0
zpět
 

diskuze k tématu: Stošedesátkou" na dálnici? Vládní komise je proti

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.12.2007 02:30, lobbizmus pro HTP
Za tím je lobbing od Škoda auto, aby HTP a možná TDI nebylo tak utlačované !!! První motoricky, druhé zas stabilitou na to prostě nestačí, tak snížíme limit njn ...stejně je mi to fuk, když posoudím okamžitou situaci na 250 tak si je dám, když usoudím že stačí 110 tak bude zase takto, tak nevím proč tolik povyku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.12.2007 12:16, RE: lobbizmus pro HTP
Ráďa napsal:
Za tím je lobbing od Škoda auto, aby HTP a možná TDI nebylo tak utlačované !!! První motoricky, druhé zas stabilitou na to prostě nestačí, tak snížíme limit njn ...stejně je mi to fuk, když posoudím okamžitou situaci na 250 tak si je dám, když usoudím že stačí 110 tak bude zase takto, tak nevím proč tolik povyku.
Ja nejvetsi problem vidim s chovani Ceskych ridicu. Zatimco v Anglii a nejspis i vsude na zapade pomaleji jedouci vozidla jedou v pravem pruhu tak v CR pravy pruh je volny, a vsichni jednou uprostred, takze na predjeti mate pouze levy pruh. Vim, ze predjizdeni z prava je zakazane, ale nekdy se tam (pokud nejsou koleje od kamionu) jezdi lepe nez v levem pruhu. A predjizdeni kaminonu, kdy V levem jede 80, uprostred 85 a v levem pruhu predjizdi automobil jedouci 100 tak je dalnice hned plna a kdo jede 130 ma proste smulu. dokud se nenaucime vyuzivat vsechny pruhy podle toho jak jsou tak nema zvysovani moc vyznam, bude to opravdu vice nebezpecne. A proto apeluji prosim na vsechny, pokud je pravy pruh volny vyuzijte bez holedu na to jestli jedete 80 nebo 130
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.12.2007 16:44, RE: lobbizmus pro HTP
mufik.martin napsal:
Ja nejvetsi problem vidim s chovani Ceskych ridicu. Zatimco v Anglii a nejspis i vsude na zapade pomaleji jedouci vozidla jedou v pravem pruhu tak v CR pravy pruh je volny, a vsichni jednou uprostred, takze na predjeti mate pouze levy pruh. Vim, ze predjizdeni z prava je zakazane, ale nekdy se tam (pokud nejsou koleje od kamionu) jezdi lepe nez v levem pruhu. A predjizdeni kaminonu, kdy V levem jede 80, uprostred 85 a v levem pruhu predjizdi automobil jedouci 100 tak je dalnice hned plna a kdo j...
V tom máš Mufíku bohužel pravdu, ale to, že u nás jsou nevychovaní řidiči je problém Policie. Často vídím policajty, jak šikanují někoho, že jel v obci 55/h, ale třeba, že lidi jezdí po dálnici v levém pruhu i pokud nepředjíždějí je netankuje. Spousta lidí má zažitý názor (velmi často řidiči fábie), že pokud jedou 130, tak mohou jet klidně v levém pruhu, protože víc se stejně nemůže. Je to u nás fakt trgédie, horší je to snad jen v Polsku. Tam lidi neumněj jezdit vůbec. Pokud Vás na rakouské dálnici začne někdo omezovat, tak je jisté, že je to krajan, nebo Polák
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.12.2007 18:13, komise složená z ...
Šakal napsal:
V tom máš Mufíku bohužel pravdu, ale to, že u nás jsou nevychovaní řidiči je problém Policie. Často vídím policajty, jak šikanují někoho, že jel v obci 55/h, ale třeba, že lidi jezdí po dálnici v levém pruhu i pokud nepředjíždějí je netankuje. Spousta lidí má zažitý názor (velmi často řidiči fábie), že pokud jedou 130, tak mohou jet klidně v levém pruhu, protože víc se stejně nemůže. Je to u nás fakt trgédie, horší je to snad jen v Polsku. Tam lidi neumněj jezdit vůbec. Pokud Vás na rakouské dál...
Plně s tebou souhlasím. Za současný stav na dálnících (ale i jinde) může z velké části právě neschopnost policie. Argumenty proti zvýšení rychlostního limitu na dálnicích, zvlášť na všech bez rozdílu, mi přijdou jako zástupné. Všichni víme, že např. v Německu na řadě dálnic rychlost omezena není a přesto jsou bezpečnější než u nás. Ministerské komise by místo zkoumání brzdných drah apod. měli přemýšlet jak "vychovat" řidiče k větší ohleduplnosti a dodržování pořádku na cestách. A to samozřejmě nejenom ve vztahu rychlejších k pomalejším, ale i pomalejších k ostatním. Lepší práce policie, tzn. trestání bezohledných řidičů jedoucích bezdůvodně pomalu v levém pruhu, nedodržujících pravidlo zipu v omezeních, kamionů vedle sebe apod., rozhodně cesta je.
Vadí mi, že u nás se takovéto diskuze omezují na nějaké někým najmenované komise, které mi mnohdy přijdou jako názory lidí naprosto odtržených od reality. Naštěstí však, jak bylo v článku řečeno, naši poslanci stejně rozhodují sami, takže se třeba změny dočkáme. Koneckonců právě poslanci a vyšší vládní úředníci je využijí nejvíc:))...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.12.2007 18:25, Ať žijou odborníci!
Pravdu díš. Nedávno jsem v televizi viděl nějakýho člena takový komise, honosil se nějakým hrdým názvem jako prezident asociace autoškol nebo tak něco a byl to už od pohledu ten klasickej asi 60 letej strejc v blbě padnoucím saku, 100% majitel fábie nejčastěji jedoucí v rychlým pruhu 125km/h. Podle toho rozumbadování v televizi bylo vidět, že svý nejlepší jezdecký období měl v časech stodvacítek a žigulíků.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.12.2007 19:45, RE: Ať žijou odborníci!
anonym napsal:
Pravdu díš. Nedávno jsem v televizi viděl nějakýho člena takový komise, honosil se nějakým hrdým názvem jako prezident asociace autoškol nebo tak něco a byl to už od pohledu ten klasickej asi 60 letej strejc v blbě padnoucím saku, 100% majitel fábie nejčastěji jedoucí v rychlým pruhu 125km/h. Podle toho rozumbadování v televizi bylo vidět, že svý nejlepší jezdecký období měl v časech stodvacítek a žigulíků.
Tak,tak. Nedávno jsem jel do Hranic na Moravě a před samotným městem je zákaz předjíždění nakladním vozidlům. Samozřejmně všechny kamiony nasraný v levém pruhu. Kousek dál stáli policajti a kontrolovali s dalekohledem pásy. Pokud se u nás tohle nezmění, tak to tady bude stát za hovno pořád! No a jak tady píše kolega nade mnou, pokud o tom budou rozhodovat 60tníci v klobouku, tak to tady bude čím dál horší. Já nejsem taky žádný mladík, je mi skoro 40let, ale myslím, že jezdím svižně a bezpečně. 160 na dálnici, proč ne. Jistě jsou úseky, kde by se tolik nejezdilo, ale na těch několika pěkných kouscích? Proč ne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.01.2008 18:16, Poněkud zavádějící protiargumenty
Zdůvodňovat svůj postoj proti zvyšování vyšší rychlosti na dálnicích zvýšenou spotřebou paliva a emisemi je poněkud absurní zejména proto, že v našem státě se platí spotřební daň z uhlovodíkových paliv, která je zahrnuta v jejich ceně. Kdo tedy pojede rychleji, zaplatí vyšší částku, tudíž bude pouze na něm, zda ušetří nebo ne. Navíc u nás jezdí stále mnoho aut, která i při poloviční rychlosti než je těch 160 km/h produkují značné množství mnohem jedovatějších plynů než je onen proklamovaný CO2.
Bezpečnostní faktor je jistě mnohem důležitější, nicméně právě delší brzdná dráha a větší rozestupy jsou na dálnici mnohem lépe uskutečnitelné než na jiných druzích komunikací. A jen na okraj: Ctěné členy komise mohu ujistit, že např. SAAB 9-5 má i v těch 160 km/h mnohem kratší brzdnou dráhu než např. Š 120 ve 100 km/h. Proč se na našich silnicích stále mohou vyskytovat takovéto nebezpečné polovraky, je mnohem adresnější otázka na tyto vládní experty, byť z jiného soudku.
Prostě se opakuje situace, která tu byla před 15 lety, kdy se rozhodovalo, zda zvášit rychlostní limit ze 110 na 130 km/h..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.01.2008 18:57, RE: Poněkud zavádějící protiargumenty
anonym napsal:
Zdůvodňovat svůj postoj proti zvyšování vyšší rychlosti na dálnicích zvýšenou spotřebou paliva a emisemi je poněkud absurní zejména proto, že v našem státě se platí spotřební daň z uhlovodíkových paliv, která je zahrnuta v jejich ceně. Kdo tedy pojede rychleji, zaplatí vyšší částku, tudíž bude pouze na něm, zda ušetří nebo ne. Navíc u nás jezdí stále mnoho aut, která i při poloviční rychlosti než je těch 160 km/h produkují značné množství mnohem jedovatějších plynů než je onen proklamovaný CO2. ...
No já mám taky pocit, že ty pozitivní věci se tady prosazují daleko hůř. Když se jedná o zdražování, tak to jde ihned. Když se řekne ve zprávách, že bude dražší galon ropy, tak už ráno je cena PHM o 50 haléřů dražší. Když se pak zese někdy maličko zlevní, tak to na pumpě ani nepoznáte. Je to tady banda lumpů!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.01.2008 11:18, Jim je to jedno
No jasně, proč ne! Jim je to přeci jedno, maj řidiče a lítaj dvě kila. Pak je chytěj a hodí se to pod stul...
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.