To je zas chytrolínů.......... čemu se divíte, že některý věci měnil už tak brzo? Ti co trochu znají, tak ví, že fakt hodně záleží na tom, kdo s autem jezdil proboha. Neznamená, že když někomu z vás vydrží brzdy a nevim co ještě dlouhou dobu, tak druhýmu taky. Sám zmínil, že s autem před ním jezdila ženská, pokud sem dobře čet. Takže příklad: tam, kde vy si brzdíte třeba motorem (pro tupce-podřazováním), tam ženská vyřadí a drží to na brzdě (třeba i z kopce) a nedejbože někdy má pořád sešlápnutou spojku...... Je jasný, že jim životnost asi docela zkrátí že? A takhle je to se vším na autě. To samý ložiska, stačí vzít pořádnou díru a je jedno jestli mám najeto 20 nebo 100tis km, začne třeba pískat a je to, nebo se rozhodí geometrie.........
Já např. před časem koupil po ženský Fabii (rodičům, osobně mam Mazdu6) a už v 65tis km se měnila spojka a brzdy už má taky dělaný, nic jinýho zatim nepotřebovala, tak co........ ale jezdí, takže nevim proč bych jí měl označovat za popelnici, když je třeba měnit tohleto a támhleto, když se to posere. Navíc když to stejnak čeká každý auto-jen některý třeba později. Jinak zatim jezdí bez poruch, nikdy nestávkovala, takže jí můžu označit za spolehlivý auto.
Octavie nejsou pro obyčejnýho člověka špatná volba, ale je jasný, že se musí koupit zachovalej kus, ale to je u každýho auta. Nejsou na ně drahý díly, seženou se na každým rohu, vrakáren je taky halda. Jasně, že se třeba vyskytuje víc ,,levejch" kusů, ale to je taky tim, že jich je u nás prostě hodně, takže přímá úměra: čim víc Octavií, tim je mezi nima víc šmejdů, dobře se totiž prodávají a kdo si nedá bacha, tak si naletí a pak má kecy, že Octavie tohleto a tamhleto.......... a furt dokola. Prostě je to normální průměrný auto. Žádná kára není bez problémů.
Mě třeba nedávno na Šestce praskla parkovačka
))))