zpět
 

diskuze k tématu: Rada s motorizací Passat CC

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla
hlstr
počet příspěvků1
datum registrace01.04.2017
Sobota 01.04.2017 00:31, Rada s motorizací Passat CC
Zdravím, hodlám si kupovat své první auto, takže ještě v tom nejsem tak zběhlý.

Chtěl bych poradit s výběrem motoru do CC. Mělo by se jednat o nějaký kousek rok +-2009. Najezdím denně do práce zhruba 20 km tam a 20 zpět. Pak občas nějaký víkendový výlet.
Těch 40-50 denně by mi spíš odpovídalo na benzín, jenže co jsem tak procházel různé diskuze, tak jsou u těchto motorů časté problémy s rozvody. Na diesel se bojím že nemám zas až tak velký nájezd. Děkuji za jakékoliv vaše postřehy, rady a zkušenosti!
reagovat
sheogorath
počet příspěvků394
datum registrace27.05.2016
Pondělí 03.04.2017 11:21, RE
2.0TSI, ale trpi na zakarbonovani, zalezi jak s tom predchozi majitel jezdil. Obcas je potreba z toho "vyhnat pavouky" a provetrat to
reagovat
David V
počet příspěvků1850
datum registrace16.05.2007
Pondělí 03.04.2017 11:43, RE: RE
sheogorath napsal:
2.0TSI, ale trpi na zakarbonovani, zalezi jak s tom predchozi majitel jezdil. Obcas je potreba z toho "vyhnat pavouky" a provetrat to


A přejít na 100 oktanový benzín...
reagovat
sheogorath
počet příspěvků394
datum registrace27.05.2016
Pondělí 03.04.2017 13:53, RE: RE
David V napsal:
sheogorath napsal:
2.0TSI, ale trpi na zakarbonovani, zalezi jak s tom predchozi majitel jezdil. Obcas je potreba z toho "vyhnat pavouky" a provetrat to
A přejít na 100 oktanový benzín...


Presne, diky za doplneni
reagovat
Odyone1
počet příspěvků13
datum registrace29.03.2017
Středa 05.04.2017 14:14, a co víkendovku s lepším výkonem
Co takhle 3,6 FSI 4mot. DSG? Auto je sice známé pověrami kterých je X, ale není to tak šílené.
Při dobré údržbě, lepším palivu, a výměně oleje v haldexu a v DSG kterou nikdo jentak neudělá, protože není předepsaná fabrikou (je nutné!! si ji vyžádat) je to spolehlivé, příjemné a rychlé auto. Samozřejmě záleží na kusu, ale měl jsem Supa 3,6 a nemohl jsem si stěžovat. *Edit a o CC jsem v 3,6 vždy snil, ať už kvůli výkonu tak kvůli vzhledu

Dle mého názoru stojí za zamyšlení alespoň
reagovat
sheogorath
počet příspěvků394
datum registrace27.05.2016
Středa 05.04.2017 16:56, RE: a co víkendovku s lepším výkonem
Odyone1 napsal:
... výměně oleje v haldexu a v DSG kterou nikdo jentak neudělá, protože není předepsaná fabrikou (je nutné!! si ji vyžádat) ...


To je celkem desive
reagovat
David V
počet příspěvků1850
datum registrace16.05.2007
Středa 05.04.2017 18:05, RE: a co víkendovku s lepším výkonem
sheogorath napsal:
Odyone1 napsal:
... výměně oleje v haldexu a v DSG kterou nikdo jentak neudělá, protože není předepsaná fabrikou (je nutné!! si ji vyžádat) ...
To je celkem desive


Ne, to není děsivé, to je dnešní standard. Všechno na chvilku, sjedeš kotouče, vyměň celý auto, protože výměna kotoučů je nerentabilní.
Tohle se dobře píše, ale většina lidí začne prodávat auto, až má pocit, že by mu mohlo něco brzo být, takže pochybuju, že z těchto uživatelů vůbec někdo řeší, že je v autě nějaká jiná olejová náplň než v motoru, takže prošvihne ten rozhodující čas a pak už se to zařadí do skupiny ojetin, na které je třeba dát pozor.
A zrovna mně by se 3,6 moc líbil, ale tedy v Superbu kvůli tomu řešení kufru, ale motor karbonuje a málokdo s ním jezdí na 100-oktanový benzín, kvůli přímému vstřiku. A o DSG mám z hlediska spolehlivosti také obavy.
reagovat
Odyone1
počet příspěvků13
datum registrace29.03.2017
Čtvrtek 06.04.2017 08:16, spatne pochopeno?
Asi jsem to špatně napsal - to že ji nikdo neudělá neznamená, že je to náročné, ale pouze to že ji výrobce nepředepisuje. takže je nutné o ni žádat.
reagovat
Odyone1
počet příspěvků13
datum registrace29.03.2017
Čtvrtek 06.04.2017 08:21, Zkušenost
I můj kamarád pořídil teď Supa 3,6 a řekl bych že si nestěžuje - Ano stáli u něj všichni svatí z důvodu toho že auto mělo lakovaný jen pravý bok po levné pojistné události z havárky - škrábance, najeto má asi 150 t po opravdu jednom majiteli z Čr byla to paní. Po zjištění celé historie ze škody to byla prostě jasná koupě. ale čekal dlouho neříkám že ne.

Vím, že DSG nemá valnou pověst, ale po pár letech co dělám v autorizáku jsem viděl od aut co neřadili už po cca 100t km až po auta která řadí již 10 let a jezdili taxíky v německu (těžko soudit kolik mají opravdu na tachometru) jelikož je koumáci smotali, ale cca 500 - 600 dle teoretického vývoje z elsy.

reagovat
ctverak
počet příspěvků145
datum registrace01.08.2007
Čtvrtek 06.04.2017 14:51, RE: a co víkendovku s lepším výkonem
To není pravda, v servisním plánu je výměna oleje v DSG převodovkách i v haldexu, obojí tuším po 60t km. Výměna úplně triviální není ani omylem, bez diagnostiky se neobejdete.
reagovat
Odyone1
počet příspěvků13
datum registrace29.03.2017
Čtvrtek 06.04.2017 15:47, RE: a co víkendovku s lepším výkonem
ctverak napsal:
To není pravda, v servisním plánu je výměna oleje v DSG převodovkách i v haldexu, obojí tuším po 60t km. Výměna úplně triviální není ani omylem, bez diagnostiky se neobejdete.




Tušíte špatně, ano u většiny ano ale u tohoto konkrétního, Superba není a CC myslím, že také ne.
A haldex je samozřejmostí o tom jsem se ani nebavil :)

A o triviálnosti jsem se taky nebavil, bavil jsem se triviálností opravy pro servis, né, že si doma vyměníte olej na koleni. Nepředpokládám, že by člověk chtěl doma toto dělat. pokud ano, nemůžete nadávat na kvalitu dnešních ojetých aut, když si každej s prominutím kominík dělá olej v převodovce doma. Každému to co mu jde. někdo umí housky někdo komíny a někdo je automechanik.

reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.