0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaké praktické a spolehlivé Volvo do 70 tis. Kč?

kategorie zařazení tématu: ostatní, ostatní
ewing1
počet příspěvků46
datum registrace29.05.2009
Úterý 17.01.2017 09:43, Volvo 940
Rozhodně doporučuji benzínové Volvo 940. Vyráběly se až do roku 1998 a jsou to poctivá kvalitní auta. Má to díky zadnímu náhonu obrovský rejd, hodně spolehlivé motory (redblock) a kvalitní prostorná karoserie s výbornou antikorozní ochrannou. Pohodlný interiér. Náhradní díly na toto vozidlo nejsou nijak drahé a co se tedy týká nákladů na údržbu, tak to vyjde rozhodně levněji než na Volva novějších generací.
A taky velkou předností je nadčasový vzhled tohoto vozidla. Krásné ladné tvary. Sice není již tak hranaté jako Volvo 740, ale stále vypadá hodně elegantně. Doporučuji si tam namontovat LPG. Tyto motory s pohonem na plyn nemají žádné problémy.
reagovat
ewing1
počet příspěvků46
datum registrace29.05.2009
Úterý 17.01.2017 11:47, benzín x diesel
Pokud chcete pouze nafťáka, tak jak Vám redaktor doporučil. Zvolte S/V70. Ale rozhodně si to ještě rozmyslete. Není nad Volvo s redblockem (benzínovým motorem). To víte, že Volvo s dvoulitrovým benzínovým motorem je i v Guinessově knize rekordů? Nejdříve s nájezdem s původním motorem 2.000.000 mil a nyní už překonalo 3.000.000 mil ! Pořád s jedním majitelem a s původním motorem.
reagovat
Werscajk
počet příspěvků1
datum registrace17.01.2017
Úterý 17.01.2017 11:48, Volvo V70 II
Také jsem hrdým majitelem švédského povozu V70 druhé generace. Spíše bych doporučil, se ale podívat po benzínové verzi i přes preferenci nafty. Sice bezínové volví pětiválce žerou děti kolem silnice, ale startostí je s nimi rozhodně méně. Atmosféra 2.4 125kW neurazí, nenadchne a je to ideální klidný kočár na přesuny jak po dálnicích, tak zvádne skvěle krátké přískoky po městě. Ideální kartou proti naftě se mezi volvisty jeví LPG a verze motoru 2.4T a 2.5T, což jsou motory s turbem kolem 147kW. Ty už dokáží s autem zacvičit a jde o zlatou střední cestu. No a pro fajnšmekry tu je verze T5 (184kW) či R(220kW), ale tam je vyloženě hřích dávat LPG. Rozhodně před koupí D5 doporučuji se důkladně seznámit s tím, jak se o D5 starat a jak má znít (což vás mechanik bude jistě vědět, ale pro ostatní). Nemálo D5tek končí na drahé opravě hlavy, protože spousta lidí si myslí, že když je to nafta, tak zvuk podobný jedničkové oktávce 1.9 TDI je v pořádku. Není! D5 je sice spolehlivý dýzl, ale není to pumpa na bahno jako stará známá naftová rotačka. D5 zastaví i pajšl nafta.
reagovat
Bronn
počet příspěvků128
datum registrace23.11.2014
Úterý 17.01.2017 14:00, e
Rikate ze vas znamy servisuje volva? A proc se ho nezeptate na radu, idealne si ho i pozvat na kontrolu pred koupi. A jelikoz je to znamy, tak vas to bude stat jen lahvinku slivovicky
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Úterý 17.01.2017 14:36, Volvo
Mám neznatelnou zkušenost s V70 s 2.4D (120kW) od kamarádů.
Je to celkem parník, koupeno s 220 tkm od nějakýho dochtora z Prahe před cca. 5-ti lety. Auto z roku 2002. Momentálně na tacho 350 a o žádných zásadních problémech žádná zmínka. Ale to odhlučnění je už buď vyžrané od kun nebo to posouzení bylo hodně benevolentní, protože to nýtuje docela srdnatě. Když k nám přijede na návštěvu z Prahy a já ji v naší spletici ulic ukazuju, kde zaparkovat (sedím uvnitř), tak je to normální traktor. A to prosím celou dobu, těch více než 100 tkm, co to mají, aby se vyloučil vliv počínající závady.
A ještě jeden postřeh. Ložná plocha kufru je veliká, ale jeho výška je zase celkem malá. Soukromě se domnívám, že Mondeo kombi má kufr větší.
A pozor na servisní náklady u ojetiny za 70 - jakékoliv, ať jsou to brzdy, tlumiče, spojka, silentbloky, manžety a nedej bože něco na motoru zejména naftovém. Tady se vyplatí kontrolovat vše a počkat si zase na nějaké Volvo od doktora z první ruky, kde je předpoklad, že mu Volvo nedosluhovalo a neohlížel se po něčem dalším, jako tazatel.

Co to vlastně přesně znamená, že auto dosluhuje? Já si pod tím představím auto, které už neprojde přes následující technickou.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.