0
zpět
 

diskuze k tématu: Jak majitel hodnotí Audi A4 po půl roce používání?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.04.2012 18:50, RE:
Alkantpan napsal:
No když to tak čtu, tak myslím nemá cenu dodávat cokoliv k dekarbonizaci, bo vše víš Z mého pohledu dekarbonizace prostoru klikového hřídele a olejového prostoru nepotřebná. Stačí kvalitní olej a pravidelné výměny. Dekarbonizace spalovacího prostoru může mít efekt... V reálu od dekarbonizace čekám vyčištění ventilových sedel, povrchu pístu, pístních kroužků od usazenin. Praktický efekt obnova kompresního poměru. Sám jsem ji jěště nepodstoupil, prozatím studuji a hledám. Líbí se mi produkty B...
Dekarbonizace prostoru klikovky jako takové asi moc nepřinese, ale četl jsem strašení o zanášení sacího koše, což by mohlo časem zhoršit mazání. Olejové čerpadlo by asi taky mohlo usazeninama trpět.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.04.2012 22:25, RE: Doporučení
Alkantpan napsal:
Taky si pamatuji, že informace, že v Octavii tento motor nepracuje tak jak by všichni očekávali narozlíl od stejného motoru v jiných koncernových motorech, tady byla. Je to ale hodně dávno, ale už nevím, ve kterém článku, tipuji, že v některém věnovaném Octavii 1.
Je to recenze psaná (kdysi před lety) M.Vaculíkem s názvem: Škoda Octavia I - manažerský pocit pro pracující lid. Dá se najít v odborných recenzích. A doporučení je: 1,8 92kW nebrat ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.04.2012 00:37, RE:
Koloss napsal:
Dekarbonizace prostoru klikovky jako takové asi moc nepřinese, ale četl jsem strašení o zanášení sacího koše, což by mohlo časem zhoršit mazání. Olejové čerpadlo by asi taky mohlo usazeninama trpět.
Tipnul bych, že značná většina aut co najely 700 tkm žádnou dekarbonizaci nikdy nepodstoupily. A přesto (nebo právě proto) najely, co najely.<br>