zpět
 

diskuze k tématu: Seznámení se Subaru Levorg (již druhé).

kategorie zařazení tématu: automobilky, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
Zdeny60
počet příspěvků931
datum registrace08.09.2009
Středa 09.11.2016 16:20, Seznámení se Subaru Levorg (již druhé).
Pánové, nemohu to sem nenapsat. O krásbných věcech totiž píšu rád. Vše začalo tím, že jsem si nechal dnes v jednom SM servisu namontovat na svého Outback nějaký doplněk. V mezidobí jsem si prošel auta na salonu. Stála tam cela produktová současná řada, snad mimo BRZ, ale to znám z minula. Levorg, co tam stál, byl v tmavo šedé metalíze a co by majitel přechůdce (Legacy) jsem si jej mohl dobře a v klidu prohlédnout. Ehm - prohlédnou, to není to pravé slovo. Spíše prozkloumat místa, kam se 99,9% zájemců před koupí nikdy nepodívá. Mě zajímají takové věci, jako například zakončení a ošetření lemů, ochrana prahů před kamením a solí, kde všude není nastříkán lak, jak josu slícované díly a kde co nesedí na 100%.
Pánové, upřímně a bez jakékoliv ironie, za poslední 3 roky jsem takto zkoumal Honda CR-V, Civic, Mazda 3 a 6, BMW řady 3 a 5 a Toyota Avensis a Auris.
Nebudu se vyjadřovat k ostatním značkám amodelům , protože nenechi rozjet žádný spor. Chi jen KONSTATOVAT.
A tak tedy konstatuji:
zadní lemy proti Legacy - zde vidím zhoršení v řešení, protože lem blatníků je celý odkrytý vůči působení abrazivních materiálů (Legacy IV jej mělo z naprosté většiny obvodu krytý plastem a navíc na plechovém lemu byla nasazena profilovaný pryžová lišta. Levorg má lem pouze chráněný tmelem a zevnitž nijak. Plast totiž lem nekryje, tudíž hrana lemu tloušťky cca 1mm je vysoce zranitelná kamením a pod, takže toto řešení mě neuspokojuje.
Ovšem zbytek auta je ABSOLUTNÍ. Prahy, to je věc, nad kterou knstrktér asi opravdu přemýšlel a vyřešil to k mé téměř 100% spokojenosti. proč téměř? Protože mohl dořešit zakrytí zvedacích míést například odnímatelným plastem, který by se před zvednutím auta prostě sundal. Nástřik - 200% kvalita i tam, kde není vidět. Nechápu a jen se divím. Kufr, prosotor motoru, blatníky zevnitř... Usazení dílů - špičkové. Vedle stojící Forester na tom byl už poněku hůře, protože jsem našel rozdíl vmezeře mezi kapotou a blatníky. Ovšem na daném levorgu to byla laserová přesnost. Těsnění dveří (samosebou dvojité) je vyřešeno tak, že při otevření dveří v dešti by neměla (nemám to potvrzené) voda kálnout na sedačku. Dokonalé a lepší, než u legacy, kde za deště tedy na sedačku voda opravdu nikdy neukápla. Vnitřní plasty: tak tady je posun o světelné roky směrem k lepšímu. Moje staré Legacy mělo sice už měkké plasty a td, ale tady je vidět posun v technologii a hlavně v kavlitě. Na palubivku či tunel ohu tlačit jak chci, a nevrzne, nazaskřípe. Co by mohlo být lepší, je provedení lesklého plastu kolem obrazovky - ten bude asi zranitelný /ženské mají ruce samý šmuk a dráp a to do auta nepatří). S Levorgm jsem již kdysi jel, takže stručně - 1,6 stačí pro naprosotou většinu normálních zájmeců o rodinný vůz. Motor je tichý, pružný a velmi úsporný. V režimu S jde do otáček tak rychle, že například výjedt z kruháče může někdy znamenat odřený přední spojler, protože řidič nemusí ihned zareagovat. V I režimu je to pohodové auto, které jede velmi svižně, tiše a o převodovc enení ani vědět. V S režimu tam sází virtuální kvalty ve 4-4,5tisících rpm s tím, že reaguje na % sešlánutí plynu. Já jej nechtěl trápit, takže jsem šlapal jen málo opstře, ale pokdu se jde na podlahu, řadí těsně před omezovačem. Ač CVT, je cítit, že proto starému Outbacku (2010) je SW převodovky dalko dál a asi nastaly i kostrukční změny, protože toto provedení CVT řadí velmi rychle a nenechá rozjet tzv. vysavačový efekt.
V S režimu je radost Levorga řídit - ostatně dle slov prodejce až po A sloupek je to STI mimo motor a převodovku. Řízení přitvrdilo a zkrátilo, takže reakce volantu jsou daleko svižnější. Brdzy supr, sedačky supr, vzadu místa asi jako v Legacy (takže spíše pro 2, než pro 3), kufr +60l naváíc, takže rodinné auto jak se patří.
Eyesight zatím nebyl, ale je pro rok 2017 a to bude docela smysluplná věc pro ty, kdo si nevěří (tzn. neudrží auto v pruhu, za volantem klimbou, nebo se nedívají do zrcátek a pod...což ovšem dle mého názoru nemá na silnici co dělat).
Za sebe mohu říct jen to, že v posledním období cca 5 let mně žádné auto nesedlo do ruky tak, jako Levorg a vyzkoušel jsem si jich fakt hodnoě hodně dost, ale hovoříme o ceně kolem 700-800TCZK vč,. daně, takže musíme srovnávat stejnou cenovou kategorii. Jsem letitým subaristou a Levrog prostě naplnil znovu své poslání - vyrábět auta pro radost z jídzy za dobrou cenu a hlavěn s prvotřídní kvalitou zpracování. Věřím, že i agregáty nezklamou (ptal jsem se na životnost a strasti s CVT a bylo mi řečeno, že za dobu od uvedení na trh v r. 2009 řešili výměnu řídícího čelenu na 1 kuse, zbytek vše naprosto bez závad. Jezdí k nim vozy, co mají na původní CVT přes 300 tisíc km -bez závad. Ovše, chce to řídit se starým pravidlem, že kod maže, ten jede. Takže - měnit olej.

Prodejnost modelu je údajn veli dobrá, hned za Outbackem, takže se na prodejne ani moc neohřejí.
Jen pro doplnění, FHI (ted SUbaru) přestává vyrábět komponentny pro letecký průmysl a bude nadále vyrábět jen automobily.


reagovat
HoNZA
počet příspěvků248
datum registrace28.04.2008
Čtvrtek 10.11.2016 08:18, tak
s tím naprosto souhlasím. Zdeny, v Levorgu jsem jel zatím asi 4x cestu cca 350 km. Když shrnu své pocity: převodovka je naprosto OK, když se řadí motýlkama pod volantem, dá se s tím užít legrace, i když jako každý automatický systém to trochu ubírá pocit z dokonalého propojení s autem. Na druhou stranu to se opravdu týká jen řádění, při normálním provozu je převodovka výtečná a nechtěl bych jinou.
podvozek je perfektní. Je mnohem měkčí a pohodlnější než jsem čekal a když člověk jede kudlu tak tluče do dorazů /STI to nedělá / ale opět - jako auto na každý den je parádní, rozhodně příjemnější než Forester /už kvůli pozici sezení, která mi vyhovuje naprosto/. Navíc pokud vjedeš do zatáčky a v ní potřebuješ narychlo uhnout až na samý limit, tak rychle člověk zjistí, že limit podvozku je o míle dál než limit psychiky řidiče .
Motor je příjemný a je to první benzínové subaru s automatem, se kterým jsem trasu Tábor - Č. Lípa a zpět jel svižně ale plynule /v noci/ za 7.7 litru. Líbí se mi, že když prudce sešlápneš plyn tak místo vytí variátoru to motor a převodovka pochopí a začne "řadit" jako kdyby to byl normální automat. Jediné co bych mu vyčetl je malá světlost podvozku, kvůli které se hodí jen na silnici, ale to není vada - to je záměr. Na to jsou u Subaru jiní experti.
reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků395
datum registrace16.11.2012
Čtvrtek 10.11.2016 12:39, RE: Seznámení se Subaru Levorg (již druhé).
Zdeny60 napsal:
Pánové, nemohu to sem nenapsat. O krásbných věcech totiž píšu rád. Vše začalo tím, že jsem si nechal dnes v jednom SM servisu namontovat na svého Outback nějaký doplněk. V mezidobí jsem si prošel auta na salonu. Stála tam cela produktová současná řada, snad mimo BRZ, ale to znám z minula. Levorg, co tam stál, byl v tmavo šedé metalíze a co by majitel přechůdce (Legacy) jsem si jej mohl dobře a v klidu prohlédnout. Ehm - prohlédnou, to není to pravé slovo. Spíše prozkloumat místa, kam se 99,9% zájemců před koupí nikdy nepodívá. Mě zajímají takové věci, jako například zakončení a ošetření lemů, ochrana prahů před kamením a solí, kde všude není nastříkán lak, jak josu slícované díly a kde co nesedí na 100%. Pánové, upřímně a bez jakékoliv ironie, za poslední 3 roky jsem takto zkoumal Honda CR-V, Civic, Mazda 3 a 6, BMW řady 3 a 5 a Toyota Avensis a Auris.Nebudu se vyjadřovat k ostatním značkám amodelům , protože nenechi rozjet žádný spor. Chi jen KONSTATOVAT.A tak tedy konstatuji: zadní lemy proti Legacy - zde vidím zhoršení v řešení, protože lem blatníků je celý odkrytý vůči působení abrazivních materiálů (Legacy IV jej mělo z naprosté většiny obvodu krytý plastem a navíc na plechovém lemu byla nasazena profilovaný pryžová lišta. Levorg má lem pouze chráněný tmelem a zevnitž nijak. Plast totiž lem nekryje, tudíž hrana lemu tloušťky cca 1mm je vysoce zranitelná kamením a pod, takže toto řešení mě neuspokojuje.Ovšem zbytek auta je ABSOLUTNÍ. Prahy, to je věc, nad kterou knstrktér asi opravdu přemýšlel a vyřešil to k mé téměř 100% spokojenosti. proč téměř? Protože mohl dořešit zakrytí zvedacích míést například odnímatelným plastem, který by se před zvednutím auta prostě sundal. Nástřik - 200% kvalita i tam, kde není vidět. Nechápu a jen se divím. Kufr, prosotor motoru, blatníky zevnitř... Usazení dílů - špičkové. Vedle stojící Forester na tom byl už poněku hůře, protože jsem našel rozdíl vmezeře mezi kapotou a blatníky. Ovšem na daném levorgu to byla laserová přesnost. Těsnění dveří (samosebou dvojité) je vyřešeno tak, že při otevření dveří v dešti by neměla (nemám to potvrzené) voda kálnout na sedačku. Dokonalé a lepší, než u legacy, kde za deště tedy na sedačku voda opravdu nikdy neukápla. Vnitřní plasty: tak tady je posun o světelné roky směrem k lepšímu. Moje staré Legacy mělo sice už měkké plasty a td, ale tady je vidět posun v technologii a hlavně v kavlitě. Na palubivku či tunel ohu tlačit jak chci, a nevrzne, nazaskřípe. Co by mohlo být lepší, je provedení lesklého plastu kolem obrazovky - ten bude asi zranitelný /ženské mají ruce samý šmuk a dráp a to do auta nepatří). S Levorgm jsem již kdysi jel, takže stručně - 1,6 stačí pro naprosotou většinu normálních zájmeců o rodinný vůz. Motor je tichý, pružný a velmi úsporný. V režimu S jde do otáček tak rychle, že například výjedt z kruháče může někdy znamenat odřený přední spojler, protože řidič nemusí ihned zareagovat. V I režimu je to pohodové auto, které jede velmi svižně, tiše a o převodovc enení ani vědět. V S režimu tam sází virtuální kvalty ve 4-4,5tisících rpm s tím, že reaguje na % sešlánutí plynu. Já jej nechtěl trápit, takže jsem šlapal jen málo opstře, ale pokdu se jde na podlahu, řadí těsně před omezovačem. Ač CVT, je cítit, že proto starému Outbacku (2010) je SW převodovky dalko dál a asi nastaly i kostrukční změny, protože toto provedení CVT řadí velmi rychle a nenechá rozjet tzv. vysavačový efekt.V S režimu je radost Levorga řídit - ostatně dle slov prodejce až po A sloupek je to STI mimo motor a převodovku. Řízení přitvrdilo a zkrátilo, takže reakce volantu jsou daleko svižnější. Brdzy supr, sedačky supr, vzadu místa asi jako v Legacy (takže spíše pro 2, než pro 3), kufr +60l naváíc, takže rodinné auto jak se patří.Eyesight zatím nebyl, ale je pro rok 2017 a to bude docela smysluplná věc pro ty, kdo si nevěří (tzn. neudrží auto v pruhu, za volantem klimbou, nebo se nedívají do zrcátek a pod...což ovšem dle mého názoru nemá na silnici co dělat).Za sebe mohu říct jen to, že v posledním období cca 5 let mně žádné auto nesedlo do ruky tak, jako Levorg a vyzkoušel jsem si jich fakt hodnoě hodně dost, ale hovoříme o ceně kolem 700-800TCZK vč,. daně, takže musíme srovnávat stejnou cenovou kategorii. Jsem letitým subaristou a Levrog prostě naplnil znovu své poslání - vyrábět auta pro radost z jídzy za dobrou cenu a hlavěn s prvotřídní kvalitou zpracování. Věřím, že i agregáty nezklamou (ptal jsem se na životnost a strasti s CVT a bylo mi řečeno, že za dobu od uvedení na trh v r. 2009 řešili výměnu řídícího čelenu na 1 kuse, zbytek vše naprosto bez závad. Jezdí k nim vozy, co mají na původní CVT přes 300 tisíc km -bez závad. Ovše, chce to řídit se starým pravidlem, že kod maže, ten jede. Takže - měnit olej. Prodejnost modelu je údajn veli dobrá, hned za Outbackem, takže se na prodejne ani moc neohřejí. Jen pro doplnění, FHI (ted SUbaru) přestává vyrábět komponentny pro letecký průmysl a bude nadále vyrábět jen automobily.



Dobrý den, nechcete Vaše dojmy ze Subaru Levorg vložit do naší nové sekce blog?http://www.tipcars.com/blog Myslím, že by vydaly na samostatný článek. Děkuji a přeji hezký den.
reagovat




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.