0
zpět
 

diskuze k tématu: Volkswagen Touran 2.0 TDI - test spotřeby

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 00:12, MPV
Jó tohle auto je můj sen. Prostorné a krásné MPV s úsporným a dynamickým motorem. Jen volant se mi nelíbí. Asi bych připlatil za tříramenný...................
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 07:02, kw
103kw - 104k???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 09:30, RE: kw
lad@ napsal:
103kw - 104k???
Ma to byt 140 koni, zrejmne preklep. Jinak docela me prekvapila vysledna prumerna spotreba 6.3 neni na tak velke a tezke auto vubec spatne. Pokud porovnate naprikald spotrebu Smaxe a jinych MPV s commonraily, tak jste vetsinou tak minimalne o litr vyse. To znamena jedine, vyvoj nezastavis, TDI jsou hlucny, ale stale patri v nafte k tomu nejspolehlivejsimu s nejnizsi potrebou. Sice uz to neni stare dobre TDI 66kw, ale spolehlivost je sale lepsi jak u commonrailu a sptoreba taky. Zajimalo by me, kdyz v Touranu zere 6.3 litru nafty, kolik by si vzal v mensi octavii nebo Golfu, kteri maji urcite lepsi aerodynamiku a nizsi hmotnost
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 16:51, RE: kw
mufik.martin napsal:
Ma to byt 140 koni, zrejmne preklep. Jinak docela me prekvapila vysledna prumerna spotreba 6.3 neni na tak velke a tezke auto vubec spatne. Pokud porovnate naprikald spotrebu Smaxe a jinych MPV s commonraily, tak jste vetsinou tak minimalne o litr vyse. To znamena jedine, vyvoj nezastavis, TDI jsou hlucny, ale stale patri v nafte k tomu nejspolehlivejsimu s nejnizsi potrebou. Sice uz to neni stare dobre TDI 66kw, ale spolehlivost je sale lepsi jak u commonrailu a sptoreba taky. Zajimalo by me, k...
Carens je na tom se spotřebou podobně, akorát je levnější, má více jak dvojnásobnou záruku a ten motor má tišší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 19:52, RE: kw
mufik.martin napsal:
Ma to byt 140 koni, zrejmne preklep. Jinak docela me prekvapila vysledna prumerna spotreba 6.3 neni na tak velke a tezke auto vubec spatne. Pokud porovnate naprikald spotrebu Smaxe a jinych MPV s commonraily, tak jste vetsinou tak minimalne o litr vyse. To znamena jedine, vyvoj nezastavis, TDI jsou hlucny, ale stale patri v nafte k tomu nejspolehlivejsimu s nejnizsi potrebou. Sice uz to neni stare dobre TDI 66kw, ale spolehlivost je sale lepsi jak u commonrailu a sptoreba taky. Zajimalo by me, k...
Viva la AUDI, resp. panum z Ingostadtu, kteri dali svetu motory TDI. Tusim, ze to bylo v roce 1989 a i dnes patri tyto motory, i kdyz ponekud modifikovanejsi, k absolutni svetove spicce. Kdyz mate oktavku, se kterou jste schopni jezdit i pod !4 litry! a to po 161 000 najetych km, tak k tomu neni co dodat!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 19:53, volant
Kde ty bukwice nemecky braly inspiraci v navrhu volantu?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 21:41, RE: kw
Vorsprung durch Technik napsal:
Viva la AUDI, resp. panum z Ingostadtu, kteri dali svetu motory TDI. Tusim, ze to bylo v roce 1989 a i dnes patri tyto motory, i kdyz ponekud modifikovanejsi, k absolutni svetove spicce. Kdyz mate oktavku, se kterou jste schopni jezdit i pod !4 litry! a to po 161 000 najetych km, tak k tomu neni co dodat!
Poděkuj Fiatu, že to vymyslel a do Německa prodal, jinak bys v té octavii měl leda 1.6 D a za příplatek1.9 D.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.04.2007 23:40, RE: kw
anonym napsal:
Poděkuj Fiatu, že to vymyslel a do Německa prodal, jinak bys v té octavii měl leda 1.6 D a za příplatek1.9 D.
Fiat by se měl leda stydět za to, že ještě v roce 98 byly v Mareách (a nejen tam) ty úžasné motory TD s nepřímým vstřikováním, které bez falše připomínaly Zetor 30.
To i v Octávce bylo v té době 81kW TDI, které bylo proti TD Fiatu o 50% tišší, úspornější a výkonnější.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 12.04.2007 06:25, RE: kw
Petr napsal:
Fiat by se měl leda stydět za to, že ještě v roce 98 byly v Mareách (a nejen tam) ty úžasné motory TD s nepřímým vstřikováním, které bez falše připomínaly Zetor 30.
To i v Octávce bylo v té době 81kW TDI, které bylo proti TD Fiatu o 50% tišší, úspornější a výkonnější.
To máš sice pravdu, že ty motory TD používali moc dlouho,ale já ho měl už v Tipu z roku 1988, měl 90PS, sice byl za studena dost hlučný, ale při zahřátí výborný motor, který jezdil kolem 5-6l nafty!
Řekni mi nějaký podobně výkonný a hlavně spolehlivý ropák, který se dával do koncernových vozů v těch letech.
Leda tak 1.6D :o))

Jinak tento motor byl úžasný držák a mohli jste do něj lejt cokoliv, vždycky to přežvýkal a to byla obrovská výhoda nepřímého vstřikování, tam se totiž nemá co posrat!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 12.04.2007 07:25, RE: kw
Petr napsal:
Fiat by se měl leda stydět za to, že ještě v roce 98 byly v Mareách (a nejen tam) ty úžasné motory TD s nepřímým vstřikováním, které bez falše připomínaly Zetor 30.
To i v Octávce bylo v té době 81kW TDI, které bylo proti TD Fiatu o 50% tišší, úspornější a výkonnější.
Ty jsi knedla. Kdyby se Fiat rozhodl dokončit TDi místo CR, tak ho měl ve svých autech dřív, než když ho dodělával koncern, který by ale s takovou měl archaické diesely dodnes. A že ty TD motory v marei měly i 91 kW (2.4 TD), to už nic, co?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 12.04.2007 13:01, RE: kw
mufik.martin napsal:
Ma to byt 140 koni, zrejmne preklep. Jinak docela me prekvapila vysledna prumerna spotreba 6.3 neni na tak velke a tezke auto vubec spatne. Pokud porovnate naprikald spotrebu Smaxe a jinych MPV s commonraily, tak jste vetsinou tak minimalne o litr vyse. To znamena jedine, vyvoj nezastavis, TDI jsou hlucny, ale stale patri v nafte k tomu nejspolehlivejsimu s nejnizsi potrebou. Sice uz to neni stare dobre TDI 66kw, ale spolehlivost je sale lepsi jak u commonrailu a sptoreba taky. Zajimalo by me, k...
4mufik: V té octávce (combi) může při jízdě na spotřebu i 4,6 l,jinak není problém jezdit kolem 5,5...
Údaje jsou ovšem pouze podle PP,takže za ně neručím...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 12.04.2007 16:37, RE: kw
kwitecko napsal:
4mufik: V té octávce (combi) může při jízdě na spotřebu i 4,6 l,jinak není problém jezdit kolem 5,5...
Údaje jsou ovšem pouze podle PP,takže za ně neručím...
Napadlo me, ze to bude tak o litr niz v octavii, v golfu jeste o neco mene, tady je videt, ze je to sice technologie zastarala, ale zatim zadna konkurence spotrebou a spolehlivosti na ni nema, ani taky ma sve poruchy a taky obcas odejdou vstriky na TDI PD, ale urcite je mensi pravdepodobnost nez u commonrailu. VW uz ma pripravene commonraily pro novy superb, takze pocitam, ze budou behem chvile ve vsech autech, ale jak znam politiku VW tak bude nabizet klasicka TDI a commonrail bude za pripaltek
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 12.04.2007 22:13, Prostor nic moc
Nechápu jak můžete prohlásit Touran za prostorný vůz. Proti starému P405 je to hotový žebrák (kromě kufru). Místo vzadu je tragedie. Jinak jezdím se Sharanem 96 kW PD za 6,3 l/100km což je tedy skoro stejně jako dopadl Touran. Vzhledově je Touran pěknej, ale neříkejte o něm, že to je prostorné MPV.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 17:43, RE: Prostor nic moc
Honza42 napsal:
Nechápu jak můžete prohlásit Touran za prostorný vůz. Proti starému P405 je to hotový žebrák (kromě kufru). Místo vzadu je tragedie. Jinak jezdím se Sharanem 96 kW PD za 6,3 l/100km což je tedy skoro stejně jako dopadl Touran. Vzhledově je Touran pěknej, ale neříkejte o něm, že to je prostorné MPV.
Jezdis za 6,3, ale asi ne stejnou trasu :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 17:44, RE: MPV
Petr napsal:
Jó tohle auto je můj sen. Prostorné a krásné MPV s úsporným a dynamickým motorem. Jen volant se mi nelíbí. Asi bych připlatil za tříramenný...................
Auto je ok, akorat udaje maji blbe, zrychleni z 0 na 100 urcite nebude trvat 12,9s.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.