0
zpět
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 156 - zkušenosti majitele po 250 tis. km.

kategorie zařazení tématu: italská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.07.2009 02:49, Najeto při koupi
Pěkná a detailní recence a autorovi určitě patří dík za to, že si s tím dal práci. Nevím ovšem, jestli se dá věřit údaji "Najeto km při koupi: 0", podle mne je to nemožné. Výrobce i dealer s autem vždy něco ujedou, legální je snad do 50 km? Já jsem měl u posledního auta "Najeto km při koupi: 8"
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.07.2009 04:04, RE: Najeto při koupi
Mirko napsal:
Pěkná a detailní recence a autorovi určitě patří dík za to, že si s tím dal práci. Nevím ovšem, jestli se dá věřit údaji "Najeto km při koupi: 0", podle mne je to nemožné. Výrobce i dealer s autem vždy něco ujedou, legální je snad do 50 km? Já jsem měl u posledního auta "Najeto km při koupi: 8"
Velmi spatna kvalita. Nepamatuji se ze bych musel nekdy VUBEC do servisu s Fordem Escape,Explorer, nebo Expedition,Focusem pricemz kazdy z nich jsem koupil novy a mel mnou najeto po 5ti letech 160,000 mil (240,000km). Nemel jsem na nich jedinou zarucni opravu.

Vyrobce ve Fordu s novym autem ujede asi 3 mile (necelych 5km) delaer nic. Nema tu potrebu a pokud s autem jezdi uz neni novy ale "demo" a za patricnou slevu. To ze Vam dealer naplni nove auto benzinem pripadne venuje nekolik vymen oleje zdarma, je snad samozrejmost. Ne, nepriplaci se za lepsi zamky,zrcatka.lak,metalizu, CD prehravac,a jine zakladni veci..urokova sazba na nova auta ktera se prodavaji dost mizerne je nulova az na 5 i 6 let. I to jednou prijde do Evropy. Kdyz nemaji na sklade vasi barvu, vas interier,Vase vybaveni vozu jake chcete, jiste Vam ho do tydne sezenou a privezou na prodejnu. Vzdyt tu jsou pro zakaznika, ne?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.07.2009 09:38, RE: Najeto při koupi
Thyronx napsal:
Velmi spatna kvalita. Nepamatuji se ze bych musel nekdy VUBEC do servisu s Fordem Escape,Explorer, nebo Expedition,Focusem pricemz kazdy z nich jsem koupil novy a mel mnou najeto po 5ti letech 160,000 mil (240,000km). Nemel jsem na nich jedinou zarucni opravu.

Vyrobce ve Fordu s novym autem ujede asi 3 mile (necelych 5km) delaer nic. Nema tu potrebu a pokud s autem jezdi uz neni novy ale "demo" a za patricnou slevu. To ze Vam dealer naplni nove auto benzinem pripadne venuje nekolik vymen olej...
Uvědom si že píšeš příspěvek v zemi, kde průměrné stáří aut je 16let, nová auta si kupují hlavně firmy a pouze malá část populace, konkurence je relativně nízká stejně jako životní úroveň. Řada kupujících neocení že ti dealer sežene "tvoji" barvu interiéru do týdne. Ocení maximální možnou slevu a jsou kvůli ní ochotni objet klidně deset dealerů a nakonec pojedou do jiného města kvůli pětistovce.
V zemi, kde si lidé kupují z 90% jen nová auta, obměňují je každé tři roky a dají za ně částku odpovídající 3 platům je úroveň trhu s auty logicky zcela jinde.
Pěkný den.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.07.2009 10:07, pocitadlo KM
No jen pro ty detailisty ,kterym nestaci vyjadreni autora,ze najeto na tachometru 0.
Vozy Alfa Romeo jsou vybaveny tzv servisnim modem,ktery umoznuje vymazat tenhle drobny tachometrovy najezd pred predanim zakaznikovi.Vuz je v servisnim modu dokud u dealera neprojde predprodejnim servisem,kde je tachometr vymazan/max 200km/ a zakaznikovi predan s hodnotou pocitadla 0.To jen pro ty detailisty,kteri se museji chytat slovicek a slovickarit,kdyz tim nekdo myslel,ze auto bylo nove a napsal,ze na tachometru 0.
Jinak hezky napsany clanek a preji autorovi jeste hodne stastnych a zabavnych kilometru s jeho milackem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.07.2009 10:08, Konečně pěkná recenze
Děkuji za hezké počtení. jen se mi nelíbilo, že závady a servisní úkony jsou chronologicky a nikoliv podle nájezdu. Ale to je jen detail.
Osobně se divím, že vám stojí za to provozovat na našem taknodromu vůz na 17kách. Já osobně bych tam vrátil zpět ty 16ky. No a pak to žehlící prkno na kufru... Pro mě děs. Ale uznávám, že to je věcí vkusu.
159ka - podle mě nejhezčí ze všech Alfic - kupte ji dřív, než stihne prodělat zase nějaký šílený facelift nebo než přijde nová generace. Jestli bude stejný trend jako u Milana, pak to s Alfou půjde designem spše z kopce ;)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.07.2009 10:47, RE: Konečně pěkná recenze
rohYpnol napsal:
Děkuji za hezké počtení. jen se mi nelíbilo, že závady a servisní úkony jsou chronologicky a nikoliv podle nájezdu. Ale to je jen detail.
Osobně se divím, že vám stojí za to provozovat na našem taknodromu vůz na 17kách. Já osobně bych tam vrátil zpět ty 16ky. No a pak to žehlící prkno na kufru... Pro mě děs. Ale uznávám, že to je věcí vkusu.
159ka - podle mě nejhezčí ze všech Alfic - kupte ji dřív, než stihne prodělat zase nějaký šílený facelift nebo než přijde nová generace. Jestli bude stejný ...
Žehlící prkno v tomto provedení není děs, je to designově integrovaný kousek, který vůz esteticky nenarušuje. Jsou lidi, kteří se bez toho obejdou, ale to už je záležitost osobního vkusu. Děs je u mě, když někdo na kulatý sportovní vůz přimontuje na příhradovou konstrukci křídlo utržené s formule, bez ohledu na to, jestli je to technicky čisté. Hezky řešené křídlo míval taky Accord 6G.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.07.2009 10:54, Servis
Řešení problému se spojkovým pedálem mi přijde typické - obecně servisy nedokážou detekovat příčinu problému a prostě vyměňujou díly, dokud závada nezmizí. Vyměnit oba spojkové válce a až napodruhé tu hadici mezi nima, to je opravdu výkon. Předpokládám, že oběma válcům nic nebylo, dočasné vymizení problému souviselo s tím, že přitom doplnili chybějící kapalinu v hydraulickém systému. Chvíli trvalo, než tou děravou hadicí zase utekla.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.07.2009 11:10, Docela O.K.
Taky uvažuju o 156. Jsou to sice svinské šmejdy, ale za ty prachy si to doma už dodělám na koleně. Interiér je v klidu, design okey. Pěkný pohled do motorového prostoru (plno blbin, které mám rád), pěkný pohled na podvozek...žádná plechová vlečená ramena a dementní pseudo McPherson se svými okoukanými trojúhleníkovými rameny..atd. Jenomže je trošku cítít, že to není úplně nej nej smontované. A z toho mám trošku strach...ale nedávno jsem viděl 1.8 ve velmi zvláštní bleděmodré barvě...velmi zvláštní....to auto vypadalo jako přerostlá hračka..jako roztomilý angličák...interiér nádherný, lak zachovalý...když to bazarník rozsvítil tak se to na té bleděmodré karosérii krásně vyjímalo...no za ty prachy do 100 litrů?! NEber to.
Ale.....je tu ještě jedno opomíjené auto, které znám dobře a nedámn na něj dopustit. Jezdí stejně dobře!!!! Je spolehlivější a na první pohled více plechu! A jméno? Peugeot 406....dozadu nakloněné agilní šestnáctiventily s desetinovými náklady oproti Alfě (super 2.2 v benzínu!!!), velký rozvor, placaté auto...vzadu víceprvkové zavěšení...vepředu pseudo McPherson ale na bumerangových ramenech....výseldek? Komfort, perfetkní stabilita na nerovnostech....dobrá přilnavost, ochota zatáčet....a to vše za 1/10 nákladů Alfy.....1.8 81Kw jede stejně jako Alfí 1.6 TS 88Kw a daleko spolehlivěji a s menší spotřebou. Takže takový Peugeot 406 sedan a k tomu 2.2 s proměnným časováním a délkou sání (myslím) a 116 Kw....a při daleko lepší spolehlivosti...no, to je sázka na jistotu.
Ale při současných cenách Alf není problém její stav podchytit....když máte dobré dodavatele cílů....dnes stojí malé horní rameno kolem 2500 a dolní i s čepem asi 6000....nový variátor stojí kolem 5000 a sada svíček denso kolem 4500..atd. Čili už to není nejhorší. Akorát mě sereou ty plné kotoučky (to nejsou kotouče) brzd na 1.6, 1.8 a slabších dieselech. To je průser.
A ještě jedna malá poznámka k Peugeotu.....kolik stojí kompletní materiál na rozvody na 2.0 16V? No? Kladka, řemen příjde na skvělých 3500Kč..vodní pumpa na 1200......takže zase další plus pro Peugeot.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.07.2009 11:35, RE: Najeto při koupi
silverado napsal:
Uvědom si že píšeš příspěvek v zemi, kde průměrné stáří aut je 16let, nová auta si kupují hlavně firmy a pouze malá část populace, konkurence je relativně nízká stejně jako životní úroveň. Řada kupujících neocení že ti dealer sežene "tvoji" barvu interiéru do týdne. Ocení maximální možnou slevu a jsou kvůli ní ochotni objet klidně deset dealerů a nakonec pojedou do jiného města kvůli pětistovce.
V zemi, kde si lidé kupují z 90% jen nová auta, obměňují je každé tři roky a dají za ně částku odpov...
Krásný článek. Taky mám několik Alfyček a to neznamená, že se budu A.R. slepě zastávat..a rovnou tady říkám, že 2.0TS 16V je snad nejporuchovější motor(špatné uložení vačky, zadírání-špatné mazání, nečakaně mizející olej, variátor atd) Ale jak je vidět, tak dobrou udržbou i tenhle motor leze udržet v dobré kondici + samozřejmně trochu štěstí. Sám jsem měl 1.8TS a bez problému, ale z mého okolí klekl hodně lidem. Ale jak říkám to jsou jen TS 16V. Ostatní 2.5 V6, JTD patří mezi velmi spolehlivé.
Jinak ty km u nového auta bych si psal do deníčku, protože jestli má vůz najeto 34 nebo 52 km má velký vliv na jeho stav :)
K ford mánii dodávám, že tato zn. se vždy potýkala s podprůměrnou spolehlivostí(až teď je na tom lépe)..možná měl výše uvedený velmi velké štěstí..nicméně všechny zn. a to včetně VW, Mercedes atd. májí své mouchy a je jich plno, takže ve srovnání s nima (snad jsme dospělí a máme torchu přehled) je tahle červená Alfa dost nadprůměr.. a myslim, že každý jejich majitel by byl šťastnej, kdyby se ho dotkly pouze výše uvedené opravy..protože jen o těch se i majitelům Fábií a jíných nákupních vozíků(které ani nezažívají moc sportovní jízdy) ..jen sní. Ale jak říkám stav téhle Alfyčky je taky hodně o štěstí a ikdyby tam bylo více poruch tak má stále oproti konkurenci rezervu.
Nikdy jsem netvrdil, že A.R. je nejspolehlivější..a je to dáno jejím určením..používáním..atd. a i přez to 156 v TUV testech spolehlivosti je na tom stejně jako Passat a lépe než většina francouzké produkce a některé německé. Čím více techniky, služitosti pro co nej jízdní vlastnosti..tím samozřejmně i více možných poruch.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.07.2009 12:07, RE: Docela O.K.
gablenz napsal:
Taky uvažuju o 156. Jsou to sice svinské šmejdy, ale za ty prachy si to doma už dodělám na koleně. Interiér je v klidu, design okey. Pěkný pohled do motorového prostoru (plno blbin, které mám rád), pěkný pohled na podvozek...žádná plechová vlečená ramena a dementní pseudo McPherson se svými okoukanými trojúhleníkovými rameny..atd. Jenomže je trošku cítít, že to není úplně nej nej smontované. A z toho mám trošku strach...ale nedávno jsem viděl 1.8 ve velmi zvláštní bleděmodré barvě...velmi ...
Když už 406, proč ne rovnou 406 coupe? Nádhernej kousek.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.07.2009 15:15, RE: Docela O.K.
gablenz napsal:
Taky uvažuju o 156. Jsou to sice svinské šmejdy, ale za ty prachy si to doma už dodělám na koleně. Interiér je v klidu, design okey. Pěkný pohled do motorového prostoru (plno blbin, které mám rád), pěkný pohled na podvozek...žádná plechová vlečená ramena a dementní pseudo McPherson se svými okoukanými trojúhleníkovými rameny..atd. Jenomže je trošku cítít, že to není úplně nej nej smontované. A z toho mám trošku strach...ale nedávno jsem viděl 1.8 ve velmi zvláštní bleděmodré barvě...velmi ...
Tedy porovnávat Cuore sportivo s nějakým žabožroutem?
To je docela soda - designoval to snad nějaký úchyl.
Osobně jsem měl tu čest řídit 307 coupé a děkuji nechci - nepřehledná změť páček pod volantem, totálně ujetá ergonomie, měkký pedály s dlouhým chodem jako u Autošáde.
A na konec hádanka - víte proč se dělá Peugeot? To aby bylo ještě horší auto než Opel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.07.2009 16:28, RE: Docela O.K.
tazzy napsal:
Tedy porovnávat Cuore sportivo s nějakým žabožroutem?
To je docela soda - designoval to snad nějaký úchyl.
Osobně jsem měl tu čest řídit 307 coupé a děkuji nechci - nepřehledná změť páček pod volantem, totálně ujetá ergonomie, měkký pedály s dlouhým chodem jako u Autošáde.
A na konec hádanka - víte proč se dělá Peugeot? To aby bylo ještě horší auto než Opel.
Poslouchej ty Tazzy...je ti 16? Tak neotravuj, když se baví dospělí. A já neporovnával 307!!!!!!!!!!!! Tak si dodělej tu svoji zvláštní školu a odprejskni. A neser tu nějaké cuore sportivo, když víš o technice hovno.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.07.2009 17:32, RE: Docela O.K.
gablenz napsal:
Poslouchej ty Tazzy...je ti 16? Tak neotravuj, když se baví dospělí. A já neporovnával 307!!!!!!!!!!!! Tak si dodělej tu svoji zvláštní školu a odprejskni. A neser tu nějaké cuore sportivo, když víš o technice hovno.
Zřejmě bude 406 spolehlivější než AR 156, ale je mnoho věcí, které by mně a i hodně dalších lidí více vyhovovalo na Alfě. A pokud jde o benzínové motory, tak ty se svým charakterem naprosto liší a je těžké je porovnávat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.07.2009 17:55, RE: Docela O.K.
tazzy napsal:
Tedy porovnávat Cuore sportivo s nějakým žabožroutem?
To je docela soda - designoval to snad nějaký úchyl.
Osobně jsem měl tu čest řídit 307 coupé a děkuji nechci - nepřehledná změť páček pod volantem, totálně ujetá ergonomie, měkký pedály s dlouhým chodem jako u Autošáde.
A na konec hádanka - víte proč se dělá Peugeot? To aby bylo ještě horší auto než Opel.
On třeba tu 406 Coupe designoval Pininfarina, tak to s tou Itálií není zase tak daleko.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.07.2009 18:52, RE: Docela O.K.
Koloss napsal:
On třeba tu 406 Coupe designoval Pininfarina, tak to s tou Itálií není zase tak daleko.
Tak 406 i 407 coupé jsou nádherný auta, 2,2 benzín považuju za nejpovedenější benzín od PSA, možná i kvůli té proměnné délce sání. Pružnost i spotřeba ok. Měl jsem starý 2,0 97kW, jel nádherně, ale v kombinaci za 9-11l. Teď jezdím 2,2HDI ve 406 Bk 2003 - pro mě ideální auto - sedí, jede, nedrncá...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.07.2009 01:08, RE: Najeto při koupi
Thyronx napsal:
Velmi spatna kvalita. Nepamatuji se ze bych musel nekdy VUBEC do servisu s Fordem Escape,Explorer, nebo Expedition,Focusem pricemz kazdy z nich jsem koupil novy a mel mnou najeto po 5ti letech 160,000 mil (240,000km). Nemel jsem na nich jedinou zarucni opravu.

Vyrobce ve Fordu s novym autem ujede asi 3 mile (necelych 5km) delaer nic. Nema tu potrebu a pokud s autem jezdi uz neni novy ale "demo" a za patricnou slevu. To ze Vam dealer naplni nove auto benzinem pripadne venuje nekolik vymen olej...
Takze na 4 autech najeto cca 1 mil. kilometru bez jedine zavady/opravy? Myslim ze pohadky patri do jine rubriky.... nebo se Ford stal tak nejak nepozorovane nejspolehlivejsi znackou sveta s nulovou poruchovosti :o)

Kdyz nemaji na sklade barvu, vybaveni, interier tak neni problem to v USA sehnat, protoze tech oblud tam maji vsude neprodanych tolik ze nevi co s nimi, tady je situace trochu jina.

Nulova urokova sazba je k dispozici v nasich krajich uz nejaky ten patek, mate nejake zastarale informace. Problem je akorat v tom ze je vzdy neco za neco, tudiz nekdo ty uroky ve finale zaplatit musi - v krajnim pripade danovy poplatnik jako tomu je nyni kdyz se do bank a krachujicich firem pumpuji penize horem dolem. No a jak to dopada kdyz se nepremysli a pujcuje se na ksicht komukoliv a temer zadarmo si muzeme vsimnout nyni - hadejte co spustilo soucasnou krizi :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.07.2009 09:48, RE: Docela O.K.
gablenz napsal:
Poslouchej ty Tazzy...je ti 16? Tak neotravuj, když se baví dospělí. A já neporovnával 307!!!!!!!!!!!! Tak si dodělej tu svoji zvláštní školu a odprejskni. A neser tu nějaké cuore sportivo, když víš o technice hovno.
Milý mladý příteli,
Gablenzi. Potkat se na diskuzním fóru k rezcenzi na AR s pravděpodobným majitelem produktu od pSA je opravdu zážitek. 16 let mi tedy opravdu není a dokonce jsem před nedávnem jednu AR taky vlastnil.
BTW - konečně jsem pochopil že není krásnějšího a technicky vychytanějšího vozu nad P 407. Ale jak říkám porovnávat nějaký 2,0 16V od PSA s motorem 2,0 TS od AR to je legrace ne?
Porovnávat rodinný sedan od PSA s AR???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.07.2009 14:37, RE: Docela O.K.
tazzy napsal:
Milý mladý příteli,
Gablenzi. Potkat se na diskuzním fóru k rezcenzi na AR s pravděpodobným majitelem produktu od pSA je opravdu zážitek. 16 let mi tedy opravdu není a dokonce jsem před nedávnem jednu AR taky vlastnil.
BTW - konečně jsem pochopil že není krásnějšího a technicky vychytanějšího vozu nad P 407. Ale jak říkám porovnávat nějaký 2,0 16V od PSA s motorem 2,0 TS od AR to je legrace ne?
Porovnávat rodinný sedan od PSA s AR???
Nechápu z čeho ty vášně tazzy.Alfy jsou snad nejporuchovější auta pod sluncem,znám pár lidí který byli šťastný že se jich pod cenou zbavili.To radši desetkrát jakýhokoli francouze než italskej krám.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.07.2009 18:57, RE: Konečně pěkná recenze
Koloss napsal:
Žehlící prkno v tomto provedení není děs, je to designově integrovaný kousek, který vůz esteticky nenarušuje. Jsou lidi, kteří se bez toho obejdou, ale to už je záležitost osobního vkusu. Děs je u mě, když někdo na kulatý sportovní vůz přimontuje na příhradovou konstrukci křídlo utržené s formule, bez ohledu na to, jestli je to technicky čisté. Hezky řešené křídlo míval taky Accord 6G.
Uznávám sice, že toto křídlo na Alfě patří k těm povedeným. Takové křídlo ala WRC na Octavii působí opravdu ještě hůř. O jistých formulových tuzérech ani nemluvě. Nicméně ani na Alfě se mi nelíbí ;) Prostě mi kazí povedený profil. A že by nějak pomáhalo? No pochybuji...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.07.2009 19:04, RE: Docela O.K.
Pepe napsal:
Tak 406 i 407 coupé jsou nádherný auta, 2,2 benzín považuju za nejpovedenější benzín od PSA, možná i kvůli té proměnné délce sání. Pružnost i spotřeba ok. Měl jsem starý 2,0 97kW, jel nádherně, ale v kombinaci za 9-11l. Teď jezdím 2,2HDI ve 406 Bk 2003 - pro mě ideální auto - sedí, jede, nedrncá...
Co je na proměnné délce sání tak úžasné? Vždyť to má i Octavia 1,6i. Já v tom tedy žádný extra zázrak techniky nevidím.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.