0
zpět
 

diskuze k tématu: Majitel hodnotí své Subaru po 35 tis. km

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.05.2011 10:01, Nesmyslný popis
Dle toho co jsem se dočetl v celém článku, jste s autem velmi spokoje a jedná se o velice vyjímečné a perfektní vozidlo ikdyž s trochu slabším základním motorem. Vadí mi, že jediná negace na tento vůz se promítla přímo nesmyslně do hlavního titulku a vůz pro mnoho lidí odepíše jen kvůli tomuhle, jelikož další dlouhý text možná ani číst nebudou :((((
Udělejte s tím něco, je to škoda :(
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.05.2011 10:16, RE: Nesmyslný popis
djude napsal:
Dle toho co jsem se dočetl v celém článku, jste s autem velmi spokoje a jedná se o velice vyjímečné a perfektní vozidlo ikdyž s trochu slabším základním motorem. Vadí mi, že jediná negace na tento vůz se promítla přímo nesmyslně do hlavního titulku a vůz pro mnoho lidí odepíše jen kvůli tomuhle, jelikož další dlouhý text možná ani číst nebudou :((((
Udělejte s tím něco, je to škoda :(
Něco na tom je.
Mně zas vadí zmínka o tom, že by si snad někdo mohl 2-litrový 4-válcový boxer mohl splést s nějakým nabroušeným 10-ti válcem. Možná je Subo v otáčkách slyšitelné, nicméně charakter zvuku má jiný. Dokonce díky své konstrukci je slyšet prakticky jen polovina zážehů, protože se překrývají. To je třeba důvod, proč mně se boxery akusticky vůbec nelíbí.
Tuhle mi jela pod okny nějaká poladěná 120-ka, taky mě zajímalo, co to je, ale věděl jsem, že to žihadlo nebude už jen podle toho, že jsem slyšel, že je to 4-válec.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 10.05.2011 21:20, CVT
Mám-li věřit lidem, kteří o sobě tvrdí, že rozumí autům potažmo automatickým převodovkám, tak bych si dobře rozmyslel koupi čehokoliv v kombinaci s CVTčkem. CVT=variátory=problém.
Jistě, je-li nové auto, nic se neděje. Ale po100tkm pryč s tím. Variátory se opotřebovávají víc než je zdrávo a následná oprava to je pěkný průvan v peněžence.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.05.2011 07:22, RE: CVT
Tfun napsal:
Mám-li věřit lidem, kteří o sobě tvrdí, že rozumí autům potažmo automatickým převodovkám, tak bych si dobře rozmyslel koupi čehokoliv v kombinaci s CVTčkem. CVT=variátory=problém.
Jistě, je-li nové auto, nic se neděje. Ale po100tkm pryč s tím. Variátory se opotřebovávají víc než je zdrávo a následná oprava to je pěkný průvan v peněžence.
Hlavně ten jízdní projev je velmi odporný.... autíčko na elektriku...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.05.2011 12:52, RE: CVT
Tfun napsal:
Mám-li věřit lidem, kteří o sobě tvrdí, že rozumí autům potažmo automatickým převodovkám, tak bych si dobře rozmyslel koupi čehokoliv v kombinaci s CVTčkem. CVT=variátory=problém.
Jistě, je-li nové auto, nic se neděje. Ale po100tkm pryč s tím. Variátory se opotřebovávají víc než je zdrávo a následná oprava to je pěkný průvan v peněžence.
Docela mě převodovka CVT zajímá a tak můžete to nějak víc rozvést? Máte nějaké konkrétní zkušenosti, nebo čísla? Aby to nevyznělo jen jako "jedna pani povídala".
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.05.2011 14:05, RE: CVT
ivan2 napsal:
Docela mě převodovka CVT zajímá a tak můžete to nějak víc rozvést? Máte nějaké konkrétní zkušenosti, nebo čísla? Aby to nevyznělo jen jako "jedna pani povídala".
Důvod proč variátor nemusí být moc spolehlivý je, že nefunguje čistě pomocí ozubených kole, ale pomocí řemenice. Viz.<br>
http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/jak-funguje-variator/<br>
Celkem zajímavě je převodovka s plynulou změnou řešená v plném hybridu např. v Priusu. Viz. <br>
http://richardstrba.blog.sme.sk/c/198920/Nie-je-hybrid-ako-hybrid-ako-funguje-Toyota-Prius.html <br>
Funguje na elmag. principu, el. motor a generátor. Oproti variátoru by mělo tohle řešní mít podstatně menší tření, tím pádem nižšsí spotřebu. Zároveň se na elektromotoru nemá moc co rozbít.<br>
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.05.2011 16:51, RE: CVT
Petr S napsal:
Důvod proč variátor nemusí být moc spolehlivý je, že nefunguje čistě pomocí ozubených kole, ale pomocí řemenice. Viz.<br>
http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/jak-funguje-variator/<br>
Celkem zajímavě je převodovka s plynulou změnou řešená v plném hybridu např. v Priusu. Viz. <br>
http://richardstrba.blog.sme.sk/c/198920/Nie-je-hybrid-ako-hybrid-ako-funguje-Toyota-Prius.html <br>
Funguje na elmag. principu, el. motor a generátor. Oproti variátoru by mělo tohle řešní mít podstatně menš...
Subaru používá místo řemene víceřadý řetěz, navíc značka subaru si jestli se nepletu zakládá na určité kvalitě a odolnosti. To jsou argumenty pro. Ovšem právě pro to, že je to značně namáhané zařízení, tak by mě zajímaly zkušenosti uživatelů, nejlépe po 200tis. km a více . Jinak osobně bych si CVT nejspíš taky nekoupil, jenže subaru jiný automat nenabízí
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.05.2011 09:08, RE: CVT
ivan2 napsal:
Subaru používá místo řemene víceřadý řetěz, navíc značka subaru si jestli se nepletu zakládá na určité kvalitě a odolnosti. To jsou argumenty pro. Ovšem právě pro to, že je to značně namáhané zařízení, tak by mě zajímaly zkušenosti uživatelů, nejlépe po 200tis. km a více . Jinak osobně bych si CVT nejspíš taky nekoupil, jenže subaru jiný automat nenabízí
No řemen snad používal kdysi malý DAF a potom kombajny. Dnes se používá převážně t.zv. článkový řetěz. Používá ho i Audi u Multitronicu. Katastrofou je nedostatečná údržba a potom provoz. Čili dlouhé jízdy na dálnicích ustálenou rychlostí (v kuželech se vydřou dráhy na jednom místě), a potom jízdy s přívěsem a plně naloženým autem, kdy mu uživatel řádně nakládá.
Měl jsem možnost užívat krátce jak Audi A6, 130 t.km najeto, stále pohádka. Tak mne provází i zkušenost se Subaru s CVT, to bylo skoro nové.
Jinak ojeté auto s CVT bych si nikdy nekoupil.
reagovat
vmika
počet příspěvků2
datum registrace29.01.2008
Úterý 30.08.2016 22:53, RE: CVT
ivan2 napsal:
Tfun napsal:
Mám-li věřit lidem, kteří o sobě tvrdí, že rozumí autům potažmo automatickým převodovkám, tak bych si dobře rozmyslel koupi čehokoliv v kombinaci s CVTčkem. CVT=variátory=problém. Jistě, je-li nové auto, nic se neděje. Ale po100tkm pryč s tím. Variátory se opotřebovávají víc než je zdrávo a následná oprava to je pěkný průvan v peněžence.
Docela mě převodovka CVT zajímá a tak můžete to nějak víc rozvést? Máte nějaké konkrétní zkušenosti, nebo čísla? Aby to nevyznělo jen jako "jedna pani povídala".


Mám zkušenost se Subaru CVT s 2.0 benzin s najetými 400 tis. km a absolutně bez problému, tím myslím opravdu bez problému. Vedle toho jsem letos jezdil od ledna do května zcela novou Octavii 1.6 TDI s 7°DSG a po 30ti tisících tragické vůle, cukání a pocit, že se do dalších 30ti tis. km musí každopádně rozpadnout - rozhodně to nebylo nic, co by bylo možné akceptovat jako opotřebení provozem, natož aby to bylo příjemné. Ale to je jiný příběh, zpět k CVT. Vzhledem k tomu, jak dlouho už s nimi Subaru pracuje a nemění svoji strategii (zdá se) ani do budoucna, lze usuzovat, že se jim technicky povedl výrazně lépe, než Multitronic VW Group, který po pár letech raději v tichosti vyřadili z nabídky. Čistá úvaha dle reality...
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1232
datum registrace08.09.2009
Středa 31.08.2016 05:59, RE: CVT
vmika napsal:
ivan2 napsal:
Tfun napsal:
Mám-li věřit lidem, kteří o sobě tvrdí, že rozumí autům potažmo automatickým převodovkám, tak bych si dobře rozmyslel koupi čehokoliv v kombinaci s CVTčkem. CVT=variátory=problém. Jistě, je-li nové auto, nic se neděje. Ale po100tkm pryč s tím. Variátory se opotřebovávají víc než je zdrávo a následná oprava to je pěkný průvan v peněžence.
Docela mě převodovka CVT zajímá a tak můžete to nějak víc rozvést? Máte nějaké konkrétní zkušenosti, nebo čísla? Aby to nevyznělo jen jako "jedna pani povídala".
Mám zkušenost se Subaru CVT s 2.0 benzin s najetými 400 tis. km a absolutně bez problému, tím myslím opravdu bez problému. Vedle toho jsem letos jezdil od ledna do května zcela novou Octavii 1.6 TDI s 7°DSG a po 30ti tisících tragické vůle, cukání a pocit, že se do dalších 30ti tis. km musí každopádně rozpadnout - rozhodně to nebylo nic, co by bylo možné akceptovat jako opotřebení provozem, natož aby to bylo příjemné. Ale to je jiný příběh, zpět k CVT. Vzhledem k tomu, jak dlouho už s nimi Subaru pracuje a nemění svoji strategii (zdá se) ani do budoucna, lze usuzovat, že se jim technicky povedl výrazně lépe, než Multitronic VW Group, který po pár letech raději v tichosti vyřadili z nabídky. Čistá úvaha dle reality...


To jsou jen kecy, kterým tady nikdo neuvěří. Radši sem tyhle věci nepiš, protože nemohou být pravdivé. každý tady ví, že nejlepší auto je cokoliv od Das Uberauto nebo BMW. Každý dítě dnes ví, že CVT se rozpadne po 100tkm a oprava stojí jako půl novýho auta.
reagovat
Valnoha
počet příspěvků322
datum registrace03.01.2011
Středa 31.08.2016 09:10, RE: CVT
Zdeny60 napsal:
vmika napsal:
ivan2 napsal:
Tfun napsal:
Mám-li věřit lidem, kteří o sobě tvrdí, že rozumí autům potažmo automatickým převodovkám, tak bych si dobře rozmyslel koupi čehokoliv v kombinaci s CVTčkem. CVT=variátory=problém. Jistě, je-li nové auto, nic se neděje. Ale po100tkm pryč s tím. Variátory se opotřebovávají víc než je zdrávo a následná oprava to je pěkný průvan v peněžence.
Docela mě převodovka CVT zajímá a tak můžete to nějak víc rozvést? Máte nějaké konkrétní zkušenosti, nebo čísla? Aby to nevyznělo jen jako "jedna pani povídala".
Mám zkušenost se Subaru CVT s 2.0 benzin s najetými 400 tis. km a absolutně bez problému, tím myslím opravdu bez problému. Vedle toho jsem letos jezdil od ledna do května zcela novou Octavii 1.6 TDI s 7°DSG a po 30ti tisících tragické vůle, cukání a pocit, že se do dalších 30ti tis. km musí každopádně rozpadnout - rozhodně to nebylo nic, co by bylo možné akceptovat jako opotřebení provozem, natož aby to bylo příjemné. Ale to je jiný příběh, zpět k CVT. Vzhledem k tomu, jak dlouho už s nimi Subaru pracuje a nemění svoji strategii (zdá se) ani do budoucna, lze usuzovat, že se jim technicky povedl výrazně lépe, než Multitronic VW Group, který po pár letech raději v tichosti vyřadili z nabídky. Čistá úvaha dle reality...
To jsou jen kecy, kterým tady nikdo neuvěří. Radši sem tyhle věci nepiš, protože nemohou být pravdivé. každý tady ví, že nejlepší auto je cokoliv od Das Uberauto nebo BMW. Každý dítě dnes ví, že CVT se rozpadne po 100tkm a oprava stojí jako půl novýho auta.


Zdeny, mám na tebe otázku kolik BMW si vlastnil?

reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1232
datum registrace08.09.2009
Středa 31.08.2016 14:44, RE: CVT
Valnoha napsal:
Zdeny60 napsal:
vmika napsal:
ivan2 napsal:
Tfun napsal:
Mám-li věřit lidem, kteří o sobě tvrdí, že rozumí autům potažmo automatickým převodovkám, tak bych si dobře rozmyslel koupi čehokoliv v kombinaci s CVTčkem. CVT=variátory=problém. Jistě, je-li nové auto, nic se neděje. Ale po100tkm pryč s tím. Variátory se opotřebovávají víc než je zdrávo a následná oprava to je pěkný průvan v peněžence.
Docela mě převodovka CVT zajímá a tak můžete to nějak víc rozvést? Máte nějaké konkrétní zkušenosti, nebo čísla? Aby to nevyznělo jen jako "jedna pani povídala".
Mám zkušenost se Subaru CVT s 2.0 benzin s najetými 400 tis. km a absolutně bez problému, tím myslím opravdu bez problému. Vedle toho jsem letos jezdil od ledna do května zcela novou Octavii 1.6 TDI s 7°DSG a po 30ti tisících tragické vůle, cukání a pocit, že se do dalších 30ti tis. km musí každopádně rozpadnout - rozhodně to nebylo nic, co by bylo možné akceptovat jako opotřebení provozem, natož aby to bylo příjemné. Ale to je jiný příběh, zpět k CVT. Vzhledem k tomu, jak dlouho už s nimi Subaru pracuje a nemění svoji strategii (zdá se) ani do budoucna, lze usuzovat, že se jim technicky povedl výrazně lépe, než Multitronic VW Group, který po pár letech raději v tichosti vyřadili z nabídky. Čistá úvaha dle reality...
To jsou jen kecy, kterým tady nikdo neuvěří. Radši sem tyhle věci nepiš, protože nemohou být pravdivé. každý tady ví, že nejlepší auto je cokoliv od Das Uberauto nebo BMW. Každý dítě dnes ví, že CVT se rozpadne po 100tkm a oprava stojí jako půl novýho auta.
Zdeny, mám na tebe otázku kolik BMW si vlastnil?


Zatím žádný a doufám, že to tak vydrží. Ale zkušeností s nimi mám více, než dost: s BMW totiž jezdi můj firemní kolega z Německa, takže hodně času trávím v autě s ním a ledacos jsem se od něj dověděl. Poslední čertsvou osobní zkušenost s řízením 530D mám z Běloruska, tam jsem s ním jedzil z Mogyleva do fabriky denně 60km.-) Takže leccos o řízení tohoto auta vím.

reagovat
Valnoha
počet příspěvků322
datum registrace03.01.2011
Středa 31.08.2016 20:06, Hhhh mmmmmmmm bbbbnnn
Tak to chapu, to te potom plne opravnuje hodnotit komplexne tuto automobilku
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1232
datum registrace08.09.2009
Čtvrtek 01.09.2016 13:28, a co se ti nezda?
Ze jsem malo pozitivne ohodnotil nejlepsi znacku Das Uberauto a BMW?
reagovat
Valnoha
počet příspěvků322
datum registrace03.01.2011
Čtvrtek 01.09.2016 19:25, Mmmmmmmmm nnnnmmn hhhhhhj
Me se nelibi ze se vubec poustis do hodnoceni neceho o cem vis Ho..o ale to je ceskej narodni sport, takže zapadas do davu....
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1232
datum registrace08.09.2009
Pátek 02.09.2016 04:44, RE: Mmmmmmmmm nnnnmmn hhhhhhj
Valnoha napsal:
Me se nelibi ze se vubec poustis do hodnoceni neceho o cem vis Ho..o ale to je ceskej narodni sport, takže zapadas do davu....


A co tím myslíš? 6e nevím, na co trpí tahle slavná značka? Vždyt je těch informací všude plno! O tom, jak se BMW servisuje u nás? Buď v klidu, to vím taky. O tom, jak se v tom jezdí? To jsem ti už říkal. Ta wo co ti jde? Je to značka jako kterákoliv jiná, jen u nás a v Rusku se z toho dělá modla. Nic víc. Navíc ve splehlivosti zrovna mezi etalon kvality nepatří.
reagovat
Valnoha
počet příspěvků322
datum registrace03.01.2011
Pátek 02.09.2016 08:14, RE: Mmmmmmmmm nnnnmmn hhhhhhj
Zdeny60 napsal:
Valnoha napsal:
Me se nelibi ze se vubec poustis do hodnoceni neceho o cem vis Ho..o ale to je ceskej narodni sport, takže zapadas do davu....
A co tím myslíš? 6e nevím, na co trpí tahle slavná značka? Vždyt je těch informací všude plno! O tom, jak se BMW servisuje u nás? Buď v klidu, to vím taky. O tom, jak se v tom jezdí? To jsem ti už říkal. Ta wo co ti jde? Je to značka jako kterákoliv jiná, jen u nás a v Rusku se z toho dělá modla. Nic víc. Navíc ve splehlivosti zrovna mezi etalon kvality nepatří.


ad servis
Jak se servisují BMW u nás? Já jich měl 6 a se servisem jsem neměl problém. Tys neměl žádný a víš to. Tak mě pouč jak to je.
ad modla
Modla??? možná nějaký e36 pro teenejdžri? Nebo pro lidi trpící předsudkama?
ad spolehlivost
Jaké auta dnešní produkce lze označit jako etalon spolehlivosti???

reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 02.09.2016 18:04, RE: Mmmmmmmmm nnnnmmn hhhhhhj
Zdeny60 napsal:
Valnoha napsal:
Me se nelibi ze se vubec poustis do hodnoceni neceho o cem vis Ho..o ale to je ceskej narodni sport, takže zapadas do davu....
A co tím myslíš? 6e nevím, na co trpí tahle slavná značka? Vždyt je těch informací všude plno! O tom, jak se BMW servisuje u nás? Buď v klidu, to vím taky. O tom, jak se v tom jezdí? To jsem ti už říkal. Ta wo co ti jde? Je to značka jako kterákoliv jiná, jen u nás a v Rusku se z toho dělá modla. Nic víc. Navíc ve splehlivosti zrovna mezi etalon kvality nepatří.


V Rusku se z toho nic nedělá, rusák trpí na Mercedesy... tam bavorákem nezaboduješ. Možná ještě Lexus.
A máš pravdu, je to značka jako jakákoliv jiná, nechápu, proč tě tak rozčiluje:)
A k tématu: jakkoliv je CVT poslední generace lepší než ty předchozí, ten jízdní projev mi zkrátka nesedí, ani dvouspojka mi moc nevoní, klasický hydroměnič, nic příjemnějšího do auta nikdo ještě nevymyslel.

reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.