0
zpět
 

diskuze k tématu: Zamyšlení - auto a jeho globální duše

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 17.08.2011 09:01, Pravda

Docela by mě zajímalo, jestli by nějaká automobilka, dokázala vyrobit auto pouze na svoje nákláda a s vlastní technologií a hlavně bez spolupráce s jinými automobilkami... obávám se, že ne.. a kdyby se to někomu povedlo, chtěl by jsem vidět, co by to bylo za příšernost
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 17.08.2011 09:07, RE: Pravda
Lukyn2 napsal:

Docela by mě zajímalo, jestli by nějaká automobilka, dokázala vyrobit auto pouze na svoje nákláda a s vlastní technologií a hlavně bez spolupráce s jinými automobilkami... obávám se, že ne.. a kdyby se to někomu povedlo, chtěl by jsem vidět, co by to bylo za příšernost
Co třeba Koeniggseg? Ten má i vlastní motory, šasi...kastli..... Nebo Spyker. Pagani bere motory od AMG
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 17.08.2011 09:15, RE: Pravda
Thomassino napsal:
Co třeba Koeniggseg? Ten má i vlastní motory, šasi...kastli..... Nebo Spyker. Pagani bere motory od AMG
Koeniggseg ?? mám namysli auta pro běžný provoz a tohle auto taky nebude žádný zázrak... soudím podle prodejů..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 17.08.2011 17:57, Opel
Německý mýtus. Příkladem může být třeba Opel. Kdyby jej němcům nevyrobili jiní, tak se to hned posere. Ještě že tady jsou ti Italové a Poláci. Potom může být ta Astra z Tychy a s italským dieselem i trošku spolehlivá. Dlouhověká ale ne! Protože všechno neudělá Ital. To, co udělá němec, se rychle rozpadne. Třeba koroze podvozku. V roce 2011... Ramena ztrouchnivělá na troud... Takže bez té globální kooperace už by dneska některé značky ani neexistovaly...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 17.08.2011 17:58, RE: Pravda
Lukyn2 napsal:

Docela by mě zajímalo, jestli by nějaká automobilka, dokázala vyrobit auto pouze na svoje nákláda a s vlastní technologií a hlavně bez spolupráce s jinými automobilkami... obávám se, že ne.. a kdyby se to někomu povedlo, chtěl by jsem vidět, co by to bylo za příšernost
Škoda 120?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 17.08.2011 21:06, Super článek
Krásné čtení, moc se mi to líbilo...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.08.2011 11:30, jednotvárnost
Také se mi článek líbil. Jen se mi zdá, že ta jednotvárnost u běžných aut bohužel je. Nová auta mi přijdou taknějak na jedno brdo. Proto se mi spíš líbí káry 70. a 80. let
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.08.2011 12:22, RE: Opel
gablenz napsal:
Německý mýtus. Příkladem může být třeba Opel. Kdyby jej němcům nevyrobili jiní, tak se to hned posere. Ještě že tady jsou ti Italové a Poláci. Potom může být ta Astra z Tychy a s italským dieselem i trošku spolehlivá. Dlouhověká ale ne! Protože všechno neudělá Ital. To, co udělá němec, se rychle rozpadne. Třeba koroze podvozku. V roce 2011... Ramena ztrouchnivělá na troud... Takže bez té globální kooperace už by dneska některé značky ani neexistovaly...
Tak mám dojem BMW auta komplet montuje tajně v Itálii. Jinak si to ani nedovedu vysvětlit
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.08.2011 12:36, RE: Opel
gablenz napsal:
Německý mýtus. Příkladem může být třeba Opel. Kdyby jej němcům nevyrobili jiní, tak se to hned posere. Ještě že tady jsou ti Italové a Poláci. Potom může být ta Astra z Tychy a s italským dieselem i trošku spolehlivá. Dlouhověká ale ne! Protože všechno neudělá Ital. To, co udělá němec, se rychle rozpadne. Třeba koroze podvozku. V roce 2011... Ramena ztrouchnivělá na troud... Takže bez té globální kooperace už by dneska některé značky ani neexistovaly...
Proto je také vyhlášená elektronická "spolehlivost" u renaultu a ostatních francouzů a italů - všechen elektronický šmejd nese nápisy siemens a bosch + made in germany
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.08.2011 13:21, RE: Opel
Pavlik napsal:
Proto je také vyhlášená elektronická "spolehlivost" u renaultu a ostatních francouzů a italů - všechen elektronický šmejd nese nápisy siemens a bosch + made in germany
Tohle tvrzení je poněkud zavádějící. Jiní výrobci je do svých vozidel také montují a tak velké problémy s nimi kolikrát nemají. Rozdíl je v konstrukci. Nevhodná konstrukce způsobí, že jinak bezproblémový díl odchází. Zářným příkladem nevhodných konstrukčních řešení jsou benzínové motory ve Škodovkách. Konkrétně pohon rozvodů u motorů HTP a co je pro mě šokující i u 1.2 TSi. Ačkoliv jde o řetězový pohon, nelze jej označit jako spolehlivý. Jiní výrobci s tímto obvykle problémy nemají (ještě to měl blbě Opel u motou 2.2 ve 108 kW verzi) a řetězový pohon rozvodů je sázka na jistotu, že se písty s ventily blíže neseznámí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.08.2011 08:06, RE: Opel
David V napsal:
Tohle tvrzení je poněkud zavádějící. Jiní výrobci je do svých vozidel také montují a tak velké problémy s nimi kolikrát nemají. Rozdíl je v konstrukci. Nevhodná konstrukce způsobí, že jinak bezproblémový díl odchází. Zářným příkladem nevhodných konstrukčních řešení jsou benzínové motory ve Škodovkách. Konkrétně pohon rozvodů u motorů HTP a co je pro mě šokující i u 1.2 TSi. Ačkoliv jde o řetězový pohon, nelze jej označit jako spolehlivý. Jiní výrobci s tímto obvykle problémy nemají (ještě to měl...
Tohle je zavádějící mnohem více - srovnávat chybnou mechanickou konstrukci s elektronikou je dost scestné. Dle mého názoru je elektronické "krabičce" zcela jedno zda se veze v autě se znakem Renault nebo VW. Spíše bych viděl příčinu v odvaze francouzů experimentovat s novými technologiemi a jejich zaváděním do výroby.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.08.2011 09:45, RE: Opel
Pavlik napsal:
Tohle je zavádějící mnohem více - srovnávat chybnou mechanickou konstrukci s elektronikou je dost scestné. Dle mého názoru je elektronické "krabičce" zcela jedno zda se veze v autě se znakem Renault nebo VW. Spíše bych viděl příčinu v odvaze francouzů experimentovat s novými technologiemi a jejich zaváděním do výroby.
S tím tak docela nesouhlasím. Drtivá většina elektrických poruch je mechanického rázu, tedy špatně řešené konektory, nevhodně vedené kabelové svazky, nevhodně zvolené krytí (IP) apod. Eletronická krabička, na kterou v jednom autě cáká voda od kol a v druhém je umístěná v interiéru se bude chovat rozdílně, ačkoliv bude použit stejný výrobek. Jako příklad uvedu třčeba Mondeo, které má špatně vyřešené odvodnění dveří, důsledkem čehož zlobí centrál, který pracuje v nevhodném prostředí. Závada je elektrická, ale příčina mechanická.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 20.08.2011 08:49, RE: Pravda
Lukyn2 napsal:
Koeniggseg ?? mám namysli auta pro běžný provoz a tohle auto taky nebude žádný zázrak... soudím podle prodejů..
A kolik by jsi chtěl, aby se jich prodávalo, když jeden stojí milion euro a navíc jsou to limitované edice.....))
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.