0
zpět
 

diskuze k tématu: Skutečně těžký terén zvládne pouze offroad

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.12.2006 21:18, pravý offroad
No tak podle pana Lasíka nám zbyly už jenom 2 zástupci offroadů, Géčko a Patrol, to je docela zajímavé zjištění, nemyslíte?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.12.2006 22:22, RE: pravý offroad
tonybeny napsal:
No tak podle pana Lasíka nám zbyly už jenom 2 zástupci offroadů, Géčko a Patrol, to je docela zajímavé zjištění, nemyslíte?
Kdo je pan Lasík?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 09.12.2006 02:20, RE: pravý offroad
Yeti napsal:
Kdo je pan Lasík?
Tak offroadů je víc, nejen Patrol a G-čko. Např: Uaz Patriot, Suzina Jimny, LandCruisery, Hummer H1, Defender, Honker , Terracan, Mitsubishi L200 atd...
Ale ten Lasík má celkem pravdu, kdejaký RAV nebo Santa Fe oprvadu s off-roadem nemá moc společného. Jedna věc je papírová hodnota a zvládnout to jednou na polygonu a druhá věc je v terénu opravdu jezdit. Už jen to zavěšení kol, s SUV parkát skočíš rychleji na obrubník a v lepším případě geometrie v pr.... . Na druhou stranu je pravda, kde bys v tuzemsku s off-roadem jezdil? Správně mimo asfalt stejně nesmíš. Stačí zaparkovat s jedním kolem na trávě a už si to přiřítí homosexuálové které nevzali k policii (rozuměj městská) a paragraf o bránění veřejné zeleně. Takže offroad má smysl, ale tak na Sibiři, Islandu atd. U nás dejme tomu max. pár lesáků atd. Tady na zasněženou okresku opravdu stačí SUV.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 09.12.2006 21:29, RE: pravý offroad
Ráďa napsal:
Tak offroadů je víc, nejen Patrol a G-čko. Např: Uaz Patriot, Suzina Jimny, LandCruisery, Hummer H1, Defender, Honker , Terracan, Mitsubishi L200 atd...
Ale ten Lasík má celkem pravdu, kdejaký RAV nebo Santa Fe oprvadu s off-roadem nemá moc společného. Jedna věc je papírová hodnota a zvládnout to jednou na polygonu a druhá věc je v terénu opravdu jezdit. Už jen to zavěšení kol, s SUV parkát skočíš rychleji na obrubník a v lepším případě geometrie v pr.... . Na druhou stranu je pravda, kde bys ...
Samozřejmě souhlasím, offroadů je určitě víc, ale ten pan Lasík má pro zařazení do kategorie offroad 2 podmínky, a to žebřinový rám a tuhé nápravy. Takže z toho tvýho výběru vypadávájí landcruisery, hyundai a L 200, u jimny si nejsem jistý přední nápravou a zbytek jsou podle mě více méně vojenské speciály, ikdyž se samozřejmě běžně prodávají. Já si myslím,že některé offroady mohou mít prvky z SUV a zase naopak a hranice není tak úplně zřejmá
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.