0
zpět
 

diskuze k tématu: Automobilovým trhem hýbou vozy "s mřížkou"

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.04.2006 14:15, Odpočet DPH?!?
Já do toho nechci kecat, ale ten příspěvek je poněkud zavádějící. pokud je mi dobře známo, tak možnost odpočtu DPH ze samotného auta byla zrušena novelou zákona o DPH platnou od října 2003, kdy se u vozidel kategorie N1 ("s mřížkou") nově zavedla jen možnost odpočtu DPH ze finanční služby, tedy z leasingu. Mimochodem: To byl přesně jeden z důvodů, proč jsem si své "Auto s mřížkou" pořizoval na poslední chvíli v září 2003. Mimochodem: ta mřížka nyní leží ve sklepě, protože praktický užitek postrádám...

Ale nejsem účetní, takže se mohu mýlit. A nebo ne? Vyzná se v toim někdo?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.04.2006 19:40, RE: Odpočet DPH?!?
hubis napsal:
Já do toho nechci kecat, ale ten příspěvek je poněkud zavádějící. pokud je mi dobře známo, tak možnost odpočtu DPH ze samotného auta byla zrušena novelou zákona o DPH platnou od října 2003, kdy se u vozidel kategorie N1 ("s mřížkou") nově zavedla jen možnost odpočtu DPH ze finanční služby, tedy z leasingu. Mimochodem: To byl přesně jeden z důvodů, proč jsem si své "Auto s mřížkou" pořizoval na poslední chvíli v září 2003. Mimochodem: ta mřížka nyní leží ve sklepě, protože praktický užitek postrá...
No, až Vás nějakej snaživej polda potká bez přepážky a pošle avízo na finančák budete DPH vracet. Znám člověka kterému se to stalo u X5. Je to danovej podvod a papírově i zásah do konstrukce vozu. Můžou Vám auto i odstavit na místě a zakázat jízdu. Je to blbost, ale je to tak. Info mám přímo z FU a Policie CR.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 19.04.2006 15:29, RE: Odpočet DPH?!?
hubis napsal: