0
zpět
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf VII – který ze dvou benzínových TSI doporučíme?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
Verny_2013
počet příspěvků102
datum registrace26.08.2014
Pátek 23.12.2022 09:54, Za mě je to jedno, důležitá je 110 Kw verze
1,4TSi 110 Kw bez vypínání válců mám ve Sportsvanovi. Výborný bezprostřední živý motor s charakterem, který jezdí bez omezování dynamiky za 6,5L. Při lehké noze umí ( ale ne důchodce v klobouku ) umí i pod 6, na okreskách k 5L. 1,5 TSi 110 Kw mám v Karoqu, a znám ji i ze služebních Octávií. Má víc dieselový charakter a v Karoqu ho navíc otupuje dlouhá převodovka MQ 281. Jen pro zajímavost MQ 250 točí při 130 km/hod 2800 ot. MQ 281 2500 ot. a to je už rozdíl který se v dynamice projeví. Na druhou stranu V autě stejné velikosti jako Golf má spotřebu o 0,5L nižší a to ve všech režimech. 1,5 TSi je takový větší tahoun a na hoře je víc otupělý bez nějakého vrcholu. Tuším od r. 2020 je 1,5 spojená s filtrem pevných částic, což je další ku-vítko. Navíc vypínání válců které má 1,5 vždy je pro mě dost otravné, ale jínému to třeba nevadí. JAk se dřív psalo o cukání 1,5 za studena, mě se to nestalo nikdy. 1,4 má i nahoře větší charakter, a jadrnější zvuk. Ale jak píšu v nadpisu rozhodně berte 110 Kw verze, ty podladěné 1,4 90-92 Kw či u 1,5 96KW nejdou o moc líp než tříválec 1,0 TSi. OBa motory se zatím jeví jako spolehlivé a s oběma neuděláte chybu. Za mě to jsou jedny z nejlepších maloobjemových turbobenzínových čtyřválců na trhu.
reagovat
Tycoon
počet příspěvků62
datum registrace05.11.2011
Čtvrtek 29.12.2022 22:24, RE: Za mě je to jedno, důležitá je 110 Kw verze
citace:
reakce na: Verny_2013, 23.12.2022 09:54 (1,4TSi 110 Kw bez vypínání vál ...)


Nevím jak 1.5 TSI 96 kW, ale 1.4 TSI 90/92 kW je o dost lepší než 1.0 TSI, zejména v nižších otáčkách musí poznat ten rozdíl opravdu každý. Kdo je zvyklý na maloobjemový turbodiesel nebo slabší benzín, bude s 1.0 TSI spokojen.
Souhlas, že 1.4 TSI 110 kW ve verzi bez vypínání válců je nejlepší volba. Ale za vysokou cenu.
reagovat
wumpy
počet příspěvků69
datum registrace26.02.2010
Pátek 30.12.2022 10:42, RE: Za mě je to jedno, důležitá je 110 Kw verze
citace:
reakce na: Verny_2013, 23.12.2022 09:54 (1,4TSi 110 Kw bez vypínání vál ...)

Filtry pevných částic u benzínových motorů se začaly montovat od října roku 2018, kdy začaly platit přísnější emisní normy.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Pátek 30.12.2022 23:11, RE: RE: Za mě je to jedno, důležitá je 110 Kw verze
citace:
reakce na: wumpy, 30.12.2022 10:42 (Filtry pevných částic u benzínových motorů se začaly montovat od října roku 2018, kdy začaly platit přísnější emisní normy.)


Pokud vím, tak moje benzínové auto vyrobené v roce 2021 žádný filtr pevných částic nemá. RAV4 Hybrid 2.5L atmosféra. Má emisní normu EURO 6. Filtr pevných částic u benzínu nutný není. Možná u těch s turbem a přímým vstřikem jo.
reagovat
wumpy
počet příspěvků69
datum registrace26.02.2010
Sobota 31.12.2022 09:55, RE: RE: RE: Za mě je to jedno, důležitá je 110 Kw verze
citace:
reakce na: Petr S, 30.12.2022 23:11 (Pokud vím, tak moje benzínové ...)
To co píšete u Toyoty je určitě možné. U koncernu, dostaly filtry pevných částic benzínové turbomotory. Litrové atmosféry by se měly bez něj obejít. Ovšem můžu se mýlit.
Můj příbuzný koupil O3 1,4 TSI, je s ní spokojený. Jezdí občas s O3 s 1,5 TSI a říká že to auto jede hůř. Přičítá to filtru pevných částic. Ten motor je úplně jinak zpřevodovaný a přísnější emisní limity a zmiňovaný filtr k tomu určitě nepřispívají.
reagovat
VW
počet příspěvků14
datum registrace14.02.2017
Pátek 03.03.2023 23:02, Tsi motory
Měl sem scalu 1.0 85 kw a myslím,že měla filtr rok 19,ale jinak ten motor jel docela slušně,zvuk ok,tiché.normálně to člověk ani nepoznal,že je to třívál.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.