0
zpět
 

diskuze k tématu: Subaru Forester III - je ojetý lesník třetí generace spolehlivý?

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
Corlis
počet příspěvků135
datum registrace14.03.2007
Čtvrtek 26.09.2013 15:30, to bych chtěl
ježiš tohle bych chtěl všema deseti. Kamarád má starší verzi, navíc upravenou Prodrive, tuším 280koní. Vypadá úžasně a hlavně, vůbec nic se mu nekazí, neporouchá, nemlátí, jen jezdí....
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1232
datum registrace08.09.2009
Čtvrtek 26.09.2013 15:36, ND - ceny
Jako majitel 2 vozů Subaru si nechám poradit, kde mi vymění spojku za 8,5tCZK, nebo namntují vymění výfuk za sedmičku....
A že by se zadíry 2,5XT na klice - to slyším taky prvně. Dýzly - to ano. První serie byl průser a řešilo se to po celým světě.
Ale 2,5XT??? Nevím, kde jste nakoupil tuhle informaci. Jo, pokud je někdo dobytek a nemění olej, tak dejme tomu. Základ tohoto motoru je straý jak svět a to ostatně všechny H4, ale že by se zadíraly... Jo, klepou, na 4. válci, ale to už musejí mít objetou zeměkouli tak 20x.
K tomu modelu 2008 a výše: tohle už dávno není Lesník, co byl do této modelové řady. Tohle je SUV jak vyšité, které už ztatilo onu mrštnost a jízdní projev, je to totálně jiná jízda. Kdo se chce pořádné povozit a mít vysokou užitnou hodnotu, nechť si v Německu sežene model DO roku 2008 a bude opravdu spokojen. A po několika úpravách bude patřit mezi ty nejrychlejší na naších cestách...
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Čtvrtek 26.09.2013 16:19, RE: ND - ceny
Zdeny60 napsal:
Jako majitel 2 vozů Subaru si nechám poradit, kde mi vymění spojku za 8,5tCZK, nebo namntují vymění výfuk za sedmičku....A že by se zadíry 2,5XT na klice - to slyším taky prvně. Dýzly - to ano. První serie byl průser a řešilo se to po celým světě.Ale 2,5XT??? Nevím, kde jste nakoupil tuhle informaci. Jo, pokud je někdo dobytek a nemění olej, tak dejme tomu. Základ tohoto motoru je straý jak svět a to ostatně všechny H4, ale že by se zadíraly... Jo, klepou, na 4. válci, ale to už musejí mít objetou zeměkouli tak 20x. K tomu modelu 2008 a výše: tohle už dávno není Lesník, co byl do této modelové řady. Tohle je SUV jak vyšité, které už ztatilo onu mrštnost a jízdní projev, je to totálně jiná jízda. Kdo se chce pořádné povozit a mít vysokou užitnou hodnotu, nechť si v Německu sežene model DO roku 2008 a bude opravdu spokojen. A po několika úpravách bude patřit mezi ty nejrychlejší na naších cestách...


pan Blaháček je odborník na slovo vzatý. Co odpověď na dotaz, to informace, které nikdo jiný nikde neviděl/neslyšel/nečetl.
Nevím, jestli to dělá zadarmo, tak potom není pochyb, ale jestli mu za tyhle poradny tipcars platí, potom je to opravdu na pováženou

reagovat
salix
počet příspěvků35
datum registrace17.02.2009
Čtvrtek 26.09.2013 18:45, RE: ND - ceny
Reno napsal:
Zdeny60 napsal:
Jako majitel 2 vozů Subaru si nechám poradit, kde mi vymění spojku za 8,5tCZK, nebo namntují vymění výfuk za sedmičku....A že by se zadíry 2,5XT na klice - to slyším taky prvně. Dýzly - to ano. První serie byl průser a řešilo se to po celým světě.Ale 2,5XT??? Nevím, kde jste nakoupil tuhle informaci. Jo, pokud je někdo dobytek a nemění olej, tak dejme tomu. Základ tohoto motoru je straý jak svět a to ostatně všechny H4, ale že by se zadíraly... Jo, klepou, na 4. válci, ale to už musejí mít objetou zeměkouli tak 20x. K tomu modelu 2008 a výše: tohle už dávno není Lesník, co byl do této modelové řady. Tohle je SUV jak vyšité, které už ztatilo onu mrštnost a jízdní projev, je to totálně jiná jízda. Kdo se chce pořádné povozit a mít vysokou užitnou hodnotu, nechť si v Německu sežene model DO roku 2008 a bude opravdu spokojen. A po několika úpravách bude patřit mezi ty nejrychlejší na naších cestách...
pan Blaháček je odborník na slovo vzatý. Co odpověď na dotaz, to informace, které nikdo jiný nikde neviděl/neslyšel/nečetl. Nevím, jestli to dělá zadarmo, tak potom není pochyb, ale jestli mu za tyhle poradny tipcars platí, potom je to opravdu na pováženou


Já myslím, že se autor seknul i s tím automatem a redukcí.Su baru s automatickou převodovkou nemají redukci.Redukce je pouze u manuální převodovky.I když po roce 2008 možná jo, tam už ty auta tolik neznám.
reagovat
lifedrive
počet příspěvků2
datum registrace17.05.2011
Čtvrtek 26.09.2013 19:15, Redukce
Automat samozrejme nema redukci, to je nesmysl. A manual u verze XT - ostatne jako vsechny predchozi turbove forestery (S-Turbo) nema redukcni prevodovku, ta se dava jen do atmosferickych variant.
Jinak jak predchozi 130kW dvoulitr tak zminovany 2,5XT do r. 2008 je famozni auto, co ma koule. Jezdim s nim radeji nez s moji A7.
Pri pravidelnych udrzbach je to neznicitelne auto, byt znalci tvrdi, ze 2-litr S-Turbo byl vetsi drzak. Ja mam s obema typy jen ty nejlepsi zkusenosti, vrele doporucuji.
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Čtvrtek 26.09.2013 21:03, RE: ND - ceny
salix napsal:
Reno napsal:
Zdeny60 napsal:
Jako majitel 2 vozů Subaru si nechám poradit, kde mi vymění spojku za 8,5tCZK, nebo namntují vymění výfuk za sedmičku....A že by se zadíry 2,5XT na klice - to slyším taky prvně. Dýzly - to ano. První serie byl průser a řešilo se to po celým světě.Ale 2,5XT??? Nevím, kde jste nakoupil tuhle informaci. Jo, pokud je někdo dobytek a nemění olej, tak dejme tomu. Základ tohoto motoru je straý jak svět a to ostatně všechny H4, ale že by se zadíraly... Jo, klepou, na 4. válci, ale to už musejí mít objetou zeměkouli tak 20x. K tomu modelu 2008 a výše: tohle už dávno není Lesník, co byl do této modelové řady. Tohle je SUV jak vyšité, které už ztatilo onu mrštnost a jízdní projev, je to totálně jiná jízda. Kdo se chce pořádné povozit a mít vysokou užitnou hodnotu, nechť si v Německu sežene model DO roku 2008 a bude opravdu spokojen. A po několika úpravách bude patřit mezi ty nejrychlejší na naších cestách...
pan Blaháček je odborník na slovo vzatý. Co odpověď na dotaz, to informace, které nikdo jiný nikde neviděl/neslyšel/nečetl. Nevím, jestli to dělá zadarmo, tak potom není pochyb, ale jestli mu za tyhle poradny tipcars platí, potom je to opravdu na pováženou
Já myslím, že se autor seknul i s tím automatem a redukcí.Su baru s automatickou převodovkou nemají redukci.Redukce je pouze u manuální převodovky.I když po roce 2008 možná jo, tam už ty auta tolik neznám.


A pozor, Forester má redukci jen u 5-ti q. Jakmile je montovaná 6-ti stupňová převodovka, redukce už není možná. Já tomu říkám krok z5.
reagovat
MarekMM
počet příspěvků39
datum registrace05.05.2013
Pátek 27.09.2013 10:11, RE: ND - ceny
Dobrý den. Za tyto ceny Vám díly nikde nenamontují, jedná se pouze o cenu dílů, bez práce. Ohledně zadírání motorů - byla vyrobena série motorů, které měly nedokonale opracované mazací kanály, což hlavně v případech, kdy majitel měnil olej až po dlouhých 20 nebo 30 tisících km často znamenalo zadření motoru. Pokud nebyl vůz příliš zatěžován, tento konstrukční nedostatek se nemusel projevit, většina majitelů ale schopnosti tohoto typu aut využívá, proto se tyto problémy objevily.

S pozdravem

Marek Blaháček, autor článku.
Zdeny60 napsal:
Jako majitel 2 vozů Subaru si nechám poradit, kde mi vymění spojku za 8,5tCZK, nebo namntují vymění výfuk za sedmičku.... A že by se zadíry 2,5XT na klice - to slyším taky prvně. Dýzly - to ano. První serie byl průser a řešilo se to po celým světě. Ale 2,5XT??? Nevím, kde jste nakoupil tuhle informaci. Jo, pokud je někdo dobytek a nemění olej, tak dejme tomu. Základ tohoto motoru je straý jak svět a to ostatně všechny H4, ale že by se zadíraly... Jo, klepou, na 4. válci, ale to už musejí mít objetou zeměkouli tak 20x. K tomu modelu 2008 a výše: tohle už dávno není Lesník, co byl do této modelové řady. Tohle je SUV jak vyšité, které už ztatilo onu mrštnost a jízdní projev, je to totálně jiná jízda. Kdo se chce pořádné povozit a mít vysokou užitnou hodnotu, nechť si v Německu sežene model DO roku 2008 a bude opravdu spokojen. A po několika úpravách bude patřit mezi ty nejrychlejší na naších cestách...


reagovat
MarekMM
počet příspěvků39
datum registrace05.05.2013
Pátek 27.09.2013 10:16, RE: ND - ceny
salix napsal:
Reno napsal:
Zdeny60 napsal:
Jako majitel 2 vozů Subaru si nechám poradit, kde mi vymění spojku za 8,5tCZK, nebo namntují vymění výfuk za sedmičku....A že by se zadíry 2,5XT na klice - to slyším taky prvně. Dýzly - to ano. První serie byl průser a řešilo se to po celým světě.Ale 2,5XT??? Nevím, kde jste nakoupil tuhle informaci. Jo, pokud je někdo dobytek a nemění olej, tak dejme tomu. Základ tohoto motoru je straý jak svět a to ostatně všechny H4, ale že by se zadíraly... Jo, klepou, na 4. válci, ale to už musejí mít objetou zeměkouli tak 20x. K tomu modelu 2008 a výše: tohle už dávno není Lesník, co byl do této modelové řady. Tohle je SUV jak vyšité, které už ztatilo onu mrštnost a jízdní projev, je to totálně jiná jízda. Kdo se chce pořádné povozit a mít vysokou užitnou hodnotu, nechť si v Německu sežene model DO roku 2008 a bude opravdu spokojen. A po několika úpravách bude patřit mezi ty nejrychlejší na naších cestách...
pan Blaháček je odborník na slovo vzatý. Co odpověď na dotaz, to informace, které nikdo jiný nikde neviděl/neslyšel/nečetl. Nevím, jestli to dělá zadarmo, tak potom není pochyb, ale jestli mu za tyhle poradny tipcars platí, potom je to opravdu na pováženou
Já myslím, že se autor seknul i s tím automatem a redukcí.Su baru s automatickou převodovkou nemají redukci.Redukce je pouze u manuální převodovky.I když po roce 2008 možná jo, tam už ty auta tolik neznám.

Souhlasím s tím, že jsem mohl jasně napsat, že v případě automatické převodovky Forester nemá redukci, že je výsadou pouze manuálů, ale nikde jsem tazateli neodpověděl, že redukční převodovku má i verze s automatem. Omlouvám se tedy za nepřesnost.
Marek Blaháček, autor článku.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 27.09.2013 19:20, RE: ND - ceny
MarekMM napsal:
salix napsal:
Reno napsal:
Zdeny60 napsal:
Jako majitel 2 vozů Subaru si nechám poradit, kde mi vymění spojku za 8,5tCZK, nebo namntují vymění výfuk za sedmičku....A že by se zadíry 2,5XT na klice - to slyším taky prvně. Dýzly - to ano. První serie byl průser a řešilo se to po celým světě.Ale 2,5XT??? Nevím, kde jste nakoupil tuhle informaci. Jo, pokud je někdo dobytek a nemění olej, tak dejme tomu. Základ tohoto motoru je straý jak svět a to ostatně všechny H4, ale že by se zadíraly... Jo, klepou, na 4. válci, ale to už musejí mít objetou zeměkouli tak 20x. K tomu modelu 2008 a výše: tohle už dávno není Lesník, co byl do této modelové řady. Tohle je SUV jak vyšité, které už ztatilo onu mrštnost a jízdní projev, je to totálně jiná jízda. Kdo se chce pořádné povozit a mít vysokou užitnou hodnotu, nechť si v Německu sežene model DO roku 2008 a bude opravdu spokojen. A po několika úpravách bude patřit mezi ty nejrychlejší na naších cestách...
pan Blaháček je odborník na slovo vzatý. Co odpověď na dotaz, to informace, které nikdo jiný nikde neviděl/neslyšel/nečetl. Nevím, jestli to dělá zadarmo, tak potom není pochyb, ale jestli mu za tyhle poradny tipcars platí, potom je to opravdu na pováženou
Já myslím, že se autor seknul i s tím automatem a redukcí.Su baru s automatickou převodovkou nemají redukci.Redukce je pouze u manuální převodovky.I když po roce 2008 možná jo, tam už ty auta tolik neznám.
Souhlasím s tím, že jsem mohl jasně napsat, že v případě automatické převodovky Forester nemá redukci, že je výsadou pouze manuálů, ale nikde jsem tazateli neodpověděl, že redukční převodovku má i verze s automatem. Omlouvám se tedy za nepřesnost.Marek Blaháček, autor článku.


A Vaše bludy o SMG u modelu 550i v předchozí poradně?

reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.