0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 320D (pouze chvála?)

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2007 06:39, Vohnout
tak tomuhle jsem vžycky ujel ve svý stříbrný octáfce f červeným tédéčíku /f metle a na hlínách/ protože ta supr táhne vodspodu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2007 06:45, RE: Vohnout
anonym napsal:
tak tomuhle jsem vžycky ujel ve svý stříbrný octáfce f červeným tédéčíku /f metle a na hlínách/ protože ta supr táhne vodspodu.
´s zapomněl eště, že to máš fplný palbě a fkombajnu - ináč to máš celkom tuctofku...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2007 07:19, RE: Vohnout
anonym napsal:
´s zapomněl eště, že to máš fplný palbě a fkombajnu - ináč to máš celkom tuctofku...
a ještě jsi zapomněl, že jsi zralej do ústavu....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2007 07:36, RE: Vohnout
anonym napsal:
tak tomuhle jsem vžycky ujel ve svý stříbrný octáfce f červeným tédéčíku /f metle a na hlínách/ protože ta supr táhne vodspodu.
No ve stribeny metle si mu ujet nemohl, protoze nejrychlejsi jsou cervene auta - to vi kazdej.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2007 08:38, RE: Vohnout
anonym napsal:
No ve stribeny metle si mu ujet nemohl, protoze nejrychlejsi jsou cervene auta - to vi kazdej.
no tak já vím anonymové, že by jste každej ze sebe mrskali denně minimálně 10 pětistránkovejch recenzí v A1 kvalitě, ale mě tahle "zkušenost uživatele" stačí...dalo se tam napsat víc, ale základní info tam pisatel vystihnul...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2007 08:49, RE: Vohnout
cruise napsal:
no tak já vím anonymové, že by jste každej ze sebe mrskali denně minimálně 10 pětistránkovejch recenzí v A1 kvalitě, ale mě tahle "zkušenost uživatele" stačí...dalo se tam napsat víc, ale základní info tam pisatel vystihnul...
a o hlučnosti nepíše nic, nevíte někdo jak je to auto v kabině slyšet??
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2007 09:13, Že by VP 44?
anonym napsal:
a o hlučnosti nepíše nic, nevíte někdo jak je to auto v kabině slyšet??
Někde jsem četl, že tenhle motor má problematické vstřikovací čerpadlo Bosch VP 44. Měl bych dotaz na autora, při kolika přibližně najetých km mu odešlo a kde sháněl náhradní.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2007 09:42, 318i recenze
nazdárek ... vlastním nově 318i r. 2002, 1995 ccm, benzín. Nevíte prosím o nějaké recenzi? jen seriozně prosím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2007 09:57, RE: 318i recenze
anonym napsal:
nazdárek ... vlastním nově 318i r. 2002, 1995 ccm, benzín. Nevíte prosím o nějaké recenzi? jen seriozně prosím.
Podívej se do archívu tady na TipCars...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2007 10:37, RE: 318i recenze
anonym napsal:
Podívej se do archívu tady na TipCars...
Nebo mezi recenze ojetych automobilu na strankach AUTOHITu ... je jich tam vic, ale co treba tato: http://www.autohit.cz/clanek/1258/bmw_318l_2001.html
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2007 10:38, RE: Že by VP 44?
A4 napsal:
Někde jsem četl, že tenhle motor má problematické vstřikovací čerpadlo Bosch VP 44. Měl bych dotaz na autora, při kolika přibližně najetých km mu odešlo a kde sháněl náhradní.
Take bych mel dotaz na autora - pise, ze menil brzdove kotouce, tlumice apod. Rad bych se zeptal, co za to v servisu BMW chteli (hlavne za material)?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2007 10:48, RE: 318i recenze
anonym napsal:
nazdárek ... vlastním nově 318i r. 2002, 1995 ccm, benzín. Nevíte prosím o nějaké recenzi? jen seriozně prosím.
Kolega si nedávno koupil taky BMW 320D a je s ním náramně spokojen. Auto se mi líbí, osobně bych asi sáhnul po řadě 5, protože jsem spíš na větší auta, ale i ta E46 se mi zamlouvá. Jinak auto jede, jako čert a hlavně na rozdíl od motorů TDI to není takový ten typický chrochták. Za jízdy není motor téměř slyšet a dá se i celkem točit, takže radost z jízdy tam prostě je. Mít víc peněz, tak do něj asi jdu!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2007 10:53, RE: Vohnout
anonym napsal:
tak tomuhle jsem vžycky ujel ve svý stříbrný octáfce f červeným tédéčíku /f metle a na hlínách/ protože ta supr táhne vodspodu.
... ze f elektrice je samozrejmost co? ....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2007 11:06, RE: Že by VP 44?
A4 napsal:
Někde jsem četl, že tenhle motor má problematické vstřikovací čerpadlo Bosch VP 44. Měl bych dotaz na autora, při kolika přibližně najetých km mu odešlo a kde sháněl náhradní.
To A4: Ano, je tam velmi podobné VP 44, jako na Vaší A4 2,5 TDI V6. Odchází také, ale trochu méně. Nakrmit čtyři válce je totiž snazší, takže méně trpí jak po stránce mechaniky, tak po stránce zatížení výkonového stupně řidicí jednotky (která na A6 často shoří, kdežto u BMW ředkl bych převažuje jíeho mechanické poruchy - přesuvník vstřiku).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2007 11:34, RE: Že by VP 44?
Martin Vaculík napsal:
To A4: Ano, je tam velmi podobné VP 44, jako na Vaší A4 2,5 TDI V6. Odchází také, ale trochu méně. Nakrmit čtyři válce je totiž snazší, takže méně trpí jak po stránce mechaniky, tak po stránce zatížení výkonového stupně řidicí jednotky (která na A6 často shoří, kdežto u BMW ředkl bych převažuje jíeho mechanické poruchy - přesuvník vstřiku).
Je pravda, že na "shoření" výkonového stupně se podílí hlavně to, když čerpadlu dojde nafta a točí naprázdno? V servisu mi to alespoň takhe tvrdili - hlavně nesmí nikdy dojít nafta, aby se nezavzdušnilo. To je prý začátek jeho konce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2007 12:27, RE: 318i recenze
AnderN napsal:
Nebo mezi recenze ojetych automobilu na strankach AUTOHITu ... je jich tam vic, ale co treba tato: http://www.autohit.cz/clanek/1258/bmw_318l_2001.html
nazdárek. díky a prostuduju to. Jinak, musím se podělit o radost z "ledvinek" ( jak to pojmenoval můj švagr). Je to parádní auto a teď jsme byli s tím v Alpách. Mám tam i tempomat, tak úspora paliva byla znát. Jinak, - nemám jedinou výtku. Doufám, že mi to dlouho vydrží.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2007 14:54, RE: Že by VP 44?
A4 napsal:
Je pravda, že na "shoření" výkonového stupně se podílí hlavně to, když čerpadlu dojde nafta a točí naprázdno? V servisu mi to alespoň takhe tvrdili - hlavně nesmí nikdy dojít nafta, aby se nezavzdušnilo. To je prý začátek jeho konce.
No, to bych řekl, že následkem nedostatku nafty se zadře spíš přesuvník vstřiku. I když jak nad tím teď přemýšlím, tak i ovládací proudy jsou v tu chvíli vysoké, takže je to možné. Vyjíždět naftu nadoraz se u dnešních dieselů obecně nedoporučuje. Když je jí v nádrži málo, nestihne se vychladit a zbavit pěny, jde z návratu zase zpět do motoru a jak známo, tak provzdušněná nafta hůře maže...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2007 15:04, RE: Že by VP 44?
A4 napsal:
Někde jsem četl, že tenhle motor má problematické vstřikovací čerpadlo Bosch VP 44. Měl bych dotaz na autora, při kolika přibližně najetých km mu odešlo a kde sháněl náhradní.
Jedna paní povídala (mně známý majitel 320D ), že čerpadlo u 100kW verze (mr 2000 a starší) dovede odejít velmi rychle a vůz se tak stává noční můrou majitelovou . Proto se z druhé ruky doporučují raději modely 2001 a mladší se 110 kW motorem.

JP
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2007 18:12, vlastní zkušenost E46
Tlumiče mají dost po cca 80 tis km - leda by se jezdilo JENOM po dálnici.. Nechtěl bych je vidět po 200 tkm.. Mělo by se vyměnit současně i vše kolem /uchycení,/ -pak je auta zas jak nové !
Přední kulové čepy jsou Achillova pata 3er BMW, nejen E46ky. Se způsobem ježdění to nemá (skoro) nic společného.
Termostat a větrák klimatizace - taky klasika..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2007 19:12, RE: vlastní zkušenost E46
anonym napsal:
Tlumiče mají dost po cca 80 tis km - leda by se jezdilo JENOM po dálnici.. Nechtěl bych je vidět po 200 tkm.. Mělo by se vyměnit současně i vše kolem /uchycení,/ -pak je auta zas jak nové !
Přední kulové čepy jsou Achillova pata 3er BMW, nejen E46ky. Se způsobem ježdění to nemá (skoro) nic společného.
Termostat a větrák klimatizace - taky klasika..
a jak dlouho vydrzi na E38 740iA? udajne pry i 150000km, nezda se mi to
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.