0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaký zvolit benzínový motor do MPV?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, německá vozidla, německá vozidla, americká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.05.2008 08:06,
Hezký článek
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.05.2008 08:34, 2.0
Strýc má Galaxy s 2.0 85kW. Není to žádný dělo, na akcelereci nic moc, ale pružnost je dobrá. Motor je hlavně spolehlivý. Nejel na něm už přes 100tis. km a motor absolutně bez závad. Celkově najeto 340000km!
Spotřeba kolem 10l/100km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.05.2008 09:37, RE: 2.0
anonym napsal:
Strýc má Galaxy s 2.0 85kW. Není to žádný dělo, na akcelereci nic moc, ale pružnost je dobrá. Motor je hlavně spolehlivý. Nejel na něm už přes 100tis. km a motor absolutně bez závad. Celkově najeto 340000km!
Spotřeba kolem 10l/100km.
Tak s 2.0 Galaxy jsem jel do Toskánska v 5 dospělých + jedno malé dítě a spotřeba 12 litrů/100km. Je to hodně slabý motor na tak velké auto. A to na to moc nešlapu!!! Určitě bych ho nebral!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.05.2008 19:05, Proč ne 1.8 T?
Myslel jsem si, že turbobenzíny mají při stejném výkonu jako motory o vyšším objemu menší spotřebu, a to díky většímu krouťáku v nižších otáčkách, ale pan redaktor tento názor zřejmě nesdílí. Kromě drahého turba bych se u motoru 1.8 T ničeho neobával a volil bych tento motor, bude mít nejmenší spotřebu a slušný výkon.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.05.2008 19:38, RE: Proč ne 1.8 T?
anonym napsal:
Myslel jsem si, že turbobenzíny mají při stejném výkonu jako motory o vyšším objemu menší spotřebu, a to díky většímu krouťáku v nižších otáčkách, ale pan redaktor tento názor zřejmě nesdílí. Kromě drahého turba bych se u motoru 1.8 T ničeho neobával a volil bych tento motor, bude mít nejmenší spotřebu a slušný výkon.
já měl 2.0 turbo od Lancie a ta spotřeba proti atmosféře byla značná. Zátah byl brutální v celém spektru otáček, maximálka asi 240. Při jízdě po dálnici rychlostí 160 spotřeba asi 11 litrů. Když jsem využíval plný potenciál motoru, tak jsem jel Praha - Brno mezi 16 a 18ti litry. A to se jednalo o sedan dedra. Takže u toho mpv bych měl z turba docela obavy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.05.2008 20:08, RE: Proč ne 1.8 T?
anonym napsal:
já měl 2.0 turbo od Lancie a ta spotřeba proti atmosféře byla značná. Zátah byl brutální v celém spektru otáček, maximálka asi 240. Při jízdě po dálnici rychlostí 160 spotřeba asi 11 litrů. Když jsem využíval plný potenciál motoru, tak jsem jel Praha - Brno mezi 16 a 18ti litry. A to se jednalo o sedan dedra. Takže u toho mpv bych měl z turba docela obavy.
Jezdím saabem 9000, 2.3 s turbem, výkon rovných 200 koní a dlouhodobá průměrná spotřeba je 9,5-10 l, a to jezdím hlavně ve městě, v zimě za 11 l.Dálnice při průměru 150 km/h je za 9 l, jel jsem i Brno - Vídeň za 7,1 l...Lancia je navíc menší auto, ta spotřeba mě hodně překvapila. U 1.8 T a MPV bych ale tipoval tak 11 město a 8-10 mimo město dle stylu jízdy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.05.2008 22:38, vr6
Tak nevím...jezdím sharanem vr6,obutý na 17,a přes dvanáct litrů jsem se ještě nedostal...najezdím měsíčně okolo 6tisíc km,z toho 80%dálky,a v pohodě do deseti...reálná spotřeba je mezi 9,5-11litrů...při koupi jsem řešil stejnou otázku jako autor,a po delším sběru informací a zkušeností jednoznačně vyhrál šestiválec,a nelituji,myslím že na delší trasy je tento motor ze všech benzínových variant nejlepší...jinak je to manuál,128kw,a motoru můžu vytknout jen vyšší spotřebu oleje,zhruba 3l na 10 000km,jinak bez problémů
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.05.2008 08:57, RE: vr6
anonym napsal:
Tak nevím...jezdím sharanem vr6,obutý na 17,a přes dvanáct litrů jsem se ještě nedostal...najezdím měsíčně okolo 6tisíc km,z toho 80%dálky,a v pohodě do deseti...reálná spotřeba je mezi 9,5-11litrů...při koupi jsem řešil stejnou otázku jako autor,a po delším sběru informací a zkušeností jednoznačně vyhrál šestiválec,a nelituji,myslím že na delší trasy je tento motor ze všech benzínových variant nejlepší...jinak je to manuál,128kw,a motoru můžu vytknout jen vyšší spotřebu oleje,zhruba 3l na 10 00...
Spotřeby uváděné výrobcem v roce 2000 pro VW Sharan, Seat Alhambra a Ford Galaxy. Motor 2,8 (již 150kw) komb. spotřeba 10,8 L, motor 2,3 a 2,0 komb. spotřeba 10,1 L a motor 1,8T komb. spotřeba 9,4 L. Přitom rozdíl ve zrychlení z 0 – 100 km/h je mezi 2,8 a 1,8T pouhá sekunda tedy 9,9s a 10,9. Zrychlení 2,0 a 2,3 je 15,4s a 12,3s. Když připočtu povinné ručení do 1850ccm, tak co vychází nejlépe???
Spolehlivost 1,8T je brána všeobecně jako velice dobrá.
Vážený pane Skále! Jestli chcete šetřit palivo tak jedině Tdi, které Vám bude jezdit reálně za 6,5L. Mezi spotřebou benzínových motorů není zas tak velký rozdíl! A rozhodně se nebojte 1,8T je to velice zajímavý motor. Chce to trochu se s ním sžít a pak i spotřeba není nereálná těch 9,4L. Nevím, zda byl do Galaxy vůbec montován?
Vážený pane redaktore! Než příště napíšete takový blábol, raději se nejdříve svezte s motorizacemi, které porovnáváte a potom běžte psát příspěvek. V jiných článkách na Tipcarsu píšete, že motor 2,0 85kw se mezi majiteli přehazuje jako horký brambor!!! Tak se nad sebou zamyslete!!! Každopádně je vidět úroveň Tipcarsu!!!
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.