0
zpět
 

diskuze k tématu: Bezpečnostní systémy v osobních automobilech

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.12.2008 18:49, RE: Zkratka PDC?
Reno napsal:
Systém umožňující dělat malé - kontrolované smyky. Normálně má třeba M5 tlačítko, kterým úplně vypneš stabilizační systém, a můžeš dělat smyky jaké chceš. Ale běžné BMW má toto tlačítko, které když zapneš, auto tě nechá mírně zadriftovat - a potom se stabilizace zapne.
PDC-park distance control-parkovaci cidla
to,o cem tady mluvi Reno je DSC-tedy dynamic stability control
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.12.2008 20:54, RE: Aktivní tempomaty
Petr S napsal:
OK ABS nebyl uplne dobry priklad. Nicmene u ESP staci vjet rychleji do zatacky nebo dostat smyk a auto si zacne samo pribrzdovat. Ridic pak muze mit pocit ze boural kvuli spatne praci ESP.

Jinak u Mazdy 6 ESP vypnouut jde. U Yarise treba ne. A myslim ze u vetsiny aut ESP vypnout nejde.
Kvůli ESP nikdo nehavaruje. To, že někde auto přibrzdí, přeci nemůže způsobit, že havaruje (když v daném místě pojede pomaleji než bez zásahu ESP). ESP totiž také ve svém důsledku POMÁHÁ řidiči udržet vozidlo v požadovaném směru, KTERÝ ovšem určuje ŘIDIČ. Adaptivní tempomat má ambice rozhodovat. Já v tom vidím veliký rozdíl.
Byť souhlasím s myšlenkou, že ESP bylo stvořeno k tomu, aby vozidlo dokázala ukočírovat i cvičená opice (bez urážy k opicím).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.12.2008 21:08, RE: počet airbagů
Giorgio napsal:
Můj fusion je podle těch statistik 3. nejlepší. přitom jsem "díky" němu ztratil důvěru ve fordy obecně i Ford jako takový. Apropos, myslíte, že je na reklamaci, když se mi začala po 14 měsících a 14 tkm trhat kožená manžeta řadičky? Jinde bych věřil, že ano, ale u Fordu...
Asi moc řadíte. A za to přeci automobilka nemůže ;p
A teď vážnou notu: Již jsem někde psal. Napíši opět. Jedná se o statistiku. Udávají se pouze průměry, což je vcelku nic moc neříkající informace. A tak je s nimi potřeba také zacházet. Čili informativní hodnota ano, nějaké důslednější závěry ne. Ono totiž hodně záleží na rozptylu a podobných záležitostech. To, že vy máte neblahou zkušenost s daným vozem naopak může znamenat, že jinému bude spolehlivě sloužit do úmoru.
S Fordem zkušenosti nemám. Na Škodě (ano, té nejhorší značce na trhu - té nejhorší volbě - té české značce) je manžeta mírně prošoupaná ve směru 1ka/zátečka ke 100t km. Takže nechávám na zvážení. Záleží také na tom, kolik toho "hodláte" dál reklamovat. Jestli čekáte další tahanice kvůli podstatnějším věcem, asi bych servis zbytečně nedráždil... Druhý pohled může být - to je přeci neslýchané! Jako spotřebitel máte každopádně nárok na reklamaci. Takže reklamovat, reklamovat, reklamovat! Otravovat prodejce. Vždyť z vás vyždímal pořádný balík peněz!
Rozhodnutí asi nechám na vás. Já bych (neznám ochotu a jiné okolnosti) reklamoval. Jen si dejte pozor, aby vás neobvinili ze stáčení km, že už máte beztak 114t km ;p
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.12.2008 21:16, RE: Bezpečnostní prvky - úhel pohledu
Petr S napsal:
Ac jsem nikdy neridil ani Favorit ani Fabii, dokazu si predstavit, ze Fabia 1.2 HTP je preci jen ve 140km/h stabilnejsi nez stary Favorit a asi i lip sedi v zatackach a tlumi nerovnosti. Takze si ridic troufne jezdit s Fabkou rychleji. Navic ten pocit ze mam 4* v crashtestu a ne 0.5* (nebo kolik shnily Favo muze mit) asi taky dela sve.
To já přeci nikde nepopírám. Já jen psal o DYNAMICE vozů. Samozřejmě, že pocit ve voze bude úplně jiný...
Jinak Favorit je poměrně proslulý svoji vysokou úrovní pasivní NEbezpečností. Někteří dokonce tvrdí, že je na tom Favorit při nárazu hůře, než 120ky kvůli papírově měkké přední části... Takže bych to viděl na 0,333 hvězdičky a z toho dvě škrtlé za měkkou kastli ;)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.12.2008 21:23, RE: Aktivní tempomaty
Petr S napsal:
OK ABS nebyl uplne dobry priklad. Nicmene u ESP staci vjet rychleji do zatacky nebo dostat smyk a auto si zacne samo pribrzdovat. Ridic pak muze mit pocit ze boural kvuli spatne praci ESP.

Jinak u Mazdy 6 ESP vypnouut jde. U Yarise treba ne. A myslim ze u vetsiny aut ESP vypnout nejde.
Nebo ještě jinak. Napsal jste to ale už i vy "...staci vjet rychleji do zatacky nebo dostat smyk..." Čili ESP NAPRAVUJE ChYBU řidiče. Nebýt ESP, možná by se i řidič rozsekal, nebýt ESP. To vidím jako přínos. ESP stanovuje jakýsi horní mantinel pro řidiče v daném čase a místě. A řidič se rozhoduje, kam pojede, co bude dělat. ESP nerozhoduje o tom, co bude následovat. ESP přispívá k tomu, aby dobře dopadlo to, pro co se řidič už rozhodl...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 26.12.2008 01:47, RE: Aktivní tempomaty
rohYpnol napsal:
Kvůli ESP nikdo nehavaruje. To, že někde auto přibrzdí, přeci nemůže způsobit, že havaruje (když v daném místě pojede pomaleji než bez zásahu ESP). ESP totiž také ve svém důsledku POMÁHÁ řidiči udržet vozidlo v požadovaném směru, KTERÝ ovšem určuje ŘIDIČ. Adaptivní tempomat má ambice rozhodovat. Já v tom vidím veliký rozdíl.
Byť souhlasím s myšlenkou, že ESP bylo stvořeno k tomu, aby vozidlo dokázala ukočírovat i cvičená opice (bez urážy k opicím).
Nevim, obycejny tempomat v aute mam a hodne casto ho pouzivam. Jak na dalnici, tak i v obci, kde se nemusim soustredit na dodrzovani rychlosti. Zvlast v useku kde vim ze obecni policie casto meri. Je totiz dost velka nuda udrzovat 45km/h s nohou na plynu a okem na tachometru tam, kde je 40tka. Podle me je lepsi mit oci na silnici nez tachometru...

A jelikoz tempomat mam, tak bych i uvital kdyby mi pripadne sam dokazal zastavit pred prekazkou. Zvlast kdyz treba na dalnici nejaky jouda zacne brzdit, protoze mel pocit ze u krajnice videl jelena
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 26.12.2008 15:12, RE: Aktivní tempomaty
Petr S napsal:
Nevim, obycejny tempomat v aute mam a hodne casto ho pouzivam. Jak na dalnici, tak i v obci, kde se nemusim soustredit na dodrzovani rychlosti. Zvlast v useku kde vim ze obecni policie casto meri. Je totiz dost velka nuda udrzovat 45km/h s nohou na plynu a okem na tachometru tam, kde je 40tka. Podle me je lepsi mit oci na silnici nez tachometru...

A jelikoz tempomat mam, tak bych i uvital kdyby mi pripadne sam dokazal zastavit pred prekazkou. Zvlast kdyz treba na dalnici nejaky jouda zacne brzd...
Já vůbec nezpochybňuji přínos tempomatu. Ano, řidič se rozhodne - pojedu x km/h. Tempomat pomáhá řidiči. Ale aktivní tempomat má snahu přebírat záležitosti určující dynamiku vozu.

Dám další příklady:
Předpoklad: Systém udržuje bezpečnou vzdálenost od předem jedoucího vozu.
1) Nějaké pako se nadere do oné bezpečné mezery mezi vozy. Jak bude systém reagovat?
2) Vůz přede mnou přehlédne kolonu, namete to do kolony před ním (tzn. jeho brzdná dráha pakticky 0m) Opravdu dokáže systém bezpečně zastavit?

Podobné systémy budou mít vždy jednu fatální chybu oproti řidiči. Nedokáží předvídat situaci. Další kritickou chybou je, že dokáží reagovat na předem simulované situace, které byly při vývoji ošetřeny. Nastane-li jiná situace, je ámen.

Stejně jako úžasný Opel Eye. Řidič má sledovat dopravní značky. Místo toho bude sledovat LCD display, jakáže značka na něho zase jukne. A co když bude značka z části zašpiněná marastem/zavátá sněhem/posprejovaná od vandalů? Tyto systémy jsou prostě prinipielně špatné. Odvádí řidičovu pozornost.
Obyčejný tempomat udržuje rychlost, tudíž ji nemusím sledovat. Čili kdo se zaplým tempomatem sleduje, jak rychle jede??? Asi téměř nikdo. Aktivní tempomat dokáže udržovat odstup od vozidla a zastavit (oficielní slova). Kdo tedy bude PLNĚ sledovat provoz před sebou, když to má na starosti systém? Opět asi téměř nikdo.
Ne, ještě mě nikdo nedodal argument, proč bych měl podobným systémům kývnout.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 26.12.2008 19:50, RE: Zkratka PDC?
baworak napsal:
PDC-park distance control-parkovaci cidla
to,o cem tady mluvi Reno je DSC-tedy dynamic stability control
oj, sorry, popletlo se mně to
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 26.12.2008 21:29, RE: počet airbagů
rohYpnol napsal:
Asi moc řadíte. A za to přeci automobilka nemůže ;p
A teď vážnou notu: Již jsem někde psal. Napíši opět. Jedná se o statistiku. Udávají se pouze průměry, což je vcelku nic moc neříkající informace. A tak je s nimi potřeba také zacházet. Čili informativní hodnota ano, nějaké důslednější závěry ne. Ono totiž hodně záleží na rozptylu a podobných záležitostech. To, že vy máte neblahou zkušenost s daným vozem naopak může znamenat, že jinému bude spolehlivě sloužit do úmoru.
S Fordem zkušenosti nemám....
Já už jsem to tu také několikrát psal - kdybych to, co píšu, u Fordu opravdu nezažil, sám bych tomu na nějakých fórech po netu asi těžko věřil. Vedlo mě to i k sepsání zkušenosti uživatele sem, ale poté, co mi redakci vyšla vstříc a kontaktovala české zastoupení, pročež přišla odpověď naprosto sprostá, citující a gradující nepodložené lži fordovského technika nejmenovaného ostravského dealera, jsme se dohodli, že ji nezveřejníme, dokud nebudu mít vleklejší spor o reklamaci dořešen - i kdyby soudně (schyluje se k tomu). Ta manžeta je jen "drobnost", ale protože jsem na 5. ledna tak jako tak objednaný k druhému dealerovi do servisu kvůli onomu vleklému problému, zvažuju, zda chtít aspoň toto opravit. Vím, jaké kolují fámy o fiatech, ale třeba ze zkušenosti mé a mého otce, jsou to naprosto bezproblémová auta a tady v Ostravě i s velmi dobrým servisem a zastoupením.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 27.12.2008 00:22, RE: Aktivní tempomaty
rohYpnol napsal:
Já vůbec nezpochybňuji přínos tempomatu. Ano, řidič se rozhodne - pojedu x km/h. Tempomat pomáhá řidiči. Ale aktivní tempomat má snahu přebírat záležitosti určující dynamiku vozu.

Dám další příklady:
Předpoklad: Systém udržuje bezpečnou vzdálenost od předem jedoucího vozu.
1) Nějaké pako se nadere do oné bezpečné mezery mezi vozy. Jak bude systém reagovat?
2) Vůz přede mnou přehlédne kolonu, namete to do kolony před ním (tzn. jeho brzdná dráha pakticky 0m) Opravdu dokáže systém bezpečně zastavi...
Ze system mam jeste neznamena, ze ho pouziju vzdy. Stejne jako v pripade obyc. tempomatu se musim venovat rizeni a vzdy muzu slapnout na brzdu kdyz vidim kolonu. Kdys v aute zacnu psat SMSky misto abych se venoval rizeni, tak sem samozrejme pako
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 28.12.2008 14:04, RE: počet airbagů
Giorgio napsal:
Já už jsem to tu také několikrát psal - kdybych to, co píšu, u Fordu opravdu nezažil, sám bych tomu na nějakých fórech po netu asi těžko věřil. Vedlo mě to i k sepsání zkušenosti uživatele sem, ale poté, co mi redakci vyšla vstříc a kontaktovala české zastoupení, pročež přišla odpověď naprosto sprostá, citující a gradující nepodložené lži fordovského technika nejmenovaného ostravského dealera, jsme se dohodli, že ji nezveřejníme, dokud nebudu mít vleklejší spor o reklamaci dořešen - i kdyby soud...
Já bych bohužel nekupoval nový vůz podle toho, jaký je (apriory), ale nejprve podle servisu, který je v mém okolí slušný a vstřícný. Tím nechci tvrdit, že bych koupil krám auto nebo pro mě ošklivku jen kvůli servisu. To asi ne. Ale pokud vím o slušném prodejci a jeho nabídka by měla průnik s mým požadavkem, tak bych asi neváhal. Servisy u nás je jedna velká tragedie.
Třeba u Renaultu co vím, jsou poměrně tvrdé boje i mezi jednotlivými dealery, nemají se moc v lásce. Mimochodem Renault u nás také jedna obrovská tragedie. Jeden mi např. řekl, že vlastně vydělávají pouze na servisu. Bouračky jsou pro ně zlatý důl. Z prodeje auta samotného asi moc nemají. Proto servis tak oje*bávají, aby na něm co nejvíc vydělali... U jiných značek to asi nebude jiné. Spolehlivé Toyoty a Hondy to mají se servisem horší. Proto jsou asi při koupi dražší, neboť díky své spolehlivosti se do servisu mimo garanček a bouraček asi moc nepodívají. Každopádně přeji hodně úspěchů a pevné nervy do tahanic, které určitě nejsou příjemné...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 28.12.2008 15:48, RE: počet airbagů
rohYpnol napsal:
Já bych bohužel nekupoval nový vůz podle toho, jaký je (apriory), ale nejprve podle servisu, který je v mém okolí slušný a vstřícný. Tím nechci tvrdit, že bych koupil krám auto nebo pro mě ošklivku jen kvůli servisu. To asi ne. Ale pokud vím o slušném prodejci a jeho nabídka by měla průnik s mým požadavkem, tak bych asi neváhal. Servisy u nás je jedna velká tragedie.
Třeba u Renaultu co vím, jsou poměrně tvrdé boje i mezi jednotlivými dealery, nemají se moc v lásce. Mimochodem Renault u nás také...
Když jsem toho fusiona kupoval, udělal jsem chybu v tom, že jsem skočil na lep, jako správný ňouma. Zlákalo mě, že za stejné peníze můžu mít 80 koní místo 65, automatickou klimu místo manuální, nadto elektricky vyhřívané přední sklo a alu kola. Navíc byli u Fordu při prodeji vstřícní, obrátili ale o 180 stupňů, jakmile se objevily problémy. A jak jsem je tak začal řešit, teprve jsem pochopil, že problém možná není ani tak u dealera, jako u celého (českého) Fordu. Já i všichni v mém okolí jsme se poučili, s fusionem to doklepu do konce leasingu a pak zamířím do showroomu pro nějaký fiat dle aktuální nabídky. Díky za Vaši podporu, třeba se o zmíněných problémech přecejen jednou dočtete ve zkušenosti uživatele... :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.12.2008 12:09, Souhlas, ale...
Ta mánie neustále zvyšovat bezpečnoastní výbavu může být opravdu kontraproduktivní. Že chce EU, aby si auto po havárii samo zavolalo pomoc, hovoří za vše. Přitom by mi stačilo, kdyby hlavní světlomety svítily tak, abych včas spatřil neosvětlenou překážku /chodce/. Bohužel, nové auto má 50 bagů, ale hlavní světla jsou jak bludičky. Jestli mi rozumíte, z hvězdiček se dělá výnosný byznys a politika zbytečných eurokratů...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.12.2008 12:17, RE: Souhlas, ale...
donald napsal:
Ta mánie neustále zvyšovat bezpečnoastní výbavu může být opravdu kontraproduktivní. Že chce EU, aby si auto po havárii samo zavolalo pomoc, hovoří za vše. Přitom by mi stačilo, kdyby hlavní světlomety svítily tak, abych včas spatřil neosvětlenou překážku /chodce/. Bohužel, nové auto má 50 bagů, ale hlavní světla jsou jak bludičky. Jestli mi rozumíte, z hvězdiček se dělá výnosný byznys a politika zbytečných eurokratů...
Proč ti vadí ten "autotelefonát" - fiat s tim přišel už před lety a neni to špatnej nápad
Jinak ta bezpečnost nemá co dělat s erokraktama stejně to funguje v australii americe japonsku - prostě ve všech vyspělejch zemích. Jo a dosvit světlometů se zvyšil asi o 100 procent, už i v levnejch autech typu ibiza a C4 atp. se daj dokoupit xenony.
Hvězdičky sou byznys to je jasny ale co nejni. Bezpečnost aut je ale fakt vo hodně větší než před nákejma deseti lety. Nechapu co mysliš tim že nevidiš chodce, slušny auto s bixenonama dneska koupíš mirně jety za 200 klacků - co bys chtěl
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.12.2008 17:54, RE: Souhlas, ale...
Marťan Martin napsal:
Proč ti vadí ten "autotelefonát" - fiat s tim přišel už před lety a neni to špatnej nápad
Jinak ta bezpečnost nemá co dělat s erokraktama stejně to funguje v australii americe japonsku - prostě ve všech vyspělejch zemích. Jo a dosvit světlometů se zvyšil asi o 100 procent, už i v levnejch autech typu ibiza a C4 atp. se daj dokoupit xenony.
Hvězdičky sou byznys to je jasny ale co nejni. Bezpečnost aut je ale fakt vo hodně větší než před nákejma deseti lety. Nechapu co mysliš tim že nevidiš chodc...
Jenže on samotný fakt, že auto má (bi)xenony nezaručí, že světlomety mají kvalitní osvit. I xenony mohou svítit mizerně. I H7 naopak mohou svítit dobře. Naopak to donald myslí dobře. Ono by mnohdy stačilo, aby co na autě musí být, fungovalo dobře (světla, stěrače, blinkry ...). K čemu bude NAPŘ. automatické spouštění stěrače, který bude mít mizernou účinnost??? Co se týká světel, už dlouho jsem neviděl žádný test a docela by mě to zajímalo. V testech na netu o osvětlení většinou bohužel není ani zmínka. A přitom to považuji za jeden z velmi podstatných faktorů...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 31.12.2008 02:02, Xenon ..
rohYpnol napsal:
Jenže on samotný fakt, že auto má (bi)xenony nezaručí, že světlomety mají kvalitní osvit. I xenony mohou svítit mizerně. I H7 naopak mohou svítit dobře. Naopak to donald myslí dobře. Ono by mnohdy stačilo, aby co na autě musí být, fungovalo dobře (světla, stěrače, blinkry ...). K čemu bude NAPŘ. automatické spouštění stěrače, který bude mít mizernou účinnost??? Co se týká světel, už dlouho jsem neviděl žádný test a docela by mě to zajímalo. V testech na netu o osvětlení většinou bohužel není ani...
.. sviti špatně jen ve velmi výjimečných případech, hlavně když je "made in doma po večerech" ("orig." dopadnou v testech špatně jen zcela mimořádně). Jsem trošičku "z ruky", ale nedávno jsem četla test světlometů v německém AutoTip a krom jednoho modelu s xenony ostatní byly JEDNOZNAČNĚ výkonnější než "standard" halogeny (nejlépe myslím dopadly bixenony bmw X6, trochu překvapením bylo, že xenony v Audi R8 svítily LÉPE, než LED světla v témže voze - za příplatek 100.000 kč).
Vhodné je samozřejmě si světla občas nechat zkontrolovat, ale xenony jsou "z principu" daleko "lepší/výkonnější" a opravdu s nimi není problém udělat "z noci den" (teď konkrétně mluvím i o "levném" C5 bixenon a zapnutých dálkových světlech - což už není žádný "luxus" - jeden známý si právě kupuje ojetou 2.2 HDi Exclusive, která s bixenony v sérii stojí 200 t. kč - snad ne "masové" auto, ale "dostupné" již určitě).
Ano souhlasím, že některé funkce jsou u vozu občas "zbytečné", ale není nic snazšího než je nepoužívat (stejně jako můj příspěvek přeskočit, když s ním někdo TAKový problém má), ale zrovna s těmi "autostěrači" mám poměrně dobré zkušenosti, zvládají vše (při nenadálém "ostříknutí" okna setřou daleko rychleji, než bych to stihla já, resp. stírají už ve chvíli kdy mi to terpve "dojde", že na nás odkudsi "vychrstla" voda), snad jen "mžení" jim "nejde", takové to pár kapek občas nepravidelně - to jim nevyhovuje, jinak od normálního deštíku, přes liják po průtrž mračen vše - hračka, pohoda, spokojenost.
Testy osvětlení se v německých magazínech dělají víceméně pravidelně a výsledky jsou občas zajímavé, ostatně jako nyní naposledy ten "výbuch" u Audi R8 a LED světel (jako denní potkávací a zadní světla LED určitě ANO, jako náhrada hlavních předních - zatím věru NE). Jinak můj "soukromý" test kdy jsem po "zvyku" jezdit v noci s xenony jela vozem s H7 jen potvrzuje tabulky a grafy "dosvitu" - na lepší se zvyká "tak snadno", s halogeny jsem "neviděla" (skoro doslova) nic (a to na dálkové noční jízdy používám brýle pro "noční" vidění TAG Heur Night Vision).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 31.12.2008 16:28, RE: Xenon ..
Kylie napsal:
.. sviti špatně jen ve velmi výjimečných případech, hlavně když je "made in doma po večerech" ("orig." dopadnou v testech špatně jen zcela mimořádně). Jsem trošičku "z ruky", ale nedávno jsem četla test světlometů v německém AutoTip a krom jednoho modelu s xenony ostatní byly JEDNOZNAČNĚ výkonnější než "standard" halogeny (nejlépe myslím dopadly bixenony bmw X6, trochu překvapením bylo, že xenony v Audi R8 svítily LÉPE, než LED světla v témže voze - za příplatek 100.000 kč).
Vhodné je samozř...
Jasně. Jen šlo o to, že samotný FAKT, že vůz má xenony, ještě nic neznamená. Ano, obecně se jistě halogeny xenonům rovnat nemohou. Ale opravdu jsou NAPŘ. pro Fabii xenony přínosem oproti projektorovým halogenům? Já se přiznám, že nevím. Jistě, v lize vyšších tříd jsou xenony čím dál častější. Vzhledem k jejich očekávaným prodejům jdou do vývoje jistě nemalé peníze. Ale co si budeme povídat. Těžiště prodejů v Česku leží jinde. A jak jsou na tom s prodeji xenony v nižší střední třídě a níže? U nás v ČR prostě osvětlení vozidel nikomu nestojí za otestování (a nebo o tom neevím ;))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.01.2009 13:14, RE: počet airbagů
Giorgio napsal:
Když jsem toho fusiona kupoval, udělal jsem chybu v tom, že jsem skočil na lep, jako správný ňouma. Zlákalo mě, že za stejné peníze můžu mít 80 koní místo 65, automatickou klimu místo manuální, nadto elektricky vyhřívané přední sklo a alu kola. Navíc byli u Fordu při prodeji vstřícní, obrátili ale o 180 stupňů, jakmile se objevily problémy. A jak jsem je tak začal řešit, teprve jsem pochopil, že problém možná není ani tak u dealera, jako u celého (českého) Fordu. Já i všichni v mém okolí jsme se...
zamyslal si sa nad tym, ako radis rychlosti? Moj ford ma uz najazdene uz viac a manzeta je stale ako nova. Casto si vsimam ako niektori ludia nastupuju do auta. Vlastne by sa dalo povedat ze sa smykaju po tom sedadle. Potom je okraj predraty raz-dva. Podobne to bude asi s tvojou manzetou. Mozno len na nu casto sahas. Na manzetu vlastne nemas co sahat vobec.

Pokial ide o 6 ci 8 airbagov. Castokrat ten okenny - zaclonovy zasahuje po celej dlzke auta. Teda pre pokoj duse mozes pocitat ze mas po dva na kazdej strane a napocitas potom 8. Az ho budes brat ze je to jeden, napocitas iba 6 :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.01.2009 16:20, RE: počet airbagů
Radec napsal:
zamyslal si sa nad tym, ako radis rychlosti? Moj ford ma uz najazdene uz viac a manzeta je stale ako nova. Casto si vsimam ako niektori ludia nastupuju do auta. Vlastne by sa dalo povedat ze sa smykaju po tom sedadle. Potom je okraj predraty raz-dva. Podobne to bude asi s tvojou manzetou. Mozno len na nu casto sahas. Na manzetu vlastne nemas co sahat vobec.

Pokial ide o 6 ci 8 airbagov. Castokrat ten okenny - zaclonovy zasahuje po celej dlzke auta. Teda pre pokoj duse mozes pocitat ze mas po d...
S tema bagama mas pravdu v tom pocitaji je docela bordel zadnej system, ale tady de vo neco jinyho, za priplatek jsou klasicky bocni bagy na zadnich sedackach - ta clona na vokne je neco jinyho ale tak je to skoro u vsech znacek ze pro cesko se nenabizi cela nabidka priplatkovejch prvku a dokonce ani motoru. Nedela to ale znacka sama ale nejakej misti pepik vonasek co sedi na zastoupeni a z titulu svy fukce se rozhodne ze tohle pro ceskej trh neni potreba a tohohle by se prodalo malo tak to nenabidnem vubec a tak ..takhle se to dela - a sere me to
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.01.2009 17:02, RE: Aktivní tempomaty
rohYpnol napsal:
Nebo ještě jinak. Napsal jste to ale už i vy "...staci vjet rychleji do zatacky nebo dostat smyk..." Čili ESP NAPRAVUJE ChYBU řidiče. Nebýt ESP, možná by se i řidič rozsekal, nebýt ESP. To vidím jako přínos. ESP stanovuje jakýsi horní mantinel pro řidiče v daném čase a místě. A řidič se rozhoduje, kam pojede, co bude dělat. ESP nerozhoduje o tom, co bude následovat. ESP přispívá k tomu, aby dobře dopadlo to, pro co se řidič už rozhodl...
achjo a co takový maník který si myslí, že ho ESP zachrání za jakékoliv situace a jezdí jak dobytek do doby než to přežene ??? To vás nenapadlo. Stejné je to i s aktivním tempomatem. Pokud řidič si myslí, že aktivní tempomat zabrzdí za něj at se děje cokoliv tak je to stejná debilita. Takže ESP nebo ACC ano ale jak víme věnovat se řízení je vždy na prvním místě! To že někdo píše SMS a podobně je věc jina. A ještě jedna věc , ACC má upozornit na překážku tak aby řidič mohl včas zareagovat. To je to důležité. Můžete se zamyslet, mít mikrospánek a díky zvukovému varování včas zabrzdíte! A pokud i to Vás neprobere tak aspon přibržděním může dojít k zmírnění následků. Elektronika není ještě tak rychlá aby ve vysokých rychloste dokázala dobrzdit včas!!! V tomto oboru se pohybujii...
reagovat
1 2 3


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.