0
zpět
 

diskuze k tématu: AKTUALIZOVÁNO: Problém s BMW 530d

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 00:12, Pro pana Vaculíka
Vážený pane Vaculíku, kéž by vaše znalosti měli všichni servismani. To by pak ale servisy asi zkrachovaly, protože by se zbytečně kvůli nějáké banalitě neměnila půlka auta. Přeji hezký den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 00:32, RE: Pro pana Vaculíka
Tom napsal:
Vážený pane Vaculíku, kéž by vaše znalosti měli všichni servismani. To by pak ale servisy asi zkrachovaly, protože by se zbytečně kvůli nějáké banalitě neměnila půlka auta. Přeji hezký den
Nejhorsi je, ze i sikovny mechanik ma problemy zavadu vubec najit, kolikrat se snazi nemenit zbytecne dily, ale jak nekdo neni specializovany na nejakou zacku a dela vsechny auta, tak pak to je dlouha doba s hlednaim takovychto zavad.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 07:00, Piloti
Slovní spojení cituji: Piloti tříválcových Fábií. konec citátu, je fakt dokonalé.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 07:50,
Brilantní analýza chodu naftˇákú - díky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 08:14, Odpověď
Pane Vaculíku, opět děkuji za výborný článek. Piloti třívalcových fábií mě fakt dostali. Skvěle napsaná odpověď
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 08:26, Klobúk dole
Tak páni, tento článok je unikát... fakt kvalita!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 08:28, RE: Piloti
edmund napsal:
Slovní spojení cituji: Piloti tříválcových Fábií. konec citátu, je fakt dokonalé.
:) tak ti piloti to je bomba!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 08:59, pilot
odbornik se nezapre, dekuji. vice takovych clanku , recenzi a diagnoz, musim se priznat jsem pilot firemni fabia 1,2
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 09:09, RE: bez předmětu
JK napsal:
Brilantní analýza chodu naftˇákú - díky
Zcela souhlasím s diagnostikou na dálku. V mojí Oktávce (1,9 TDi 96 kW, naj.95.000km) už se dvouhmoťák opravdu ozývá. Ale pokud, jak píše pan Vaculík, citlivě řadíte, nepodtáčíte motor apod., ani jej příliš nepotřebujete. Už se mi také podařilo přesvědčit manželku, aby skutečně nejezdila 50 km/h na pětku. Naštěstí také ví, co je to při řazení srovnat otáčky a sametově přeřadit, což považuji u žen-řidiček za velmi zřídkavý jev. Nicméně už si odkládám 20.000 Kč na příští rok na výměnu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 09:25, RE: bez předmětu
Ryšár napsal:
Zcela souhlasím s diagnostikou na dálku. V mojí Oktávce (1,9 TDi 96 kW, naj.95.000km) už se dvouhmoťák opravdu ozývá. Ale pokud, jak píše pan Vaculík, citlivě řadíte, nepodtáčíte motor apod., ani jej příliš nepotřebujete. Už se mi také podařilo přesvědčit manželku, aby skutečně nejezdila 50 km/h na pětku. Naštěstí také ví, co je to při řazení srovnat otáčky a sametově přeřadit, což považuji u žen-řidiček za velmi zřídkavý jev. Nicméně už si odkládám 20.000 Kč na příští rok na výměnu.
Panove vitej jakseto dela....srat na servis, litat, gumovat, vytacet motor za studena, radit bez spojky a lejt naftu z JZD, pak napastovat, nasypat do motoru sopecnej polpilek - perlit...no a ono to pardesitek km ujede OK...takze v bazaru pri vykupu nebo novy majitel , nejlepe zena nic nepozna. Schrabnout prachy a pryc:)))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 09:32, RE: bez předmětu
Dave_Logins napsal:
Panove vitej jakseto dela....srat na servis, litat, gumovat, vytacet motor za studena, radit bez spojky a lejt naftu z JZD, pak napastovat, nasypat do motoru sopecnej polpilek - perlit...no a ono to pardesitek km ujede OK...takze v bazaru pri vykupu nebo novy majitel , nejlepe zena nic nepozna. Schrabnout prachy a pryc:)))
Jinak obcas jsem taky pilot, ale prvni kategorie 1.2 HTP 12V!!! jinak s tim setrvacnikem treba u felicie MPI kdyz jsem seslapnul plyn na doraz - na volnobeh a pustil ho, nez to z tech 6.000ot. kleslo zpet na 800...stihnul jsem si zajit na pivo a vystrizlivet....do 3000 to padalo rychle ale od 2500 do tech 800 ta rucika otackomeru padala az neuveritelne pomalu.:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 09:32, Setrvačník???
Velice zajímavý článek, ale ještě by mě zajímalo, jestli se teda dává setrvačník i do běžných 4 válcových benzinových motorů??? A nevíte jestli je u Alfy 156 1.8 TS??? Díky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 09:36, nevite, maji dvouhmotak i stare radove 6valce
Dave_Logins napsal:
Panove vitej jakseto dela....srat na servis, litat, gumovat, vytacet motor za studena, radit bez spojky a lejt naftu z JZD, pak napastovat, nasypat do motoru sopecnej polpilek - perlit...no a ono to pardesitek km ujede OK...takze v bazaru pri vykupu nebo novy majitel , nejlepe zena nic nepozna. Schrabnout prachy a pryc:)))
u opla omegy? Priznaky by odpovidaly. Teda respektive pri slusnem zacahzeni neni vubec zadny problem. Problem nastane jen pri blbnuti ato pri razantnim rozjezdu s protacejicimi koly (k cemuz 200 koni obcas svadi). Tak premyslim, jestli za to mouze vyzvejkane ulozeni kardanu (tkovy ty krizovy gumovy spojky, diferencial). Proste jakmile se zacnou protacet kola na suchem asfaltu-tak to mlati. Nevite nekdo, jak to je? (motor c30se 147kw tzv dualram)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 10:02, RE: Setrvačník???
Hugo napsal:
Velice zajímavý článek, ale ještě by mě zajímalo, jestli se teda dává setrvačník i do běžných 4 válcových benzinových motorů??? A nevíte jestli je u Alfy 156 1.8 TS??? Díky
Setrvačník se dává do každého automobilového motoru. V zážehových motorech až na výjimky pracuje klasický jednodílný setrvačník, neboli pevný. Tlumení torzních kmitů zde má na starosti tlumič integrovaný do spojkové lamely. je to ta střední část s tzv tangenciálními vinutými pružinami, které svým zkrutným namáháním tlumí vibrace motoru, nejen při jeho chodu, ale třeba také při záběru (vnější, třecí část lamely se může oproti té vnitřní s integrovaným tlumičem vzájemně pootočit, byť pouze minimálně.) Naproti tomu setrvačník, o kterém píše pan Vaculík je dělený (dvouhmotový), který se skládá se dvou kotoučů, vzájemně propojených prostřednictvým pružin v tukové náplni. Právě tyhle pružiny jsou akčním členem při tlumení torzních kmitů. Díky tomu tak lamela spojky je pouze třecí kotouč, bez tlumiče, který je zde integrovaný do setrvačníku. Teoreticky vzato, lze každý dělený setrcačník nahradit klasickým pevným za předpokladu použití lamely spojky s tlumičem. Jediné, co se shorší bude komfort, jednak při řazení a záběru spojky (trochu větší vibrace pedálu spojky) a jednak při chodu na volnoběh. Dnes třeba firma Luk, nebo Valeo nabízejí sadu spojky s pevným setrvačníkem, kterými je možné nahradit dvouhmotový setrvačním a cena vyjde o něco levněji. Otázkou zůstává, co takový zásah provede s převodovkou po mnoha ujetých kilometrech. Osobně bych to asi neriskoval. Dvouhmotový setravčník není žádná novinka. Je to zvláštní, ale vůbec poprvé se objevil na řadových šestiválcích Opelu Omega A (verze 3000) a má jej třeba i BMW 525i 24V E34 z roku 1990. Dnes jsou však montovány téměř výhradně ve spojení s výkonnými vznětovými motory. Jinakj buďte bez obav, motor AR 1,8 16V TS používá klasický pevný setrvačník.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 11:31, Auto jeden motor-agregatctyri kola a blech a hodne penez na provoz.
Po ujeti 100 tisic km optrebovany dvouhmotovy stetrvacnik to je ubohost pro vyrobce techto aut. Naklady na opravy jsou dosti vysoke a musi je zaplatit majitel takoveho auta no proste ubohost. Firamni auta si zase muzou naklady na opravy odepsat od dani takze na konec to zaplati danovy poplatnik. Prilis darha auta a jejich nasledne provozni naklady jen pro to aby jedna osoba se dostala z bodu a do ciloveho bodu b. 100 tisic km neni nic.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 11:36, RE: Pro pana Vaculíka
Tom napsal:
Vážený pane Vaculíku, kéž by vaše znalosti měli všichni servismani. To by pak ale servisy asi zkrachovaly, protože by se zbytečně kvůli nějáké banalitě neměnila půlka auta. Přeji hezký den
Já se obávám že schopností pana Vaculíka je psát poněkud kontroverzním způsobem články o autech a nikoliv je opravovat, to hubou a perem (klávesnicí) dovede každý.

Ti mechanici co to umí opravovat zase třeba nedovedou takhle psát.

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 11:40, Elektromotor
po technicke strance zajimave, ale kdyz to tak ctu, utvrzuje me to v tom, ze hmotnost aut by se mela snizit a ze zazehovych a vznetovych motoru prejit na elektromotor, pak se nemusi nic takoveho resit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 11:57, RE: Auto jeden motor-agregatctyri kola a blech a hodne penez na provoz.
Fery napsal:
Po ujeti 100 tisic km optrebovany dvouhmotovy stetrvacnik to je ubohost pro vyrobce techto aut. Naklady na opravy jsou dosti vysoke a musi je zaplatit majitel takoveho auta no proste ubohost. Firamni auta si zase muzou naklady na opravy odepsat od dani takze na konec to zaplati danovy poplatnik. Prilis darha auta a jejich nasledne provozni naklady jen pro to aby jedna osoba se dostala z bodu a do ciloveho bodu b. 100 tisic km neni nic.
To že si někdo opraví firemní auto a dá to do nákladu, následkem čehož to "zaplatí daňový poplatník", to je věru odvážná ekonomická dedukce...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 12:00, RE: Setrvačník???
Tomáš Dusil napsal:
Setrvačník se dává do každého automobilového motoru. V zážehových motorech až na výjimky pracuje klasický jednodílný setrvačník, neboli pevný. Tlumení torzních kmitů zde má na starosti tlumič integrovaný do spojkové lamely. je to ta střední část s tzv tangenciálními vinutými pružinami, které svým zkrutným namáháním tlumí vibrace motoru, nejen při jeho chodu, ale třeba také při záběru (vnější, třecí část lamely se může oproti té vnitřní s integrovaným tlumičem vzájemně pootočit, byť pouze minimál...
Díky, za vyčerpávající odpověď.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 13:13, RE: Auto jeden motor-agregatctyri kola a blech a hodne penez na provoz.
Fery napsal:
Po ujeti 100 tisic km optrebovany dvouhmotovy stetrvacnik to je ubohost pro vyrobce techto aut. Naklady na opravy jsou dosti vysoke a musi je zaplatit majitel takoveho auta no proste ubohost. Firamni auta si zase muzou naklady na opravy odepsat od dani takze na konec to zaplati danovy poplatnik. Prilis darha auta a jejich nasledne provozni naklady jen pro to aby jedna osoba se dostala z bodu a do ciloveho bodu b. 100 tisic km neni nic.
Ááááá, pán je daňový poradce. Moc prosím, přijďte mi poradit, jak mi firemní auto zaplatí daňový poplatník.
reagovat
  1 2 3 ... 6




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.