0
zpět
 

diskuze k tématu: Šrotovné v Česku – vydáme se evropskou cestou?

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.09.2009 12:44, Omlazení vozidel
Vstupy: průměrné stáří aut v ČR je cca 14 let. Je registrováno cca 3,5 milionu vozidel. Omlazení se týká 84 tisíc vozidel. Otázka:
O kolik klesne průměrné stáří vozového parku omlazením 84 tisíc vozidel z 30-ti let na nulu?
Odpověď: o cca 3/4 roku na patrně již přijatelných 13,28 roku, jinak by se o tom omlazení pořád tak nemlivilo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.09.2009 12:58, polovina pravdy
ano, částka ze strany státu se na SK vyčerpala rekordně rychle. A stejně rychle se momentálně zvyšuje počet zabavených leasingů, kdy si lidé v euforii nakoupily auta, která už nedokážou splácet.
Dluhy má většina lidí už teď i u nás.
Já z toho jaksi nemám dobrej pocit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.09.2009 13:52, RE: polovina pravdy
Tomi napsal:
ano, částka ze strany státu se na SK vyčerpala rekordně rychle. A stejně rychle se momentálně zvyšuje počet zabavených leasingů, kdy si lidé v euforii nakoupily auta, která už nedokážou splácet.
Dluhy má většina lidí už teď i u nás.
Já z toho jaksi nemám dobrej pocit.
svata pravda, to drobny vsimny od nasi vlady me nevytrhne, nehlede na ty parametry, ktery sou pro nakup auta nastaveny, (CO2 = maly objem, ...) ale co, paroubek a spol bude rozdavat, at je schodek stat. rozpoctu jakkoliv velkej, dyt se pokazdy najde dost lidi, co mu to sezerou, kdyz vidim ty prevolebni billboardy co maj ty nase politicky esa.... me je smutno snad jeste vic
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.09.2009 08:44, CASH FOR CLUNKERS
Šrotovné je v nonsens a je naivní si myslet že v ČR bude v dohledné době zavedeno. Současná Fišerova vláda ho nezavede (řekli to jasně) a nová vláda, která bude nejdříve příští rok v létě, bude mít úplně jiné starosti a výzvy.
Navíc šrotovné ve výši 30 tisíc je velmi málo pro lidi, kteří jezdí těmi nejstaršími vraky, která by skutečně ze silnic měla zmizet.
Silverado '89 nikdy do šrotu nepůjde . Pěkný den.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.09.2009 13:56, šrotovné
Jak už tady někdo psal, šrotovné je blbost. Z ekonomického hlediska to pomůže jen málokomu a když se ohání ekologií mnělo by být možné koupit i ojeté třeba 3leté auto které má taky euro 3 nebo 4. Průmněrný věk u nás evidovaných vozidel je vysoký protože tam započítavají i veterány a auta která již dávno neexistují ale doklady od nich leží v depozitu. Například taková amnestie jaká byla na zbraně by prospěla i na TP.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.09.2009 15:48, RE: polovina pravdy
Tomi napsal:
ano, částka ze strany státu se na SK vyčerpala rekordně rychle. A stejně rychle se momentálně zvyšuje počet zabavených leasingů, kdy si lidé v euforii nakoupily auta, která už nedokážou splácet.
Dluhy má většina lidí už teď i u nás.
Já z toho jaksi nemám dobrej pocit.
to je pravda, kopu ludi teraz predava autá co si nemôžu dovoliť splácať, ale má to aj výhodu lebo sa teraz dá dostať k autám r.v.2009 za dosť dobré ceny ( sú ich plné bazáre) š rotovné u nás bolo nastavené tak že štát dal 1000 Eur ako príspevok za podmienky že predajca dá ďalších 1000 Eur zľavu na auto. Lenže čo urobila väčšina predajcov, zvýšila ceny áut a z týchto zvýšených cien potom dávali tú zľavu 1000 Eur, čiže v konečnom dôsledku človek ušetril namiesto 2000 Eur len 1000 Eur. Alebo druhá finta bola že predajca síce nezvýšil ceny ale umožnil uplatniť si šrotovné len na niektoré modely, ktoré boli vo vyšších výbavách - čiže boli drahšie. Sranda bola ako niektorí prevádzkovatelia šrotovísk začali vyberať 50 eur za to že vydali potvrdenie o zošrotovaní, pritom oni by mali platiť 30 eur ľuďom. Keď denne prijal 50 aut tak to je docela slušný denný zárobok bez roboty.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.