citace:
reakce na: Radek11, 06.10.2019 15:13 (Zdravím vás, řeším už delší do ...)
Ahoj, na krátké trasy jsou nejlepší nepřímovtřikové motory. Bohužel již jich moc není. Navíc, za mě, do města a okolí je nejlepší hybrid s automatem. Toyota dělá tak kvalitní hybridy, že to ani nejde pochopit
Můj kolega má snad desátým rokem Prius bez závady
Proto bych bral všemi deseti předváděčku např. Toyotu Auris 1.8 HSD(hybrid, automat), kterou u Toyoty dealerů najdeš cca do 500tis.kč, ročníky 2019!!
Výhody Auris hybrid?
- Elektromotor v kombinaci s nepřimovsřikovým 1.8i je nejspolehlivější motorizace na krátké trasy v současné době(ještě lepší budou elektromobily, ale ještě jsou drahé)
- Celkově Toyota se vymyká spolehlivostí a výdrží dílů
- Kdo jednou zkusí automat ve městě, už si manuál nekoupí
- Vůz ma vynikající zůstatkovou hodnotu
- Spotřeba ve městě 5l, často pojedeš jen na eletřinu.
- Vůz je sice kombík, ale bezpečnost je na vysoké úrovni
Pokud i přesto bys raději SUV, Crossover, tak jak píše Koobas - v Renaultu jsou nepřimovstřikové 0,9Tce a 1.0Tce, které najdeš v Capturu a Cliu. Vozy jsou menší, ale do pár měsíců bude na trhu nový Captur, velikostí skoro jako Karoq. Dle mého ale NP 1.0TCe nebude k dispozici s automatem.
Napadá mě ještě modernizované Mistsubishi ASX 2.0L v automatu, což je atmosférický motor s vyhlídkou na dlouhou životnost. Jenže dohledat jestli jde o přímý, či nepřímý vstřik se mi nepodařilo, navíc nejde o hybrid, takže spotřeba bude 8l ve městě atd. Auris hybrid je dle mého největší jistota