0
zpět
 

diskuze k tématu: Subaru Impreza 2.0 Diesel Benzin LPG

kategorie zařazení tématu: poradna, automobilky, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 25.06.2014 15:11, Subaru Impreza 2.0 Diesel Benzin LPG
Dobrý den,
vážně uvažuji o koupi nenového Subaru Impreza, poslední model - ne SUV. Vůz budu využívat často i v horších zimních podmínkách. Očekávaný nájezd je okolo 10 tis. km za rok. Rád bych znal názor na volbu jako takovou (rozhodně dávám přednost \"japoncům\" - 20ti letá zkušenost, ale ne se Subaru) a dále o doporučení Diesel
reagovat
subarák
počet příspěvků87
datum registrace22.03.2010
Středa 25.06.2014 15:38, RE: Subaru Impreza 2.0 Diesel Benzin LPG
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobrý den,vážně uvažuji o koupi nenového Subaru Impreza, poslední model - ne SUV. Vůz budu využívat často i v horších zimních podmínkách. Očekávaný nájezd je okolo 10 tis. km za rok. Rád bych znal názor na volbu jako takovou (rozhodně dávám přednost \"japoncům\" - 20ti letá zkušenost, ale ne se Subaru) a dále o doporučení Diesel


Jednoznačně benzin, nejlépe 2,0 atmo. Na LPG na 10 tis ročně bych se vykašlal, na naftu taky. Spotřeba bude kolem 8 litrů.
reagovat
David V
počet příspěvků1863
datum registrace16.05.2007
Středa 25.06.2014 20:56, RE: Subaru Impreza 2.0 Diesel Benzin LPG
subarák napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobrý den,vážně uvažuji o koupi nenového Subaru Impreza, poslední model - ne SUV. Vůz budu využívat často i v horších zimních podmínkách. Očekávaný nájezd je okolo 10 tis. km za rok. Rád bych znal názor na volbu jako takovou (rozhodně dávám přednost \"japoncům\" - 20ti letá zkušenost, ale ne se Subaru) a dále o doporučení Diesel .
Jednoznačně benzin, nejlépe 2,0 atmo. Na LPG na 10 tis ročně bych se vykašlal, na naftu taky. Spotřeba bude kolem 8 litrů.


2:0:0 pro benzín
reagovat
salix
počet příspěvků35
datum registrace17.02.2009
Čtvrtek 26.06.2014 13:57, RE: Subaru Impreza 2.0 Diesel Benzin LPG
David V napsal:
subarák napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobrý den,vážně uvažuji o koupi nenového Subaru Impreza, poslední model - ne SUV. Vůz budu využívat často i v horších zimních podmínkách. Očekávaný nájezd je okolo 10 tis. km za rok. Rád bych znal názor na volbu jako takovou (rozhodně dávám přednost \"japoncům\" - 20ti letá zkušenost, ale ne se Subaru) a dále o doporučení Diesel .
Jednoznačně benzin, nejlépe 2,0 atmo. Na LPG na 10 tis ročně bych se vykašlal, na naftu taky. Spotřeba bude kolem 8 litrů.
2:0:0 pro benzín


3 : 0 : 0 pro benzin a pro atmosféru, lpg je při tomto nájezdu skoro zbytečné a diesel určitě nee.
Proč jsou v každém bazaru subara s dieslem z posledních roků?Boxer diesel je tady tuším 6 let a první dva roky výroby se prý nějak nepovedly.Teď už by to mělo prý být ok , ale stejně bych se bál a když už, tak na jen delší trasy a důsledně dochlazovat!!! turbo po jízdě.

reagovat
free78
počet příspěvků300
datum registrace19.09.2008
Čtvrtek 26.06.2014 14:27, RE: Subaru Impreza 2.0 Diesel Benzin LPG
salix napsal:
David V napsal:
subarák napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobrý den,vážně uvažuji o koupi nenového Subaru Impreza, poslední model - ne SUV. Vůz budu využívat často i v horších zimních podmínkách. Očekávaný nájezd je okolo 10 tis. km za rok. Rád bych znal názor na volbu jako takovou (rozhodně dávám přednost \"japoncům\" - 20ti letá zkušenost, ale ne se Subaru) a dále o doporučení Diesel .
Jednoznačně benzin, nejlépe 2,0 atmo. Na LPG na 10 tis ročně bych se vykašlal, na naftu taky. Spotřeba bude kolem 8 litrů.
2:0:0 pro benzín
3 : 0 : 0 pro benzin a pro atmosféru, lpg je při tomto nájezdu skoro zbytečné a diesel určitě nee.Proč jsou v každém bazaru subara s dieslem z posledních roků?Boxer diesel je tady tuším 6 let a první dva roky výroby se prý nějak nepovedly.Teď už by to mělo prý být ok , ale stejně bych se bál a když už, tak na jen delší trasy a důsledně dochlazovat!!! turbo po jízdě.


četl jsem recenzi na ten Diesel od Subaru a psali tam, že filtr pevných částic je společný s katalysátorem a že cena originálního dílu je 130 tisíc korun. Takže jestli nebude problém třeba toto. Turbíčko za 30 je v podstatě pakatel.
reagovat
David V
počet příspěvků1863
datum registrace16.05.2007
Čtvrtek 26.06.2014 15:02, RE: Subaru Impreza 2.0 Diesel Benzin LPG
free78 napsal:
salix napsal:
David V napsal:
subarák napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobrý den,vážně uvažuji o koupi nenového Subaru Impreza, poslední model - ne SUV. Vůz budu využívat často i v horších zimních podmínkách. Očekávaný nájezd je okolo 10 tis. km za rok. Rád bych znal názor na volbu jako takovou (rozhodně dávám přednost \"japoncům\" - 20ti letá zkušenost, ale ne se Subaru) a dále o doporučení Diesel .
Jednoznačně benzin, nejlépe 2,0 atmo. Na LPG na 10 tis ročně bych se vykašlal, na naftu taky. Spotřeba bude kolem 8 litrů.
2:0:0 pro benzín
3 : 0 : 0 pro benzin a pro atmosféru, lpg je při tomto nájezdu skoro zbytečné a diesel určitě nee.Proč jsou v každém bazaru subara s dieslem z posledních roků?Boxer diesel je tady tuším 6 let a první dva roky výroby se prý nějak nepovedly.Teď už by to mělo prý být ok , ale stejně bych se bál a když už, tak na jen delší trasy a důsledně dochlazovat!!! turbo po jízdě.
četl jsem recenzi na ten Diesel od Subaru a psali tam, že filtr pevných částic je společný s katalysátorem a že cena originálního dílu je 130 tisíc korun. Takže jestli nebude problém třeba toto. Turbíčko za 30 je v podstatě pakatel.


Já zas četl, že kvůli vstřikovačům musí motor ven (boxer), takže jedno k druhému znamená, že když Sůbo, tak atmo benzín.
reagovat
Karel - TipCars.com
počet příspěvků1089
datum registrace09.05.2007
Středa 02.07.2014 21:39, RE:
Dobrý den. Při Vašem ročním nájezdu uděláte nejlépe, pokud zvolíte benzínový motor. S dvoulitrem si budete moci dopřát svižné svezení, a díky propracovanému pohonu všech kol a redukční převodovce vůz projede opravdu hodně. Pokud jste spíše klidný řidič, vyhovovat by Vám mohla i menší patnáctistovka, která má nižší spotřebu. První série Imprezy trpěly na vypalující se katalyzátory, což je poměrně drahá závada, jinak se občas objeví opotřebovaná ložiska kol, případně klepající stabilizátory.
reagovat




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2019, všechna práva vyhrazena.