zpět
 

diskuze k tématu: Servisni naklady audi a6 c6 2006 3.0tdi 171 kw

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní a terénní
Ehor
počet příspěvků6
datum registrace21.07.2016
Čtvrtek 21.07.2016 22:13, Servisni naklady audi a6 c6 2006 3.0tdi 171 kw
Dobry den,
uvazuji o koupi a6 3,0 171kw.
Jsou to spolehlivejsi motory nez 165kw?
Jake jsou servisni naklady cca?
brzdy,tlumice,rozvody?Olej+filtry?

Dekuji za rady
reagovat
Ma007
počet příspěvků118
datum registrace26.11.2013
Pátek 22.07.2016 07:26, hlavne aaaudi
tak kupovať 10+ ročný diesel a pýtať sa na cenu oleja mi príde ako padnuté na hlavu.

Skôr sa treba pýtať ako dlho vydrží a čo stojí DPF, spojka + dvojhmota / repas automatu, vstreky, čerpadlo,... Ak sa všetko vysere v krátkom čase tak cena opráv bude blízko cene celej jazdenky.
Zvyšok (tlmiče, kotúče, obloženie,...) je spotrebák

reagovat
Ehor
počet příspěvků6
datum registrace21.07.2016
Pátek 22.07.2016 08:08, Informace,rady
ja myslim ze od toho ty fora jsou,psat sem co me zajima.a lidi mi muzou poradit.
A6 se mi libi.nemam tolik penez aby ted dat za audi 500 000kc.
jo je to starsi auto.Ale taky si myslim ze to auto je kvalitni i na to ze mu je 10let.
tak proto pisu o rady co me muze cekat,treba si to i rozmyslim..uvidime.
nebo audi 10let stary uz nema cenu kupovat??myslim ze kvalitni audi vzdrzi i 15let...proc ne..?
reagovat
PavelKeprt
počet příspěvků121
datum registrace28.10.2015
Pátek 22.07.2016 08:10, i 20 let
Vydrží i 20 let, ale ročně pápne třeba 50 000 za servis
reagovat
Ehor
počet příspěvků6
datum registrace21.07.2016
Pátek 22.07.2016 08:19, odpoved
no jako nepocitam s tim ze nebudu do ni investovatn nic)
proste to chce najit kvalitni auto ze serviskou,a pekne udrzovane.Kdyz ma clovek stesti,a hleda...tak si mislim ze je to mozne najit.Proverit Cebiou+dojit s technikem na koupi..asi nejlepsi varianta koupeni vozu si myslim.
i urcite tyhle auta jsou kvalitnejsi a vice vydrzi nez stejny rocnik bmw 530d,co jsem cetl.no a tam jsme se seevisem urcite uplne nekde jinde...
reagovat
David V
počet příspěvků1851
datum registrace16.05.2007
Pátek 22.07.2016 08:45, RE: odpoved
Ehor napsal:
no jako nepocitam s tim ze nebudu do ni investovatn nic)proste to chce najit kvalitni auto ze serviskou,a pekne udrzovane.Kdyz ma clovek stesti,a hleda...tak si mislim ze je to mozne najit.Proverit Cebiou+dojit s technikem na koupi..asi nejlepsi varianta koupeni vozu si myslim.i urcite tyhle auta jsou kvalitnejsi a vice vydrzi nez stejny rocnik bmw 530d,co jsem cetl.no a tam jsme se seevisem urcite uplne nekde jinde...


Souhlasím s klukama nade mnou. Kvalitní pěkně udržované auto bude mít na tacho 400 tisíc, ale bude za přijatelnou cenu. Je to cesta, kterou jsi ochoten akceptovat?
Našetřit na nákup prémie není problém, ale je problém ji udržet v bezvadném stavu.
Jen pro srovnání. Mám Mondeo, 15 let staré, vlastním ho 7 let a starám se o něj. Vloni jsem ho chtěl prodat, ale auta na trhu mě neoslovila, tak jsem se rozhodl, že si ho ještě nechám a ono se mi letos odměnilo tím, že mi v začal chrastit katalyzátor, záhy odešla zadní ložiska, rozpadl se systém odvětrávání klikové skříně a k tomu tlak čerpadla už zeslábl natolik, že se zapsala chyba do registru závad. Suma sumárum 33 tisíc za obyč. Mondeo a přitom žádná vyloženě podstatná závada, se všema to jezdilo. A to bych ho vloni prodával s tím, že je v dobrém stavu. Vloni bylo.
Jde o to, že je potřeba být připraven i na tento scénář a u prémie to budou jiný peníze. Toť vše.
reagovat
sheogorath
počet příspěvků408
datum registrace27.05.2016
Pátek 22.07.2016 09:47, RE: RE: odpoved
A6 jeste premiovka neni, spis vyssi stredni, dily zas tak hrozny nebudou, a sdili platformu s nejednim modelem od VW - tzn spousta dilu se vyrabi bezne a ve vetsich seriich, a ceny zas tak likvidacni nebudou.. neni to zadnej exot

Na druhou stranu je dulezity jak to hodlas pouzivat. Pokud vylezene nejezdis dalky, tak bych se naftaku vyhnul obloukem, a sel do benzinu - budto 3.2 V6 nebo 4.2 V8.

Pokud nemas vyssi najezd, vyssi spotreba benzinaku podle me neprekona servis naftaku. Ta 4.2 jede pekne, stejne se vetsinou jen line prevaluje mezi 1000-1500 RPM

Bacha trochu na tiptroniky, pokud nemel udrzbu, je to risk. Repas vyjde cca 40k czk bez demontaze/montaze. Mel by plynule a lehce radit, bez bouchani a razu.
Stejne tak kdyz se rozjedes a sundas nohu z plynu, auto musi pekne zpomalovat a prevodovka postupne radit dolu, opet bez narazu.
Zkontroluj, jetli jde tacho nahoru z otackama - tzn prevodovka neprokluzuje. Kdyz vytocis motor treba k 3-4 tisicum, a pak pustis plyn, vyverglovanej tiptronic taky kovove bouchne a je citit raz...

reagovat
Ehor
počet příspěvků6
datum registrace21.07.2016
Pátek 22.07.2016 10:27, Dekuju
dekuju moc za uzitecnou radu.
no rocne najezdim tak okolo 35tkm.
Takze spise preferuju ten naftak.
reagovat
sheogorath
počet příspěvků408
datum registrace27.05.2016
Pátek 22.07.2016 10:56, RE:
To mame podobny, mam rocne kolem 30-35kkm.

U me je to trochu neobjektivni, protoze diesel proste nemusim. Jezdil jsem s jednim v mondeu cca rok, a nedavno jsem mel na vikend octaviu II z pujcovny, a vylozene me to nevyhovuje, ale to je individualni, nekomu se s tim asi jede dobre. Ta V6 samozrejme bude jinde proti radovejm 4-valcum ..

Kdyztak neco na cteni:

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_323.pdf
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_325.pdf
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_326.pdf
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_350.pdf



reagovat
stréc od piva
počet příspěvků651
datum registrace23.11.2007
Pátek 22.07.2016 22:32, RE: Informace,rady
Ehor napsal:
ja myslim ze od toho ty fora jsou,psat sem co me zajima.a lidi mi muzou poradit.A6 se mi libi.nemam tolik penez aby ted dat za audi 500 000kc.jo je to starsi auto.Ale taky si myslim ze to auto je kvalitni i na to ze mu je 10let.tak proto pisu o rady co me muze cekat,treba si to i rozmyslim..uvidime.nebo audi 10let stary uz nema cenu kupovat??myslim ze kvalitni audi vzdrzi i 15let...proc ne..?


pokud si kupuji auto,které jako nové stálo 1 500 000 tak musím byt připraven na to,že servisní náklady (i druhovýroba) tomu odpovídaj....ale ono oprava za cca 50 000 u takového auta jsou prakticky drobné..

a ne všechny problémy ti vyřeší známej servisák...s něčím je možný že budeš muset opravdu jen a jen do audi....
reagovat
Reno
počet příspěvků1341
datum registrace30.03.2010
Pondělí 25.07.2016 08:12, RE: Dekuju
Ehor napsal:
dekuju moc za uzitecnou radu.no rocne najezdim tak okolo 35tkm.Takze spise preferuju ten naftak.


A potřebuješ
- šestiválec?
- quattro?
- vzduchový podvozek?
pokud ne, sáhni po dvoulitru s pohonem předních kol. Ušetříš si spoustu starostí a navíc budeš mít nižší spotřebu...

reagovat
Ma007
počet příspěvků118
datum registrace26.11.2013
Pondělí 25.07.2016 11:24, RE: Dekuju
Reno napsal:
Ehor napsal:
dekuju moc za uzitecnou radu.no rocne najezdim tak okolo 35tkm.Takze spise preferuju ten naftak.
A potřebuješ- šestiválec?- quattro?- vzduchový podvozek?pokud ne, sáhni po dvoulitru s pohonem předních kol. Ušetříš si spoustu starostí a navíc budeš mít nižší spotřebu...


Jasnačka, že všetko menované potrebuje + 4 krúžky v znaku. A popritom rieši cenu oleja ktorý je rádovo v cene 20€ / liter asi u všetkých výrobcov a jediný rozdiel je jeho množstvo (cca 3-8 litrov od modelu)...
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků651
datum registrace23.11.2007
Úterý 26.07.2016 21:50, RE: Dekuju
Reno napsal:
Ehor napsal:
dekuju moc za uzitecnou radu.no rocne najezdim tak okolo 35tkm.Takze spise preferuju ten naftak.
A potřebuješ- šestiválec?- quattro?- vzduchový podvozek?pokud ne, sáhni po dvoulitru s pohonem předních kol. Ušetříš si spoustu starostí a navíc budeš mít nižší spotřebu...


pak je otázka jestli vůbec potřebuje Audi a nestačí mu běžná untermensch Skoda auto.
Ono když si v ETCE vyjedu většinu dílů,tak najendou zjistí,že v Superbu je většina součástek identických co v A4ce,ale pokud se na stejný díl (dle kodu) dotážete v Audi a v Škodě...tak zatímco Audi řekne třeba 3000,tak to stejné v Škoda stojí 1000.

A pak teprv racionální člověk procitne..že platí jen za název....
reagovat
Reno
počet příspěvků1341
datum registrace30.03.2010
Středa 27.07.2016 07:51, Bhft. Tv grtg vtfghzt
Jenomže většině lidí toužící po ojetině luxusního vozu stačí jeho vlastnictví jako takové...
reagovat
Citroenak
počet příspěvků513
datum registrace13.04.2012
Středa 27.07.2016 09:08, Lacne audi
To sa predsa da vyriesit. Minule som videl na parkovisku skodu feliciu, ktora mala na celnej maske len znak audi :)
reagovat
Pepe
počet příspěvků1000
datum registrace09.05.2007
Středa 27.07.2016 10:41, RE: Dekuju
Reno napsal:
Ehor napsal:
dekuju moc za uzitecnou radu.no rocne najezdim tak okolo 35tkm.Takze spise preferuju ten naftak.
A potřebuješ- šestiválec?- quattro?- vzduchový podvozek?pokud ne, sáhni po dvoulitru s pohonem předních kol. Ušetříš si spoustu starostí a navíc budeš mít nižší spotřebu...


Máš pravdu, Reno...
Jenže - přesně v tomhle občas jedu, a když bych se měl rozhodnout, co oželím, tak jedině ten vzduch. Přestože ve finále by stačila A4, 2,0 TDI 125kW...
Ale jak se to říká? Když do pekla, tak s plnou parádou!
reagovat
Reno
počet příspěvků1341
datum registrace30.03.2010
Středa 27.07.2016 16:56, RE: Dekuju
Pepe napsal:
Reno napsal:
Ehor napsal:
dekuju moc za uzitecnou radu.no rocne najezdim tak okolo 35tkm.Takze spise preferuju ten naftak.
A potřebuješ- šestiválec?- quattro?- vzduchový podvozek?pokud ne, sáhni po dvoulitru s pohonem předních kol. Ušetříš si spoustu starostí a navíc budeš mít nižší spotřebu...
Máš pravdu, Reno...Jenže - přesně v tomhle občas jedu, a když bych se měl rozhodnout, co oželím, tak jedině ten vzduch. Přestože ve finále by stačila A4, 2,0 TDI 125kW...Ale jak se to říká? Když do pekla, tak s plnou parádou!


Koupit 4.2 a předělat na plyn... vyhnou se ti vstřikovače, turba, váhy vzduchu a podobné srance.

reagovat
stréc od piva
počet příspěvků651
datum registrace23.11.2007
Středa 27.07.2016 19:03, RE: Dekuju
Reno napsal:
Pepe napsal:
Reno napsal:
Ehor napsal:
dekuju moc za uzitecnou radu.no rocne najezdim tak okolo 35tkm.Takze spise preferuju ten naftak.
A potřebuješ- šestiválec?- quattro?- vzduchový podvozek?pokud ne, sáhni po dvoulitru s pohonem předních kol. Ušetříš si spoustu starostí a navíc budeš mít nižší spotřebu...
Máš pravdu, Reno...Jenže - přesně v tomhle občas jedu, a když bych se měl rozhodnout, co oželím, tak jedině ten vzduch. Přestože ve finále by stačila A4, 2,0 TDI 125kW...Ale jak se to říká? Když do pekla, tak s plnou parádou!
Koupit 4.2 a předělat na plyn... vyhnou se ti vstřikovače, turba, váhy vzduchu a podobné srance.


tož jak jinák.....hlavní je aby sousedi koukali co stojí před domem (i když to pro nedostatek peněz na servis nejezdí)


kliknutím zobrazíte originální obrázek
reagovat
Pavlik
počet příspěvků928
datum registrace09.10.2008
Středa 27.07.2016 19:41, RE: Dekuju
Reno napsal:
Pepe napsal:
Reno napsal:
Ehor napsal:
dekuju moc za uzitecnou radu.no rocne najezdim tak okolo 35tkm.Takze spise preferuju ten naftak.
A potřebuješ- šestiválec?- quattro?- vzduchový podvozek?pokud ne, sáhni po dvoulitru s pohonem předních kol. Ušetříš si spoustu starostí a navíc budeš mít nižší spotřebu...
Máš pravdu, Reno...Jenže - přesně v tomhle občas jedu, a když bych se měl rozhodnout, co oželím, tak jedině ten vzduch. Přestože ve finále by stačila A4, 2,0 TDI 125kW...Ale jak se to říká? Když do pekla, tak s plnou parádou!
Koupit 4.2 a předělat na plyn... vyhnou se ti vstřikovače, turba, váhy vzduchu a podobné srance.


Dobrá rada, která má jen dvě malá ALE:
1) v tomto modelu již je motor 4,2 FSI (tedy přímovstřikový motor), který přestavět na LPG nelze. Rozhodně na tak, aby dlouhodobě spolehlivě fungoval, ;
2) cena přestavby osmiválce je výrazně přes 40 tisíc Kč a to je pro člověka kterého zajímá i cena běžného spotřebního materiálu (olej, filtry, brzdy, atd.) nejspíš nad jeho finanční možnosti.
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků651
datum registrace23.11.2007
Středa 27.07.2016 20:36, RE: Dekuju
Pavlik napsal:
Reno napsal:
Pepe napsal:
Reno napsal:
Ehor napsal:
dekuju moc za uzitecnou radu.no rocne najezdim tak okolo 35tkm.Takze spise preferuju ten naftak.
A potřebuješ- šestiválec?- quattro?- vzduchový podvozek?pokud ne, sáhni po dvoulitru s pohonem předních kol. Ušetříš si spoustu starostí a navíc budeš mít nižší spotřebu...
Máš pravdu, Reno...Jenže - přesně v tomhle občas jedu, a když bych se měl rozhodnout, co oželím, tak jedině ten vzduch. Přestože ve finále by stačila A4, 2,0 TDI 125kW...Ale jak se to říká? Když do pekla, tak s plnou parádou!
Koupit 4.2 a předělat na plyn... vyhnou se ti vstřikovače, turba, váhy vzduchu a podobné srance.
Dobrá rada, která má jen dvě malá ALE:1) v tomto modelu již je motor 4,2 FSI (tedy přímovstřikový motor), který přestavět na LPG nelze. Rozhodně na tak, aby dlouhodobě spolehlivě fungoval, ;2) cena přestavby osmiválce je výrazně přes 40 tisíc Kč a to je pro člověka kterého zajímá i cena běžného spotřebního materiálu (olej, filtry, brzdy, atd.) nejspíš nad jeho finanční možnosti.


k čemu tam může dojít když se ta 4,2ka předělá na plyn?
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.