0
zpět
 

diskuze k tématu: Toyota Corolla E10

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.01.2006 01:30, VZHLEDEM k tomu...
Vzhledem k tomu, že parkuji venku, je lak stále jako nový??? Že se na tu garáž nevykašlu a neparkuju taky venku, pro ten lak je to teda asi lepší! ) Proč u vás proboha nefunguje žádnej schopnej korektor, když už recenzent neni schopný si po sobě vlastní dílo přečíst a zkontrolovat??
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.01.2006 02:06, Zkušennost
Naprosto souhlasim, tento vuz jsem take mel.Byl to r.v.92 1.3 65kW a krom relatka na ABS za 3 roky provozu a najetych bezmala 160 tis.km jsem na voze menil pouze olej,filtry a brzdove desticky. Pak jsem mel jeste Toyotu Camry a take byla bez zavad. Ted schanim zase nejakou Toyotu tyhle vozy se nejen ze nekradou,ale staci jen otocit klickem a jezdit .-).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.01.2006 09:03, RE: VZHLEDEM k tomu...
Kvápa napsal:
Vzhledem k tomu, že parkuji venku, je lak stále jako nový??? Že se na tu garáž nevykašlu a neparkuju taky venku, pro ten lak je to teda asi lepší! ) Proč u vás proboha nefunguje žádnej schopnej korektor, když už recenzent neni schopný si po sobě vlastní dílo přečíst a zkontrolovat??
Kvápo, neukvapuj se tolik
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.01.2006 09:26, Zkušenost
Mám stejnou corollu, ale pouze v základní výbavě, r.v. 1996, najeto 96 tis. km. Původní akumulátor byl měněn po 8 letech provozu, původní výfuk vydržel pouze cca 3 roky !! Byl vyměněn za neoriginální, který vydržel 6 let. Brzdové destičky měněny při 62 tis. km a zároveň stočeny kotouče a preventivně vyměno ložisko na pravém předním kole (mírně hučelo). Motor netrpí žádnými úniky oleje, ale při cca 80 tis, najetých km se spotřeba oleje zvedla na cca 1l na 4000 km. Dle servisu zřejmě špatné pístní kroužky (případná výměna 10 tis. Kč). Na radu servisu jsem přešel s plněsyntetického oleje na polosyntiku a spotřeba oleje klesla na čtvrtinu. Na autě začíná pracovat koroze v prostoru lemů zadních blatníků, jinak nikde. Dlouhodobá spotřeba v létě 5,8 l, v zimě 6,4 l. S autem jsme plně spokojen, výkoný motor s malou spotřebou, výhodná pojistka (pov. ručení, havarie, krádež). Nyní jsem nucen z důvodu rozrůstání rodiny hlaedat nové auto a asi to bude opět Toyota - zřejmě nová corolla ¨kombi, nebo mírně jetý Avensis.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.01.2006 11:58, RE: Zkušenost
msifa napsal:
Mám stejnou corollu, ale pouze v základní výbavě, r.v. 1996, najeto 96 tis. km. Původní akumulátor byl měněn po 8 letech provozu, původní výfuk vydržel pouze cca 3 roky !! Byl vyměněn za neoriginální, který vydržel 6 let. Brzdové destičky měněny při 62 tis. km a zároveň stočeny kotouče a preventivně vyměno ložisko na pravém předním kole (mírně hučelo). Motor netrpí žádnými úniky oleje, ale při cca 80 tis, najetých km se spotřeba oleje zvedla na cca 1l na 4000 km. Dle servisu zřejmě špatné pístn...
Auto drzak a ma i hezkou pristrojovku na svou dobu. Jen motory nekdy zacnou brát olej a to je pak problem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.01.2006 13:45, RE: VZHLEDEM k tomu...
Kvápa napsal:
Vzhledem k tomu, že parkuji venku, je lak stále jako nový??? Že se na tu garáž nevykašlu a neparkuju taky venku, pro ten lak je to teda asi lepší! ) Proč u vás proboha nefunguje žádnej schopnej korektor, když už recenzent neni schopný si po sobě vlastní dílo přečíst a zkontrolovat??
Zkušenosti čtenářů mám "na triku" já a věřte, že je poctivě čtu a opravuji chyby, na které přijdu. Ovšech chyby jen gramatické, faktickou stránku věci zásadně ponecháváme, i když jde o nesmysl, resp. o špatné vyjádření. To bychom museli kolikrát měnit celé věty nebo odstavce. Tím se ale nechci dotknout autorů, nejde přeci o slohové cvičení, ale o to, podělit se o své zkušenosti s tím kterým autem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.01.2006 14:03, RE: VZHLEDEM k tomu...
Kvápa napsal:
Vzhledem k tomu, že parkuji venku, je lak stále jako nový??? Že se na tu garáž nevykašlu a neparkuju taky venku, pro ten lak je to teda asi lepší! ) Proč u vás proboha nefunguje žádnej schopnej korektor, když už recenzent neni schopný si po sobě vlastní dílo přečíst a zkontrolovat??
Milý kvápo auto parkované venku následkem větru atd rezne například nekolikanásobně pomaleji než auto ve vytápěné garáži. Klííííídek :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.01.2006 15:22, RE: Zkušennost
olin napsal:
Naprosto souhlasim, tento vuz jsem take mel.Byl to r.v.92 1.3 65kW a krom relatka na ABS za 3 roky provozu a najetych bezmala 160 tis.km jsem na voze menil pouze olej,filtry a brzdove desticky. Pak jsem mel jeste Toyotu Camry a take byla bez zavad. Ted schanim zase nejakou Toyotu tyhle vozy se nejen ze nekradou,ale staci jen otocit klickem a jezdit .-).
A jakou sháníte, nějaký konkrétní typ?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.01.2006 22:06, Pro autora článku
Nechci se chlubit, ale mám hezčí. Moje Corolla pochází z roku 95, byla koupená nová u nás, se servisní knížkou. Má jiné nárazníky, které zasahují níž k zemi, a tudíž auto i opticky víc klekne k zemi, což vypadá velmi dobře a na zadních pátých dveřích mám střešní spojler. Žádný tuning a auto vypadá opravdu sportovně. Vše originál Toyota. S vaším novějším typem už japonci přibrzdili jak designově, tak motoricky a nevypadá už tak dobře. Jinak Toyotku máte zachovalou a pěkně naleštěnou, což ostatně já taky. Pěkné elektrony autu taky sluší, bez nich by to nebylo ono a nemusí to být zrovna široké papuče s nízkým profilem pneu, stačí něco přiměřeného. Corolla je už podvozkově tak dost tvrdá a na našich vykotlaných silnicích je to v autě dosti znát. Jinak díky širokým nápravám zatáčky řežu, jak ještě nikdy s žádným autem předtím, náklon auta je velmi malý a gumy si ani nepísknou. Co se ještě týče podvozku, tak je poměrně nízko nad zemí a už párkrát se mi stalo, že jsem drhnul podlahou o nějaké vyvýšené přejezdy a podobně. To samo přední nárazník, se kterým jsem visel na obrubníku. Asi ty obrubníky teď dělají vyšší než dřív. Můj obsah motoru je 1332 ccm s výkonem 65 kW, který je vynikající, když jedu sám. Pokud auto víc naložím (třeba 4 dospělí lidé), už to tak nejede. Lepší by byla 1.6 s výkonem 85 kW. Bohužel. Jinak se motor dobře a lehce vytáčí až k 6.000 ot./min. Používám plnou syntetiku Castrol a dolévám tak 1 litr na 10.000 km. Motor jede naplno do 160 km/h, potom začíná ztrácet dech. Dá se jet i přes 180, ale to už není na dlouhou jízdu, protože je v autě velký hluk. Ideální cestovní rychlost je kolem 110 km/h, s přibývající rychlostí rostou rychle i otáčky a stoupe hluk uvnitř auta. Výborné jsou světlomety, které ve tmě velmi dobře svítí za použití normálních H4. Ovládání v autě vše dobře vymyšleno, palubovka velmi dobře udělaná, ve výbavě mám el. ovládání všech oken a střešního šíbru, centrál a alarm na dálku s dálkovým pagerem, vše v tyrkysové metalíze krom zrcátek, dobrá věc je uzavření vnitřní cirkulace vzduchu, když před vámi třeba nějaký náklaďák smradí, to jsem nikdy v žádném autě neměl. Mám ji přes 3 roky, najeto už má 131.000 km, spotřeba 6 až 8 litrů na 100 km podle nohy, zatím žádná vážná závada. Akorát při jízdě po nerovnostech se mi ozývá zezadu od kufru škvrčení nějakých plastů, ale už jsem si na to zvykl. Na zadních lemech blatníků se mi rozjela koroze, musím nechat opravit. Jinak auto vyrobeno vcelku kvalitně jak zevnitř tak zvenčí, zatím jsem s ním spokojen a snad mi ještě dlouho vydrží. Toť můj názor a dojmy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.01.2006 06:25, RE: Zkušennost
Mendoza napsal:
A jakou sháníte, nějaký konkrétní typ?
Nejlépe Avensis s motorem 1,6 nebo 1,8 l. 4 nebo 5 dveří s klimatizací rok výroby 2002 - 2003, najeto pokud možno do 80 000 km, pokud ale bude auto prokazatelně servisováno může být i více km. Cena tak do 320 000,-. Nová Corolla Kombi by byla 1.6 VVTi, výbava Terra + klimatizace cena je tak 480 000,- - tu bych bral na leasing.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.01.2006 09:12, RE: Pro autora článku
jura666@seznam.cz napsal:
Nechci se chlubit, ale mám hezčí. Moje Corolla pochází z roku 95, byla koupená nová u nás, se servisní knížkou. Má jiné nárazníky, které zasahují níž k zemi, a tudíž auto i opticky víc klekne k zemi, což vypadá velmi dobře a na zadních pátých dveřích mám střešní spojler. Žádný tuning a auto vypadá opravdu sportovně. Vše originál Toyota. S vaším novějším typem už japonci přibrzdili jak designově, tak motoricky a nevypadá už tak dobře. Jinak Toyotku máte zachovalou a pěkně naleštěnou, což ostatně ...
S tvrdostí podvozku samozřejmě souhlasím. I s tím, jak je nízký. Občas také škrtnu něčím z podvozku. A teď v zimě na vyjetých kolejích musím být zvláště opatrný. Na druhou stranu je motorová část dobře chráněna krycí lištou, a v přední části i dobrým zakrytováním plastem. Samozřejmě větší objem - sílu motoru, bych také uvítal, ale na ježdění ve dvou až třech osobách je tento obsah dostačující. Jak je to již vůz starší koncepce, tak při rychlostech nad 120 km/h je v interiéru vozu zvýšená hlučnost od motoru. Světla s H4 svítí rovněž skvěle. Za celou dobu provozu jsem neměnil ani žárovku. (např. proti fabii, kde tak činíte snad každý měsíc). Možná je to troufalé tvrzení, ale i dnes tento vůz po stránce kvality a spolehlivosti upřednostňuji před škodou fabií.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.01.2006 12:26, RE: Pro autora článku
Autor článku napsal:
S tvrdostí podvozku samozřejmě souhlasím. I s tím, jak je nízký. Občas také škrtnu něčím z podvozku. A teď v zimě na vyjetých kolejích musím být zvláště opatrný. Na druhou stranu je motorová část dobře chráněna krycí lištou, a v přední části i dobrým zakrytováním plastem. Samozřejmě větší objem - sílu motoru, bych také uvítal, ale na ježdění ve dvou až třech osobách je tento obsah dostačující. Jak je to již vůz starší koncepce, tak při rychlostech nad 120 km/h je v interiéru vozu zvýšená hlučno...
Mám dojem že corolla nemá zadní náprvu víceprvkovou ale uchycenou pomocí torzních příčk
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.01.2006 12:42, RE: Pro autora článku
Gin napsal:
Mám dojem že corolla nemá zadní náprvu víceprvkovou ale uchycenou pomocí torzních příčk
Náprava
přední- nezávislé zavěšení McPherson s trojúhelníkovými spodními rameny a stabilizátorem.
zadní - nezávislé zavěšení McPherson se dvěma příčnými rameny, podélnou tyčí a stabilizátorem
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.02.2006 15:51, RE: VZHLEDEM k tomu...
Kvápa napsal:
Vzhledem k tomu, že parkuji venku, je lak stále jako nový??? Že se na tu garáž nevykašlu a neparkuju taky venku, pro ten lak je to teda asi lepší! ) Proč u vás proboha nefunguje žádnej schopnej korektor, když už recenzent neni schopný si po sobě vlastní dílo přečíst a zkontrolovat??
Nejdriv si o autech neco zjisti a pak mudruj - kdybys mel aspon trosku prehled, vedel bys, ze auta parkujici venku maji mnohem delsi zivotnost karoserie i podvozku nez auta z garaze. Obzvlast v CR a obzvlast v zime. Sajrajt z posolenych vozovek zacne delat paseku diky nahlym zmenam teplot prave v garazi, kde je mnohem tepleji nez venku, to je stara znama vec... Garaz je dobra tak akorat kvuli parkovani a vetsi prevenci pred vandalama a zlodejickama.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.02.2006 12:45, RE: Zkušenost
Gin napsal:
Auto drzak a ma i hezkou pristrojovku na svou dobu. Jen motory nekdy zacnou brát olej a to je pak problem.
Mas problem se spotrebou oleje? Asi ten motor pekne honis.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.09.2006 10:07, RE: Zkušenost
Beefeater napsal:
Mas problem se spotrebou oleje? Asi ten motor pekne honis.
Nemyslim si ze by to bolo zavysle od toho ako s nim jazdis. Ja ked som kupil moju corollu tak mala 3 roky za zrala tiez tak 1l/1000km. Vymenil som olej za polosyntetiku a od vtedy to olej nezerie vobec. Vydrzi od vymeny do vymeny bez dolievania
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.