0
zpět
 

diskuze k tématu: Sedan do 150 tis. Kč: Jetta nebo Fluence?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla, francouzská vozidla
JARDA3
počet příspěvků89
datum registrace15.01.2010
Pátek 03.02.2017 22:05, vw už není vw.
fluence.a myslím že radím dobře.
reagovat
finding
počet příspěvků114
datum registrace09.12.2012
Pátek 03.02.2017 23:57, RE: vw už není vw.
JARDA3 napsal:
fluence.a myslím že radím dobře.


no a já bych zas radil jettu... to je těžký ,ale z mého pohledu jettas jakýmkoli motorem žere reálně daleko méně, má nesrovnatelně lepší podvozek a brzdy. fluence = low cost renault, který je po ti letech na vidle, ně že by jetta přežila 20 let...
reagovat
Papagelo
počet příspěvků52
datum registrace06.07.2015
Sobota 04.02.2017 08:20, sedan
Ze stejného ranku jako Fluence je i sedan Citroen C-Elysée...
reagovat
Travegoist
počet příspěvků10
datum registrace05.06.2016
Sobota 04.02.2017 09:12, Jetta
Sice bude Jetta starší... Ale většinou se skvělými materiály, zpracováním, často s Climatronicem, tempomatem, loketkou, volantem v kůži, lámacími sedačkami, rozsáhlou škálou motorů (teď jen otázka zda je mezi nimi "ten správný"), ale i přesto.. Jetta této generace je o parník před všemi Fluenci, C-Elyseemi atp. Navíc se nechá z Německa dotáhnout i neunavené auto se 100 tkm. za příjemné peníze.
reagovat
relaxprimori
počet příspěvků18
datum registrace28.09.2012
Sobota 04.02.2017 17:02, Fluence
Odporucam si pojazdit na obidvoch,ale Fluence ma plnu vybavu,lepsie ceny a je novsi,mozno este treba skusit sedany chevrolet cruze a fiat tipo alebo novy logan,Dizajnovo sa mi paci Fluence od roku 2013.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Sobota 04.02.2017 19:40, Těžká volba
Těžká volba.
Jetta byla ve své době prémiovou verzí Golfu. Tomu odpovídá bohatá výbava, výborná antikorozní úprava a velmi kvalitní materiály v interiéru. Na druhou stranu je drahá a stará a to jak reálně (od data výroby), tak morálně (technický základ je Golf V, Golf VI je jen faceliftovaná 5ka) a z motorů je použitelná prakticky pouze 1,9TDI ve verzi bez DPF. Sehnat ojetinu s 1,9 TDI bez DPF s nájezdem pod 200 tisíc km bude dost oříšek - v Německu nemožné.
Fluence je Megane III upravený pro starší nebo chcete-li konzervativnější klientelu (např. analogové přístroje místo display). Z toho vychází klady i zápory. Klady jsou jednoznačně mladost ojetin, většinou malý kilometrový proběh (kupujícími byly především soukromí majitelé), cena, prostornost, antikorozní úprava, bohatá výbava a výběr skutečně použitelných motorů. Nevýhodami jsou především zbytečně prkenné jízdní vlastnosti (v porovnání s 2 i 4 generací), mizerná sedadla a celková ošizenost auta (megane III vznikal za "krize" s obrovským tlakem na cenu = toto vynikne při přímém porovnání s 2 i 4 generací).
PS: kdo píše, že Renault má mizerné brzdy, tak pravděpodobně z žádném za posledních 15 let nejel.
reagovat
KoobaS
počet příspěvků1008
datum registrace23.04.2014
Pondělí 06.02.2017 09:00, Re:
Automatická klima, tempomat, loketka a volant s řadičkou v kůži není u Fluence nic vyjímečného. V posledních letech výroby tohle byla vpodstatě základní výbava... Brzdy jsou typicky renaultí, takže jedovaté, ale po chvíli zvykání docela dobře dávkovatelné...

Pavliku, co myslíš tím prkeným podvozkem? Sedačky mi osobně nepřijdou tragické, ale upřímně, seděl jsem v mnoha lepších...
Srovnání se čtvrtou generací mám krátké, z místa spolujezdce. Líbilo se mi, že z hlediska pohodlí a akustiky bylo auto zase o kus dále. Ale v nejvyšší výbavě mi auto uvnitř přijde už moc kolotočářské
Myslím, že ovládání radia a klimatizace po staru tlačítky je přecejenom lepší...
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Pondělí 06.02.2017 13:46, Jetta má jen jeden problém :-)
Ahoj, obě auta jsem řídil, Jettu ještě řídívám s motorem 1.6 MPI a je to spolehlivé maximálně pohodlné auto. Zlobí jen jediná věc a to je pohon klapek automatcké klimatizace. V podstatě to funguje, ale občas to "klape", a to je opravdu nepříjemné, protože auto je velmi tiché. Příčinou bývá buď vadný krokový motorek nebo mechanismus klatek - vždy se musí rozebrat celá palubka a to stojí peníze, dost peněz.
Fluence je pohodlný koráb, motor 1.6 ben je trochu mdlý ale na pohodu úplně stačí. Podvozkově je Jetta lepší, je to vyjikající univerzál, snese jak dálniční rychlé jízdy tak české a slovenské okresní tankodromy , jenže ani Fluence zase tak není špatný, akorát neradno s ním řezat zatáčky, což 95% nechybí, je to cestovní pohodář, ne plech s testosteronem
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Pondělí 06.02.2017 18:18, RE: Re:
KoobaS napsal:
Automatická klima, tempomat, loketka a volant s řadičkou v kůži není u Fluence nic vyjímečného. V posledních letech výroby tohle byla vpodstatě základní výbava... Brzdy jsou typicky renaultí, takže jedovaté, ale po chvíli zvykání docela dobře dávkovatelné...Pavliku, co myslíš tím prkeným podvozkem? Sedačky mi osobně nepřijdou tragické, ale upřímně, seděl jsem v mnoha lepších...Srovnání se čtvrtou generací mám krátké, z místa spolujezdce. Líbilo se mi, že z hlediska pohodlí a akustiky bylo auto zase o kus dále. Ale v nejvyšší výbavě mi auto uvnitř přijde už moc kolotočářské Myslím, že ovládání radia a klimatizace po staru tlačítky je přecejenom lepší...


Prkenným podvozkem myslím zjevný pokus Renaultu přiblížit se německým autům (rozuměj tvrdým autům), což se moc nepovedlo. V porovnání s druhou generací je Megane III i Fluence o poznání tvrdší, přitom vedení podvozku je pořád ne úplně přesné - jsou použity moc tuhé tlumiče a měkčí pružiny a celkové naladění je, alespoň z mého pohledu, horší než u Megane II. Podle mě obětovali pohodlí posádky "jistějšímu projevu" podvozku, což já osobně neocením - když budu chtít podvozkově tvrdé auto, koupím si Němce .
Se čtyřkou mám najeto cca 2 tisíce km a je výrazně lepší. Infotainment v příplatkové verzi je pitomý, lepší je základní verze se samostatným ovládáním klimy. Rádio i telefon je detail, to se dá ovládat v pohodě z volantu.
reagovat
KoobaS
počet příspěvků1008
datum registrace23.04.2014
Úterý 07.02.2017 07:41, RE: Re:
Pavlik napsal:
KoobaS napsal:
Automatická klima, tempomat, loketka a volant s řadičkou v kůži není u Fluence nic vyjímečného. V posledních letech výroby tohle byla vpodstatě základní výbava... Brzdy jsou typicky renaultí, takže jedovaté, ale po chvíli zvykání docela dobře dávkovatelné...Pavliku, co myslíš tím prkeným podvozkem? Sedačky mi osobně nepřijdou tragické, ale upřímně, seděl jsem v mnoha lepších...Srovnání se čtvrtou generací mám krátké, z místa spolujezdce. Líbilo se mi, že z hlediska pohodlí a akustiky bylo auto zase o kus dále. Ale v nejvyšší výbavě mi auto uvnitř přijde už moc kolotočářské Myslím, že ovládání radia a klimatizace po staru tlačítky je přecejenom lepší...
Prkenným podvozkem myslím zjevný pokus Renaultu přiblížit se německým autům (rozuměj tvrdým autům), což se moc nepovedlo. V porovnání s druhou generací je Megane III i Fluence o poznání tvrdší, přitom vedení podvozku je pořád ne úplně přesné - jsou použity moc tuhé tlumiče a měkčí pružiny a celkové naladění je, alespoň z mého pohledu, horší než u Megane II. Podle mě obětovali pohodlí posádky "jistějšímu projevu" podvozku, což já osobně neocením - když budu chtít podvozkově tvrdé auto, koupím si Němce .Se čtyřkou mám najeto cca 2 tisíce km a je výrazně lepší. Infotainment v příplatkové verzi je pitomý, lepší je základní verze se samostatným ovládáním klimy. Rádio i telefon je detail, to se dá ovládat v pohodě z volantu.


No vidíš, a mě zase auto přijde na poměry nižší střední celkem pohodlné... Srovnání se starší generací nemám. Ale musím uznat, že vzhledem k odtažitosti a lehkosti řízení by vláčnější a pohodlnější podvozek autu pasoval. Na druhou stranu oceňuju, že se občas můžu trochu prohnat po okreskách a auto se zbytečně nenaklání...
reagovat
ctverak
počet příspěvků255
datum registrace01.08.2007
Pátek 10.02.2017 08:07, RE: Jetta
Proč novináři neustále od sebe kopírují hodnocení motorů TDI-PD. Pohon olejového čerpadla šestihranou hřídelkou žádná Jetta, Golf, ani Octávka nikdy neměla. Tato "vymoženost" byla vyhrazená pro dražší auta což byl Passat, Super, A4 nebo A6. Porézní hlavy válců se vyskytovaly někdy v začátcích produkce 2.0 TDI cca 2004-2006 a v dneska už je malá šance že na takové auto narazíte problém, většina těch motorů je bub po opravě a nebo po smrti.
Motory se vstřikováním PD nejsou dokonalé, pozdější CR jsou lepší, ale jsou na poměry dieslů poměrně levně opravitelné.
reagovat
VW
počet příspěvků14
datum registrace14.02.2017
Úterý 14.02.2017 21:48, 2.0 TDI Volkswagen Jeeta
Tak sem se po letech sledování tipcarsu zaregistroval.Jak je možné,že už čtu několikátou nepravdu o vozech s motorem 2.0tdi 16v,připadá mi že to opravdu píšou lidé které tomu vůbec nerozumí.Ja mám jettu s tímto motorem,ano hlava Polska,je problém jak řekl Čtverák do roku 2006 a i souhlas s těma vyvazovakama,žádný SME tu nenašli,auto je zatím bezproblemove.Aspoň slušny servis a zachazeni,hlavně za studena.Jediné co mě na tom autě mrzí,je odhlučnění,do padesáti dost slyšet motor,ale jinak velký výkon a k tomu malá spotřeba.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.