0
zpět
 

diskuze k tématu: Jak majitel hodnotí Audi A4 po půl roce používání?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.04.2012 18:50, RE:
Alkantpan napsal:
No když to tak čtu, tak myslím nemá cenu dodávat cokoliv k dekarbonizaci, bo vše víš Z mého pohledu dekarbonizace prostoru klikového hřídele a olejového prostoru nepotřebná. Stačí kvalitní olej a pravidelné výměny. Dekarbonizace spalovacího prostoru může mít efekt... V reálu od dekarbonizace čekám vyčištění ventilových sedel, povrchu pístu, pístních kroužků od usazenin. Praktický efekt obnova kompresního poměru. Sám jsem ji jěště nepodstoupil, prozatím studuji a hledám. Líbí se mi produkty B...
Dekarbonizace prostoru klikovky jako takové asi moc nepřinese, ale četl jsem strašení o zanášení sacího koše, což by mohlo časem zhoršit mazání. Olejové čerpadlo by asi taky mohlo usazeninama trpět.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.04.2012 22:25, RE: Doporučení
Alkantpan napsal:
Taky si pamatuji, že informace, že v Octavii tento motor nepracuje tak jak by všichni očekávali narozlíl od stejného motoru v jiných koncernových motorech, tady byla. Je to ale hodně dávno, ale už nevím, ve kterém článku, tipuji, že v některém věnovaném Octavii 1.
Je to recenze psaná (kdysi před lety) M.Vaculíkem s názvem: Škoda Octavia I - manažerský pocit pro pracující lid. Dá se najít v odborných recenzích. A doporučení je: 1,8 92kW nebrat ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.04.2012 00:37, RE:
Koloss napsal:
Dekarbonizace prostoru klikovky jako takové asi moc nepřinese, ale četl jsem strašení o zanášení sacího koše, což by mohlo časem zhoršit mazání. Olejové čerpadlo by asi taky mohlo usazeninama trpět.
Tipnul bych, že značná většina aut co najely 700 tkm žádnou dekarbonizaci nikdy nepodstoupily. A přesto (nebo právě proto) najely, co najely.<br>
Když čtu slovo dekarbonizace motoru, tak se mi (nevím proč) vybaví termín detoxikace organismu. K obojímu mám spíš skeptický postoj.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.04.2012 16:08, RE:
Petr S napsal:
Tipnul bych, že značná většina aut co najely 700 tkm žádnou dekarbonizaci nikdy nepodstoupily. A přesto (nebo právě proto) najely, co najely.<br>
Když čtu slovo dekarbonizace motoru, tak se mi (nevím proč) vybaví termín detoxikace organismu. K obojímu mám spíš skeptický postoj.
Já k tomu skeptický postoj nemám, naftové motory se díky EGR systému zanáší automaticky a beru to jako alternativu k mechanickému čištění motoru kde je nutno sání motoru a hlavu rozebrat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.04.2012 11:12, RE:
Petr S napsal:
Tipnul bych, že značná většina aut co najely 700 tkm žádnou dekarbonizaci nikdy nepodstoupily. A přesto (nebo právě proto) najely, co najely.<br>
Když čtu slovo dekarbonizace motoru, tak se mi (nevím proč) vybaví termín detoxikace organismu. K obojímu mám spíš skeptický postoj.
Ano, najet 700 tisíc s minimální údržbou se dá, ale je otázka, jaké nároky jsou na motor kladeny a v jaké kondici ten motor je. Jsou řidiči, kteří se nikdy nepodívají k omezovači a jejich auto je jezdící zdechlina. Znám takové.

Obecně jsem se dřív díval skepticky na jakékoli sračky přidávané do paliva a oleje, ale když se nad tím člověk dostatečně zamyslí, tak zjistí, že to není všechno jedno a jsou aditiva, která mohou mít smysl.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.