0
zpět
 

diskuze k tématu: Volvo 850 T5 - jak jezdí ojetina za 50 tis. Kč?

kategorie zařazení tématu: ostatní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.02.2011 07:51, airbag
Zvláštní, 3 x airbag?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.02.2011 08:06, RE: airbag
pipiakika napsal:
Zvláštní, 3 x airbag?
V textu píše že airbag u spolujezdce není, ale jsou boční airbagy. Třeba se to dělalo, i když je to zvláštní kombinace.
Mě spíš překvapilo že po roce užívání a 5500km měnil už 2x svíčky. Motor by v tom případě až tak v kondici nebyl. Jinak opravdu silný motor ve staré dobré krabici - pokud neřeší spotřebu, tak za ty prachy to není špatné svezení.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.02.2011 10:46, Nic neříkající...
A ještě dotaz: švédsky se řekne pětiválec v turbu "2.0 T5"? Nebo z jakého jazyka to jo je přeloženo? A ono to má podobný projev jako Tdi? No zajímavé...takže se jako u Tdi žádný kopanec nekoná? Aha... A lidi si myslí, že na Volvo je třeba balík peněz? To si myslí leda tak babička Procházková z Horní Lhoty...každý už dneska ví, že tyhle kdysi drahé krabice (velké Lancie, Volva, Saaby, Renaulty...) jsou po určité době skoro neprodejné a běžně stojí jako zachovalejší Fabie. To už dneska ví každý. Naopak, na co je třeba hodně peněz, je "mírně" ojetá Octavia combi Tdi prodaná v bazaru autorizovaného servisu. Na takový shit je třeba spousta peněz...i když to má 200 000Km a tři roky...Ale na Volvo nééééé...to fakt nééé. To jsou dneska nejlevnější auta...pokud zrovna nejde o oblíbené volvácké SUV. Jinak já v tomhle combi taky jezdil (služebně)....ale byl to diesel..celkově nic moc auto. Prostorné, ale impotentní...prostě krabice na kolech.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.02.2011 11:49, RE: airbag
duch napsal:
V textu píše že airbag u spolujezdce není, ale jsou boční airbagy. Třeba se to dělalo, i když je to zvláštní kombinace.
Mě spíš překvapilo že po roce užívání a 5500km měnil už 2x svíčky. Motor by v tom případě až tak v kondici nebyl. Jinak opravdu silný motor ve staré dobré krabici - pokud neřeší spotřebu, tak za ty prachy to není špatné svezení.
Airbag u spolujezdce byl na přání bez jakéhokoliv příplatku. V té době ještě nebyla možnost vypnutí kvůli dětské sedačce, tak proto 3xairbag. Měl jsem 2.5TDI a až na strašný podvozek super trvanlivé auto, to Tvoje má ještě dalších 300tkm před sebou když Ti nezkříží cestu blondýna v SUVéčku
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.02.2011 14:42, RE: Nic neříkající...
gablenz napsal:
A ještě dotaz: švédsky se řekne pětiválec v turbu "2.0 T5"? Nebo z jakého jazyka to jo je přeloženo? A ono to má podobný projev jako Tdi? No zajímavé...takže se jako u Tdi žádný kopanec nekoná? Aha... A lidi si myslí, že na Volvo je třeba balík peněz? To si myslí leda tak babička Procházková z Horní Lhoty...každý už dneska ví, že tyhle kdysi drahé krabice (velké Lancie, Volva, Saaby, Renaulty...) jsou po určité době skoro neprodejné a běžně stojí jako zachovalejší Fabie. To už dneska ví každý. N...
Na nájezd 5,5tkm/rok to asi ujde, koneckonců se dá v případě zácpy (dopravní) v autě i přespat. Ale kdybych měl každý měsíc (při mém nájezdu) měnit svíčky, tak nevím... LPG dobrý, ale zahřeje se motor vůbec, aby (zvlášť teď v zimě) přepnul na plyn? A těch 200 km/h? Zajímavé... Holt ústecký kraj, tepláků ráj...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.02.2011 16:19, RE: airbag
duch napsal:
V textu píše že airbag u spolujezdce není, ale jsou boční airbagy. Třeba se to dělalo, i když je to zvláštní kombinace.
Mě spíš překvapilo že po roce užívání a 5500km měnil už 2x svíčky. Motor by v tom případě až tak v kondici nebyl. Jinak opravdu silný motor ve staré dobré krabici - pokud neřeší spotřebu, tak za ty prachy to není špatné svezení.
Jednou z nevyhod LPG, je, ze interval vymen sviecok treba skratit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.02.2011 17:56, dobrá volba
měl jsem tento stroj s motorem 2.5I 20v a bylo to jediné auto u kterého jsem nemusel až na spotřebák nic opravovat. 850 je poctivě vyrobené auto. Moje auto mělo poctivých 320t km a prodej byl v 390t km a dodnes jezdí s 460tkm bez větší opravy. Mám teď Vectru 2.0I 16v LPG a přes noc venku stojící auto, zapne LPG po asi 2km pomalé jízdy + 2semafory, když bylo -10 tak za 3km, když bylo +7 tak za 1.5km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.02.2011 22:28, RE: Nic neříkající...
Pepe napsal:
Na nájezd 5,5tkm/rok to asi ujde, koneckonců se dá v případě zácpy (dopravní) v autě i přespat. Ale kdybych měl každý měsíc (při mém nájezdu) měnit svíčky, tak nevím... LPG dobrý, ale zahřeje se motor vůbec, aby (zvlášť teď v zimě) přepnul na plyn? A těch 200 km/h? Zajímavé... Holt ústecký kraj, tepláků ráj...
am hondu accord 2.2 Vtec lpg a musim rict, ze i v mrazech okolo minus 10 prepne na lpg po 3 minutach jizdy....nekdy i v tomtom mrazu stihne prepnout samo behem skrabani oken...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.02.2011 22:45, RE: dobrá volba
anonym napsal:
měl jsem tento stroj s motorem 2.5I 20v a bylo to jediné auto u kterého jsem nemusel až na spotřebák nic opravovat. 850 je poctivě vyrobené auto. Moje auto mělo poctivých 320t km a prodej byl v 390t km a dodnes jezdí s 460tkm bez větší opravy. Mám teď Vectru 2.0I 16v LPG a přes noc venku stojící auto, zapne LPG po asi 2km pomalé jízdy + 2semafory, když bylo -10 tak za 3km, když bylo +7 tak za 1.5km.
Mam S 70 2.5 20 V 250000 najeto a nejake zavady se nasly , ale minimum , takze jsou to asi drzaky , tak ad slouzi .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 15.02.2011 08:38, RE: Nic neříkající...
gablenz napsal:
A ještě dotaz: švédsky se řekne pětiválec v turbu "2.0 T5"? Nebo z jakého jazyka to jo je přeloženo? A ono to má podobný projev jako Tdi? No zajímavé...takže se jako u Tdi žádný kopanec nekoná? Aha... A lidi si myslí, že na Volvo je třeba balík peněz? To si myslí leda tak babička Procházková z Horní Lhoty...každý už dneska ví, že tyhle kdysi drahé krabice (velké Lancie, Volva, Saaby, Renaulty...) jsou po určité době skoro neprodejné a běžně stojí jako zachovalejší Fabie. To už dneska ví každý. N...
Jen bych chtěl trochu opravit Váš příspěvek. Hodně záleží na stavu toho daného auta. Ale není pravda, že jsou starší Volva skoro zadarmo. Podívejte se např. na www.mobile.de a najděte si tam některé kousky - tzv. největší krabice (mimochodem jsou také nejpěknější) jako např. Volvo 240, 740, 940, 960, S90, V90 a kolikrát najdete kousky ve velmi pěkném stavu, ale tomu odpovídá i cena! Třeba i kolem 6 - 7 - 8 tisíc EURO! Někdy jsem viděl i ceny přes 10 tisíc.. Takže je opravdu potřeba rozlišovat a zaměřit se na stav vozidla!
Jinak značku Volvo musím pochválit. Co se týká výše uvedených modelů, tak spolehlivost perfektní, antikorozní ochrana také! Sám mám 20 let staré Volvo 240 a žádná koroze! Mám i Volvo S90 - 14 let staré - a také žádná koroze a ani žádná závada za těch 6 let, co ho mám. Takže naprostá spokojenost!

Každopádně souhlasím, že Škodovky jsou u nás předražené. Sám tomu nerozumím, když třeba po 10 letech je srovnatelná cena u auta (třeba Octavie), které stálo 1/3 toho co třeba luxusnější a kvalitnější vůz jiné značky.. i když je ve srovnatelném technickém stavu. A přitom ani ceny náhradních dílů nejsou levnější, jak si spousta lidí myslí.

Takže všem lidem doporučuji. Vykašlete se na drahé Škodovky a raději se dívejte i po jiných značkách. Škodovka už není vyloženě české auto s levnými náhradními díly, jak to bylo dřív...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 15.02.2011 16:55, RE: Nic neříkající...
mufik.martin napsal:
am hondu accord 2.2 Vtec lpg a musim rict, ze i v mrazech okolo minus 10 prepne na lpg po 3 minutach jizdy....nekdy i v tomtom mrazu stihne prepnout samo behem skrabani oken...
Za dobu co jsem měl právě Rover 6xx (ještě mám,ale většinou stojí v garáži je to už jen víkendové auto) s motorem Honda 2.3 tak jsem v zimě nikdy neškrábal,zapnul jsem motor a auto běhen ani ne 10 minut rozmrzlo (všechna okna).Motor se začal ohřívat obvykle tak při dojezdu na 2 semafory (asi 5-10 minut jízdy,začla se zvedat ručička teploty vody).Plyn jsem nikdy neměl,tak nevím kdy to přesně přepne,ale pokud by to přepínalo v době kdy má motor teplotu nějakých 60,tak to musí přepínat i v zimě během prvních 15 minut jízdy,za předpokladu,že nasednu a okamžitě odjedu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 15.02.2011 18:02, RE: Nic neříkající...
ewing1 napsal:
Jen bych chtěl trochu opravit Váš příspěvek. Hodně záleží na stavu toho daného auta. Ale není pravda, že jsou starší Volva skoro zadarmo. Podívejte se např. na www.mobile.de a najděte si tam některé kousky - tzv. největší krabice (mimochodem jsou také nejpěknější) jako např. Volvo 240, 740, 940, 960, S90, V90 a kolikrát najdete kousky ve velmi pěkném stavu, ale tomu odpovídá i cena! Třeba i kolem 6 - 7 - 8 tisíc EURO! Někdy jsem viděl i ceny přes 10 tisíc.. Takže je opravdu potřeba rozlišovat a...
Staré Volva v dobrém stavu a navíc, když je to youngtimer, tak to opravdu může stát dost peněz...to jsou zajímavá auta. 240 je klasika. Ale bavíme se o těch obřích neforemných krabicích z posledních let...to už dneska snad ani v normálním bazaru nevykoupí... u nás na Ostravsku se tomu říká romale kcharo... obvykle to končí v rukou romale, kteří s tím frajeří před Stodolní... stejný případ jako sedmičková BMW, Mamuty....atd.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.02.2011 11:01, RE: airbag
nicco napsal:
Jednou z nevyhod LPG, je, ze interval vymen sviecok treba skratit.
Ano, na 2750 km.
reagovat
ruge.cz
počet příspěvků1
datum registrace25.09.2013
Středa 25.09.2013 10:14, Volvo 945. 2,0 turbo LPG, 155k
Mě se motor pro přepnutí na plyn ohřeje téměř okamžitě, v zimě do 5 km. Páč mám nový regulační ventil. :)
kombi spotřeba LPG kolem 12l/100 km (venku 120km/h) Trhač asfaltu to není, ale moc lidí mě stejně nepředjíždí.
15 let starý, najeto necelých 200t (podle inspekcí), technicky vcelku ok, určitě 10x radši než zmiňovanou Fabii, ale jak píše autor, každej to neocení.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.