zpět
 

diskuze k tématu: Kombi s možností LPG do 200t

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, korejská vozidla, hybridy, cng, lpg
vduo
počet příspěvků1
datum registrace12.03.2017
Neděle 12.03.2017 16:53, Kombi s možností LPG do 200t
Vybírám z těchto favoritů:

VW GOLF kombi 1.6 MPI - rok 2008-2010 (můj favorit)

KIA CEED
HYUNDAI i30
FORD FOCUS

Nájezd denně cca 80km + víkendy, ročně cca 25.000 km

Každopádně uvítám zkušenosti s LPG.

reagovat
BobanHTP
počet příspěvků983
datum registrace19.08.2015
Pondělí 13.03.2017 09:57, LPG
Ahoj zkušeností mé a kamarádů
- VW Jetta 1.6 MPI 2006, najeto na LPG asi 80tis.km, dvakrát měněna řídící jednotka LPG, odešly obě lambdy sondy, jinak ok. Bohužel se ukázala býti nekvalitní montáž celého LPG zařízení. Dej si opravdu pozor u koho si necháš LPG namontovat!!

- Ford Focus II 2007 1.6 74kw - Najeto na LPG(s přímazem) asi 60tis.km - zatím vše ok, auto je hlučnější, občas špatně startuje při velkých mrazech

- Renault Megane 2008 1.6 - Najeto na LPG (s přímazem) asi 60tis.km - zatím vše ok. Auto tiché, nic podezřelého se zatím neděje.

>> Počítej že když nic nebudeš měnit 100tis.km, tak je to velká výhra. Pravdou je, že s tvýn nájezdem ušetříš docela dost
reagovat
ivan2
počet příspěvků118
datum registrace11.11.2010
Pondělí 13.03.2017 17:39, 123
Pohledejte zde LPG + focus, napsalo se toho tady už dost. Za mě raději nebrat, ventily hoří (mě osobně po 110tis.km). I tak ušetříte, ale za ty komplikace to nestojí. Přímazu já nevěřim. Ostatní auta nevím, ale VW 1.6 bude asi OK. A opravdu dobrá rada - nechte to upravit tam, kde tomu rozumějí, kde už to nějaký pátek dělají. Bude vám to fungovat roky bez problémů.
reagovat
DavLc
počet příspěvků5
datum registrace01.12.2008
Úterý 14.03.2017 09:50, LPG
Čau,
na LPG jezdím od r.2000 a momentálně mám Focus I a Focus II. Z tvých favoritů určitě vyřaď KIU a Hyundai, které nejsou na LPG vhodné. Focus je sice v tomto o trochu lepší, ale na problémy s ventily údajně také trpí, byť samotného mě tyto problémy zatím nepotkaly (s Focusem I mám najeto 130 tis. na LPG). Focus II (1,6 74kW) má ale výrazně kratší převody a třeba na dálnici se moc nehodí. Zvlášť pokud by bylo přestavěné na LPG. Z hlediska vhodnosti motoru na přestavbu LPG je bez diskuze nejlepším GOLF (Octavia) 1,6 MPI (75kW). Je ale zase nejdražší.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků983
datum registrace19.08.2015
Úterý 14.03.2017 12:43, Jetta
Ještě jsem chtěl dodat - jezdím pravidelně Focus II, občas Golf, často Jetta a musím jako Fordista uznat, že na Jettu 1.6 MPI 2006 nemá ani můj Focus 2009 ani Golf ani kamarádky Megane 2008 Komfortnější vůz v dané cenové kategorii a stáří těžko najít. Přitom vyráběné bylo v Německu, absolutně nerezaví, takhle spolehlivé auta už asi nebudou .... Jinak do kufru jsem dal při složení zadních sedaček moje horské kolo 19" rám, takže sice sedan, ale pořádný kufr.
reagovat
Fanda
počet příspěvků510
datum registrace28.09.2008
Úterý 14.03.2017 19:40, LPG
Vhodný motor na přestavbu je 1.8 T 110 kw a dále 2.0 85 kw.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků939
datum registrace09.10.2008
Úterý 14.03.2017 21:14, RE: LPG
DavLc napsal:
Čau, na LPG jezdím od r.2000 a momentálně mám Focus I a Focus II. Z tvých favoritů určitě vyřaď KIU a Hyundai, které nejsou na LPG vhodné. Focus je sice v tomto o trochu lepší, ale na problémy s ventily údajně také trpí, byť samotného mě tyto problémy zatím nepotkaly (s Focusem I mám najeto 130 tis. na LPG). Focus II (1,6 74kW) má ale výrazně kratší převody a třeba na dálnici se moc nehodí. Zvlášť pokud by bylo přestavěné na LPG. Z hlediska vhodnosti motoru na přestavbu LPG je bez diskuze nejlepším GOLF (Octavia) 1,6 MPI (75kW). Je ale zase nejdražší.


Motor 1,6 MPI je vhodný na LPG, to bez pochyby. Ale jistě bych se vyhnul verzi 75kw (nejmladší verze s EURO IV), kde je spousta kurvítek navíc proti starší a podstatně spolehlivější a levněji opravitelné verzi 74kw (EURO III). Od koncernu jsou také vhodné motory 2,0 85kw a 1,8 20V turbo 110kw, ten dvoulitr moc nejede, ale je spolehlivý.
reagovat




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.