zpět
 

diskuze k tématu: Má někdo zkušenosti s benzinovým passatem nebo opelem vectra c?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, automobilky, německá vozidla
Mario85
počet příspěvků6
datum registrace08.07.2016
Středa 18.10.2017 19:41, Má někdo zkušenosti s benzinovým passatem nebo opelem vectra c?
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli někdo nemáte zkušenosti s Passatem B5 2.0i nebo 2.3 V5, popřípadě Opel Vectra C 2.2 nebo 2.2 direct. Na co bych si měl při koupi dát největší pozor, jak jezdí a kolik žerou a jestli se vůbec vyplatí kupovat?
Díky za odpovědi.
reagovat
sheogorath
počet příspěvků394
datum registrace27.05.2016
Středa 18.10.2017 20:34, Re................ ..........
S vectrou vubec, ale Passat B5 s 2.3i 4motion s manualem jsem mel nekolikrat pujceny. Dynamika uchazejici, ale ve srovnani napr. s X-type 2.5V6, ktery jsem vlastnil (subjektivni dojem) o dost slabsi. Petivalec je slyset i citit, ale ne neprijemne. Mozna te to zacne ale po nejake dobe stvat.
Spotreba v prumeru kolem 10-11l BA95.
Spolehlivost nemuzu moc hodnotit, ale znamymu na tom odesel za skoro 3 roky akorat regulator na alternatoru, jinak OK.
reagovat
Valnoha
počet příspěvků283
datum registrace03.01.2011
Čtvrtek 19.10.2017 09:59, Vectra
Do vectry C se dával velmi spolehlivý motor 1,8i tuším 103Kw. Kdysi jsem ho měl najeto při prodeji necelých 300tkm. Spotřeba 6-8 dle stylu jízdy.
reagovat
gilmar
počet příspěvků3
datum registrace17.03.2017
Čtvrtek 19.10.2017 10:42, RE: Má někdo zkušenosti s benzinovým passatem nebo opelem vectra c?
Mario85 napsal:
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli někdo nemáte zkušenosti s Passatem B5 2.0i nebo 2.3 V5, popřípadě Opel Vectra C 2.2 nebo 2.2 direct. Na co bych si měl při koupi dát největší pozor, jak jezdí a kolik žerou a jestli se vůbec vyplatí kupovat? Díky za odpovědi.


Passata 2.3 V5 nabrat, jeden z nejhorších motorů. Měl jsem ho 8 let a za tu dobu se motor musel 3x vytahovat. Rozvody jsou řetězové vzadu. Jednou prosakoval olej v zadní části mezi motorem a převodovkou, motor ven přetěsnit a vyměnit vyžvíkané ozubené kolo na rozvodech, podruhé se dělalo tšsnění pod hlavou, potřetí odešlo čidlo snímání vačky. Raději ber 2.8, ten bere olej, přetěsníš a měl by být klid, snáší i LPG.


reagovat
reader
počet příspěvků1
datum registrace20.10.2017
Sobota 21.10.2017 00:47, 2,3 V5
Dvatrojku jsem pořídil po předešlých VW1,4 kách osmiventilech. Potřeboval jsem kombíka pro rodinu s nákladem včetně kol na držáku na tažném. Nechtěl jsem investovat do TDI díky vyšší pořizovací ceně ojetiny s větším nájezdem, na vozidlo jsem měl cca 180 tisíc. Tento benzin byl levnější než nafty a současně jsem chtěl silnější motor po předešlých slabších benzínech.Dva osmičky v šestiválci jsem se obával z důvodu spotřeby a objemu. Dnes bych jej zvolil ale raději, dvatrojka potřebuje dostat do otáček, aby těžký kombík dostala do pohybu a při poklesu otáček naložená například v Alpách se dusí a žádá podřazení ale následně netáhne jako nafta odspodu .Je to manuál pětikvalt a to zpřevodování mi bohužel s otáčkami moc nesedí, hlavně u dvojyk. Motor má opravdu pěkný zvuk, ale ta dvaosmička ještě lepší. Spotřebu nebudeme rozebírat, pokud hledáte jak uvádíte benzín nad dva litry, máte jasno v tom, že nebudete konkurovat v úspoře naftám a moderním benzínům. Dvoulitrový benzín bude ještě horší než ta moje dvatrojka, do toho bych se nepouštěl, bude líný, ale například Passat 1,8 turbo je ceněný a chválený, ale pozor na turbo a nájezd. Jinak mé dvatrojce je šestnáct let má najeto minimálně 250 tis. nyní mi čeká výměna rozv. řetězu za 8 tisíc plus práce a diagnostika registruje nyní právě chybu polohy vačky na hřídeli. Přesně poruchy, jak jsou uvedeny v předešlém příspěvku , tak potvrzuji jako jistou pravdu. Jinak kromě klasické opravy čepů a ramen u přední nápravy jak to známe o Passatech této generace jsem nic neřešil. Ale také to může být náhoda , že jsem neměl tolik problémů jako jiný uživatel, to tak prostě je. S letitým vozidlem jsem byl nyní po sobě 4x v Chorvatsku a jezdím až dolu k Dubrovníku a opravdu až v jeho stáří km nájezdu a příští rok jede znovu. V práci mi říkají, že by s takto starým autem takové štreky nejeli. Někdo tam jezdí jen když má nové auto cca do 5 let stáří, nemluvím o většinově nových autech v Německu a Rakousku, které potkávám.Spotřeba je kolem 10l, ale když budete pospíchat,tak od 150 pojedete i za 14l s pěkným zvukem motoru, v komfortu velice rychle, ale jak jsem říkal, nelze koupit benzín a chtít naftu.Na dálnici v Rakousku jsem jel předpisově za 7,5 l rekord, ale tam je v pistoli jiný benzín než u nás.Příští rok se chystám koupit ojetinu opět kolem ceny 200 tis.a nahradit dvatrojku, kterou dostane kluk na cukání,až bude řešit řidičák.Jak říkal známý, když si vyzkoušíš více než 4 válce, nebudeš se chtít vrátit níž, rozhoduji se mezi 3l naftou V6,dvatrojku od Volva v pětiválci, 3,2 FSI samozřejmě Passat kombi a ještě jsem si prohlížel 3,7 V6 v Mazdě CX9.Abych nebyl jen za velkoobjemového vyznavače v době vyšší ceny, tak mám srovnání s ježděním služebním autem s naftou od 1,6 až po nové RS Octavia, kterou bych, pokud bych na to měl, pořídil v kombíku hned i domů. Je jisté že ta dvatrojka je menšinová záležitost,od koncernu ve velkých autech nikdo moc benzín nežádá, tak není ani tolik ojetin jako nafty.. Opel nemám zkušenosti.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.