0
zpět
 

diskuze k tématu: VW POLO - co způsobuje hučení v převodovce?

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.05.2009 14:50, Autorizovaný servis
Ach jo, až je mi Vás líto pane, jak moc Vás v servisu odrbali, jak píše autor rady, s takto starým vozem nemá cenu do značkového servisu jezdit. Zaráží mě ta cena, 56 tis. mi přijde za převodovku hodně přemrštěná cena, byť se jedná (možná) o úplně novou, kolik by potom stál motor??
Za 56 tis. koupíte celé Polo 1.9 D. Známý měl také Polo, ale 1.9 SDi z roku 1997, a doteď jezdí, má cca 350 tkm. a převodovka je na něm původní, i čerpadlo apod. důležité komponenty.
Osobně jsem řešil nedávno výměnu převodovky na mém Golfu 1.9 TD z roku 1996, najeto 332 tkm, rozlítl se diferák a praskl obal převodovky. Převodovku jsem sehnal z vozu určeného na díly, za 3 tis. Kč, a za 1 tis. Kč mi ji známý mechanik vyměnil a zároveň mi tím pádem zkontroloval v jakém stavu je spojka.
Zaráží mě, že se Vám opakuje stejná závada po tak maličkém náběhu km, převodovky VW z této doby jsou běžně na 300-400 tkm, pokud se mění a kontroluje hladina oleje a zachází se s ní jak se patří.
Pokud jste tedy v autorizovaném servisu nechal vyměnit převodovku za novou, měla by snad na tento úkon a tento ND být záruka, a mělo by to snad být řešeno v rámci reklamace, ne?
Každopádně na tomto voze lze vše řešit za pár korun, dílů jsou všude mraky a jsou levná, navíc Vám toto auto opraví každý mechanik, je jednoduché..
Nebo si nechte převodovku prověřit soudním znalcem, jestli byla opravdu nová, pokud to nemůžete ověřit..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.10.2012 12:39, RE: Autorizovaný servis
pavwlik napsal:
Ach jo, až je mi Vás líto pane, jak moc Vás v servisu odrbali, jak píše autor rady, s takto starým vozem nemá cenu do značkového servisu jezdit. Zaráží mě ta cena, 56 tis. mi přijde za převodovku hodně přemrštěná cena, byť se jedná (možná) o úplně novou, kolik by potom stál motor??
Za 56 tis. koupíte celé Polo 1.9 D. Známý měl také Polo, ale 1.9 SDi z roku 1997, a doteď jezdí, má cca 350 tkm. a převodovka je na něm původní, i čerpadlo apod. důležité komponenty.
Osobně jsem řešil nedávno výměnu p...
Díky za ozvy na článek.
Převodovku mi doporučili vyměnit i malé servisy,kde jsem se poptával! Tvrdili mi,že tento model Pola měl 2 typy převodovek (s horním a spodním řazením) a já prostě koupil to problémové.
Převodovka byla výměnou u výrobce (kus za kus) zcela nová a namontována v servisu u příbuzného,takže je tam skutečně ta nová. Její prodejní cena v době výměny byla kolem 120.000Kč,ale protože výrobce věděl o problému,výměna byla za cenu cca 48.000.-Kč bez práce servisu.Ani mě se nelíbila ta cena,ale nechtělo se mi prodávat POLO na díly za pár korun,když jsem za ně rok předtím zaplatil téměř 100 tisíc+nové závěsné zařízení a pár doplňků. Jetou převodovku jsem nesehnal na žádném "Šrotišti" a to jsem hledal a volal velmi dlouho!
Jinak převodovka je sice slyšet,ale stále se drží na přibližně stejné úrovni a POLO stále používáme.Olej pravidelně kontrolujeme a měníme.I motor již má další nové rozvody,neboť je stále denně v provozu a vyměnili jsme hlavní světla za tuningová a namontovali mlhovky.Potkávací v továrním provedení svítí jako kdysi lucerničky u koňského kočáru-nevidíte skoro nic!
Protože bychom neradi přišli o jinak svižné a příjemné autíčko,budeme muset začít řešit korodující karoserii. Pod tmavě zelenou metalízou se objevují nehezké díry. Jinak "Políčko" drží a jezdí a jezdí....i když vozí již většinou manželku.
Proháním teď FIAT Stilo Multiwagon 1.6,16V s LPG. Průměrná spotřeba 8,4 l/100km,ale ta cena při natankování ...!!!

reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.