0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW E46: jaké jsou varianty výměny ramen?

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.04.2012 08:01, to je zase dotaz
Nabízím jednoduchou odpověď - kupte si auto na jehož servis budete mít love. Podle otázky jsem čekal že jedno rameno stojí minimálně 10tKč, a ne cca 1/4.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.04.2012 08:52, RE: to je zase dotaz
Alda napsal:
Nabízím jednoduchou odpověď - kupte si auto na jehož servis budete mít love. Podle otázky jsem čekal že jedno rameno stojí minimálně 10tKč, a ne cca 1/4.
Přesně tak. Další zoufalec, co si koupí vybydlenou káru za poslední peníze, jezdí a jezdí. Až při nehorázných ranách a nebezpečí, že mu ulítne kolo, začne shánět řešení, jak to z kapesnýho zbastlit. Hlavně, že má BMW. Ale třeba na to budou holky letět, i když to bude stát na špalkách. Na to nejdůležitěší, kvůli čemu si to tazatel nejspíš pořizoval, to bude stejně stačit...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.04.2012 09:10, vážený majiteli
Také jsem majitelem E46. Ramena mi vydržela něco mezi 120 - 130tkm. Výměna byla za kvalitní neorig díl, který má dle zkušeností mechanika stejnou životnost jako orig., ale je asi o třetinu levnější (myslím si, že to je stejný dodavatel jako u orig, ale namá na sobě vyražený znáček BMW). Určitě tam nedávajte nějaké nejlevnější no-name. Nakonec neušetříte nic, protože nevydrží ani polovinu toho co ramena kvalitní. Na ramena z E36 zapomeňte! Jinak u tohoto auta je výměna ramen stále tou levnější opravou. Pokud nebudete vymetat díry, tak vám nová ramena vydrží dalších 100 tkm, tak jaképak cavyky s šetřením pár Kč. Pokud na servis BMW nemáte, raději jej prodejte a kupte si O1. Tam za cenu ramena BMW vyměníte skoro půl přední nápravy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.04.2012 15:53, RE: to je zase dotaz
Pepe napsal:
Přesně tak. Další zoufalec, co si koupí vybydlenou káru za poslední peníze, jezdí a jezdí. Až při nehorázných ranách a nebezpečí, že mu ulítne kolo, začne shánět řešení, jak to z kapesnýho zbastlit. Hlavně, že má BMW. Ale třeba na to budou holky letět, i když to bude stát na špalkách. Na to nejdůležitěší, kvůli čemu si to tazatel nejspíš pořizoval, to bude stejně stačit...
Znám spoustu lidí, co si myslí, že když si koupí dobrou ojetinu, nemusí se do ní nic investovat, a to ani opotřebitelné díly. Tuhle se jedni divili výměně předních brzd (destiček i kotoučů) za 6000. Říkám, co chcete, normální cena a po 4 letech se to dalo čekat, když už na něm byly v době, kdy jste to koupili. No a když něco přestane fungovat, tak se s tím smíří (klimatizace, klapky přepínání vzduchu). Nebo oblíbená hláška: Svítí mi kontrolka motoru, ale na diagnostice jsem nebyl, protože je to drahé, co tomu může být?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.04.2012 18:04, RE: to je zase dotaz
David V napsal:
Znám spoustu lidí, co si myslí, že když si koupí dobrou ojetinu, nemusí se do ní nic investovat, a to ani opotřebitelné díly. Tuhle se jedni divili výměně předních brzd (destiček i kotoučů) za 6000. Říkám, co chcete, normální cena a po 4 letech se to dalo čekat, když už na něm byly v době, kdy jste to koupili. No a když něco přestane fungovat, tak se s tím smíří (klimatizace, klapky přepínání vzduchu). Nebo oblíbená hláška: Svítí mi kontrolka motoru, ale na diagnostice jsem nebyl, protože je to ...
Prostě jen a pouze tipická česká údržba=0. Jezdí se do mrtě a pak se to prodá, vezme se další úvěr a koupí se další stočenina. Na její následující servis už nejsou peníze...atd...atd
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.04.2012 19:46, RE: to je zase dotaz
zigi napsal:
Prostě jen a pouze tipická česká údržba=0. Jezdí se do mrtě a pak se to prodá, vezme se další úvěr a koupí se další stočenina. Na její následující servis už nejsou peníze...atd...atd
Petr-Tipcars: Já bych to s dovolením viděl jinak. O tazateli nevím nic jiného, než to, že se zeptal, zda se dají ramena v E46 nahradit těmi z předchozí generace. Prostě to někde slyšel, nebo se jich servis/garažmistr potřebuje nutně zbavit, tak se ptá...Ostatní věci jsou domněnky, hypotézy, rychle dělané závěry na základě nulových informací o daném člověku. Například mi nepřipadá pravděpodobné, že na balení holek by si někdo koupil naftový dvoulitr. Zajímá se o jízdní vlastnosti, což znamená, že vůz prozatím jezdí atd. Samozřejmě si nedělám iluze o realitě servisování aut u nás, lidé se prostě ještě většinou nenaučili, že vozidla je dobré udržovat minimálně ve stavu, kdy nejsou ohrožením pro své řidiče a další účastníky silničního provozu. Jen mne trochu překvapily ty okamžité odsuzující reakce na základě nulové znalosti jakýchkoli informací...Hezký večer.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.04.2012 20:10, RE: to je zase dotaz
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Já bych to s dovolením viděl jinak. O tazateli nevím nic jiného, než to, že se zeptal, zda se dají ramena v E46 nahradit těmi z předchozí generace. Prostě to někde slyšel, nebo se jich servis/garažmistr potřebuje nutně zbavit, tak se ptá...Ostatní věci jsou domněnky, hypotézy, rychle dělané závěry na základě nulových informací o daném člověku. Například mi nepřipadá pravděpodobné, že na balení holek by si někdo koupil naftový dvoulitr. Zajímá se o jízdní vlastnosti, což znamená, ž...
Petře nezlob se ale když někdo koupí auto této kategorie tak oprava-resp. údržba v ceně 5-10k by měla být samozřejmostí nad kterou se dlouhosáhle nepřemýšlí ale udělá se. jediné co bych na místě tazatele udělal je to že bych pročetl fóra na bmw klubu jaké má kdo s kterými rameny zkušenosti (zrovna Meyle HD hodnotí kladně), diskutuje se tam i o silentblocích, které jsou lepší, tvrdší, mají větší životnost. to je otázka jednoho večera. pak objednám, zaplatím, zajedu do servisu, nechám udělat geo, hotovo. za dva dny jezdím. to, jestli na balení holek je vhodný naftový dvoulitr nebo ne, tak vzpomeň ´´borečky´´ s placatým kčiltem v Golfech 1.9TDi, určitě jich kolem sebe na silnicích vídáš dost. nafta je prostě ikona i pro mladé. tedy některé, můj syn jí nemůže ani cítit
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.04.2012 20:23, RE: vážený majiteli
Paul napsal:
Také jsem majitelem E46. Ramena mi vydržela něco mezi 120 - 130tkm. Výměna byla za kvalitní neorig díl, který má dle zkušeností mechanika stejnou životnost jako orig., ale je asi o třetinu levnější (myslím si, že to je stejný dodavatel jako u orig, ale namá na sobě vyražený znáček BMW). Určitě tam nedávajte nějaké nejlevnější no-name. Nakonec neušetříte nic, protože nevydrží ani polovinu toho co ramena kvalitní. Na ramena z E36 zapomeňte! Jinak u tohoto auta je výměna ramen stále tou levnější op...
mě překvapuje, jak jsou ta ramena na BMW levná a přitom to někteří řeší takovým "nouzovým" řešením
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.04.2012 20:41, RE: to je zase dotaz
tomaskrtek napsal:
Petře nezlob se ale když někdo koupí auto této kategorie tak oprava-resp. údržba v ceně 5-10k by měla být samozřejmostí nad kterou se dlouhosáhle nepřemýšlí ale udělá se. jediné co bych na místě tazatele udělal je to že bych pročetl fóra na bmw klubu jaké má kdo s kterými rameny zkušenosti (zrovna Meyle HD hodnotí kladně), diskutuje se tam i o silentblocích, které jsou lepší, tvrdší, mají větší životnost. to je otázka jednoho večera. pak objednám, zaplatím, zajedu do servisu, nechám udělat geo, ...
Petr-Tipcars: Jo, to beru, ramena jsou naprosto běžný servis, nic extra, nic na velké přemýšlení. Jen mne zarazil ten počet nálepek, které tazatel obdržel...PS: Některé holky nemají páru ani vkus, marná sláva, jejich škoda, když pak jejich kovbojovi dojde dech už v nízkých otáčkách PPS: Syn jde ve šlépějích otce, neníliž pravda?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.04.2012 20:54, RE: vážený majiteli
eLzyx napsal:
mě překvapuje, jak jsou ta ramena na BMW levná a přitom to někteří řeší takovým "nouzovým" řešením
Petr-Tipcars: Tak on se pán zatím jen ptal...Ale obecně podle mých zkušeností servis E46 je prozatím zvládnutelný. Nevím jak nafta, nevím jak čtyřkolka...Je fakt, že teď se mi to taky trochu sešlo (pružiny, brzdy, kotouče, gumy) a třeba ta ramena mne čekají časem taky (dávám jim 10-20tkm), ale nejedná se o závady, prozatím je to opotřebení dílů, u nichž s tím člověk počítá...Ale ty běžné díly se skutečně při troše snahy dají sehnat za rozumné peníze a od slušných výrobců (FEBI, Meyle, Monroe, Lemförder, LUK), no name výrobci jsou ještě o level až dva níž. To je pak na zvážení každého, co si do auta namontuje, nebo nechá namontovat. V poslední době jsem si například do auta dal no name vzpěru kapoty, impulsem byla cena na úrovni třetiny toho, co bych dal za lepší značku. Může mi no name vzpěra kapoty nadělat škodu? Nemůže, maximálně se dřív vyběhá... Ale u podvozkových dílů, brzd, nebo u věcí, u nichž již hraje roli i cena montáže bych asi moc nespekuloval...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.04.2012 22:19, RE: to je zase dotaz
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Jo, to beru, ramena jsou naprosto běžný servis, nic extra, nic na velké přemýšlení. Jen mne zarazil ten počet nálepek, které tazatel obdržel...PS: Některé holky nemají páru ani vkus, marná sláva, jejich škoda, když pak jejich kovbojovi dojde dech už v nízkých otáčkách PPS: Syn jde ve šlépějích otce, neníliž pravda?
Hmm, já tím nemyslel něco konkrétního, bylo v tom hodně nadsázky, asi dobře ukryté. Prostě tenhle přístup k problému nesnáším - člověk taky potřebuje jíst, pít a oblíkat se, aby fungoval. A když někdo ignoruje to, že něco potřebuje i auto, tak můj soucit mít nebude. Normální člověk by řešil, jestli vymění rameno jedno (chodníkový ?), nebo preventivně obě, už kvůli klidu. A z dotazu je jasně cítit snaha to nějak ojebat, hlavně, aby to moc nestálo...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.04.2012 22:39, RE: to je zase dotaz
Pepe napsal:
Hmm, já tím nemyslel něco konkrétního, bylo v tom hodně nadsázky, asi dobře ukryté. Prostě tenhle přístup k problému nesnáším - člověk taky potřebuje jíst, pít a oblíkat se, aby fungoval. A když někdo ignoruje to, že něco potřebuje i auto, tak můj soucit mít nebude. Normální člověk by řešil, jestli vymění rameno jedno (chodníkový ?), nebo preventivně obě, už kvůli klidu. A z dotazu je jasně cítit snaha to nějak ojebat, hlavně, aby to moc nestálo...
Petr-Tipcars: To chápu, že takový přístup, kdy lidi spekulujou nad tím, jak při servisu auta ušetřit na úkor funkčnosti atd. nesnášíte. To je asi jedno z poznávacích znamení čtenářů a vůbec lidí točících se kolem tohoto serveru. Za sebe mohu říct, že pokud něco na autě vykazuje příznaky toho, že bude nutno něco měnit, opravovat atd., nebo pokud se mi na autě "ozývá" něco, co nejsem schopný okamžitě identifikovat a opravit/vyměnit, tak jsem nervozní, dokud na to alespoň nepřijdu. A to od momentu, kdy jsem poprvé sevřel v rukou tenký věnec volantu fáčka...Zatím mne to nepustilo Ten dotaz je trochu zvláštní, ale spíše než úmysl něco ojebat z něj cítím, že pán prostě neví a považoval jsem za dobré jej varovat před tím, aby mu do auta nějaký umělec nenamontoval ramena ze staršího modelu...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2012 00:48, RE: to je zase dotaz
anonym napsal:
Petr-Tipcars: To chápu, že takový přístup, kdy lidi spekulujou nad tím, jak při servisu auta ušetřit na úkor funkčnosti atd. nesnášíte. To je asi jedno z poznávacích znamení čtenářů a vůbec lidí točících se kolem tohoto serveru. Za sebe mohu říct, že pokud něco na autě vykazuje příznaky toho, že bude nutno něco měnit, opravovat atd., nebo pokud se mi na autě "ozývá" něco, co nejsem schopný okamžitě identifikovat a opravit/vyměnit, tak jsem nervozní, dokud na to alespoň nepřijdu. A to od momentu,...
Po pravdě mi ten dotaz přijde podobný tomu, co se tu nedávno v diskusi řešilo. Jestli do diesla vstřiky koupit originální, z druhovýroby nebo aspoň repasované. Možná se dá lecčemu předejít při samotném výběru auta/motoru a tyto drahé díly řešit prostě nemuset.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2012 10:42, RE: vážený majiteli
anonym napsal:
Petr-Tipcars: Tak on se pán zatím jen ptal...Ale obecně podle mých zkušeností servis E46 je prozatím zvládnutelný. Nevím jak nafta, nevím jak čtyřkolka...Je fakt, že teď se mi to taky trochu sešlo (pružiny, brzdy, kotouče, gumy) a třeba ta ramena mne čekají časem taky (dávám jim 10-20tkm), ale nejedná se o závady, prozatím je to opotřebení dílů, u nichž s tím člověk počítá...Ale ty běžné díly se skutečně při troše snahy dají sehnat za rozumné peníze a od slušných výrobců (FEBI, Meyle, Monroe, Le...
Jsou prostě věci, na kterých se šetřit nevyplácí a může to být i nebezpečné. Tazatel přišel s takovou otázkou, protože očividně chce ušetřit za každou cenu, jinak by se tak blbě neptal. Když jsem kupoval nové tkané koberečky do auta (univerzály nesnáším) a chtěl jsem jen přední, taky jsem neběžel do Renocaru pro nové za x tisíc, ale za polovinu koupil no name a v podstatě stejnou kvalitu, tvar i protiskluzovou úpravu a hlavně jen přední, ne celou sadu. Tak jako s tou Vaší vzpěrou kapoty. I kdyby selhala, tak pravděpodobněji klepne přes prsty nebo kebuli Vašeho mechanika než Vás. Jinak Lemforder, Luk, Sachs aj., jsou dodavatelé výrobcům u většiny prémiových evropských značek (ale i jiných), takže tam se není třeba obávat kvality dílů. A pokud vím, tak třeba Lemforder a Sachs nabízí i vylepšené odolnější díly např. pro trh východní evropy, taxikáře...
reagovat
NitramX
počet příspěvků1
datum registrace08.01.2024
Pondělí 08.01.2024 04:46, RE: RE: to je zase dotaz
citace:
reakce na: -, 03.04.2012 15:53 (Znám spoustu lidí, co si myslí ...)


Brzdy to je na pohodu?. Kotouče ( Boch) plus nakonec destičky Ate keramické bylo tak za obě nápravy 3000,-.Ale ty přední ramena hlavně z vydrží to je katastrofa.Puvodní se měnili asi po 230tis. km , následné po 7tis. (sám jsem je vybral) a ty co mi dali přímo v servisu bmw (menším, na BMW+Mini) tak jsou po 4tis. špatné ??, myslím že Febi.Budu brzo řešit i jako reklamaci, tak jsem zvědavý jak to dopadne ...
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.