0
zpět
 

diskuze k tématu: S jakým benzínem koupit ojeté Audi A8 II?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
sheogorath
počet příspěvků442
datum registrace27.05.2016
Pátek 04.01.2019 12:02, A8 vyber
Rozhodne projit audiklub.cz. Koukal bych po faceliftu, tzn auta od (tusim) 2005 a novejsi.

pre-face 4.2i je s neprimym vstrikovanim, FSI po faceliftu s primym... FSI ma rozv. retez, ten starsi klasika remen... W12 pak vzdycky retez. Ja bych doporucil prave ten, uz jen proto, ze to kupujes za zlomek puvodni ceny a jede fakt hezky, zrychluje uplne samozrejme uz z volnobehu, velmi prijemna jizda s nim. Plus W12 maji casto plnou vybavu.
Problem je servisni narocnost, motor musi semtam ven (treba vymena lambda sond)... S V8 to jede taky pekne, ale je to citelny rozdil...
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků942
datum registrace08.09.2009
Pátek 04.01.2019 17:13, RE: A8 vyber
citace:
reakce na: sheogorath, 04.01.2019 12:02 (Rozhodne projit audiklub.cz. K ...)


Doplnil bych, že šlo o vlajkovou loď a ani dnes, po 15 letech, bych nedpodcenil povídčky o opičkách a banánkách Pamatuji se na klučinu, co si to koupil a byl z toho nadšen - než zjistil, že musí dělat servis - tlumiče, tyčky, čepy, kardan, a hle- přišel pán s účetme přes 90 tisíc a auto šlo z baráku
reagovat
Corlis
počet příspěvků124
datum registrace14.03.2007
Pátek 04.01.2019 18:08, RE: RE: A8 vyber
citace:
reakce na: Zdeny60, 04.01.2019 17:13 (Doplnil bych, že šlo o vlajkov ...)




jo, souhlas, mohl jsem mít A8 za cca 160tis, se 4.2 V8..na víkendy. neměl jsem koruny a strašně mne to mrzí, protože předchozí majitel do toho nasypal přes 80tis a auto bylo bez investic.
reagovat
finding
počet příspěvků108
datum registrace09.12.2012
Sobota 05.01.2019 21:49, předface
zdar,

když už tuhle potvoru, kup rozhodně 4,2 V8 předface ...ne FSI!!! má sice o 15kw míň ale nemá právě problematický rozvod byť s řetězem, hlavně do toho nikdy nelej 0W30 longlife apod. jak se někde doporučovalo. 2,8 a 3,7 slabé a W12 nesmyslně těžká na čumák, TDI 3,0 celkem dobrá volba když vezmeš 171kw verzi. 4,0 a 4,2 TDI nezaplatíš na údržbě, jsou to hroby na prachy a to říkám se slušným manažerským platem...
reagovat
sheogorath
počet příspěvků442
datum registrace27.05.2016
Neděle 06.01.2019 22:24, RE: předface
citace:
reakce na: finding, 05.01.2019 21:49 (zdar,když už tuhle potvoru, ku ...)


W12 o moc tezsi nez V8 neni
reagovat
gottak
počet příspěvků135
datum registrace10.06.2010
Úterý 08.01.2019 14:01, RE: předface
citace:
reakce na: finding, 05.01.2019 21:49 (zdar,když už tuhle potvoru, ku ...)


Co je to za blbost? 0W30 longlife dát můžeš, ale měň to max. po 15 tkm, stojí to 200,- /litr přes net, náplň tuším 5 L.
reagovat
finding
počet příspěvků108
datum registrace09.12.2012
Úterý 08.01.2019 23:09, RE: RE: předface
citace:
reakce na: gottak, 08.01.2019 14:01 (Co je to za blbost? 0W30 longl ...)


zdar s veškerou úctou (ne longlife) ale 0W30 acea A1 nebo A5 i když jej bude měnit po 15tkm motor obecně chrání významně hůř než oleje normálních norem např, acea A3 a to jednoduše proto, že je výrazně hůř teplotně odolný a co hůř - má nízkou hths viskozitu. motor 4,2 pracuje s poměrně vysokými teplotami kvůli chudé směsi, ač nemá turbo, proto takový olej brutálně karbonuje, ucpává nasávací síta a ničí hydroštely. takový olej je pak jen na odně klidnou jízdu a krátké trasy., rozhodně ne na 150km pod plynem :) ono je to hrozně jednoduchý, stačí si poslechnout motor po 200tkm podle oleje na který jezdí, případně se podívat na rozebraný. tyto motory jsou navíc dost háklivý stejně jako 3,2 na udržení tlaku oleje a na to je "řídký" olej mnohem horší.

mimochodem olej přes net opravdu jen z prověřených obchodů, je plno fejků...
reagovat
gottak
počet příspěvků135
datum registrace10.06.2010
Středa 09.01.2019 13:16, RE: RE: RE: předface
citace:
reakce na: finding, 08.01.2019 23:09 (zdar s veškerou úctou (ne long ...)


O.K. díky za vysvětlení, můžu doporučit z vlastní dlouholeté zkušenosti olejservis.cz
reagovat
sheogorath
počet příspěvků442
datum registrace27.05.2016
Čtvrtek 10.01.2019 10:19, RE: RE: RE: předface
citace:
reakce na: finding, 08.01.2019 23:09 (zdar s veškerou úctou (ne long ...)


Souhlas. FSI ma pokud se nepletu VVT, ktery je ovladany tlakem oleje - dalsi duvod davat bacha. Na W12 menim kazdych 10kkm, 5W40, hydrostely neklepou, vse ok..
reagovat




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2019, všechna práva vyhrazena.