0
zpět
 

diskuze k tématu: UAZ 3151 Hunter: Věrný soudruh

kategorie zařazení tématu:
roth21cz
počet příspěvků12
datum registrace06.02.2010
Pondělí 21.12.2015 22:15, zadní dveře
Na vojně to to bylo vždycky dobrý auto , jediný co mi vadilo bylo lezení na zadní sedadla. Sedadla jako takový prostorný a vcelku dobrý, ale blbě posazený dveře, kterýma se člověk musel protáhnout dovnitř mě sejřili, zvlášť s celou výstrojí - a předpokládám, že kastli soudruzi asi neměnili
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Úterý 22.12.2015 18:48, UAZ 469
Rád na něj vzpomínám,první rok vojny jsem jezdil s klasickým pláťákem,druhý jsem na tom měl nástavbu sanitky.Motor to mělo Volha o obsahu 2 400 a jezdil jsem s tím okolo 20l/100 km a i tak byl občas opušťák za dobrou spotřebu,když mi tam kamarád trochu ulil ze Zila.Na silnici to nebylo nic moc,nechalo se to rozjet na tachometrových 110,ale na Šumavě v prostoru Boletice to dokázalo neskutečné věci.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Úterý 22.12.2015 19:43, RE: UAZ 469
Fanda napsal:
Rád na něj vzpomínám,první rok vojny jsem jezdil s klasickým pláťákem,druhý jsem na tom měl nástavbu sanitky.Motor to mělo Volha o obsahu 2 400 a jezdil jsem s tím okolo 20l/100 km a i tak byl občas opušťák za dobrou spotřebu,když mi tam kamarád trochu ulil ze Zila.Na silnici to nebylo nic moc,nechalo se to rozjet na tachometrových 110,ale na Šumavě v prostoru Boletice to dokázalo neskutečné věci.


Nástavbu sanitky jsi na UAZu 469 mít nemohl - "sanitka" je samostatný model UAZ 452.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Úterý 22.12.2015 19:59, xxxx xxxx xxxxx
Nejak si nedovedu predstavt duvod nakupu tohohle auta. Mozna krom ceny, ale i to je relativni.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Úterý 22.12.2015 20:55, RE: xxxx xxxx xxxxx
PetrT napsal:
Nejak si nedovedu predstavt duvod nakupu tohohle auta. Mozna krom ceny, ale i to je relativni.


Já ano, pokud potřebuji auto opravdu do těžkého terénu (a ne jen na horší polní cestu), tak moc jiných voleb není a lepších už vůbec ne. Ani ikonický LR Defender se na tohoto ruského veterána v terénu absolutně nechytá (přesto, že má uzávěrky).
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Úterý 22.12.2015 21:31, xxxx xxxx xxxxx
Neverim ze je Defender horsi. Je drazsi to jo.
Navic po zkusenostech s ruskou technikou primo v Rusku bych se i pres tu jednoduchost bal spolehlivosti.
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Středa 23.12.2015 09:41, RE: UAZ 469
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
Rád na něj vzpomínám,první rok vojny jsem jezdil s klasickým pláťákem,druhý jsem na tom měl nástavbu sanitky.Motor to mělo Volha o obsahu 2 400 a jezdil jsem s tím okolo 20l/100 km a i tak byl občas opušťák za dobrou spotřebu,když mi tam kamarád trochu ulil ze Zila.Na silnici to nebylo nic moc,nechalo se to rozjet na tachometrových 110,ale na Šumavě v prostoru Boletice to dokázalo neskutečné věci.
Nástavbu sanitky jsi na UAZu 469 mít nemohl - "sanitka" je samostatný model UAZ 452.


Ano má to jiné označení,ale podvozek,motor je naprosto stejný.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Středa 23.12.2015 10:20, RE: UAZ 469
Fanda napsal:
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
Rád na něj vzpomínám,první rok vojny jsem jezdil s klasickým pláťákem,druhý jsem na tom měl nástavbu sanitky.Motor to mělo Volha o obsahu 2 400 a jezdil jsem s tím okolo 20l/100 km a i tak byl občas opušťák za dobrou spotřebu,když mi tam kamarád trochu ulil ze Zila.Na silnici to nebylo nic moc,nechalo se to rozjet na tachometrových 110,ale na Šumavě v prostoru Boletice to dokázalo neskutečné věci.
Nástavbu sanitky jsi na UAZu 469 mít nemohl - "sanitka" je samostatný model UAZ 452.
Ano má to jiné označení,ale podvozek,motor je naprosto stejný.


Motor je stejný, ale je jinak a jinde umístěný, převodovka s rozvodovkou je také jiná. Podvozek koncepčně vychází ze 469, ale změn je tolik, že skoro žádné díly vzájemně nepasují .
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Středa 23.12.2015 12:59, RE: UAZ 469
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
Rád na něj vzpomínám,první rok vojny jsem jezdil s klasickým pláťákem,druhý jsem na tom měl nástavbu sanitky.Motor to mělo Volha o obsahu 2 400 a jezdil jsem s tím okolo 20l/100 km a i tak byl občas opušťák za dobrou spotřebu,když mi tam kamarád trochu ulil ze Zila.Na silnici to nebylo nic moc,nechalo se to rozjet na tachometrových 110,ale na Šumavě v prostoru Boletice to dokázalo neskutečné věci.
Nástavbu sanitky jsi na UAZu 469 mít nemohl - "sanitka" je samostatný model UAZ 452.
Ano má to jiné označení,ale podvozek,motor je naprosto stejný.
Motor je stejný, ale je jinak a jinde umístěný, převodovka s rozvodovkou je také jiná. Podvozek koncepčně vychází ze 469, ale změn je tolik, že skoro žádné díly vzájemně nepasují .


Je to již více než 25 let,lecos jsem za tu dobu zapomněl proto se nechám rád poučit.Opravdu by mě zajímalo,co je na podvozku a hlavně převodovce s rozvodovkou jiné?Mě osobně přišly i rychlosti stejně poskládané,žádný rozdíl ve zpřevodování jsem nepocítil,stejný způsob řazení předního náhonu i redukce i rozvodovky,alespoň na pohled dočista stejné,opravdu by mě ty rozdíly zajímaly?
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Středa 23.12.2015 13:07, RE: UAZ 469
Fanda napsal:
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
Rád na něj vzpomínám,první rok vojny jsem jezdil s klasickým pláťákem,druhý jsem na tom měl nástavbu sanitky.Motor to mělo Volha o obsahu 2 400 a jezdil jsem s tím okolo 20l/100 km a i tak byl občas opušťák za dobrou spotřebu,když mi tam kamarád trochu ulil ze Zila.Na silnici to nebylo nic moc,nechalo se to rozjet na tachometrových 110,ale na Šumavě v prostoru Boletice to dokázalo neskutečné věci.
Nástavbu sanitky jsi na UAZu 469 mít nemohl - "sanitka" je samostatný model UAZ 452.
Ano má to jiné označení,ale podvozek,motor je naprosto stejný.
Motor je stejný, ale je jinak a jinde umístěný, převodovka s rozvodovkou je také jiná. Podvozek koncepčně vychází ze 469, ale změn je tolik, že skoro žádné díly vzájemně nepasují .
Je to již více než 25 let,lecos jsem za tu dobu zapomněl proto se nechám rád poučit.Opravdu by mě zajímalo,co je na podvozku a hlavně převodovce s rozvodovkou jiné?Mě osobně přišly i rychlosti stejně poskládané,žádný rozdíl ve zpřevodování jsem nepocítil,stejný způsob řazení předního náhonu i redukce i rozvodovky,alespoň na pohled dočista stejné,opravdu by mě ty rozdíly zajímaly?


Jo a ještě by mě zajímalo,jak je to s tím umístěním motoru.Mě připadalo,že je stejně akorát ,že řidič se spolujezdcem seděli po stranách mírně nad motorem.Když jsem auta myl na rampě,tak ze spoda vypadala dočista stejně.
reagovat
JARDA3
počet příspěvků89
datum registrace15.01.2010
Čtvrtek 24.12.2015 10:51, RE: UAZ 469
Fanda napsal:
Rád na něj vzpomínám,první rok vojny jsem jezdil s klasickým pláťákem,druhý jsem na tom měl nástavbu sanitky.Motor to mělo Volha o obsahu 2 400 a jezdil jsem s tím okolo 20l/100 km a i tak byl občas opušťák za dobrou spotřebu,když mi tam kamarád trochu ulil ze Zila.Na silnici to nebylo nic moc,nechalo se to rozjet na tachometrových 110,ale na Šumavě v prostoru Boletice to dokázalo neskutečné věci.


dalo se stím jezdit za 13litrů.předepsaná spotřeba byla 18,5.najel sem sním 40t.za téměř 2 roky po chebských pohraničních rotách.
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Čtvrtek 24.12.2015 11:49, RE: UAZ 469
JARDA3 napsal:
Fanda napsal:
Rád na něj vzpomínám,první rok vojny jsem jezdil s klasickým pláťákem,druhý jsem na tom měl nástavbu sanitky.Motor to mělo Volha o obsahu 2 400 a jezdil jsem s tím okolo 20l/100 km a i tak byl občas opušťák za dobrou spotřebu,když mi tam kamarád trochu ulil ze Zila.Na silnici to nebylo nic moc,nechalo se to rozjet na tachometrových 110,ale na Šumavě v prostoru Boletice to dokázalo neskutečné věci.
dalo se stím jezdit za 13litrů.předepsaná spotřeba byla 18,5.najel sem sním 40t.za téměř 2 roky po chebských pohraničních rotách.


Tak k téhle spotřebě jsem se nikdy nepřiblížil,možná někde ustálenou rychlostí.Já jsem jezdil nejčastěji po Českých Budějovicích a přilehlém okolí.Někdy jsem najezdil za den i 100 km prakticky jen po městě a to prostě nešlo pod 20 l/100 km.Ale i mimo město,když se na to šlapalo,tak to bylo k 20 litrům.A když jsem pozěji jezdil se sanitkou zabezpečovat střelby do Boletic a naložili mi tam bedničky s náboji a k tomu třeba šest pasažérů,tak byla spotřeba hodně přes 20.l
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Čtvrtek 24.12.2015 11:57, RE: UAZ 469
Fanda napsal:
JARDA3 napsal:
Fanda napsal:
Rád na něj vzpomínám,první rok vojny jsem jezdil s klasickým pláťákem,druhý jsem na tom měl nástavbu sanitky.Motor to mělo Volha o obsahu 2 400 a jezdil jsem s tím okolo 20l/100 km a i tak byl občas opušťák za dobrou spotřebu,když mi tam kamarád trochu ulil ze Zila.Na silnici to nebylo nic moc,nechalo se to rozjet na tachometrových 110,ale na Šumavě v prostoru Boletice to dokázalo neskutečné věci.
dalo se stím jezdit za 13litrů.předepsaná spotřeba byla 18,5.najel sem sním 40t.za téměř 2 roky po chebských pohraničních rotách.
Tak k téhle spotřebě jsem se nikdy nepřiblížil,možná někde ustálenou rychlostí.Já jsem jezdil nejčastěji po Českých Budějovicích a přilehlém okolí.Někdy jsem najezdil za den i 100 km prakticky jen po městě a to prostě nešlo pod 20 l/100 km.Ale i mimo město,když se na to šlapalo,tak to bylo k 20 litrům.A když jsem pozěji jezdil se sanitkou zabezpečovat střelby do Boletic a naložili mi tam bedničky s náboji a k tomu třeba šest pasažérů,tak byla spotřeba hodně přes 20.l


Jinak 40 000 km ,tak to je na vojenské poměry v té době hodně velký nájezd,sám jsem měl druhý největší nájezd u útvaru a když jsem odcházel do civilu,tak jsem měl v papírech napsáno 14 000 km.
reagovat
JARDA3
počet příspěvků89
datum registrace15.01.2010
Pátek 25.12.2015 11:09, od rána do večera
max rychlost 70 když se spěchalo tak 80.ženijní náčelník se bál .ježdění každý den, 2xtýdně do varů za kočkou, pravidelný srazy ženijních náčelníků,chlastačky,denodení inspekce pohraničních rot a kilometry skákaly
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.