0
zpět

diskuze k tématu: starší spolehlivé auto

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit
Honza90
počet příspěvků2
datum registrace21.03.2016
Pondělí 21.03.2016 13:05, starší spolehlivé auto
Dobrý den. Přes auta jsem úplný laik tak bych si rád nechal poradit. Rád bych osobní auto nejlépe kombi nebo hatchback (jde mi o otevřený zadek - ne sedan). Jezdím převážně trasy +- 60 km. Mám představu staršího "držáka", kterého když koupím tak mě nečeká dobrodružství po servisech ale bude mi ještě pár let sloužit. Kvůli spotřebě jsem se díval po naftě... ale dočetl jsem se, že u starších aut je to riziko.. je to pravda? konkrétně se zatím dívám po BMW 320d 110kW - ale bojím se té nafty. Nemusím mít auto kde bude z jízdy zážitek. Jde mi o pouhé přejetí z bodu A do bodu B. Cenově strop mám tak 120 000. Budu rád za jakoukoliv radu nebo případné uvedení do reality:) Díky
reagovat
nahlásit
Koloss
počet příspěvků641
datum registrace19.09.2008
Pondělí 21.03.2016 13:22, zadání
Chce to upřesnit zadáíní - jestli ty trasy 60 km jsou denně do práce 30 km tam a 30 zpět, tak je to 15 tisíc za rok. Plus nějaké to pojíždění mimo práci, to je do 20 tisíc. To ještě stačí benzín. Pokud jsou to jen občasné cesty kolem 60 km, tak je to ještě méně.

Diesly - starší diesly bývaly jednodušší, ale dnes budou hodně olítané. Novější jsou složité a v téhle ceně budou mít velký nájezd a potenciál drahých oprav. Třeba staré TDI 66 kW se bude těžko shánět s poctivým nájezdem pod 300 tisíc km. Ale ten motor dokáže vydržet milión km, pokud se k němu člověk chová aspoň trochu slušně. Takových motorů není mnoho.
reagovat
nahlásit
Honza90
počet příspěvků2
datum registrace21.03.2016
Pondělí 21.03.2016 13:39, km
Ty cesty jsou tak max 3x týdně 60 tam a 60 zpět .. ročně najedu cca 18 000
reagovat
nahlásit
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pondělí 21.03.2016 13:48, xxxx xxxx xxxxx