0
zpět
 

diskuze k tématu: 7místné rodinné auto

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit
Klejkyna
počet příspěvků3
datum registrace13.11.2016
Neděle 13.11.2016 17:57, 7místné rodinné auto
Dobrý den,

sháníme 7místné rodinné auto, spolehlivé, bezpečné, mělo by mít isofix, palivo benzín, cenově přijatelné... Poradí někdo? Předem děkuji a přeji hezký den
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1231
datum registrace08.09.2009
Pondělí 14.11.2016 04:50, Jaké auto dle zadání?
Subaru Tribeca.
reagovat
Valnoha
počet příspěvků322
datum registrace03.01.2011
Pondělí 14.11.2016 18:51, Tribeca..... Hhhhhh nnnnn
Pokud omezim zde na tipcars tribecy najezdem do 150tkm tak si muzu vybrat z celých dvou kusu.....

Mozna by i pomohlo zverejnit rozpocet....
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 14.11.2016 20:20, s asdf asf asf a
Tribeca na spritmonitor.de
spotřeba 14
to je přece nádhera, to uživíte:)
reagovat
Klejkyna
počet příspěvků3
datum registrace13.11.2016
Úterý 15.11.2016 07:25, Rozpočet
Tribecu jsme vůbec s manželem neznali, a je docela těžké ji najít..
Jinak bychom se rádi vešli do 300tisíc..
Manželovi se celkem líbí Chevrolet, já jezdila Dacií Sandero a byla jsem spokojená, tak mě napadá Lodgy.. Děkuji za rady
reagovat
KoobaS
počet příspěvků1008
datum registrace23.04.2014
Úterý 15.11.2016 08:19, RE: Rozpočet
Klejkyna napsal:
Tribecu jsme vůbec s manželem neznali, a je docela těžké ji najít.. Jinak bychom se rádi vešli do 300tisíc.. Manželovi se celkem líbí Chevrolet, já jezdila Dacií Sandero a byla jsem spokojená, tak mě napadá Lodgy.. Děkuji za rady


V ceně do 300 000 Kč je podle mě nová lodgy s 1,6 sce nejlepší řešení. Dle prodejců Dacie se jedná o největší auto ve své třídě, takže se dá sedět i na posledních 2 sedačkách. Pokud najezdíte do 15000 km ročně, měli byste být spokojení.
reagovat
jirry
počet příspěvků2
datum registrace14.09.2015
Úterý 15.11.2016 10:55, Renault Grand Scenic
Dobrý den,
doporučil bych Vám Renault Grand Scenic v 7 místné verzi od roku výroby 2008 a mladší. Motor 1,6 benzín není žádná střela, ale k charakteru auta na převážné popojíždění kolem komína a čas od času dovolená je to OK. Doporučuji vyhnout se panoramatické střeše. Nájezd v km při koui doporučuji tak do 120 000 Km.
Vlastní zkušenost.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1231
datum registrace08.09.2009
Úterý 15.11.2016 11:27, RE: s asdf asf asf a
Reno napsal:
Tribeca na spritmonitor.despotřeba 14to je přece nádhera, to uživíte:)


Paní chtěla spolehlivé auto. O spotřebě nepadlo slovo, ani o ceně. Tribeca by splnila vše. Solehlivost, prostor, bezpečí, komfort jízdy.
Ovšem pokud se spokojí se Sanderem či jinou dáčií, OK.

Jinak Tribecu s 3,6 jsem samosebou půl roku měl a spotřeba po městě je opravdu těch 13, ale dlohé tratě (tzn, kolem 50km) je již zcela v poklidu za 8,8, Nejsem bezmozek a benzím si platím sám, myslím, že i paní, takže jízda stylem brzda plyn jsou mi cizí.
Spotřeba je výrazně nižší, než u straé verze s 3,0R a to i díky jinému SW převodovky, která řadí plně jinak a na rozdíl od verze B9 není tao již prvkem, který by jízdu nějak omezoval. Ono to chce psát trošku objektivně a to sprimonitor rozhodně není, protože u Němců převažují dálnice a tam si při 160 vezme klidně i Fabia s 1,2 těch 10 a více litrů. Tož asi tak.

A k té spotřebě - měl jsem také Legacy SpecB s 3,0R a stejnou převodovkou. Tam se musel dost brzdit , aby dosáhnul těch 9/100 a to je proti Tribece střízlík. Novýmotor 3,6 dokáže fakt jezdit pod 9/100, to ti potvrdí všichnoi, comjej mají v OTB - ale nesmí tam být dálnic e a 160-180km/h. To je jsané. Ale při běžné jízdě kolem 100km/h (což bude asi případ paní a převoz dětí)ú, bych spotřebu řešil až na posledním místě. U tribecy jasěn hovoří v plusu její spolehlivost a zejména bezpečnost a vnitřní prostor, který je proti jiným autůmplně jinde. Ale je, Chevrolet je taky cesta (do pekel - díky jejich ultramizerné spolehlivosti).

reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 16.11.2016 15:35, RE: s asdf asf asf a
Zdeny60 napsal:
Reno napsal:
Tribeca na spritmonitor.despotřeba 14to je přece nádhera, to uživíte:)
Paní chtěla spolehlivé auto. O spotřebě nepadlo slovo, ani o ceně. Tribeca by splnila vše. Solehlivost, prostor, bezpečí, komfort jízdy.Ovšem pokud se spokojí se Sanderem či jinou dáčií, OK.Jinak Tribecu s 3,6 jsem samosebou půl roku měl a spotřeba po městě je opravdu těch 13, ale dlohé tratě (tzn, kolem 50km) je již zcela v poklidu za 8,8, Nejsem bezmozek a benzím si platím sám, myslím, že i paní, takže jízda stylem brzda plyn jsou mi cizí.Spotřeba je výrazně nižší, než u straé verze s 3,0R a to i díky jinému SW převodovky, která řadí plně jinak a na rozdíl od verze B9 není tao již prvkem, který by jízdu nějak omezoval. Ono to chce psát trošku objektivně a to sprimonitor rozhodně není, protože u Němců převažují dálnice a tam si při 160 vezme klidně i Fabia s 1,2 těch 10 a více litrů. Tož asi tak.A k té spotřebě - měl jsem také Legacy SpecB s 3,0R a stejnou převodovkou. Tam se musel dost brzdit , aby dosáhnul těch 9/100 a to je proti Tribece střízlík. Novýmotor 3,6 dokáže fakt jezdit pod 9/100, to ti potvrdí všichnoi, comjej mají v OTB - ale nesmí tam být dálnic e a 160-180km/h. To je jsané. Ale při běžné jízdě kolem 100km/h (což bude asi případ paní a převoz dětí)ú, bych spotřebu řešil až na posledním místě. U tribecy jasěn hovoří v plusu její spolehlivost a zejména bezpečnost a vnitřní prostor, který je proti jiným autůmplně jinde. Ale je, Chevrolet je taky cesta (do pekel - díky jejich ultramizerné spolehlivosti).


Zdeny.
paní shání sedmimístný auto, aby jich tam jezdilo dva? tři? pět a půl? ne, tipuju, že pojedou občas v sedmi. pak to bude žrát taky 8? na o potřebuje 4x4? o tom nebyla ani zmínka? jsou to normální lidi,proč by si měli kupovat ošklivý úchylný SUV, které jsou tři v republice? aby pak sháněli ND z ebaye?
ta tvoje úchylka na Subaru už pak někdy překračuje všechny meze, přece nedoporučím lidem co shánějí sedmimístný Escalade se slovy, že je to spolehlivá amerika, která dokáže jezdit /na vlečném laně/ za osm litrů...
k čemu je do prdele konstatování, že se s tím dá jezdit za (eco rallye) za osm litrů, když se podívám, jak s tím jezdí obyčejní němečtí klucí a vidím, že tam je 14... to si jako přibarvujou na internet aby byli zajímaví? jak jeden známý poznamenal, na spritmonitor.de chodí spořílci, co mají úchylku zapisovat si spotřeby, takže logicky člověk, co spotřebu neřeší, to tam zapisovat nebude...

reagovat
Petr S
počet příspěvků1241
datum registrace28.11.2008
Středa 16.11.2016 16:15, Spritmonitor
Souhlasím že tam píšou lidi co spotřeba auta zajímá, to ale neznamená že to jsou všichni jezdci ekorallye nebo ti co nemají prachy na palivo. Jsou tam auta co mají spotřebu hodně nad průměr - šlapou tomu na krk a přesto při tankování spotřebu zapisují.

Někdo si vede evidenci všech výdajů na auto, pojistky, servis, atd. někde v Excelu včetně nákladů na palivo. Někdo si eviduje jen palivo. Mně třeba ta půlminuta u pumpy navíc 1x za 3 týdny stojí za to, že do mobilu těch pár čísel nacvakám a mám představu o reálné spotřebě. Považuju spritmonitor za užitečný nástroj, který mi částečně pomohl při výběru aut. A vedením své spotřeby tam se tak nějak za to revanšuju.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1231
datum registrace08.09.2009
Středa 16.11.2016 16:26, RE: s asdf asf asf a
Reno napsal:
Zdeny60 napsal:
Reno napsal:
Tribeca na spritmonitor.despotřeba 14to je přece nádhera, to uživíte:)
Paní chtěla spolehlivé auto. O spotřebě nepadlo slovo, ani o ceně. Tribeca by splnila vše. Solehlivost, prostor, bezpečí, komfort jízdy.Ovšem pokud se spokojí se Sanderem či jinou dáčií, OK.Jinak Tribecu s 3,6 jsem samosebou půl roku měl a spotřeba po městě je opravdu těch 13, ale dlohé tratě (tzn, kolem 50km) je již zcela v poklidu za 8,8, Nejsem bezmozek a benzím si platím sám, myslím, že i paní, takže jízda stylem brzda plyn jsou mi cizí.Spotřeba je výrazně nižší, než u straé verze s 3,0R a to i díky jinému SW převodovky, která řadí plně jinak a na rozdíl od verze B9 není tao již prvkem, který by jízdu nějak omezoval. Ono to chce psát trošku objektivně a to sprimonitor rozhodně není, protože u Němců převažují dálnice a tam si při 160 vezme klidně i Fabia s 1,2 těch 10 a více litrů. Tož asi tak.A k té spotřebě - měl jsem také Legacy SpecB s 3,0R a stejnou převodovkou. Tam se musel dost brzdit , aby dosáhnul těch 9/100 a to je proti Tribece střízlík. Novýmotor 3,6 dokáže fakt jezdit pod 9/100, to ti potvrdí všichnoi, comjej mají v OTB - ale nesmí tam být dálnic e a 160-180km/h. To je jsané. Ale při běžné jízdě kolem 100km/h (což bude asi případ paní a převoz dětí)ú, bych spotřebu řešil až na posledním místě. U tribecy jasěn hovoří v plusu její spolehlivost a zejména bezpečnost a vnitřní prostor, který je proti jiným autůmplně jinde. Ale je, Chevrolet je taky cesta (do pekel - díky jejich ultramizerné spolehlivosti).
Zdeny.paní shání sedmimístný auto, aby jich tam jezdilo dva? tři? pět a půl? ne, tipuju, že pojedou občas v sedmi. pak to bude žrát taky 8? na o potřebuje 4x4? o tom nebyla ani zmínka? jsou to normální lidi,proč by si měli kupovat ošklivý úchylný SUV, které jsou tři v republice? aby pak sháněli ND z ebaye?ta tvoje úchylka na Subaru už pak někdy překračuje všechny meze, přece nedoporučím lidem co shánějí sedmimístný Escalade se slovy, že je to spolehlivá amerika, která dokáže jezdit /na vlečném laně/ za osm litrů...k čemu je do prdele konstatování, že se s tím dá jezdit za (eco rallye) za osm litrů, když se podívám, jak s tím jezdí obyčejní němečtí klucí a vidím, že tam je 14... to si jako přibarvujou na internet aby byli zajímaví? jak jeden známý poznamenal, na spritmonitor.de chodí spořílci, co mají úchylku zapisovat si spotřeby, takže logicky člověk, co spotřebu neřeší, to tam zapisovat nebude...



Milý Reno: vezmeme to po pořadě.
Paní nepíše o spotřebě ani Ň = údaj irelevantní.
Paní chce auto 7 místné. Tribeca je.
Paní achce auto bezpečné. Tribeca je.
Paní chce auto spolehlivé. Tribeca je.
Paní o značce nepíš. Mám zkušenost s Tribecou, dávám ji jako příklad.
Mám již několikát=é SUbaru a pouze dobré zkušenosti, rád se o ně podělím.

A zkus mi logicky zdůvodnit, co jsem napsal špatně. Schválně.

PS: Motoristé s nějakými základními zkušenostmi a orientací v problematice vědí, že náklady na samotné PHM jsou nepodstatnou položkou v rozpočtu v tzv. rodinných nájezdech do 20.000km. POkud je spotřeba auta o 2l/100 vyšší, činí to v rámci ročního bud´getu rodiny zcela zanedbatelných 11.800Kč. POkud je někdo plátcem DPH, pak to je mizivých 9700Kč. Spočítej si, kolik lidi prokouří a prolejou krkem v hospodě...

Jinak je vidět, že o SUbaru něvíc skoro nic, jen to, že existuje. ND jsou na Tribecu běžně dostupné v centrálním skladu u Freye PHA. POkdu tam nejsou, tak je dovezou z Německa do 2 dnů. To s etýká zejména plechů, kdyby něco. Ale pokud potřebuješ plechy (tzn, auto je po nehodě), pka ti je obvykle jedno, jestli oprava trvá 10 dní nebo 14, protože z pojišťovny prachy stejně dřív neodstaneš a tudíž jsi stejně bez auta (nevím jak u vás, ale mně auto nikdo nevydla, pokud nebylo zaplaceno).

A jestli Tribeca ošklivá? Rozhodně krásnější než nabubřelá X5. To je věc názoru. Já nesdílím tvůj, jako ty nesdílíš můj. Ale jedno ti povím. Kdybys s Tribecou aspoň pár metrů popojel, možná bys změnil názor.

Poznámku o přibarvování spotřeb celkem neberu vážně. Já jsem to auto měl a vím, že běžná spotřeba bez omezování je 10. Dá se pod 9. Dá se taky za 25. Ano. V zimě na 500 metrů do obchodu pro rohlíky. průměr je pak - si spočítej.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 16.11.2016 16:50, RE: Spritmonitor
Petr S napsal:
Souhlasím že tam píšou lidi co spotřeba auta zajímá, to ale neznamená že to jsou všichni jezdci ekorallye nebo ti co nemají prachy na palivo. Jsou tam auta co mají spotřebu hodně nad průměr - šlapou tomu na krk a přesto při tankování spotřebu zapisují.Někdo si vede evidenci všech výdajů na auto, pojistky, servis, atd. někde v Excelu včetně nákladů na palivo. Někdo si eviduje jen palivo. Mně třeba ta půlminuta u pumpy navíc 1x za 3 týdny stojí za to, že do mobilu těch pár čísel nacvakám a mám představu o reálné spotřebě. Považuju spritmonitor za užitečný nástroj, který mi částečně pomohl při výběru aut. A vedením své spotřeby tam se tak nějak za to revanšuju.


Ano, máš pravdu, nelze generalizovat, to ne.
reagovat
Klejkyna
počet příspěvků3
datum registrace13.11.2016
Středa 16.11.2016 16:58, spotřeba
Zdravím a děkuji za příspěvky..
Stále ještě nemáme vybráno..
Co se týče spotřeby, tak vyloženého žrouta samozřejmě nechceme, ale v první řadě je bezpečné auto.
Za cca 4 roky se najezdí zhruba 26 tisíc km, takže cca 6,5 tis. ročně.. Většinou se jezdí kratší trasy - nákupy, kroužky, návštěvy, lékaři.. od 2 do 13 km..

Jinak, tu Tribecu asi opravdu nechceme - už kvůli náhradním dílům, myslíme, že je přecijen lepší auto, které je tu běžnější..
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 16.11.2016 16:59, RE: s asdf asf asf a
Zdeny60 napsal:
Reno napsal:
Zdeny60 napsal:
Reno napsal:
Tribeca na spritmonitor.despotřeba 14to je přece nádhera, to uživíte:)
Paní chtěla spolehlivé auto. O spotřebě nepadlo slovo, ani o ceně. Tribeca by splnila vše. Solehlivost, prostor, bezpečí, komfort jízdy.Ovšem pokud se spokojí se Sanderem či jinou dáčií, OK.Jinak Tribecu s 3,6 jsem samosebou půl roku měl a spotřeba po městě je opravdu těch 13, ale dlohé tratě (tzn, kolem 50km) je již zcela v poklidu za 8,8, Nejsem bezmozek a benzím si platím sám, myslím, že i paní, takže jízda stylem brzda plyn jsou mi cizí.Spotřeba je výrazně nižší, než u straé verze s 3,0R a to i díky jinému SW převodovky, která řadí plně jinak a na rozdíl od verze B9 není tao již prvkem, který by jízdu nějak omezoval. Ono to chce psát trošku objektivně a to sprimonitor rozhodně není, protože u Němců převažují dálnice a tam si při 160 vezme klidně i Fabia s 1,2 těch 10 a více litrů. Tož asi tak.A k té spotřebě - měl jsem také Legacy SpecB s 3,0R a stejnou převodovkou. Tam se musel dost brzdit , aby dosáhnul těch 9/100 a to je proti Tribece střízlík. Novýmotor 3,6 dokáže fakt jezdit pod 9/100, to ti potvrdí všichnoi, comjej mají v OTB - ale nesmí tam být dálnic e a 160-180km/h. To je jsané. Ale při běžné jízdě kolem 100km/h (což bude asi případ paní a převoz dětí)ú, bych spotřebu řešil až na posledním místě. U tribecy jasěn hovoří v plusu její spolehlivost a zejména bezpečnost a vnitřní prostor, který je proti jiným autůmplně jinde. Ale je, Chevrolet je taky cesta (do pekel - díky jejich ultramizerné spolehlivosti).
Zdeny.paní shání sedmimístný auto, aby jich tam jezdilo dva? tři? pět a půl? ne, tipuju, že pojedou občas v sedmi. pak to bude žrát taky 8? na o potřebuje 4x4? o tom nebyla ani zmínka? jsou to normální lidi,proč by si měli kupovat ošklivý úchylný SUV, které jsou tři v republice? aby pak sháněli ND z ebaye?ta tvoje úchylka na Subaru už pak někdy překračuje všechny meze, přece nedoporučím lidem co shánějí sedmimístný Escalade se slovy, že je to spolehlivá amerika, která dokáže jezdit /na vlečném laně/ za osm litrů...k čemu je do prdele konstatování, že se s tím dá jezdit za (eco rallye) za osm litrů, když se podívám, jak s tím jezdí obyčejní němečtí klucí a vidím, že tam je 14... to si jako přibarvujou na internet aby byli zajímaví? jak jeden známý poznamenal, na spritmonitor.de chodí spořílci, co mají úchylku zapisovat si spotřeby, takže logicky člověk, co spotřebu neřeší, to tam zapisovat nebude...
Milý Reno: vezmeme to po pořadě.Paní nepíše o spotřebě ani Ň = údaj irelevantní.Paní chce auto 7 místné. Tribeca je.Paní achce auto bezpečné. Tribeca je.Paní chce auto spolehlivé. Tribeca je.Paní o značce nepíš. Mám zkušenost s Tribecou, dávám ji jako příklad.Mám již několikát=é SUbaru a pouze dobré zkušenosti, rád se o ně podělím.A zkus mi logicky zdůvodnit, co jsem napsal špatně. Schválně.PS: Motoristé s nějakými základními zkušenostmi a orientací v problematice vědí, že náklady na samotné PHM jsou nepodstatnou položkou v rozpočtu v tzv. rodinných nájezdech do 20.000km. POkud je spotřeba auta o 2l/100 vyšší, činí to v rámci ročního bud´getu rodiny zcela zanedbatelných 11.800Kč. POkud je někdo plátcem DPH, pak to je mizivých 9700Kč. Spočítej si, kolik lidi prokouří a prolejou krkem v hospodě...Jinak je vidět, že o SUbaru něvíc skoro nic, jen to, že existuje. ND jsou na Tribecu běžně dostupné v centrálním skladu u Freye PHA. POkdu tam nejsou, tak je dovezou z Německa do 2 dnů. To s etýká zejména plechů, kdyby něco. Ale pokud potřebuješ plechy (tzn, auto je po nehodě), pka ti je obvykle jedno, jestli oprava trvá 10 dní nebo 14, protože z pojišťovny prachy stejně dřív neodstaneš a tudíž jsi stejně bez auta (nevím jak u vás, ale mně auto nikdo nevydla, pokud nebylo zaplaceno). A jestli Tribeca ošklivá? Rozhodně krásnější než nabubřelá X5. To je věc názoru. Já nesdílím tvůj, jako ty nesdílíš můj. Ale jedno ti povím. Kdybys s Tribecou aspoň pár metrů popojel, možná bys změnil názor.Poznámku o přibarvování spotřeb celkem neberu vážně. Já jsem to auto měl a vím, že běžná spotřeba bez omezování je 10. Dá se pod 9. Dá se taky za 25. Ano. V zimě na 500 metrů do obchodu pro rohlíky. průměr je pak - si spočítej.


http://www.tyden.cz/rubriky/auta/testy/subaru-tribeca-3-6-podivne-zpusoby_93704.html
Automat navíc nikterak nepomáhá spotřebě paliva. Nejenže vám provětrá ušní bubínky tím, jak šestiválec při každé druhé příležitosti nutí šplhat do nesmyslných výšin a nevyužívá jeho přirozeného točivého momentu. Zároveň významně přispívá ke spotřebě benzinu, která se kvůli nevhodnému řazení pohybuje mezi třinácti a čtrnácti litry při vcelku klidné jízdě. Na deklarovaných 11,6 litru zapomeňte.

...Toto napsal bezpochyby novinář mstící se nebohému japonskému SUV, masami nepochopenému.

http://www.tipcars.com/magazin-subaru-b9-tribeca-ziznivy-6american6-2371.html

Kdo u velkých SUV dává přednost benzínu, má štěstí. Subaru totiž k tribece dodává jen jeden motor. Zážehový šestiválec typu Boxer doprovázený pětistupňovým automatem je typickým zástupcem americké školy, kde se na nějaký ten litr paliva nehledí. A tribeca jich obvykle spořádá patnáct, někdy i šestnáct na každých sto kilometrů. Deklarovaný výkon 245 koní by přitom třílitru pod kapotou přisoudil jen málokdo - hlavně při dálničních rychlostech postrádá schopnost pružného zrychlení. Svůj díl viny však nese pětistupňová automatická převodovka. Občas dlouho váhá, jaký stupeň zařadit, při akceleraci nebo v kopci někdy reaguje chaoticky.

...a můžu najít další dva až tři testy, ve kterých nepřející pisálkové haní toto japonské veledílo. Ale pozor, Zdeny s tímto autem dokáže jezdit hluboko pod deset litrů! Je to zkušený harcovník, dokonale naladěný na vlnovou délku Subaru a tak se mu tento kočár odvděčí spotřebou, za kterou by se nemuseli stydět rekordmani z Guinessovy knihy rekordů...

co ti mám vyvracet? že se prodaly tři kusy? že pisatelka, co se ptá po cenově příznivém autě těžko uživí tenhle krám co bere 14? zanedbatelných 12 tisíc za rok? posílám číslo účtu, děkuji za tvůj příspěvek:) že prokouří a propijou? ty je znáš? nebo je to v tom tvém obvyklém stylu "kdo má dražší auto než já, ten si na něho nakradl?"



reagovat
David V
počet příspěvků2053
datum registrace16.05.2007
Středa 16.11.2016 17:51, RE: spotřeba
Klejkyna napsal:
Zdravím a děkuji za příspěvky.. Stále ještě nemáme vybráno.. Co se týče spotřeby, tak vyloženého žrouta samozřejmě nechceme, ale v první řadě je bezpečné auto. Za cca 4 roky se najezdí zhruba 26 tisíc km, takže cca 6,5 tis. ročně.. Většinou se jezdí kratší trasy - nákupy, kroužky, návštěvy, lékaři.. od 2 do 13 km.. Jinak, tu Tribecu asi opravdu nechceme - už kvůli náhradním dílům, myslíme, že je přecijen lepší auto, které je tu běžnější..


S tímto nájezdem skutečně spotřebu vůbec řešit nemusíte a vzhledem ke složení tras bude benzínový motor mnohem vhodnější. Já se v těchto autech neorientuji, takže těžko něco doporučím, ale ta navrhovaná Dacie bude pro Vaše účely dostatečná, a to jak motorově, tak cenově.
reagovat
David V
počet příspěvků2053
datum registrace16.05.2007
Středa 16.11.2016 17:56, RE: Spritmonitor
Petr S napsal:
Souhlasím že tam píšou lidi co spotřeba auta zajímá, to ale neznamená že to jsou všichni jezdci ekorallye nebo ti co nemají prachy na palivo. Jsou tam auta co mají spotřebu hodně nad průměr - šlapou tomu na krk a přesto při tankování spotřebu zapisují.Někdo si vede evidenci všech výdajů na auto, pojistky, servis, atd. někde v Excelu včetně nákladů na palivo. Někdo si eviduje jen palivo. Mně třeba ta půlminuta u pumpy navíc 1x za 3 týdny stojí za to, že do mobilu těch pár čísel nacvakám a mám představu o reálné spotřebě. Považuju spritmonitor za užitečný nástroj, který mi částečně pomohl při výběru aut. A vedením své spotřeby tam se tak nějak za to revanšuju.


Já mám díky složení tras jednu z nejnižších spotřeb, pokud to porovnávám se spritmonitorem, a to tu spotřebu spíše monitoruju v rámci koníčku, než že by mě trápila její absolutní hodnota a poslední 2 roky už jsem se omezil jen na dlouhodobý palubní ukazatel, takže jsem ten z druhé strany. Jezdím za málo (na obsah motoru), ale ecorallye bych to nenazval - jedu prostě plynule.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1231
datum registrace08.09.2009
Středa 16.11.2016 19:31, RE: s asdf asf asf a
Reno napsal:
Zdeny60 napsal:
Reno napsal:
Zdeny60 napsal:
Reno napsal:
Tribeca na spritmonitor.despotřeba 14to je přece nádhera, to uživíte:)
Paní chtěla spolehlivé auto. O spotřebě nepadlo slovo, ani o ceně. Tribeca by splnila vše. Solehlivost, prostor, bezpečí, komfort jízdy.Ovšem pokud se spokojí se Sanderem či jinou dáčií, OK.Jinak Tribecu s 3,6 jsem samosebou půl roku měl a spotřeba po městě je opravdu těch 13, ale dlohé tratě (tzn, kolem 50km) je již zcela v poklidu za 8,8, Nejsem bezmozek a benzím si platím sám, myslím, že i paní, takže jízda stylem brzda plyn jsou mi cizí.Spotřeba je výrazně nižší, než u straé verze s 3,0R a to i díky jinému SW převodovky, která řadí plně jinak a na rozdíl od verze B9 není tao již prvkem, který by jízdu nějak omezoval. Ono to chce psát trošku objektivně a to sprimonitor rozhodně není, protože u Němců převažují dálnice a tam si při 160 vezme klidně i Fabia s 1,2 těch 10 a více litrů. Tož asi tak.A k té spotřebě - měl jsem také Legacy SpecB s 3,0R a stejnou převodovkou. Tam se musel dost brzdit , aby dosáhnul těch 9/100 a to je proti Tribece střízlík. Novýmotor 3,6 dokáže fakt jezdit pod 9/100, to ti potvrdí všichnoi, comjej mají v OTB - ale nesmí tam být dálnic e a 160-180km/h. To je jsané. Ale při běžné jízdě kolem 100km/h (což bude asi případ paní a převoz dětí)ú, bych spotřebu řešil až na posledním místě. U tribecy jasěn hovoří v plusu její spolehlivost a zejména bezpečnost a vnitřní prostor, který je proti jiným autůmplně jinde. Ale je, Chevrolet je taky cesta (do pekel - díky jejich ultramizerné spolehlivosti).
Zdeny.paní shání sedmimístný auto, aby jich tam jezdilo dva? tři? pět a půl? ne, tipuju, že pojedou občas v sedmi. pak to bude žrát taky 8? na o potřebuje 4x4? o tom nebyla ani zmínka? jsou to normální lidi,proč by si měli kupovat ošklivý úchylný SUV, které jsou tři v republice? aby pak sháněli ND z ebaye?ta tvoje úchylka na Subaru už pak někdy překračuje všechny meze, přece nedoporučím lidem co shánějí sedmimístný Escalade se slovy, že je to spolehlivá amerika, která dokáže jezdit /na vlečném laně/ za osm litrů...k čemu je do prdele konstatování, že se s tím dá jezdit za (eco rallye) za osm litrů, když se podívám, jak s tím jezdí obyčejní němečtí klucí a vidím, že tam je 14... to si jako přibarvujou na internet aby byli zajímaví? jak jeden známý poznamenal, na spritmonitor.de chodí spořílci, co mají úchylku zapisovat si spotřeby, takže logicky člověk, co spotřebu neřeší, to tam zapisovat nebude...
Milý Reno: vezmeme to po pořadě.Paní nepíše o spotřebě ani Ň = údaj irelevantní.Paní chce auto 7 místné. Tribeca je.Paní achce auto bezpečné. Tribeca je.Paní chce auto spolehlivé. Tribeca je.Paní o značce nepíš. Mám zkušenost s Tribecou, dávám ji jako příklad.Mám již několikát=é SUbaru a pouze dobré zkušenosti, rád se o ně podělím.A zkus mi logicky zdůvodnit, co jsem napsal špatně. Schválně.PS: Motoristé s nějakými základními zkušenostmi a orientací v problematice vědí, že náklady na samotné PHM jsou nepodstatnou položkou v rozpočtu v tzv. rodinných nájezdech do 20.000km. POkud je spotřeba auta o 2l/100 vyšší, činí to v rámci ročního bud´getu rodiny zcela zanedbatelných 11.800Kč. POkud je někdo plátcem DPH, pak to je mizivých 9700Kč. Spočítej si, kolik lidi prokouří a prolejou krkem v hospodě...Jinak je vidět, že o SUbaru něvíc skoro nic, jen to, že existuje. ND jsou na Tribecu běžně dostupné v centrálním skladu u Freye PHA. POkdu tam nejsou, tak je dovezou z Německa do 2 dnů. To s etýká zejména plechů, kdyby něco. Ale pokud potřebuješ plechy (tzn, auto je po nehodě), pka ti je obvykle jedno, jestli oprava trvá 10 dní nebo 14, protože z pojišťovny prachy stejně dřív neodstaneš a tudíž jsi stejně bez auta (nevím jak u vás, ale mně auto nikdo nevydla, pokud nebylo zaplaceno). A jestli Tribeca ošklivá? Rozhodně krásnější než nabubřelá X5. To je věc názoru. Já nesdílím tvůj, jako ty nesdílíš můj. Ale jedno ti povím. Kdybys s Tribecou aspoň pár metrů popojel, možná bys změnil názor.Poznámku o přibarvování spotřeb celkem neberu vážně. Já jsem to auto měl a vím, že běžná spotřeba bez omezování je 10. Dá se pod 9. Dá se taky za 25. Ano. V zimě na 500 metrů do obchodu pro rohlíky. průměr je pak - si spočítej.
http://www.tyden.cz/rubriky/auta/testy/subaru-tribeca-3-6-podivne-zpusoby_93704.htmlAutomat navíc nikterak nepomáhá spotřebě paliva. Nejenže vám provětrá ušní bubínky tím, jak šestiválec při každé druhé příležitosti nutí šplhat do nesmyslných výšin a nevyužívá jeho přirozeného točivého momentu. Zároveň významně přispívá ke spotřebě benzinu, která se kvůli nevhodnému řazení pohybuje mezi třinácti a čtrnácti litry při vcelku klidné jízdě. Na deklarovaných 11,6 litru zapomeňte....Toto napsal bezpochyby novinář mstící se nebohému japonskému SUV, masami nepochopenému.http://www.tipcars.com/magazin-subaru-b9-tribeca-ziznivy-6american6-2371.htmlKdo u velkých SUV dává přednost benzínu, má štěstí. Subaru totiž k tribece dodává jen jeden motor. Zážehový šestiválec typu Boxer doprovázený pětistupňovým automatem je typickým zástupcem americké školy, kde se na nějaký ten litr paliva nehledí. A tribeca jich obvykle spořádá patnáct, někdy i šestnáct na každých sto kilometrů. Deklarovaný výkon 245 koní by přitom třílitru pod kapotou přisoudil jen málokdo - hlavně při dálničních rychlostech postrádá schopnost pružného zrychlení. Svůj díl viny však nese pětistupňová automatická převodovka. Občas dlouho váhá, jaký stupeň zařadit, při akceleraci nebo v kopci někdy reaguje chaoticky....a můžu najít další dva až tři testy, ve kterých nepřející pisálkové haní toto japonské veledílo. Ale pozor, Zdeny s tímto autem dokáže jezdit hluboko pod deset litrů! Je to zkušený harcovník, dokonale naladěný na vlnovou délku Subaru a tak se mu tento kočár odvděčí spotřebou, za kterou by se nemuseli stydět rekordmani z Guinessovy knihy rekordů...co ti mám vyvracet? že se prodaly tři kusy? že pisatelka, co se ptá po cenově příznivém autě těžko uživí tenhle krám co bere 14? zanedbatelných 12 tisíc za rok? posílám číslo účtu, děkuji za tvůj příspěvek:) že prokouří a propijou? ty je znáš? nebo je to v tom tvém obvyklém stylu "kdo má dražší auto než já, ten si na něho nakradl?"



Motáš už pátý přes devátý, protože nevíš, kudy kam. Jinak moje nabídka na předvedení spotřeby u Infiniti, které nevěříš, samozřejmě trvá. Dokážu ti, že to jde. Tak, jak to šlo s Tribecou za 10 zcela v pohodě. Tak, jak to jde majitelům ostatních 3,6, stačí se podívta na data od normálnícj uživatelů na nše forum. Ne na výblitky novináře, kterj je schopen za jeden test auto zničit....
reagovat
Valnoha
počet příspěvků322
datum registrace03.01.2011
Středa 16.11.2016 20:22, Hhhhhhhh nnnnnn bbbbb
Na fora "exotických" znacek nebyva uplne spolehnuti. Casto byvaji plna podobnych bludu.... To ze se nekdo kdo jede k babe ve 4 rano kdy o vikendu kdy potkas tak akorat pekare nebo zelvy s nalitym pantatou dostane v mimomestkym provozu v ecorallye na nejakou spotrebu nema absolutne zadnou vypovidajici hodnotu..... Jak se rika výjimka potvrzuje pravidlo?
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 16.11.2016 21:15, RE: Spritmonitor
David V napsal:
Petr S napsal:
Souhlasím že tam píšou lidi co spotřeba auta zajímá, to ale neznamená že to jsou všichni jezdci ekorallye nebo ti co nemají prachy na palivo. Jsou tam auta co mají spotřebu hodně nad průměr - šlapou tomu na krk a přesto při tankování spotřebu zapisují.Někdo si vede evidenci všech výdajů na auto, pojistky, servis, atd. někde v Excelu včetně nákladů na palivo. Někdo si eviduje jen palivo. Mně třeba ta půlminuta u pumpy navíc 1x za 3 týdny stojí za to, že do mobilu těch pár čísel nacvakám a mám představu o reálné spotřebě. Považuju spritmonitor za užitečný nástroj, který mi částečně pomohl při výběru aut. A vedením své spotřeby tam se tak nějak za to revanšuju.
Já mám díky složení tras jednu z nejnižších spotřeb, pokud to porovnávám se spritmonitorem, a to tu spotřebu spíše monitoruju v rámci koníčku, než že by mě trápila její absolutní hodnota a poslední 2 roky už jsem se omezil jen na dlouhodobý palubní ukazatel, takže jsem ten z druhé strany. Jezdím za málo (na obsah motoru), ale ecorallye bych to nenazval - jedu prostě plynule.


protože seš milej Davide sváteční řidič, jezdící po městě MHD a vyrazíš s paní jednou za týden na výlet nebo k rodičům pro vajíčka... když budu svoje auto využívat v mimoměstském provozu a po dálnici nepojedu přes 130 km/h dostanu se bez obtíží k 6-7 litrům ale nebudu proboha psát, že se to dá nazývat kombinovanou spotřebou...
a najedeš 12 tisíc za rok... to já najedu za dva měsíce, když je fofr.
chápu, že z antipatie ke mně budeš vždycky v opozici, ale vevnitř dobře víš, že mám pravdu...


reagovat
brin
počet příspěvků727
datum registrace28.03.2011
Středa 16.11.2016 21:15, Kufr
Potřebujete kufr při 7 pasažérech? Pokud nijak velký, tak bych vzal Ford S-max. Ideálně s benzínovým dvoulitrem, případně ecoboostem 2,0. Pokud větší, Ford Galaxy. Pokud potřebujete opravdu velký kufr a zároveň 7 míst, šel bych po Renaultu Traffic v osobní verzi a s 2,0 DCi.
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.