zpět
 

diskuze k tématu: Kombi cca 170 tisíc jaký motor(benzín)?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, japonská vozidla
Steev03
počet příspěvků1
datum registrace26.07.2017
Středa 26.07.2017 20:22, Kombi cca 170 tisíc jaký motor(benzín)?
Ahoj,

Koukám po kombi cca do 170 tisíc, za rok toho moc nenajezdim, takže určitě benzím. Zatim mám vybrané tyto kandidáty a vezmu asi to, co bude ve viditelně lepším stavu. Potřeboval bych ale poradit jaké motor jsou u těchto modelů nejlepší, nebo jaké dporučujete :)

VW passat b6 (2006-2008) - 1.8TSI ? nebo 1.6 MPI ?
Škoda octavia II (2005-2007) - 2.0 FSI ?
Mazda 6 (2006-2007) - tady předpokládám 2.0 ?
Ford mondeo MK4 - ?

Děkuji za každou radu.
reagovat
gottak
počet příspěvků113
datum registrace10.06.2010
Čtvrtek 27.07.2017 15:10, RE: Kombi cca 170 tisíc jaký motor(benzín)?
Steev03 napsal:
Ahoj,Koukám po kombi cca do 170 tisíc, za rok toho moc nenajezdim, takže určitě benzím. Zatim mám vybrané tyto kandidáty a vezmu asi to, co bude ve viditelně lepším stavu. Potřeboval bych ale poradit jaké motor jsou u těchto modelů nejlepší, nebo jaké dporučujete :)VW passat b6 (2006-2008) - 1.8TSI ? nebo 1.6 MPI ?Škoda octavia II (2005-2007) - 2.0 FSI ?Mazda 6 (2006-2007) - tady předpokládám 2.0 ?Ford mondeo MK4 - ?Děkuji za každou radu.


Passat 1.8 TSi - O.K., tichý a úsporný motor, pružný... pozor na stav rozvodů, vytahaný řetěz a je po motoru.
Mondeo 2.0 benzín - zlobí jen klapky v sání, lze demontovat a dát kus bez klapek, občas bere olej.
Octavia II - nebrat, není nic rozumného v nabídce benzínů
Mazda 6 - stejný motor jako v Mondeu, takže O.K.

Howgh.
reagovat
Tomas93
počet příspěvků8
datum registrace27.07.2017
Pátek 28.07.2017 06:29, RE: Kombi cca 170 tisíc jaký motor(benzín)?
1.6 MPI je na Passat zoufale slabá, na Octavii je jen slabá, takže to na odvoz z A do B stačí.
2.0FSI v Octavii taky jde. Známý to má od novoty a furt si ji chválí.
reagovat
mufik.martin
počet příspěvků179
datum registrace09.05.2007
Pátek 28.07.2017 10:52, RE: Kombi cca 170 tisíc jaký motor(benzín)?
Steev03 napsal:
Ahoj,Koukám po kombi cca do 170 tisíc, za rok toho moc nenajezdim, takže určitě benzím. Zatim mám vybrané tyto kandidáty a vezmu asi to, co bude ve viditelně lepším stavu. Potřeboval bych ale poradit jaké motor jsou u těchto modelů nejlepší, nebo jaké dporučujete :)VW passat b6 (2006-2008) - 1.8TSI ? nebo 1.6 MPI ?Škoda octavia II (2005-2007) - 2.0 FSI ?Mazda 6 (2006-2007) - tady předpokládám 2.0 ?Ford mondeo MK4 - ?Děkuji za každou radu.


Urcite ne 1.8TSI, ma fatalni problemy, kdy se zakarbonuje a musi se delat GO motoru. Lepsi varianta je 1,4TSI a jen nechat zkontrolovat rozvodovy retez.
Ja bych spise doporucoval Mondeo 2,0 atmosfera a nebo pokud vam staci veliksot octavie tak je moznost focus 1,63 benzin. Jinak za velmi dobrou cenu lze tez koupit Peugeot 308 s motorem 1,6VTI
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků982
datum registrace19.08.2015
Pátek 28.07.2017 12:27, Ford Mondeo
Ahoj za mě Mondeo dvoulitr, je to asi nejvíce muziky za ty peníze.
Jinak velmi příjemná je starší Honda Accord 1.8
reagovat
Valnoha
počet příspěvků303
datum registrace03.01.2011
Pátek 28.07.2017 12:42, T
Toyota Avensis 1,8i
reagovat
ctverak
počet příspěvků174
datum registrace01.08.2007
Pátek 28.07.2017 14:02, RE: Ford Mondeo
BobanHTP napsal:
Ahoj za mě Mondeo dvoulitr, je to asi nejvíce muziky za ty peníze. Jinak velmi příjemná je starší Honda Accord 1.8


Honda Accord 1.8 byla naposledy v 6g což je do roku 2002, v Accordu 7g a 8g byl nejslabší motor dvoulitr. Accord je velmi dobrá volba, ale strašně blbě se shání a dobré kusy jsou oproti Mondeu o dost dražší a zvlášť 2.4 která je ideální motorizací je téměř nesehnatelná.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků939
datum registrace09.10.2008
Sobota 29.07.2017 20:42, RE: Ford Mondeo
BobanHTP napsal:
Ahoj za mě Mondeo dvoulitr, je to asi nejvíce muziky za ty peníze. Jinak velmi příjemná je starší Honda Accord 1.8


Mondeo s 2,0 benzín není nic moc, jede, ale nezaujme - je prostě max. dostačující motor. A jako bonus je v dobrém stavu velmi vzácnou motorizací a prodává se za cenu o 30-40 tisíc vyšší než diesel. Za mě nabídka nic moc. Accord je v dobrém stavu za tuhle cenu nesehnatelný a 1,8 se přestala vyrábět tuším v roce 1998 - to je slušný dědeček.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků559
datum registrace16.10.2016
Sobota 29.07.2017 22:04, .... .... ..... ......... ...
ani jedno, bral bych avensis 1.8/2.0 2004+
reagovat
PavelKeprt
počet příspěvků121
datum registrace28.10.2015
Sobota 29.07.2017 22:30, Mondeo + Mazda
Do Mondea a Mazdy 6 o kterých uvažujete se dával identický benzínový atmosférický dvoulitr o cca 107 kW, na kterém se nemá absolutně co posrat ! Nic tam totiž není! Jen sání s nepřímým MPI vstřikem, hlava se 2 vačkama, blok s pístama a hřídel, toť vše! Žádné další pič°°iny. To co tady někdo psal o problému s vířivými klapkami byla záležitost Mondea MK2 a pak MK3 z prvních let výroby, u MK4 ani u Mazdy 6 nic takového už vubec nehrozí. Hmotnost čtyřkového Mondea (kombi) je necelých 1600 kg a těch 145 koní bez turba je na to fakt málo, je to poměrně líné auto, byť v Mazdě ten stejný motor jede o poznání lépe (cca 100 kg lehčí + jiná převodovka), ale na normální ježdění to stačí a když člověk není líný řadit a žene to nad 4000 ot/min tak se s tím dá normálně předjíždět a je to v podstatě srovnatelné třeba s tím 96kW dieselem. Co se týče spolehlivosti a případných servisních nákladů, tak bych nad (T)(F)SI ve srovnání s Fordem/Mazdou ani neuvažoval. Osobně jezdím v Mondeu MK4, ale to jsem si vybral hlavně proto, že nabízí obrovský vnitřní prostor - pokud by mi na tomto kritériu až tak nezáleželo, šel bych jednoznačně do Mazdy 2. generace!
reagovat
Pavlik
počet příspěvků939
datum registrace09.10.2008
Neděle 30.07.2017 07:58, RE: Mondeo + Mazda
PavelKeprt napsal:
Do Mondea a Mazdy 6 o kterých uvažujete se dával identický benzínový atmosférický dvoulitr o cca 107 kW, na kterém se nemá absolutně co posrat ! Nic tam totiž není! Jen sání s nepřímým MPI vstřikem, hlava se 2 vačkama, blok s pístama a hřídel, toť vše! Žádné další pič°°iny. To co tady někdo psal o problému s vířivými klapkami byla záležitost Mondea MK2 a pak MK3 z prvních let výroby, u MK4 ani u Mazdy 6 nic takového už vubec nehrozí. Hmotnost čtyřkového Mondea (kombi) je necelých 1600 kg a těch 145 koní bez turba je na to fakt málo, je to poměrně líné auto, byť v Mazdě ten stejný motor jede o poznání lépe (cca 100 kg lehčí + jiná převodovka), ale na normální ježdění to stačí a když člověk není líný řadit a žene to nad 4000 ot/min tak se s tím dá normálně předjíždět a je to v podstatě srovnatelné třeba s tím 96kW dieselem. Co se týče spolehlivosti a případných servisních nákladů, tak bych nad (T)(F)SI ve srovnání s Fordem/Mazdou ani neuvažoval. Osobně jezdím v Mondeu MK4, ale to jsem si vybral hlavně proto, že nabízí obrovský vnitřní prostor - pokud by mi na tomto kritériu až tak nezáleželo, šel bych jednoznačně do Mazdy 2. generace!


Opravím tě ve dvou věcech:
1) Mondeo 4té generace se vyrábí v současnosti, to čím jezdíš je 3tí generace,
2) i na tom dvoulitru je dost věcí na odcházení, různých čidel je tam také dost (byť hlavní mechanika je opravdu odolná).
PS: problém u benzínového dvoulitru je jinde (už jsem to psal několikrát). Je jich velmi málo, takže není z čeho vybírat a pokud to není pekáč před generálkou, tak stojí nesmyslné peníze.
reagovat
PavelKeprt
počet příspěvků121
datum registrace28.10.2015
Neděle 30.07.2017 13:04, Benzinove atmo motory
1) Tovarni oznaceni je MK4 a bezne se mu i rika "ctyrkove" mondeo, ale vim co myslite a mate pravdu, ze je to teprve 3. model v rade. Hlavne ze si rozumime
reagovat
jafrik
počet příspěvků3
datum registrace10.04.2017
Pondělí 31.07.2017 10:08, Mondeo
Z osobní zkušenosti potvrzuju, že rozumný Mondea v 2.0 benzinu nejsou. Sháněl jsem jej 4 měsíce v ČR, DE a AT a nakonec jsem koupil dieselové, protože buď jsou to úplné socky, nebo zanedbaný servis majitelem (protože je to benzín a tři roky mu vydrží skoro bez servisu a to opravdu vydrží) nebo jsou použitelné kusy opravdu až o 50 tis. Kč dražší než dieselové. Pokud zvládnete najít použitelný kousek za rozumnou cenu, pak je to super volba.
reagovat
PavelKeprt
počet příspěvků121
datum registrace28.10.2015
Pondělí 31.07.2017 14:45, Mondeo mk3 krasavec
https://www.tipcars.com/ford-mondeo/ford-mondeo-20-ghia-digiklim-tempomat-esp-7571587.html

Toto splnuje vase kriteria presne, sice je to jeste ten starsi model MK3, ale posledni rok vyroby pred novou generaci, podle me to bude topka a bude to v inzerci max. par dni, pokud tam neni nejaka vada. Takove auto vam bude spolehlive slouzit jeste x let temer bez nakladu. Jediny problem muzou byt rezave lemy dveri, ale da se v pohode oprwvit/vymenit.
reagovat
pida
počet příspěvků6
datum registrace23.09.2017
Sobota 23.09.2017 10:54, kombi 170 000kč
a co si myslite o ford focus nebo alfa romeo? koukam taky po něčěm okolo 170 000kč...
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků917
datum registrace08.09.2009
Neděle 24.09.2017 07:58, RE: kombi 170 000kč
pida napsal:
a co si myslite o ford focus nebo alfa romeo? koukam taky po něčěm okolo 170 000kč...




Tak na tydlenty značký musíš být srdcař
Taková Alfa sto let stará, prošlá rukami nejméně desti vopupínkovanejch rybízů s kšiltem dozadu, to bude pošušňáníčko.
To nsad už radši toho forda...
reagovat
KoobaS
počet příspěvků532
datum registrace23.04.2014
Pondělí 25.09.2017 08:33, RE: kombi 170 000kč
Zdeny60 napsal:
pida napsal:
a co si myslite o ford focus nebo alfa romeo? koukam taky po něčěm okolo 170 000kč...
Tak na tydlenty značký musíš být srdcař Taková Alfa sto let stará, prošlá rukami nejméně desti vopupínkovanejch rybízů s kšiltem dozadu, to bude pošušňáníčko.To nsad už radši toho forda...


Zdeny, nevím jaký vopupínkovaný rybíze máš ve svým okolí ty, ale já těch, co by měli volnejch 170000 na alfu neznám... Stejně tak nebude sto let stará...
Ale jestli někdo chce kombíka a rozhoduje se mezi Alfou a focusem, bude pro něj focus pravděpodobně lepší volba...
reagovat
Arthur
počet příspěvků4
datum registrace17.07.2017
Pondělí 25.09.2017 12:31, Octavia II 2.0 FSI
Dobrý den. Z vlastní zkušenosti mohu motor 2.0 FSI (110kW) doporučit. Mám ho v Octavii r.v. 2006, koupeno jako nové auto, pravidelný servis. K dnešnímu dni najeto 340 000 km. Motor bez jediné závady. Při klidné jízdě se dá udržet dlouhodobá průměrná spotřeba kolem 7l/100km. S ostatními uvedenými vozy nemám osobní zkušenost. Nicméně jsou to auta střední třídy, zatímco Octavia je auto nižší střední třídy.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků917
datum registrace08.09.2009
Pondělí 25.09.2017 18:57, RE: kombi 170 000kč
KoobaS napsal:
Zdeny60 napsal:
pida napsal:
a co si myslite o ford focus nebo alfa romeo? koukam taky po něčěm okolo 170 000kč...
Tak na tydlenty značký musíš být srdcař Taková Alfa sto let stará, prošlá rukami nejméně desti vopupínkovanejch rybízů s kšiltem dozadu, to bude pošušňáníčko.To nsad už radši toho forda...
Zdeny, nevím jaký vopupínkovaný rybíze máš ve svým okolí ty, ale já těch, co by měli volnejch 170000 na alfu neznám... Stejně tak nebude sto let stará...Ale jestli někdo chce kombíka a rozhoduje se mezi Alfou a focusem, bude pro něj focus pravděpodobně lepší volba...


KoobaS: nebudeš věřit, ale bydlím v Šumperku a mám tu čest denně jezdit kolem benzínky Lukoil (MOL). Místní mládež tam pořádá vbečerní dýchánky se svými tuzingy. A právě zde vidím v létě velmi pravidelně min. 3 AR 159, něujakou 147 a dokonce obstarožní 166 (snad to je 166?? nejsem znalec starochů). Jinak klasika, nějaký e46, nějaký pasáty a pod. Ale 4 AR v místním prdelákově mi nepřijdou jako nějaká supervzácnost. Jinak ve vsi u ŠK, kde bydlím á, má AR min. dalších 4-5 lidí a nebudeš věřit zase, od pana doktora ve výslužbně (64 let - AR 159) až po nějakou omladinu kolem 20 let, ale tam si myslím, že nakupoval papínek - bydlůím v púoněkud bohatší čtvrti, kde GT-R, AMG, Mustand Shelby a tuctovy nový XC90, či ML jsou zcela normální jevy. Takže ta AR není nic, co se ndá koupit. problém ale je, co jednak čtu, ale občas pochytím od našeho IT ("insemničaní tecnik, má 159 1,9 dýzl), provoz AR není zrovna levný a bezstarostný. Jinak 159 wagon je krásný auto, které mě neuráží dyzajnem, ale provozně fakt není levné. Osobní zkušenost má ještě z let 1995, kdy klučina ve firmě (IOtal, dělal jsem tam 14 let vlastnil takovou hranatou, hranatý světla a kdysi mě s tím svezl - byl to benzín. Tehdá to byl pro mě o´brovský zážitek, protože to auto prostě mělo koule. Jen už nevím, co to bylo za model. Já AR neodsuzuji, naopak, mně se AR velmi líbí a když nic jiného, nehnijí, protože I a F umějí udělat auta, co fakt nemají po roce lišku. A kdyby byly dotažené detaily, klidně bych nějakou benzínovou 159 zkousnul i jako vlastní, já mám taliány rád od kuchyně přes víno po auta, ale AR prostě má ve všech modelech nějaké to mínus- snad vyvedený je dýzl, na ten tolik stížností není. Paradoxně...Jinak ještě na závěr, než e46, tak zcela jistě AR159. Jiná liga, která má duši a dyzajn. Můj skromný názor.
reagovat
KoobaS
počet příspěvků532
datum registrace23.04.2014
Úterý 26.09.2017 07:42, RE: kombi 170 000kč
Zdeny60 napsal:
KoobaS napsal:
Zdeny60 napsal:
pida napsal:
a co si myslite o ford focus nebo alfa romeo? koukam taky po něčěm okolo 170 000kč...
Tak na tydlenty značký musíš být srdcař Taková Alfa sto let stará, prošlá rukami nejméně desti vopupínkovanejch rybízů s kšiltem dozadu, to bude pošušňáníčko.To nsad už radši toho forda...
Zdeny, nevím jaký vopupínkovaný rybíze máš ve svým okolí ty, ale já těch, co by měli volnejch 170000 na alfu neznám... Stejně tak nebude sto let stará...Ale jestli někdo chce kombíka a rozhoduje se mezi Alfou a focusem, bude pro něj focus pravděpodobně lepší volba...
KoobaS: nebudeš věřit, ale bydlím v Šumperku a mám tu čest denně jezdit kolem benzínky Lukoil (MOL). Místní mládež tam pořádá vbečerní dýchánky se svými tuzingy. A právě zde vidím v létě velmi pravidelně min. 3 AR 159, něujakou 147 a dokonce obstarožní 166 (snad to je 166?? nejsem znalec starochů). Jinak klasika, nějaký e46, nějaký pasáty a pod. Ale 4 AR v místním prdelákově mi nepřijdou jako nějaká supervzácnost. Jinak ve vsi u ŠK, kde bydlím á, má AR min. dalších 4-5 lidí a nebudeš věřit zase, od pana doktora ve výslužbně (64 let - AR 159) až po nějakou omladinu kolem 20 let, ale tam si myslím, že nakupoval papínek - bydlůím v púoněkud bohatší čtvrti, kde GT-R, AMG, Mustand Shelby a tuctovy nový XC90, či ML jsou zcela normální jevy. Takže ta AR není nic, co se ndá koupit. problém ale je, co jednak čtu, ale občas pochytím od našeho IT ("insemničaní tecnik, má 159 1,9 dýzl), provoz AR není zrovna levný a bezstarostný. Jinak 159 wagon je krásný auto, které mě neuráží dyzajnem, ale provozně fakt není levné. Osobní zkušenost má ještě z let 1995, kdy klučina ve firmě (IOtal, dělal jsem tam 14 let vlastnil takovou hranatou, hranatý světla a kdysi mě s tím svezl - byl to benzín. Tehdá to byl pro mě o´brovský zážitek, protože to auto prostě mělo koule. Jen už nevím, co to bylo za model. Já AR neodsuzuji, naopak, mně se AR velmi líbí a když nic jiného, nehnijí, protože I a F umějí udělat auta, co fakt nemají po roce lišku. A kdyby byly dotažené detaily, klidně bych nějakou benzínovou 159 zkousnul i jako vlastní, já mám taliány rád od kuchyně přes víno po auta, ale AR prostě má ve všech modelech nějaké to mínus- snad vyvedený je dýzl, na ten tolik stížností není. Paradoxně...Jinak ještě na závěr, než e46, tak zcela jistě AR159. Jiná liga, která má duši a dyzajn. Můj skromný názor.


Ty srazy na benzince jsou způsobený spíš tím, že Alfisti maj jistou potřebu se scházet a bavit se spolu... Naopak se mi líbí, že na sebe Alfisti v autech mávaj, má to svoje kouzlo a něco do sebe...
Já ale spíš narážel na tvou formulaci o autech, který prošly rukama několika mladejch tunerů, kteří neví co se životem, natož co s autama... Tohle o 159 ještě naštěstí neplatí. Tohle platí u Alf za "jedenapůl" platu a ještě v naftě, takže 147 a 156...
Jinak s tebou v zásadě souhlasím, 159 Busso musí být skvělej pocit vlastnit. O tom, že Alfa je prostě provozně dražší se nebudu přít a naopak to můžu z vlastní zkušenosti potvrdit...
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.