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 525D Touring, r.v. 2007 - jaká je jeho tržní hodnota?

kategorie zařazení tématu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 07:23, Hmmm
Tak necelých 5 let starý naftový auto vyšší třídy s obligátním nájezdem "123tis" km (upravil jsem), bez servisky, s odkráglovanou spojkou, tyčí řízení... I když to může být pravda, tak kdyby mě tohle někdo vykládal, o takovýhle vůz bych asi zájem neměl... Takže do výkupu za 250, budou dobrý...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 08:16, Zkušební jízda?
Ta poznámka ke zkušební jízdě...naše specialita je dávat autu zabrat, nebo jinde nemají zkušební jízdy? I v poradnách se člověk dočte, že by měl auto vyzkoušet ve všech režimech a občas není čas zahřát olej, není to spíš přístupem bazarů?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 09:12, RE: Zkušební jízda?
Martaslover napsal:
Ta poznámka ke zkušební jízdě...naše specialita je dávat autu zabrat, nebo jinde nemají zkušební jízdy? I v poradnách se člověk dočte, že by měl auto vyzkoušet ve všech režimech a občas není čas zahřát olej, není to spíš přístupem bazarů?
Dle mého názoru je touto poznámkou myšlena "česká" zkušební jízda - což je jízda cca 5 km (potom dojde palivo). V Německu i Rakousku (kde mám zkušenost) je standardem zkušení jízda cca 30 km, u dražšího vozu není problém ještě delší jízdy a to i v případě "tureckého" bazarníka.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 10:45, BMW - KM
Po 125000 km mít v háji spojku, mi přijde trochu brzo. Majitel je asi závodník. Koupit si relativně mladé auto a hned do něho nasypat ranec peněz, to bych byl naštvaný. Hold musí s cenou hodně dolů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 11:48, jedině AAA
To auto se dá leda prodat do áček. Nikdo se zdravým rozumem nekoupí nafťáka co má "prý" nájezd 25 tisíc za rok a je bez servisky, bez faktur za opravy atd. Soupis a specifika závad dále ještě tuto pochybnost podporují, protože vyjmenované díly by po 125 tisícich km neodešly, kdyby tento údaj byl pravdivý, nebo pokud by majitel jezdil normálně a ne jak carský důstojník za ofenzivy.
Šance na rozřešení hádanky ale je. A dokonce velká. BMW 7 by mělo mít celkem 14 míst (octavia pro srovnání má jedno), kde je uložen záznam o najetých kilometrech a veřím, že i BMW 5 těch míst, kde je ujetá vzdálenost duplicitně uložena bude mít taky více..... Čili ano. dá se uvěřit lecčemu, ale jen pokud to potvrdí servis BMW, nebo CEBIA atp.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 12:08, RE: jedině AAA
free78 napsal:
To auto se dá leda prodat do áček. Nikdo se zdravým rozumem nekoupí nafťáka co má "prý" nájezd 25 tisíc za rok a je bez servisky, bez faktur za opravy atd. Soupis a specifika závad dále ještě tuto pochybnost podporují, protože vyjmenované díly by po 125 tisícich km neodešly, kdyby tento údaj byl pravdivý, nebo pokud by majitel jezdil normálně a ne jak carský důstojník za ofenzivy.
Šance na rozřešení hádanky ale je. A dokonce velká. BMW 7 by mělo mít celkem 14 míst (octavia pro srovnání má jedno...
AAA ti na rozdíl od tohoto pána řeknou bez keců, jestli to je stočený nebo ne. Oni si to prověří vždy a podle reality pak odpovídá výkupní cena. Nicméně bez servisky a diagnostiky bych takový auto vůbec nekoupil, nehledě na ty nutný opravy, který bych nejspíš nebyl ochotnej řešit. Nekoupím si "drahý" auto,abych s ním pak hned mířil do servisu a dával ho do kupy...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 12:27, kožený interiér
kožený interiér je naprosto normální termín, nevím co je na něm k nepochopení, ale ok, nikdo nevíme vše. U aut této kategorie se tak označuje kožený volant, řadička, ručka, případně "tapecírunk" dveří. Někdo říká prostě kožený paket.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 12:31, RE: Zkušební jízda?
Pavlik napsal:
Dle mého názoru je touto poznámkou myšlena "česká" zkušební jízda - což je jízda cca 5 km (potom dojde palivo). V Německu i Rakousku (kde mám zkušenost) je standardem zkušení jízda cca 30 km, u dražšího vozu není problém ještě delší jízdy a to i v případě "tureckého" bazarníka.
a nechal bys nějakýho chytráka ve svým autě projet 30km? Aby ti všechno vyzkoušel, dal tomu čočku, 6x ho nastartoval, točil servem na místě 8x tam i zpět, trefil všechny díry po cestě a pak ti to vrátí, že teda nemá zájem. To bych zájemci naliskal.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 12:36, RE: kožený interiér
Tomi napsal:
kožený interiér je naprosto normální termín, nevím co je na něm k nepochopení, ale ok, nikdo nevíme vše. U aut této kategorie se tak označuje kožený volant, řadička, ručka, případně "tapecírunk" dveří. Někdo říká prostě kožený paket.
Jako z úst bazarníka. V inzerátu kožený interiér, na místě se dozvíme, že se tak dá říkat i koženému paketu. Mně to teda přijde docela rozdíl, navíc oněma termínama i dobře identifikovatelný. A kožený tapecírunk bez kožených sedaček? To je nějaký puzzle z více aut? Aha...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 12:47, realne km
dle zavad bude mit najeto tak 2x tolik
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 12:49, RE: jedině AAA
Tomi napsal:
AAA ti na rozdíl od tohoto pána řeknou bez keců, jestli to je stočený nebo ne. Oni si to prověří vždy a podle reality pak odpovídá výkupní cena. Nicméně bez servisky a diagnostiky bych takový auto vůbec nekoupil, nehledě na ty nutný opravy, který bych nejspíš nebyl ochotnej řešit. Nekoupím si "drahý" auto,abych s ním pak hned mířil do servisu a dával ho do kupy...
Těžko měl autor ono auto od novoty, nebo kde je jinak serviska? Tipuji že to koupil v podobném stavu a teď se ho chce rychle zbavit z obavy následných investic. To co najel on tak stočí a hurá do světa...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 13:12, RE: kožený interiér
Pepe napsal:
Jako z úst bazarníka. V inzerátu kožený interiér, na místě se dozvíme, že se tak dá říkat i koženému paketu. Mně to teda přijde docela rozdíl, navíc oněma termínama i dobře identifikovatelný. A kožený tapecírunk bez kožených sedaček? To je nějaký puzzle z více aut? Aha...
kožený interiér (paket) a kožená sedadla jsou naprosto rozdílný termíny a každý má svůj jasný význam. Nemusíš být bazárník, abys o tom věděl. Ano, látková sedadla a kožený tapecírunk v barvě sedadel, normální věc v E klasse, A6, Accord...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 13:18, RE: realne km
jaykay napsal:
dle zavad bude mit najeto tak 2x tolik
K této verzi se přikláním i já.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 13:23, zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
Tuhle rubriku by sem klidně mohli zavést na trvalo. Celkem mě pobavila.
Buď má ten bavorák o půlku stočený tacho, nebo s tím jezdil nekdo jak hovado o čemž by svědčila spojka (podle mě i dvouhmota) na hranici životnosti, poškozená tyč řízení, rameno a možná i další věci...
Zůstatkovou cenu bych viděl reálně na 250 000 Kč, protože výběr těhle aut je poměrně velký.

Rychlá kalkulace nákladů u tohoto auta na 125 000 km pro prvního majitele: 1 250 000 (cena nového auta) - 250 000 (zůstatek) = 1 mega + 300 000 za naftu (při prům. ceně 30kč/l) + 5x 15 000 za servis a gumy + 30 000 povko = 1 405 000/125 000km = 11,24 Kč/km.

Pro druhého majitele (také 5 let, 125 000 km): 250 000 poř. cena + 50 000 poč. servis + 80 000 servis a gumy (pravděpodobně se opravy a údržba bude v průběhu času zvyšovat) + 30 000 povko = 410 000 / 125 000 km = 3,28 Kč/km

Radši bych byl druhým majitelem ;o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 13:26, RE: Zkušební jízda?
Tomi napsal:
a nechal bys nějakýho chytráka ve svým autě projet 30km? Aby ti všechno vyzkoušel, dal tomu čočku, 6x ho nastartoval, točil servem na místě 8x tam i zpět, trefil všechny díry po cestě a pak ti to vrátí, že teda nemá zájem. To bych zájemci naliskal.
Ve světě je normální co jsem napsal - je to jednoduché, ty chceš prodat, ty chceš peníze = zákazník se rozhoduje co se bude dít. Neposkytneš, neprodáš (nikdo tě k tomu také nenutí) - jednoduchý zákon nabídky a poptávky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 13:32, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
Paul napsal:
Tuhle rubriku by sem klidně mohli zavést na trvalo. Celkem mě pobavila.
Buď má ten bavorák o půlku stočený tacho, nebo s tím jezdil nekdo jak hovado o čemž by svědčila spojka (podle mě i dvouhmota) na hranici životnosti, poškozená tyč řízení, rameno a možná i další věci...
Zůstatkovou cenu bych viděl reálně na 250 000 Kč, protože výběr těhle aut je poměrně velký.

Rychlá kalkulace nákladů u tohoto auta na 125 000 km pro prvního majitele: 1 250 000 (cena nového auta) - 250 000 (zůstatek) = 1 mega...
Nějak ti v tom výpočtu u druhého majitele vypadla kalkulace zůstatkové hodnoty, za "pade" to ještě prodá.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 13:36, RE: zajímavý článek + kalkulace nákladů na 125 000 km
Pavlik napsal:
Nějak ti v tom výpočtu u druhého majitele vypadla kalkulace zůstatkové hodnoty, za "pade" to ještě prodá.
Ani položku za naftu tam nevidím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 13:38, Sleva nebo oprava
Tady jsou pouze 2 možnosti vzhledem k faktu, že majitel nemá jak dokázat historii vozu. Buď to auto prodá se slevou nebo nechá ty nejhorší závady před prodejem odstranit. Jak už tady někdo správně poznamenal, ať tak či onak za to víc jak 250 tisíc nedostane. Buď to prodá s cenou někde v rozmezí 250-300 tisíc tak jak to je nebo to prodá za víc s tím, že to nechá předtím opravit. Jenže po odečtení ceny opravy od prodejní ceny se stejně dostane na podobnou částku jako kdyby to prodal rovnou neopravené. Bohužel bez projetí auta nelze posoudit jak moc jsou ty závady závažné a jestli náhodou k nim ještě není něco přidruženo. To že je na autě něco špatně, ještě nutně neznamená, že je poškozena jen ta jedna věc, většina majitelů totiž řeší až závažné závady které jim znemožňují takové auto bezpečně provozovat a vtom je kámen úrazu. Na jedné straně máte tvrzení majitele, že tohle a tohle je nutné opravit, na straně druhé můžete po prohlídce auta lehce zjistit, že je toho na opravu několikrát tolik
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 13:43, RE: realne km
David V napsal:
K této verzi se přikláním i já.
Petr-Tipcars: Uprimne receno: take bych se nedivil. Jako dalsi popud pro polozeni tohoto dotazu mi jeste napadlo, ze je to sluzebak, ktery nekdo desne zridil a majitel firmy ted zjistuje, kolik na svem zamestnanci pozadovat nahradu skody
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.01.2012 13:46, RE: Zkušební jízda?
Pavlik napsal:
Dle mého názoru je touto poznámkou myšlena "česká" zkušební jízda - což je jízda cca 5 km (potom dojde palivo). V Německu i Rakousku (kde mám zkušenost) je standardem zkušení jízda cca 30 km, u dražšího vozu není problém ještě delší jízdy a to i v případě "tureckého" bazarníka.
Petr-Tipcars: Nechaji Vas jezdit i dele...ze zkusenosti vim, ze se da dohodnout i hodina. To se pak da v klidu ohrat motor a pak teprve zkouset, co tomu autu je/neni. V CR nerealne zatim...
reagovat
  1 2 3 ... 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.