0
zpět
 

diskuze k tématu: VW EOS motor PD nebo CR?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla
Giogio
počet příspěvků1
datum registrace11.12.2017
Pondělí 11.12.2017 09:40, VW EOS motor PD nebo CR?
Mam rad vitr ve vlasech a pocit svobody, nicmene pravoverne Cabrio (Roadster) se mi neosvedcilo, je to zalezitost na ctyri mesice v roce a vedle nej musim drzet jeste druhe "dospele" Auto.

Uvazuji o koupi VW EOS, alternativne Opel Astra CC nebo Ford Focus CC, z duvodu vetsiho najezdu km a dobreho pristupu k nafte vsechny varianty v dieslu.

Do VW EOS se do 04/2008 montoval Motor 2,0 PD (BMM), od 05/2008 Motor 2,0 CR (CBAB). Rad bych se zeptal na doporuceni ohledne techto motoru, obecne se PD povazovalo za slepou vyvojovou vetev a uprednostnovaly se moderni Motory CR.

Jake jsou zkusenosti popr. obecne doboruceni tykajici se zbyvajicich dvou vyse jmenovanych vozu a jejich dieslovych motoru, tzn. 2,0 TDCi od Fordu, popr. 1,9 CDTi od Opelu. O francouzskych autech typu Renault Megane CC predpokladam ani nema smysl uvazovat
reagovat
Giorgio
počet příspěvků814
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 14.12.2017 08:08, RE: VW EOS motor PD nebo CR?
Giogio napsal:
Mam rad vitr ve vlasech a pocit svobody, nicmene pravoverne Cabrio (Roadster) se mi neosvedcilo, je to zalezitost na ctyri mesice v roce a vedle nej musim drzet jeste druhe "dospele" Auto. Uvazuji o koupi VW EOS, alternativne Opel Astra CC nebo Ford Focus CC, z duvodu vetsiho najezdu km a dobreho pristupu k nafte vsechny varianty v dieslu.Do VW EOS se do 04/2008 montoval Motor 2,0 PD (BMM), od 05/2008 Motor 2,0 CR (CBAB). Rad bych se zeptal na doporuceni ohledne techto motoru, obecne se PD povazovalo za slepou vyvojovou vetev a uprednostnovaly se moderni Motory CR.Jake jsou zkusenosti popr. obecne doboruceni tykajici se zbyvajicich dvou vyse jmenovanych vozu a jejich dieslovych motoru, tzn. 2,0 TDCi od Fordu, popr. 1,9 CDTi od Opelu. O francouzskych autech typu Renault Megane CC predpokladam ani nema smysl uvazovat


Zrovna EOS trpí na střechu (netěsnosti mezi segmenty), takže pokud to má být celoroční auto, není to zrovna terno. Soft-top je mnohem větší problém kvůli závistivců než kvůli omezení komfortu. Z pohledu životnosti se o to člověk akorát musí trochu starat, ale to platí i pro CC. A podíval bych se spíše na Volvo C70 a trojkovém BMW.
reagovat
Valnoha
počet příspěvků322
datum registrace03.01.2011
Pátek 15.12.2017 22:06, Hhhhhhhh
Vitr ve vlasech s naftakem..... Svet se v p... Obraci
reagovat
Giorgio
počet příspěvků814
datum registrace09.05.2007
Sobota 16.12.2017 07:16, RE: Hhhhhhhh
Valnoha napsal:
Vitr ve vlasech s naftakem..... Svet se v p... Obraci


Souhlasím. Vyměnit benzinový roadster s plátnem za chrochtavé CC je tak nějak proti podstatě tohoto typu aut a taková pozérská/machrovací volba. Smutné. Další věc je, že zadní sedačky jsou tam stejně jen dopočtu, a pokud se osádka vpředu uskromní, aby se dozadu vešly aspoň děti, stejně je to použitelné jen na kratší cestu, protože dozadu strašně fouká a nasadit větrolam v tu chvíli nelze.

Je taky samozřejmě pravda, že mezi ojetinami i v této kategorii existují auta, kde je nafta lepší volbou - ale kvůli motoru samotnému a je to spíše výjimka. Sehnat třeba Alfu Spider s 1.75 TBi je téměř nemožné a nafta 2.4 JTD je rozhodně lepší než benzinová 2.2 JTS původně GM.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.